abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71587590
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:

nuff said
Nee, want het klopt. Alleen klopt de reden niet helemaal: met Aissati en Afellay zag men Honda niet als toegevoegde waarde.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71588186
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:03 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Beetje triest he? Omdat de Telegraaf Amsterdams is lult Vergoossen uit zijn nek?
Nee hoor! Het is alleen algemeen bekend dat De Telegraaf weliswaar berichten brengt die feitelijk kloppen, maar het altijd wel zo draait dat het anders lijkt. De Telegraaf maakt vaak van een mug een olifant. Geeft niks, is Telegraaf-stijl, maar ik heb een AD hoger staan qua tone of voice.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_71588249
Ik heb dat Suf Vergoossen een jaar geleden al horen vertellen, oud nieuws.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71588686
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:14 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb dat Suf Vergoossen een jaar geleden al horen vertellen, oud nieuws.
Dat bedoel ik dus.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_71590877
quote:
Dure Zonneveld geen optie voor FC Groningen

FC Groningen heeft de onderhandelingen met PSV over een overgang van Mike Zonneveld gestaakt. Volgens algemeen directeur Hans Nijland vragen de Eindhovenaren 'een belachelijk hoog' bedrag voor de linkspoot.
Ik snap niet dat ze zo veel geld vragen voor Zonneveld. Verhuur hem gewoon voor wat minder. Net alsof hij nog speelminuten krijgt dit seizoen .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_71591087
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:45 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik ga hem niet missen in ieder geval . En hij wil al anderhalf jaar weg, dus laat hem nu maar gaan...
Inderdaad, nou Salcido nog lozen, die wil eigenlijk ook niks liever dan vertrekken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:24:43 #82
11102 knep
Mountainfreak
pi_71591762
Uitverkoop bij PSV .
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:32:44 #83
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_71595713
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_71596984
quote:
Dat filmpje , dat dikkerdje op het begin .
De enige goal van die amateurs gaat er trouwens ook erg fraai in.
pi_71597089
Allemaal leuk en aardig, dat Jong PSV maar veel doorstroming lijkt er niet in te zitten wel?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71597448
Ojo is dit jaar bij de selectie gehaald maar hij had de pech dat hij geblesseerd raakte in de voorbereiding.
Volgend jaar mss Ter Horst, Velda, Romario Sabajo ofzo.
pi_71603383
quote:
Edison Méndez weg bij PSV

EINDHOVEN - Edison Méndez is weg bij PSV. De Ecuadoriaan is dinsdag verkocht aan zijn oude cub LDU Quito in zijn moederland.

De 30-jarige middenvelder leverde naar verluidt een bedrag op van ongeveer 300.000 euro. Zijn contract bij PSV zou over een jaar aflopen. Méndez kwam in 2006 naar Eindhoven.

Voor de terugwedstrijd in de Europa League tegen Cherno More Varna heeft trainer Fred Rutten Funso Ojo opgeroepen als vervanger.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71603412
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:04 schreef dndiek het volgende:

[..]
¤300.000.
Ik typ straat.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:07:01 #89
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_71603446
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:05 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

¤300.000.
Meteen Honda halen!
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_71603505
quote:
Mike Zonneveld naar FC Groningen

GRONINGEN - FC Groningen heeft zich versterkt met Mike Zonneveld. De linkermiddenvelder wordt gehuurd van PSV voor de rest van dit seizoen.

Zonneveld is de opvolger van Evgeniy Levchenko wiens contract vorig seizoen niet werd verlengd.

RTVNOORD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71603516
Schijntje natuurlijk voor zo'n speler. Daar gaan ze in Equacor nog veel plezier aan beleven.
pi_71603523
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:08 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dus toch....
pi_71603540
quote:

[..]

Nijland
Eerst in de media allemaal lopen huilen en hem dan alsnog halen .
pi_71603547
quote:

[..]
Je mag hem houden. Ze zitten niet stil iig.
Ik typ straat.
pi_71603726
Dus we hebben verdedigend een rampjaar gehad, en dus besluit PSV Zonneveld, Culina, Van Eijden, Addo en Brechet van de hand te doen en alleen Manolev ervoor terug te halen. Niet dat je de vingers nou aflikt bij die spelers, maar dit is vragen om problemen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:18:15 #96
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71603834
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:15 schreef mcyodogg het volgende:
Dus we hebben verdedigend een rampjaar gehad, en dus besluit PSV Zonneveld, Culina, Van Eijden, Addo en Brechet van de hand te doen en alleen Manolev ervoor terug te halen. Niet dat je de vingers nou aflikt bij die spelers, maar dit is vragen om problemen.
Dus dat.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_71603880
quote:
Je vergeet Ooijer, daarnaast kan Wuytens er spelen. Plus de interesse in die Bengsston(?) geeft aan dat ze toch ook nog naar verdedigers kijken. Maar breed is het niet nee.
Ik typ straat.
pi_71604138
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:05 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

¤300.000.
Reker stelt financieel orde op zaken, zo wordt het gemis van de CL en het geblunder van Hiddink, van Raaij, Lemic, Valckx en de Visser eindelijk eens aangepakt! HOERA VOOR JAN!!!

Maar dan kan je hem net zo goed voor niks laten gaan ja
pi_71604200
quote:
Culina en Brechet hoefden niet weg. Culina was niet tegen te houden, want transfervrij. In de zaak Brechet heeft PSV zich netjes opgesteld naar de speler toe.
Addo is duidelijk geen basisplaats waard bij PSV, dus dat hij eindelijk weg is, is ook niet erg.
Zonneveld heeft ook niet het niveau wat PSV nastreeft en daarnaast is hij meer middenvelder dan verdediger.
Van Eijden wilde graag veel spelen, die garantie kon hij niet krijgen bij PSV. Jammer genoeg verkocht en niet verhuurd.

Het wordt nu wel tijd om naast Manolev en Ooijer een aantal defensieve versterkingen te halen.
pi_71605480
Waarom is die rajkovic eigenlijk weg bij psv ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')