Neh, ik vermoed/denk dat het nog steeds dezelfde grootte is als vorig jaar. Toen was een hardcore-DJ daar te gast om te draaien, 't was daar toen echt geen doorkomen aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:01 schreef RedGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me dat hij toch iets ruimer wordt dit jaar.
Hopelijk is het wat ruimer, bij Darkraver zal het sowieso propvol zitten en dan heb je tenminste nog een beetje de ruimte om te hakkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neh, ik vermoed/denk dat het nog steeds dezelfde grootte is als vorig jaar. Toen was een hardcore-DJ daar te gast om te draaien, 't was daar toen echt geen doorkomen aan.
Ook omdat 't allemaal zo 'blikkig' is, en enkel aan de zijkanten een smalle deur, en de grote ingang, was 't daar spoedje benauwd.
De X-Ray is gewoon de bakoven van Lowlands, altijd heet en druk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:35 schreef Keenan het volgende:
daarom vermijd ik liever de r ray terwijl daar de tofste dingen zijn. veel te druk altijd.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De X-Ray is gewoon de bakoven van Lowlands, altijd heet en druk.
Ah tof, vond die batterij niet echt tofquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:20 schreef kciR het volgende:
Als ik dit zo zie, is het de 'oude' duracell batterij, of een helft ervan. Die was ook zo rond, maar wordt niet meer gebruikt volgens de plattegrond (weer de circustent)
Laten we het hopen, die is tenminste iets groter
ik vond de oude tent ook veel leukerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah tof, vond die batterij niet echt tof
Verder kudo's voor degene die de foto's maakt !
Ik was benieuwd of dat ook zo was en volgens mij bevestigd deze foto je vermoeden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:20 schreef kciR het volgende:
Als ik dit zo zie, is het de 'oude' duracell batterij, of een helft ervan. Die was ook zo rond, maar wordt niet meer gebruikt volgens de plattegrond (weer de circustent)
Laten we het hopen, die is tenminste iets groter
Al was de India een slag kleiner toch?quote:
Oh ja!..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |