quote:Zo, gister naar Walibi geweest en het LL terrein krijgt al vorm.. De loopbrug over de werg ligt er al, toiletgebouwen en de ingang staan er ook al..
Of een roltrapquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:47 schreef Ruud het volgende:
Wanneer gaan ze die loopbrug nou eens veranderen in een brug voor de auto's?
loopband van de ingang tot aan de campings is nog beterquote:
Ik wou net mijn foto's plaatsen toen ik dit topic zag en je PM, great minds think alikequote:Op maandag 3 augustus 2009 14:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Klopt: A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #25
Ik heb hem een PM gestuurd.
Ik zal er nog eens lang rijden deze week, ben benieuwd wanneer ze aan Alpha gaan beginnen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is dat niet gewoon de Juliet?
Heel erg bedankt voor de foto's, zou je dit om de 5 dagen ofzo willen doen?
Normaal gesproken kun je zo het terrein oplopen, maar ik vermoed dat ze vandaag of morgen met de hekken beginnen. Ik neem de foto's vanaf het fietspad dat langs het terrein ligt. Om Alpha te kunnen fotograferen moet ik even over het prikkeldraad klimmenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef Basp1 het volgende:
Leuke fotos.
Kun je nog gewoon op het terrein komen nu, of ben je medewerker oid?
Top.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zal er nog eens lang rijden deze week, ben benieuwd wanneer ze aan Alpha gaan beginnen.
Dat zal wel de nieuwe versie van de Juliet zijn, vroeger was dat een witte tent met 4 punten:quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is dat niet gewoon de Juliet?
Heel erg bedankt voor de foto's, zou je dit om de 5 dagen ofzo willen doen?
Uhm!? Is dat niet wat lastig met het in de grond steken van tentharingen enzo!?..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:33 schreef xenobinol het volgende:
[ afbeelding ]
Camping 1 word dit jaar voorzien van een parketvloer, LL's word steeds luxer![]()
Zal er wel iets mee te maken hebben dat camping 1 en 7 groen gaan dit jaar. Vuilnisverzamelplaats oid?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Uhm!? Is dat niet wat lastig met het in de grond steken van tentharingen enzo!?..
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Uhm!? Is dat niet wat lastig met het in de grond steken van tentharingen enzo!?..
het toiletgebouw ligt iet helemaal achterin op camping 1quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:23 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik denk dat het de toiletvloeren zijn. Je ontbijt niet al te rustig, maar de tent blijftwel droog.
Misschien dit jaar welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:01 schreef rubbereend het volgende:
het toiletgebouw ligt iet helemaal achterin op camping 1dus dat moet echt iets anders zijn
Zodat jij op je luie reet naar je hardwerkende medemens kan kijken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:24 schreef Sauruzin het volgende:
Vette shit. Zou wel tof zijn als ze er een keer een webcam op zouden zetten.
Aaah... frontpage newsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Foto's: Lowlandsterrein krijgt vorm
Mmmm... mijn foto host heeft kennelijk een vrij lage download limiet of er word veel naar gekeken. Volgens mij komen ze vanzelf terug naar verloop van tijd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:29 schreef -td6d- het volgende:
Jammer dat de foto's van de eerste pagina het niet meer doen
quote:
Neh, ik vermoed/denk dat het nog steeds dezelfde grootte is als vorig jaar. Toen was een hardcore-DJ daar te gast om te draaien, 't was daar toen echt geen doorkomen aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:01 schreef RedGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me dat hij toch iets ruimer wordt dit jaar.
Hopelijk is het wat ruimer, bij Darkraver zal het sowieso propvol zitten en dan heb je tenminste nog een beetje de ruimte om te hakkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neh, ik vermoed/denk dat het nog steeds dezelfde grootte is als vorig jaar. Toen was een hardcore-DJ daar te gast om te draaien, 't was daar toen echt geen doorkomen aan.
Ook omdat 't allemaal zo 'blikkig' is, en enkel aan de zijkanten een smalle deur, en de grote ingang, was 't daar spoedje benauwd.
De X-Ray is gewoon de bakoven van Lowlands, altijd heet en druk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:35 schreef Keenan het volgende:
daarom vermijd ik liever de r ray terwijl daar de tofste dingen zijn. veel te druk altijd.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De X-Ray is gewoon de bakoven van Lowlands, altijd heet en druk.
Ah tof, vond die batterij niet echt tofquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:20 schreef kciR het volgende:
Als ik dit zo zie, is het de 'oude' duracell batterij, of een helft ervan. Die was ook zo rond, maar wordt niet meer gebruikt volgens de plattegrond (weer de circustent)
Laten we het hopen, die is tenminste iets groter
ik vond de oude tent ook veel leukerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah tof, vond die batterij niet echt tof
Verder kudo's voor degene die de foto's maakt !
Ik was benieuwd of dat ook zo was en volgens mij bevestigd deze foto je vermoeden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:20 schreef kciR het volgende:
Als ik dit zo zie, is het de 'oude' duracell batterij, of een helft ervan. Die was ook zo rond, maar wordt niet meer gebruikt volgens de plattegrond (weer de circustent)
Laten we het hopen, die is tenminste iets groter
Al was de India een slag kleiner toch?quote:
Oh ja!..quote:
en veel openerquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef RedGuy het volgende:
Hier wel duidelijk te zien, de X-ray is een stuk groter dan afgelopen jaar.
[ afbeelding ]
Ligt daarvoor nu een wiek van een windmolen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef RedGuy het volgende:
Hier wel duidelijk te zien, de X-ray is een stuk groter dan afgelopen jaar.
[ afbeelding ]
ja voor die containersaurus ofzoietsquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ligt daarvoor nu een wiek van een windmolen?
Ze gaan geen mixer van de xray maken om tijdens darkraver eens te laten zien wat mechanisch hakken is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:54 schreef rubbereend het volgende:
ja voor die containersaurus ofzoiets
Bravo, wat hebben ze met je gedaan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:17 schreef Aisumasen het volgende:
Inderdaad de Bravo met een nieuwe kleur:
[ afbeelding ]
http://www.mobypicture.co(...)ew/417924/sizes/full
Op www.low-lands.nl staat een hele terreinupdate!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:18 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik ben wel benieuwd of er behalve de kleuren nog meer aan de Bravo is veranderd.. Volgens mij was er niks mis met die tent, dus de afmetingen zullen ook wel iets anders zijn, lijkt me.
Verder vraag ik me af of het de India-tent van vorig jaar is (zelfde kleuren), maar dan een stuk verlengd, en als dat zo is, hoe de India er dit jaar dan uit komt te zien. Spannend
OK, als ik het goed zie dan was er van de oude Bravo niet veel meer over, en hebben ze van de bruikbare stukken nu de India gemaakt. Wat vorig jaar de India was, is juist een stuk groter geworden (1 set palen), en geeft nu onderdak aan de Bravo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:50 schreef kesselman het volgende:
[..]
Op www.low-lands.nl staat een hele terreinupdate!!
http://www.low-lands.nl/v2/index.php?option=com_user&view=login&return=aHR0cDovL3d3dy5sb3ctbGFuZHMubmwvdjIvaW5kZXgucGhwP29wdGlvbj1jb21fY29udGVudCZ2aWV3PWFydGljbGUmaWQ9NTQ3
toch wel gaaf om te zien.
X-ray is groter en aan 3 kanten open.
Bravo,india en julliet zijn allemaal nieuwe tenten!
Vraag het na bij de leverancierquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:51 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
OK, als ik het goed zie dan was er van de oude Bravo niet veel meer over, en hebben ze van de bruikbare stukken nu de India gemaakt. Wat vorig jaar de India was, is juist een stuk groter geworden (1 set palen), en geeft nu onderdak aan de Bravo.
Ik ben ook eigenlijk wel benieuwd naar alle afmetingen van de tenten. Vooral de vier grote dan.
Grolsch en Alpha zijn ongeveer even breed, alleen is de Alpha 2 keer zo lang. Bravo en India zijn ook ongeveer even breed, maar wel smaller dan Alpha en Grolsch. Bravo is ook anderhalf keer zo lang als de India. Totale capaciteit van de Grolsch en de Bravo lijkt me redelijk vergelijkbaar.
Geloof dat dit vorig jaar opgenomen is, want ik zie de rubbersporen van speed & gein nog op de weg staan bij 4:08 ongeveerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:54 schreef remcoUT het volgende:
Een filmpje van iemand die over het terrein heeft gereden:
De nieuwe Bravo staat er op, dus dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:10 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Geloof dat dit vorig jaar opgenomen is, want ik zie de rubbersporen van speed & gein nog op de weg staan bij 4:08 ongeveer
Oh ok. Dan zal er dit jaar ook wel weer Speed en Gein zijn geweestquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:07 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
De nieuwe Bravo staat er op, dus dat lijkt me niet.
Ik heb dus precies hetzelfde gevoelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:24 schreef veuvje het volgende:
Nog 6 dagen......spannend!!
Als je die foto`s ziet heb ik helemaal zo`n gevoel in me buik van joepie I`m going home!!!!
De Surinamerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Capzilla het volgende:
Met dank aan het Lowlands forum: X-Ray 2009 = de oude Americano.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:49 schreef Silenoz het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde gevoel![]()
Heerlijk he?
Dat verklaard waarom de rechtgeaarde rocker op zaterdagnacht al om 2 uur richting 90s Now mag gaan of iets anders dancerigsquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:48 schreef Parafernalia het volgende:
De Alpha gebruikt 400 liter diesel per uur?
quote:
Om het compenseren ga ik een extra harde scheet laten, en nee, niet een van bio-gassen. Want dat Lowlands voedsel is alles behalve biologischquote:
Deugnietquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind die green zones een prima idee.
Verder is er biologisch te eten op lowland dus je kan een bioscheet laten.. een groene !
prima initiatief natuurlijk. ik snap wel dat het veel stoerder is om geen fuck te geven om het mileu enzo hoorquote:
En de Alpha draait er 400 liter diesel door in een uur. Schaf die tent afquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:57 schreef Laton het volgende:
[..]
prima initiatief natuurlijk. ik snap wel dat het veel stoerder is om geen fuck te geven om het mileu enzo hoor
Added to my "to do list"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:38 schreef Inverted_World het volgende:
Dat ze dit jaar maar weer mogen komen.
Ik ben benieuwd! Had trouwens niet verwacht dat die campingterreinen zo grot zouden zijnquote:
Coolquote:
Wat is dat voor iets? Een restaurant met alleen amerikaans eten, hotdogs ed?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Capzilla het volgende:
Met dank aan het Lowlands forum: X-Ray 2009 = de oude Americano.
[ afbeelding ]
Nee, meer Midden- en Zuid-Amerikaans. Mexicaans en Surinaams.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:58 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets? Een restaurant met alleen amerikaans eten, hotdogs ed?
Die bruggen liggen daar het hele jaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef WeirdWestMan het volgende:
De brug staat er iig geval al, en de autobrug vanaf de dijk ligt er ook al.
Llow Chi Minh Cityquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, meer Midden- en Zuid-Amerikaans. Mexicaans en Surinaams.Was vorig jaar trouwens omgekat naar "Llow Chi Minh" met Aziatisch voer.
Nu al? tis nog twee maanden ver wegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef WeirdWestMan het volgende:
De brug staat er iig geval al, en de autobrug vanaf de dijk ligt er ook al.
Ja, zijn ook gebruikt voor de opwekking. Meestal worden ze begin mij geplaatst en aan het eind van september weer weg gehaald. Dan liggen ze daar gewoon ergens waar normaal de kaartcontrole is.quote:
Ja dt klopt geloof ik wel. Op Google Maps zie je de brugdelen ook liggen. En op Streetview is hij ook opgebouwd:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:03 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
Ja, zijn ook gebruikt voor de opwekking. Meestal worden ze begin mij geplaatst en aan het eind van september weer weg gehaald. Dan liggen ze daar gewoon ergens waar normaal de kaartcontrole is.
Hé? Ik kan me die propeller niet eens herinnerenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:27 schreef Da hopman het volgende:
Nog een paar plaatjes van vorig jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(let vooral op die mevrouw met die roze stropdas bij de trash)
Oeh! Ik krijg kriebels in mijn buik van die foto's! Heerlijk!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:27 schreef Da hopman het volgende:
Nog een paar plaatjes van vorig jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(let vooral op die mevrouw met die roze stropdas bij de trash)
Zou goed kunnen kloppen, want toen stond hij ook nog niet over de weg heen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef WeezerButler het volgende:
Was in maart nog op de dijk. Geen brug te bekennen. Heb wel een foto gemaakt zal'm ff uploaden
rechtenmeisjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef Mr.DD het volgende:
Heeeele kleine kans. Maar weet iemand wie er vorige jaar op zondagavond werkte bij de Perskerk-poort? Meisje dat rechten studeerde iig.
Het is dan wel een cruciaal onderdeelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:04 schreef frame-saw het volgende:
Ah ik vond het al vreemd dat die loopbrug er een maandje geleden ook al stond toen ik naar Sixflags ging.
Heb je je drugs en teveel aan alcohol er nu al verstoptquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:23 schreef xenobinol het volgende:
On topic maar weer, vandaag even op de fiets gestapt, niet dat er iets te zien valt![]()
Ik heb er wel eens even over nagedacht een kratje beugels te begraven, dat geeft het begrip 'schatgraven' weer een betekenisquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je je drugs en teveel aan alcohol er nu al verstopt
Je kent het verhaal van op Rock Werchter?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens even over nagedacht een kratje beugels te begraven, dat geeft het begrip 'schatgraven' weer een betekenis
Briljantquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef MB88 het volgende:
Gasten graven iets van 12 bakken bier in, uiteraard worden die ruim vantevoren gevonden bij 't uitzetten van het terrein.
Die gasten graven de boel weer op en treffen 12 lege kratten aan en een briefje met erop: "Het heeft ons goed gesmaakt. De organisatie"
nee dat waren 2 fustjes bier, dat blijkt gelukt te zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:45 schreef Capzilla het volgende:
Het schijnt op Lowlands wel eens gelukt te zijn met een tweetal kratjes. Al klinkt het nog steeds als broodje aap, mij is het de tijd en moeite in ieder geval niet waard. Staat je tentje eindelijk moet je opeens gaan werken voor je bier...
Ansich is dat best een komische actie als die lui daar komen en die tent zien staanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:58 schreef wormtrein het volgende:
Ik denk dat ik gewoon m'n tentje alvast ga opzetten op de plek van de Alpha, zetten ze 'm maar ergens anders neer
'Ja? Jullie willen hier een tent neerzetten? Nou vergeet het maar! Dit is een vrij land en er staat nergens dat ik hier mijn tentje niet op mag zetten. Jullie gaan maar ergens anders heen. Ik ga weer slapen, de groeten!'quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:54 schreef MOD het volgende:
[..]
Ansich is dat best een komische actie als die lui daar komen en die tent zien staan
Hoe vinden ze zoiets dan vraag ik me af, als je het goed aanpakt met die grasmat en zorgt dat er geen verschil is met de oude situatie moet het toch een piece of cake zijn?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef MB88 het volgende:
Gasten graven iets van 12 bakken bier in, uiteraard worden die ruim vantevoren gevonden bij 't uitzetten van het terrein.
Die gasten graven de boel weer op en treffen 12 lege kratten aan en een briefje met erop: "Het heeft ons goed gesmaakt. De organisatie"
Correct... is zag vanmorgen de eerste vrachtwagen met 'tentstokken' richting het evenemententerrein rijden, it has begunquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:16 schreef MB88 het volgende:
Ik geloof dat ze maandag gaan beginnen met uitzetten. Denk dat er dan pas na een paar dagen echt iets te zien valt.
Dat is 2 jaar geleden. Vorig jaar zag de x-ray er het zelfde uit als nu.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:01 schreef RedGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me dat hij toch iets ruimer wordt dit jaar.
Die leggen ze als laatstequote:Op maandag 2 augustus 2010 10:27 schreef wormtrein het volgende:
Hmm.. dat tentje-op-de-alpha-plek-zetten gaat moeilijk worden als de grondplaten er al liggen natuurlijk
dat dus, dus ze zjin al eerder begonnen met de opbouwquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:12 schreef SvenM het volgende:
Smsje van een maatje van me: "Omg de ingang en de campinggebouwen staan al!". Yeah!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:39 schreef xenobinol het volgende:
Grolsch in aanbouw:
[ afbeelding ]
Julliet staat altijd als eerste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Materiaal Alpha + space shot op de achtergrond
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik keek er ook raar tegenaan, dus maar even de foto van vorig jaar bekeken. Deze tent stond vorig jaar op de plaats van Jullietquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef wormtrein het volgende:
Julliet was toch wit + blauw randje?![]()
Trouwens, valt het jullie nu ook pas op dat er zoveel BOMEN bij het terrein staan? Je loopt er elke dag 10x langs, maar het is net alsof ik die gewoon altijd over het hoofd zie
ja, nu zijn we weer terug naar het formaat tent wat er eerst stondquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Inderdaad, ik keek er ook raar tegenaan, dus maar even de foto van vorig jaar bekeken. Deze tent stond vorig jaar op de plaats van Julliet
[ afbeelding ]
hihiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:32 schreef Cahir het volgende:
Wat zijn al die aparte tenten steeds? Kroegjes?
Een groot deel van de tenten ligt ook bij De Boer in Bree, Belgiëquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Mathijz het volgende:
Zal morgen eens langs de tentenhal van de Boer in Alkmaar fietsen en kijken wat er buiten ligt.
in of excl. palen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:18 schreef MB88 het volgende:
Een achtmaster als de Grolsch komt meestal op 2 vrachtwagens, dus dat valt wel mee
Kijk... DÁT is vet!quote:
Nou... vooruitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:29 schreef zonisdegod het volgende:
minder geklets meer foto's... *sigh*
Ik fiets er gewoon even heen om foto's te nemen, is slechts een half uurtje fietsen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:13 schreef WeirdWestMan het volgende:
Zo, ziet er al goed uit.
Kom jij elke dag langs het terrein xeno? Of fiets je er gewoon even naartoe om foto's te schieten?
Denk het ook, de overige aankleding van het terrein is volgens mij het meeste werk, overigens verbaas ik me wel altijd over de snelheid waarmee ze de hekken om het terrein heen zetten. Vanaf dat moment kan ik geen foto's meer nemenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:15 schreef rubbereend het volgende:
De grote tenten op zetten is volgens mij ook het relatief snelle en makkelijke werk
hij bedoeld denk ik volgende weekquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:03 schreef zonisdegod het volgende:
HET IS WOENSDAG NU
WAAR ZIJN DE FOTO'S!![]()
Waar woon jij?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik fiets er gewoon even heen om foto's te nemen, is slechts een half uurtje fietsen.
quote:
quote:
Dat snap ik ook nog welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik vermoed omgeving Biddinghuizen.
Ze (de beveiliging) worden ieder jaar chagrijnigerquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:20 schreef Wilco_BHZ het volgende:
Alleen jammer van de bewaking. bij alle plaatsen waar nog geen hekken stond bewaking.
En de vraag wat mot je hier hahaha.
Vorige jaar tijdens Balkan Beats, ik ga met paar vrienden paar takken jatten van zo'n plant, kijkt zo'n bewaker toe. Ik zwaai. Hij gromt een beetje en loopt doorquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze (de beveiliging) worden ieder jaar chagrijniger
In de "early years" kocht ik niet eens een kaartje voor LL's... gewoon over de hekken heen springen, beveiliging was er amper, dat veranderde na 2001.
De alphatent is goed hoorbaar als je op het juiste punt in walibi flevo staat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
dat vroeg ik me nou af, als je geen kaartje hebt, kun je dan eigenlijk iets van op het terrein zien of horen van bijvoorbeeld de Alpha tent?
Dat dan weer wel, had je toch een kaartje moeten kopen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:04 schreef Kidney_bean01 het volgende:
maar er staan zeker tig bomen voor, zodat je niks kunt zien
Misschien was men wat geschrokken wat bij de zwarte cross gebeurd is en heeft men de meest slappe bomen weg gehaald.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef xenobinol het volgende:
Mooie foto's
Er zijn ook nog een hoop bomen naast camping 1 verdwenen, kennelijk vond men het noodzakelijk het bos wat uit te dunnen.
Goed mogelijk, niet zo'n hele fijne gedachte dat je een boom op je dak kan krijgen bij een flinke storm.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien was men wat geschrokken wat bij de zwarte cross gebeurd is en heeft men de meest slappe bomen weg gehaald.
waar zie je dat?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef xenobinol het volgende:
Mooie foto's
Er zijn ook nog een hoop bomen naast camping 1 verdwenen, kennelijk vond men het noodzakelijk het bos wat uit te dunnen.
Niet op deze foto's, maar ik fiets regelmatig langs het terrein, de afgelopen jaren zijn de bossen rondom het terrein uitgedund. Dat heeft volgens mij te maken met de 'verwildering' van het bos.quote:
ja is ook logisch anders kunnen de bomen die er staat ook niet fatsoenlijk doorgroeien. Als ze die struiken die ervoor/tussen staan maar niet weghalenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Niet op deze foto's, maar ik fiets regelmatig langs het terrein, de afgelopen jaren zijn de bossen rondom het terrein uitgedund. Dat heeft volgens mij te maken met de 'verwildering' van het bos.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef xenobinol het volgende:
Mooie foto's
Ik denk dat dat wel eens te maken zou kunnen hebben met:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..] Dat heeft volgens mij te maken met de 'verwildering' van het bos.
Lame.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:10 schreef kinderentegenkinderen het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dat wel eens te maken zou kunnen hebben met:
de verdwijning van 4 KTK leden op het Lowlandsterrein afgelopen juli.....
Wat me opvalt is de mooie grasmat bij de Grolsch en Bravoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef xenobinol het volgende:
Mooie foto's
Wat wil je met al die regenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:09 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Wat me opvalt is de mooie grasmat bij de Grolsch en Bravo![]()
De foto's zijn genomen vanaf het pad dat achter het evenemententerrein ligt. Zeg maar vanaf de plek waar normaal de winkeltjes zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik snap die x-ray fotos helemaal nietdaar stond de india dus ongeveer normaal maar zie nog niet van welk punt ze genomen zijn.
Maar wel weer tof om te zien
De witte tent met de blauwe puntjes stond er in 2009 voor het laatst, vorig jaar stond deze tent er:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:51 schreef kciR het volgende:
Ah, de Juliet is dus de oude India-tent? De Juliet hoort wit met blauwe puntjes! Zo raken we toch in de war
Toffe foto's trouwens, goed voor de voorpret!
2006 was een heerlijk modderbad... tijd voor een herhaling dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:31 schreef Parafernalia het volgende:
* Parafernalia voor het eerst in 5 jaar weer gaat
Meeten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:31 schreef Parafernalia het volgende:
* Parafernalia voor het eerst in 5 jaar weer gaat
Dat was voor ons ook even schrikkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat is die tent achter de ingang direct?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:59 schreef LatonOne het volgende:
mooiste is dat de bravo nu tot diep in de nacht camping 2 en 3 onderbraakt met techno geram de hele nacht door
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:59 schreef LatonOne het volgende:
mooiste is dat de bravo nu tot diep in de nacht camping 2 en 3 onderbraakt met techno geram de hele nacht door
Die lijkt aardig up-to-date volgens mij.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:16 schreef PiRANiA het volgende:
Klopt deze dan nog/weer?
http://goo.gl/1eJrC
Vannacht was het echt even noodweer in de polder, hopelijk staat de Grolsch nogquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:57 schreef WeezerButler het volgende:
![]()
xenobinol
![]()
![]()
Ziet er erg drassig uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |