Nee, want het klopt. Alleen klopt de reden niet helemaal: met Aissati en Afellay zag men Honda niet als toegevoegde waarde.quote:
Nee hoor! Het is alleen algemeen bekend dat De Telegraaf weliswaar berichten brengt die feitelijk kloppen, maar het altijd wel zo draait dat het anders lijkt. De Telegraaf maakt vaak van een mug een olifant. Geeft niks, is Telegraaf-stijl, maar ik heb een AD hoger staan qua tone of voice.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:03 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Beetje triest he? Omdat de Telegraaf Amsterdams is lult Vergoossen uit zijn nek?
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:14 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb dat Suf Vergoossen een jaar geleden al horen vertellen, oud nieuws.
Ik snap niet dat ze zo veel geld vragen voor Zonneveld. Verhuur hem gewoon voor wat minder. Net alsof hij nog speelminuten krijgt dit seizoenquote:Dure Zonneveld geen optie voor FC Groningen
FC Groningen heeft de onderhandelingen met PSV over een overgang van Mike Zonneveld gestaakt. Volgens algemeen directeur Hans Nijland vragen de Eindhovenaren 'een belachelijk hoog' bedrag voor de linkspoot.
Inderdaad, nou Salcido nog lozen, die wil eigenlijk ook niks liever dan vertrekken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:45 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ga hem niet missen in ieder geval. En hij wil al anderhalf jaar weg, dus laat hem nu maar gaan...
Dat filmpjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:32 schreef -SG- het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6691
Die goal van reis!
quote:Edison Méndez weg bij PSV
EINDHOVEN - Edison Méndez is weg bij PSV. De Ecuadoriaan is dinsdag verkocht aan zijn oude cub LDU Quito in zijn moederland.
De 30-jarige middenvelder leverde naar verluidt een bedrag op van ongeveer 300.000 euro. Zijn contract bij PSV zou over een jaar aflopen. Méndez kwam in 2006 naar Eindhoven.
Voor de terugwedstrijd in de Europa League tegen Cherno More Varna heeft trainer Fred Rutten Funso Ojo opgeroepen als vervanger.
quote:Mike Zonneveld naar FC Groningen
GRONINGEN - FC Groningen heeft zich versterkt met Mike Zonneveld. De linkermiddenvelder wordt gehuurd van PSV voor de rest van dit seizoen.
Zonneveld is de opvolger van Evgeniy Levchenko wiens contract vorig seizoen niet werd verlengd.
RTVNOORD
Dus toch....quote:
Nijlandquote:
Je mag hem houden. Ze zitten niet stil iig.quote:
Dus dat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:15 schreef mcyodogg het volgende:
Dus we hebben verdedigend een rampjaar gehad, en dus besluit PSV Zonneveld, Culina, Van Eijden, Addo en Brechet van de hand te doen en alleen Manolev ervoor terug te halen. Niet dat je de vingers nou aflikt bij die spelers, maar dit is vragen om problemen.
Je vergeet Ooijer, daarnaast kan Wuytens er spelen. Plus de interesse in die Bengsston(?) geeft aan dat ze toch ook nog naar verdedigers kijken. Maar breed is het niet nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:15 schreef mcyodogg het volgende:
Dus we hebben verdedigend een rampjaar gehad, en dus besluit PSV Zonneveld, Culina, Van Eijden, Addo en Brechet van de hand te doen en alleen Manolev ervoor terug te halen. Niet dat je de vingers nou aflikt bij die spelers, maar dit is vragen om problemen.
Reker stelt financieel orde op zaken, zo wordt het gemis van de CL en het geblunder van Hiddink, van Raaij, Lemic, Valckx en de Visser eindelijk eens aangepakt! HOERA VOOR JAN!!!quote:
Culina en Brechet hoefden niet weg. Culina was niet tegen te houden, want transfervrij. In de zaak Brechet heeft PSV zich netjes opgesteld naar de speler toe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:15 schreef mcyodogg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |