Dat verklaard waarom de rechtgeaarde rocker op zaterdagnacht al om 2 uur richting 90s Now mag gaan of iets anders dancerigsquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:48 schreef Parafernalia het volgende:
De Alpha gebruikt 400 liter diesel per uur?
quote:
Om het compenseren ga ik een extra harde scheet laten, en nee, niet een van bio-gassen. Want dat Lowlands voedsel is alles behalve biologischquote:
Deugnietquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind die green zones een prima idee.
Verder is er biologisch te eten op lowland dus je kan een bioscheet laten.. een groene !
prima initiatief natuurlijk. ik snap wel dat het veel stoerder is om geen fuck te geven om het mileu enzo hoorquote:
En de Alpha draait er 400 liter diesel door in een uur. Schaf die tent afquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:57 schreef Laton het volgende:
[..]
prima initiatief natuurlijk. ik snap wel dat het veel stoerder is om geen fuck te geven om het mileu enzo hoor
Added to my "to do list"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:38 schreef Inverted_World het volgende:
Dat ze dit jaar maar weer mogen komen.
Ik ben benieuwd! Had trouwens niet verwacht dat die campingterreinen zo grot zouden zijnquote:
Coolquote:
Wat is dat voor iets? Een restaurant met alleen amerikaans eten, hotdogs ed?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Capzilla het volgende:
Met dank aan het Lowlands forum: X-Ray 2009 = de oude Americano.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |