Inderdaad, ik keek er ook raar tegenaan, dus maar even de foto van vorig jaar bekeken. Deze tent stond vorig jaar op de plaats van Jullietquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef wormtrein het volgende:
Julliet was toch wit + blauw randje?![]()
Trouwens, valt het jullie nu ook pas op dat er zoveel BOMEN bij het terrein staan? Je loopt er elke dag 10x langs, maar het is net alsof ik die gewoon altijd over het hoofd zie
ja, nu zijn we weer terug naar het formaat tent wat er eerst stondquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Inderdaad, ik keek er ook raar tegenaan, dus maar even de foto van vorig jaar bekeken. Deze tent stond vorig jaar op de plaats van Julliet
[ afbeelding ]
hihiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:32 schreef Cahir het volgende:
Wat zijn al die aparte tenten steeds? Kroegjes?
Een groot deel van de tenten ligt ook bij De Boer in Bree, Belgiëquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Mathijz het volgende:
Zal morgen eens langs de tentenhal van de Boer in Alkmaar fietsen en kijken wat er buiten ligt.
in of excl. palen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:18 schreef MB88 het volgende:
Een achtmaster als de Grolsch komt meestal op 2 vrachtwagens, dus dat valt wel mee
Kijk... DÁT is vet!quote:
Nou... vooruitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:29 schreef zonisdegod het volgende:
minder geklets meer foto's... *sigh*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |