rauwprocesquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Eindelijk een waardige tt voor sir bobby robson!
Het rauwproces kan wel eens een week of 2 gaan duren, met twente uit, ajax thuis en de rest voor de deur.
quote:
Bedanktquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef ruud.nl het volgende:
Je lijkt de kromme wel met dat topic volposten.![]()
Hadden ze dat maar vóór de wedstrijd van gisteren gedaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:15 schreef LudoSanders het volgende:
PSV zou vandaag contact hebben gehad met VVV over Honda.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:15 schreef LudoSanders het volgende:
PSV zou vandaag contact hebben gehad met VVV over Honda.
Moeilijk te zeggen want wie weet was de 2-0 dan niet gevallen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:18 schreef neilpad het volgende:
Voorop gesteld dat PSV natuurlijk nooit tot twee keer toe een voorsprong weg had moeten geven, was VVV ws nergens geweest als het doelpunt van Engelaar gewoon was goedgekeurd en het 0-3 had gestaan bij de rust.
Dat vrij laten bij die corner is onvergeeflijk, dat is gewoon een kwestie van afspraken niet nakomen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het trouwens ook super dubieus, die snelle Honda tegen Simons en Engelaar. Het is niet vreemd dat die jongen ze er drie dubbel uitloopt. En hem dan ook nog vrij laten bij de corner, hè.. Ongelofelijk.
Ze zijn natuurlijk niet te vergelijken. Ik vind Ibi nog steeds een stuk beter, maar Honda ook een bijzonder goede speler.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vrij laten bij die corner is onvergeeflijk, dat is gewoon een kwestie van afspraken niet nakomen.
Ik zie ook nog steeds in gedachten Honda die Engelaar van de bal afzet met een schouderduw voorbij komen, Orlando zal heel wat moeten doen voordat ik dat vergeet.
Ibi trouwens snel voor 15 miljoen verpatsen en dan Honda voor 8 miljoen halen, betere speler en nog geld op de koop toe![]()
De 1-0 vergeten? De 2-0 vergeten?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:41 schreef LudoSanders het volgende:
Die 2 dravers die wij aan de zijkant hebben lopen hè, daar word ik ook redelijk moedeloos van. Is een fatsoenlijke voorzet nu teveel gevraagd? Honda halen, Afellay als valse rechtsbuiten.
Balasz geeft één goede voorzet en daar komt direct een doelpunt uit voort, daar tegenover staan 20 voorzetten die niet in de buurt van een medespeler komen. Amrabat komt zijn man nauwelijks voorbij en loopt zich voortdurend vast.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De 1-0 vergeten? De 2-0 vergeten?
Komop zeg, Zowel Balasz als Nordin hebben genoeg kwaliteit. Gaan we nu echt alles afbranden wat er zit? Laten we gewoon eens geduld hebben!
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-honda-niet-naar-psvquote:Zaakwaarnemer: 'Honda niet naar PSV'
Met een fraaie dribbel, een doelpunt en een assist gaf Keisuke Honda zondag tegen PSV (3-3) zijn visitekaartje meer dan af. De Japanner werd direct in verband gebracht met een overgang naar de Eindhovenaren. Volgens zijn zaakwaarnemer is dat echter niet aan de orde.
Kees Ploegsma junior laat aan Omroep Brabant namelijk weten dat een transfer van de VVV-speler vrijwel uitgesloten is. Volgens de zaakwaarnemer heeft PSV zich ook nog niet bij de promovendus gemeld.
PSV-trainer Fred Rutten liet zondag na afloop van de puntendeling met VVV-Venlo weten Honda een interessante speler te vinden. De rappe middenvelder wordt gezien als mogelijke opvolger van Ibrahim Afellay, mocht deze vertrekken uit Eindhoven.
2 voorzetten van Nordin in de eerste helft die Ola mist.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Balasz geeft één goede voorzet en daar komt direct een doelpunt uit voort, daar tegenover staan 20 voorzetten die niet in de buurt van een medespeler komen. Amrabat komt zijn man nauwelijks voorbij en loopt zich voortdurend vast.
Het gesprek tussen OB en Ploegsma zou gisteren plaats hebben gevonden en is dus al gedateerd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:19 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-honda-niet-naar-psv
Misschien overdreven, misschien is het niet direct de fout van de buitenspelers, maar ligt het aan het feit dat er buiten Toivonen gewoon niemand in het zestienmeter komt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
2 voorzetten van Nordin in de eerste helft die Ola mist.
Dribbel van Balasz die Ola naast tikt
Je kunt ook overdrijven.
Ik ben van ZZ verhuist naar VV.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef Rucebo het volgende:
Iemand interesse in een stadionplattegrondje voor de OP? Of wedstrijdprogramma, het is nogal leeg zo...
[ afbeelding ]
Zoiets als dit dus, mijn paint/photoshop-skills zijn niet super, maar ik wil wel wat in elkaar flansen hoor.
Ik weet mijn weg wel in Photoshop, maar ik ben echt ENORM lui.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef Rucebo het volgende:
Iemand interesse in een stadionplattegrondje voor de OP? Of wedstrijdprogramma, het is nogal leeg zo...
[ afbeelding ]
Zoiets als dit dus, mijn paint/photoshop-skills zijn niet super, maar ik wil wel wat in elkaar flansen hoor.
Van Dijk was er gisteren bij Studio Voetbal best overtuigd van, dat Honda richting PSV zou gaan...quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het gesprek tussen OB en Ploegsma zou gisteren plaats hebben gevonden en is dus al gedateerd.
Ik zit op GG!quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef Rucebo het volgende:
[ afbeelding ]
Idd... hij was continue bezig dat Honda naar psv zou gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:38 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Van Dijk was er gisteren bij Studio Voetbal best overtuigd van, dat Honda richting PSV zou gaan...
Kijk daar ben ik het mee eens. Twee oplossingen, één maatregel: Simons eruit (maatregel), Bakkal voor hem in de plek (meer diepgang - oplossing 1) of Honda voor hem in de plek (ietsjes duurdere oplossing 2).quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het gesprek tussen OB en Ploegsma zou gisteren plaats hebben gevonden en is dus al gedateerd.
[..]
Misschien overdreven, misschien is het niet direct de fout van de buitenspelers, maar ligt het aan het feit dat er buiten Toivonen gewoon niemand in het zestienmeter komt.
Ik zit op PRquote:
Ja, ik vond ze ook al zo vijandelijk in de op.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:35 schreef -er1k het volgende:
Is het jullie nog niet opgevallen dat Balasz een beetje een hekel heeft aan Ola?
Gisteren ook na zijn doelpunt dankzij een voorzet van Balasz. Ola loopt juichend naar hem toe maar Balasz houdt hem op afstand. Dit is me vaker opgevallen tussen die twee.
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:37 schreef DS4 het volgende:
Ik begrijp het negativisme niet helemaal. Gisteren was het gewoon een leuke pot met een goed VVV en op cruciale momenten pech (afgekeurd doelpunt, paal, lat, in de blessuretijd geen pingel). Ok, je kan de ploeg verwijten met een verkeerde instelling de tweede helft in te zijn gegaan, maar PSV was niet slecht.
Aan het begin van het seizoen kun je er nog niets van zeggen.
2 kutwedstrijden in 1 week. 2 keer laten zien dat je als team niet in staat bent om bal snel rond te laten gaan en 2 keer een slecht resultaat tegen een op papier veel mindere tegenstander.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:37 schreef DS4 het volgende:
Ik begrijp het negativisme niet helemaal. Gisteren was het gewoon een leuke pot met een goed VVV en op cruciale momenten pech (afgekeurd doelpunt, paal, lat, in de blessuretijd geen pingel). Ok, je kan de ploeg verwijten met een verkeerde instelling de tweede helft in te zijn gegaan, maar PSV was niet slecht.
Aan het begin van het seizoen kun je er nog niets van zeggen.
Ben benieuwd...quote:PSV aast op Japanner Honda
door Frans van den Nieuwenhof. maandag 03 augustus 2009
De bij PSV op de verlanglijst staande Japanner Keisuke Honda juicht nadat hij VVV Venlo op 2-2 heeft gebracht. De Limburgse nieuwkomer in de eredivisie hield PSV bij de seizoensstart op 3-3. Op de achtergrond kijkt PSV-aanvoerder Timmy Simons toe. foto Oranje Pictures
De bij PSV op de verlanglijst staande Japanner Keisuke Honda juicht nadat hij VVV Venlo op 2-2 heeft gebracht. De Limburgse nieuwkomer in de eredivisie hield PSV bij de seizoensstart op 3-3. Op de achtergrond kijkt PSV-aanvoerder Timmy Simons toe. foto Oranje Pictures
EINDHOVEN - Zijn eerste wedstrijd van het seizoen kan wel eens zijn laatste voor VVV-Venlo zijn geweest.
Zie ook:
* PSV stuntelt tegen VVV
Keisuke Honda speelde zich gistermiddag nog maar eens in de kijker bij de wat grotere clubs in Nederland. Met een doelpunt en een prachtige assist was hij in belangrijke mate verantwoordelijk voor de eerste grote domper die PSV beleefde. Het werd 3-3 in Eindhoven, een resultaat dat grote boosheid en irritatie bracht bij coach Fred Rutten. "Wij zijn niet volwassen geweest."
Wel was Rutten enthousiast over het spel dat Honda liet zien. Hij noemde de Japanse middenvelder een 'zeer interessante speler, ook voor PSV'. Rutten vertelde er niet bij, dat zijn club allang bij Honda's zaakwaarnemer Kees Ploegsma junior heeft geïnformeerd naar de beschikbaarheid van de speler. Ploegsma zegt dat zich al meer clubs voor Honda hebben gemeld. VVV-Venlo hanteert een vraagprijs van 10 miljoen euro voor de speler. PSV zou een constructie in gedachten hebben, waarbij VVV-Venlo later bij doorverkoop een groot percentage ontvangt.
Alleen zijn al die plattegronden van het Philips Stadion zo ontzettend lelijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ook. Wacht wel even of noxious er iets moois van kan maken, voordat ik zelf ga proberen
.
Fok is goed vertegenwoordigd op GG, ik zit zo'n beetje midden in de linker G op de plattegrond. Wel een hele klim als je gewend bent om op rij 8 te zitten op de onderste ringquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ook. Wacht wel even of noxious er iets moois van kan maken, voordat ik zelf ga proberen
.
Dan zie ik liever Farfan terugkomen in plaats van het halen van Honda. Ze zijn even duur en met Farfan versterk je ook nog eens een positie die duidelijk versterkt moet worden.quote:Magath boos op Farfán
Schalke 04-trainer Felix Magath heeft het helemaal gehad met Jefferson Farfan. De oefenmeester wilde vrijdagavond, na de 4-0 winst op Germania Windeck om de Duitse beker een biertje drinken met de selectie ter bevordering van de teamspirit. Farfan had hier geen zin in. Volgens het Duitse Bild meldde de oud-PSV'er zich op het laatste moment ziek. Saillant detail was dat hij de hele wedstrijd tegen Germania op de bank moest zitten. Magath was niet te spreken over de actie van de spits, "waarschijnlijk was het te koud buiten voor Farfan". Dat de Peruviaan nog steeds geen Duits spreekt in zijn tweede seizoen voor Die Königsblauen zit Magath ook al niet lekker. Farfan scoorde vorig seizoen zes maal in 22 duels voor Schalke 04.
Wat denk je zelf? Psv haalt honda echt niet, tenzij Afellay vertrekt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef EvanderSno het volgende:
Kan PSV een transfersom van 5 a 6 miljoen op tafel leggen zonder dat Afellay vertrekt?
Dat viel ook wel mee. Die kop"kans" van Honda... daar haalde hij het maximale uit en dat was veruit niet goed genoeg, het schot van afstand zag er gevaarlijker uit dan deze was en PSV had gewoon al na 1 minuut op 1-0 moeten staan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dat over die 2e helft is ook gelul, VVV had net zo goed na 25 minuten met 0-2 voor kunnen staan, kansen kregen ze genoeg.
De volle 90 minuten. Het spijt me voor je, maar het was niet dat PSV slecht was, het was VVV die gewoon heel goed voor de dag kwam. Het grote verschil met Ajax. Die vond ik niet geweldig spelen, maar Groningen viel gewoon tegen.quote:Verder vraag ik me af of je de wedstrijd gezien hebt als je durft te beweren dat we 'niet slecht' waren.![]()
Ik zeg niet dat het een goede week was, maar vooral dat het oordeel veel te vroeg komt en de wedstrijd was gewoon leuk en de doelpunten van PSV stuk voor stuk van goede kwaliteit. Terwijl daar de angel zat vorig jaar: problemen met scoren. Hoewel het natuurlijk wat simpeler is tegen een VVV die ook wil voetballen, dus ook daar is het nog even afwachten.quote:Als je dan ook nog ziet dat de 2 'grote' aankopen die stabiliteit, leiderschap en ervaring mee moesten brengen ook helemaal van hun stuk waren, wat wil je dan, dat we dit allemaal even met de mantel der liefde bedekken en doen alsof het een goede week was?![]()
Ja. Als het moet kan het.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef EvanderSno het volgende:
Kan PSV een transfersom van 5 a 6 miljoen op tafel leggen zonder dat Afellay vertrekt?
Wel grappig.quote:De volle 90 minuten. Het spijt me voor je, maar het was niet dat PSV slecht was, het was VVV die gewoon heel goed voor de dag kwam. Het grote verschil met Ajax. Die vond ik niet geweldig spelen, maar Groningen viel gewoon tegen.
Dan zal het nog steeds rond de 5 miljoen denk ik zijn hoor aangezien de vraagprijs al 10 miljoen is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja. Als het moet kan het.
(maar men denkt aan een constructie waarbij bij doorverkoop VVV veel geld vangt)
Het is maar hoe je het wil lezen. PSV vond ik bij vlagen goed spelen. Ajax vond ik vrij flets. Het verschil zat wel in de tegenstanders. VVV voetbalde gewoon erg goed. Groningen bracht gewoon erg weinig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:53 schreef EvanderSno het volgende:
Wel grappig.
PSV speelde niet slecht maar het was vooral VVV dat goed was.
Ajax speelde niet goed het was vooral Groningen dat slecht was.
Maar zelfs een weinig brengend Groningen in de Euroborg lijkt mij toch lastiger dan een goed spelend VVV in he3t Philipsstadion??quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het wil lezen. PSV vond ik bij vlagen goed spelen. Ajax vond ik vrij flets. Het verschil zat wel in de tegenstanders. VVV voetbalde gewoon erg goed. Groningen bracht gewoon erg weinig.
Ach, vraagprijs... in de pers... Van mij hoeft Honda ook niet te komen hoor. Leuke speler, maar het is nog wel een verschil om in een elftal te spelen waar de anderen de hete kastanjes voor je uit het vuur halen, of in een elftal waar men verwacht dat ook jij je verdedigende taken uit voert.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:53 schreef EvanderSno het volgende:
Dan zal het nog steeds rond de 5 miljoen denk ik zijn hoor aangezien de vraagprijs al 10 miljoen is.
Gisteren was dat gewoon niet zo. Groningen was echt heel flets. En VVV speelde boven kunnen. En natuurlijk stuntelde PSV bij de 2e en 3e van VVV, maar dat doet niet af aan het frisse spel van VVV.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:57 schreef EvanderSno het volgende:
Maar zelfs een weinig brengend Groningen in de Euroborg lijkt mij toch lastiger dan een goed spelend VVV in he3t Philipsstadion??
Zelfs dan moet PSV toch van ze kunnen winnen en zeker geen 3 goals tegen krijgen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gisteren was dat gewoon niet zo. Groningen was echt heel flets. En VVV speelde boven kunnen. En natuurlijk stuntelde PSV bij de 2e en 3e van VVV, maar dat doet niet af aan het frisse spel van VVV.
Op zich heb je gelijk. Er treft ook wel een verwijt en dat is de instelling uit de kleedkamer in de tweede helft. PSV is nog niet zo ver als ze moeten zijn, maar van de andere kant: in het begin van de competitie zie je wel vaker gekke uitslagen. Vorig seizoen begon de kampioen ook met twee uitglijders... En in 87/88 verloor PSV ook in het begin al snel punten (om daarna een reeks neer te zetten waar je u tegen zegt) en was de voorbereiding dramatisch.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:02 schreef EvanderSno het volgende:
Zelfs dan moet PSV toch van ze kunnen winnen en zeker geen 3 goals tegen krijgen.
Het probleem is dat in 87/88 PSV een internationaal topteam had en nu niet meer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk. Er treft ook wel een verwijt en dat is de instelling uit de kleedkamer in de tweede helft. PSV is nog niet zo ver als ze moeten zijn, maar van de andere kant: in het begin van de competitie zie je wel vaker gekke uitslagen. Vorig seizoen begon de kampioen ook met twee uitglijders... En in 87/88 verloor PSV ook in het begin al snel punten (om daarna een reeks neer te zetten waar je u tegen zegt) en was de voorbereiding dramatisch.
Het is te vroeg om negatief te zijn.
Het is ook erg uitzonderlijk dat een Nederlandse club een internationaal topteam heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:08 schreef EvanderSno het volgende:
Het probleem is dat in 87/88 PSV een internationaal topteam had en nu niet meer.
Zelfs voor Nederlandse begrippen vind ik deze selectie geen topteam in Nederland.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is ook erg uitzonderlijk dat een Nederlandse club een internationaal topteam heeft.
Geen idee waarom dan. Het zal tussen Ajax en PSV gaan en ik schat PSV het hoogst in.quote:
Over 2 weken weten we het, als we dan 7 punten hebben en goede wedstrijden hebben laten zien doen we mee, hebben we er nog steeds maar 1 dan kan je je opmaken voor iig een paar seizoenen a la Feyenoord, aangezien je dan al meteen enorm achter de feiten aanloopt en we hoogstwaarschijnlijk weer CL mislopen. En daar is Reker altijd heel duidelijk in geweest, PSV kan NIET 2 seizoenen op rij CL missen en de begroting op peil houden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Geen idee waarom dan. Het zal tussen Ajax en PSV gaan en ik schat PSV het hoogst in.
Maar aan de andere kant: hoeveel waarde moet je hechten aan de mening van iemand met een Evander Sno usericon?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Zelfs voor Nederlandse begrippen vind ik deze selectie geen topteam in Nederland.
Ik acht AZ, Twente en Ajax hoger.
Zelfs dan is het te vroeg voor die conclusie. Je kan je wel blind willen staren op het aantal behaalde punten, maar het seizoen duurt 34 wedstrijden en het gaat er toch echt om hoe je er aan het eind voor staat.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Over 2 weken weten we het, als we dan 7 punten hebben en goede wedstrijden hebben laten zien doen we mee, hebben we er nog steeds maar 1 dan kan je je opmaken voor iig een paar seizoenen a la Feyenoord, aangezien je dan al meteen enorm achter de feiten aanloopt en we hoogstwaarschijnlijk weer CL mislopen.
De begroting bij PSV is al gedaald.quote:En daar is Reker altijd heel duidelijk in geweest, PSV kan NIET 2 seizoenen op rij CL missen en de begroting op peil houden.
Natuurlijk, Sparta kan ook nog kampioen worden, in theorie...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zelfs dan is het te vroeg voor die conclusie. Je kan je wel blind willen staren op het aantal behaalde punten, maar het seizoen duurt 34 wedstrijden en het gaat er toch echt om hoe je er aan het eind voor staat.
[..]
De begroting is al gedaald idd maar Reker heeft al aangegeven dat we 1 jaar kunnen overbruggen zonder CL, daarna moet het mes er verder in.quote:De begroting bij PSV is al gedaald.
Maar een vergelijk met feyenoord toont aan dat je of niet weet hoe het bij feyenoord er aan toe gaat, of niet weet hoe het bij PSV er aan toe gaat, of beiden.
Is Waldorf geen betere nick voor jou eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Natuurlijk, Sparta kan ook nog kampioen worden, in theorie...
Dan nog zitten we niet op het niveau feyenoord. En voor de goede orde: PSV was de afgelopen jaren de enige NL club die in de CL mee mocht doen. Was dat een garantie voor ieder jaar kampioen worden? Hadden de clubs zonder CL geen schijn van kans?quote:De begroting is al gedaald idd maar Reker heeft al aangegeven dat we 1 jaar kunnen overbruggen zonder CL, daarna moet het mes er verder in.
Bron: De Telegraafquote:Hoewel Vergoossen op verzoek van Berden, die veel zakelijke belangen heeft in Azië, op zoek ging naar een jonge Japanse speler met potentie, werd de spelmaker ook bij PSV aangeboden. Berden: "We waren al met Honda bezig toen Sef nog bij Nagoya Grampus Eight in Japan werkte. Toen hij echter onverwachts naar PSV ging, vond Sef dat hij het niet kon maken hem niet bij zijn nieuwe club voor te stellen. Wij hebben een goede deal kunnen maken met Nagoya (VVV betaalde slechts een opleidingsvergoeding van ongeveer 150.000 euro, red.) maar gezien zijn salaris als niet-EU-speler was het al met al toch een flinke investering. We stonden daarom open voor een deal met PSV, maar de interesse was absoluut niet wederzijds."
Vergoossen organiseerde op 15 januari 2008 zelfs speciaal voor zijn tijdelijke werkgever een oefenduel tussen VVV en PSV, waarin Honda mocht proberen de scouts van PSV te overtuigen. Al na enkele minuten schoot de Japanner een vrije trap in de kruising. Sef Vergoossen: "PSV heeft hem verder ook nog enkele trainingen gevolgd. Daaruit maakten ze op dat hij niet goed genoeg was. Ze gingen voorbij aan mijn advies, ik had nota bene twee jaar met hem gewerkt! PSV had hem voor peanuts kunnen halen. Eeuwig zonde voor PSV, maar ik ben wel blij voor VVV."
Zou inderdaad triest zijn als ze Afellay voor zo'n schijntje laten gaan. Maar ik zie ze er wel voor aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:03 schreef Buitendam het volgende:
8,2 miljoen... Als ze in godsnaam maar niet akkoord gaan. Da's wisselgeld voor die club!
Wat mij betreft een speler met twee gezichten, in de grote wedstrijden stond hij er meestal wel, maar in de overige wedstrijden had je niet bijster veel aan hem.quote:'Transfer PSV'er Mendez naar LDU Quito rond'
Het medium El Commercio claimt dat de transfer van middenvelder Edison Mendez van PSV naar LDU Quito rond is.
Mendez zou volgens El Commercio een akkoord hebben bereikt met de topclub uit Ecuador, die onlangs deelnam aan de Peace Cup. De middenvelder zou voor anderhalf jaar tekenen bij LDU Quito.
Namens de club uit Ecuador bevestigde Esteban Paz de deal tegenover eerdergenoemd medium. Over de transfervoorwaarden wilde Paz geen details geven.
Mendez aast al een tijdje op een vertrek bij PSV. De Ecuadoriaan heeft in Eindhoven nog een contract tot medio 2010, maar wil terugkeren naar zijn vaderland. Sinds de zomer van 2006 verdedigt Mendez de clubkleuren van PSV.
Dat klopt, maar ik ga hem niet missen in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wat mij betreft een speler met twee gezichten, in de grote wedstrijden stond hij er meestal wel, maar in de overige wedstrijden had je niet bijster veel aan hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |