rauwprocesquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Eindelijk een waardige tt voor sir bobby robson!
Het rauwproces kan wel eens een week of 2 gaan duren, met twente uit, ajax thuis en de rest voor de deur.
quote:
Bedanktquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef ruud.nl het volgende:
Je lijkt de kromme wel met dat topic volposten.![]()
Hadden ze dat maar vóór de wedstrijd van gisteren gedaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:15 schreef LudoSanders het volgende:
PSV zou vandaag contact hebben gehad met VVV over Honda.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:15 schreef LudoSanders het volgende:
PSV zou vandaag contact hebben gehad met VVV over Honda.
Moeilijk te zeggen want wie weet was de 2-0 dan niet gevallen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:18 schreef neilpad het volgende:
Voorop gesteld dat PSV natuurlijk nooit tot twee keer toe een voorsprong weg had moeten geven, was VVV ws nergens geweest als het doelpunt van Engelaar gewoon was goedgekeurd en het 0-3 had gestaan bij de rust.
Dat vrij laten bij die corner is onvergeeflijk, dat is gewoon een kwestie van afspraken niet nakomen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het trouwens ook super dubieus, die snelle Honda tegen Simons en Engelaar. Het is niet vreemd dat die jongen ze er drie dubbel uitloopt. En hem dan ook nog vrij laten bij de corner, hè.. Ongelofelijk.
Ze zijn natuurlijk niet te vergelijken. Ik vind Ibi nog steeds een stuk beter, maar Honda ook een bijzonder goede speler.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vrij laten bij die corner is onvergeeflijk, dat is gewoon een kwestie van afspraken niet nakomen.
Ik zie ook nog steeds in gedachten Honda die Engelaar van de bal afzet met een schouderduw voorbij komen, Orlando zal heel wat moeten doen voordat ik dat vergeet.
Ibi trouwens snel voor 15 miljoen verpatsen en dan Honda voor 8 miljoen halen, betere speler en nog geld op de koop toe![]()
De 1-0 vergeten? De 2-0 vergeten?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:41 schreef LudoSanders het volgende:
Die 2 dravers die wij aan de zijkant hebben lopen hè, daar word ik ook redelijk moedeloos van. Is een fatsoenlijke voorzet nu teveel gevraagd? Honda halen, Afellay als valse rechtsbuiten.
Balasz geeft één goede voorzet en daar komt direct een doelpunt uit voort, daar tegenover staan 20 voorzetten die niet in de buurt van een medespeler komen. Amrabat komt zijn man nauwelijks voorbij en loopt zich voortdurend vast.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De 1-0 vergeten? De 2-0 vergeten?
Komop zeg, Zowel Balasz als Nordin hebben genoeg kwaliteit. Gaan we nu echt alles afbranden wat er zit? Laten we gewoon eens geduld hebben!
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-honda-niet-naar-psvquote:Zaakwaarnemer: 'Honda niet naar PSV'
Met een fraaie dribbel, een doelpunt en een assist gaf Keisuke Honda zondag tegen PSV (3-3) zijn visitekaartje meer dan af. De Japanner werd direct in verband gebracht met een overgang naar de Eindhovenaren. Volgens zijn zaakwaarnemer is dat echter niet aan de orde.
Kees Ploegsma junior laat aan Omroep Brabant namelijk weten dat een transfer van de VVV-speler vrijwel uitgesloten is. Volgens de zaakwaarnemer heeft PSV zich ook nog niet bij de promovendus gemeld.
PSV-trainer Fred Rutten liet zondag na afloop van de puntendeling met VVV-Venlo weten Honda een interessante speler te vinden. De rappe middenvelder wordt gezien als mogelijke opvolger van Ibrahim Afellay, mocht deze vertrekken uit Eindhoven.
2 voorzetten van Nordin in de eerste helft die Ola mist.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Balasz geeft één goede voorzet en daar komt direct een doelpunt uit voort, daar tegenover staan 20 voorzetten die niet in de buurt van een medespeler komen. Amrabat komt zijn man nauwelijks voorbij en loopt zich voortdurend vast.
Het gesprek tussen OB en Ploegsma zou gisteren plaats hebben gevonden en is dus al gedateerd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:19 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-honda-niet-naar-psv
Misschien overdreven, misschien is het niet direct de fout van de buitenspelers, maar ligt het aan het feit dat er buiten Toivonen gewoon niemand in het zestienmeter komt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
2 voorzetten van Nordin in de eerste helft die Ola mist.
Dribbel van Balasz die Ola naast tikt
Je kunt ook overdrijven.
Ik ben van ZZ verhuist naar VV.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef Rucebo het volgende:
Iemand interesse in een stadionplattegrondje voor de OP? Of wedstrijdprogramma, het is nogal leeg zo...
[ afbeelding ]
Zoiets als dit dus, mijn paint/photoshop-skills zijn niet super, maar ik wil wel wat in elkaar flansen hoor.
Ik weet mijn weg wel in Photoshop, maar ik ben echt ENORM lui.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef Rucebo het volgende:
Iemand interesse in een stadionplattegrondje voor de OP? Of wedstrijdprogramma, het is nogal leeg zo...
[ afbeelding ]
Zoiets als dit dus, mijn paint/photoshop-skills zijn niet super, maar ik wil wel wat in elkaar flansen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |