en veel openerquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef RedGuy het volgende:
Hier wel duidelijk te zien, de X-ray is een stuk groter dan afgelopen jaar.
[ afbeelding ]
Ligt daarvoor nu een wiek van een windmolen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef RedGuy het volgende:
Hier wel duidelijk te zien, de X-ray is een stuk groter dan afgelopen jaar.
[ afbeelding ]
ja voor die containersaurus ofzoietsquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ligt daarvoor nu een wiek van een windmolen?
Ze gaan geen mixer van de xray maken om tijdens darkraver eens te laten zien wat mechanisch hakken is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:54 schreef rubbereend het volgende:
ja voor die containersaurus ofzoiets
Bravo, wat hebben ze met je gedaan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:17 schreef Aisumasen het volgende:
Inderdaad de Bravo met een nieuwe kleur:
[ afbeelding ]
http://www.mobypicture.co(...)ew/417924/sizes/full
Op www.low-lands.nl staat een hele terreinupdate!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:18 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik ben wel benieuwd of er behalve de kleuren nog meer aan de Bravo is veranderd.. Volgens mij was er niks mis met die tent, dus de afmetingen zullen ook wel iets anders zijn, lijkt me.
Verder vraag ik me af of het de India-tent van vorig jaar is (zelfde kleuren), maar dan een stuk verlengd, en als dat zo is, hoe de India er dit jaar dan uit komt te zien. Spannend
OK, als ik het goed zie dan was er van de oude Bravo niet veel meer over, en hebben ze van de bruikbare stukken nu de India gemaakt. Wat vorig jaar de India was, is juist een stuk groter geworden (1 set palen), en geeft nu onderdak aan de Bravo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:50 schreef kesselman het volgende:
[..]
Op www.low-lands.nl staat een hele terreinupdate!!
http://www.low-lands.nl/v2/index.php?option=com_user&view=login&return=aHR0cDovL3d3dy5sb3ctbGFuZHMubmwvdjIvaW5kZXgucGhwP29wdGlvbj1jb21fY29udGVudCZ2aWV3PWFydGljbGUmaWQ9NTQ3
toch wel gaaf om te zien.
X-ray is groter en aan 3 kanten open.
Bravo,india en julliet zijn allemaal nieuwe tenten!
Vraag het na bij de leverancierquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:51 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
OK, als ik het goed zie dan was er van de oude Bravo niet veel meer over, en hebben ze van de bruikbare stukken nu de India gemaakt. Wat vorig jaar de India was, is juist een stuk groter geworden (1 set palen), en geeft nu onderdak aan de Bravo.
Ik ben ook eigenlijk wel benieuwd naar alle afmetingen van de tenten. Vooral de vier grote dan.
Grolsch en Alpha zijn ongeveer even breed, alleen is de Alpha 2 keer zo lang. Bravo en India zijn ook ongeveer even breed, maar wel smaller dan Alpha en Grolsch. Bravo is ook anderhalf keer zo lang als de India. Totale capaciteit van de Grolsch en de Bravo lijkt me redelijk vergelijkbaar.
Geloof dat dit vorig jaar opgenomen is, want ik zie de rubbersporen van speed & gein nog op de weg staan bij 4:08 ongeveerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:54 schreef remcoUT het volgende:
Een filmpje van iemand die over het terrein heeft gereden:
De nieuwe Bravo staat er op, dus dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:10 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Geloof dat dit vorig jaar opgenomen is, want ik zie de rubbersporen van speed & gein nog op de weg staan bij 4:08 ongeveer
Oh ok. Dan zal er dit jaar ook wel weer Speed en Gein zijn geweestquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:07 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
De nieuwe Bravo staat er op, dus dat lijkt me niet.
Ik heb dus precies hetzelfde gevoelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:24 schreef veuvje het volgende:
Nog 6 dagen......spannend!!
Als je die foto`s ziet heb ik helemaal zo`n gevoel in me buik van joepie I`m going home!!!!
De Surinamerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Capzilla het volgende:
Met dank aan het Lowlands forum: X-Ray 2009 = de oude Americano.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:49 schreef Silenoz het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde gevoel![]()
Heerlijk he?
Dat verklaard waarom de rechtgeaarde rocker op zaterdagnacht al om 2 uur richting 90s Now mag gaan of iets anders dancerigsquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:48 schreef Parafernalia het volgende:
De Alpha gebruikt 400 liter diesel per uur?
quote:
Om het compenseren ga ik een extra harde scheet laten, en nee, niet een van bio-gassen. Want dat Lowlands voedsel is alles behalve biologischquote:
Deugnietquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind die green zones een prima idee.
Verder is er biologisch te eten op lowland dus je kan een bioscheet laten.. een groene !
prima initiatief natuurlijk. ik snap wel dat het veel stoerder is om geen fuck te geven om het mileu enzo hoorquote:
En de Alpha draait er 400 liter diesel door in een uur. Schaf die tent afquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:57 schreef Laton het volgende:
[..]
prima initiatief natuurlijk. ik snap wel dat het veel stoerder is om geen fuck te geven om het mileu enzo hoor
Added to my "to do list"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:38 schreef Inverted_World het volgende:
Dat ze dit jaar maar weer mogen komen.
Ik ben benieuwd! Had trouwens niet verwacht dat die campingterreinen zo grot zouden zijnquote:
Coolquote:
Wat is dat voor iets? Een restaurant met alleen amerikaans eten, hotdogs ed?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Capzilla het volgende:
Met dank aan het Lowlands forum: X-Ray 2009 = de oude Americano.
[ afbeelding ]
Nee, meer Midden- en Zuid-Amerikaans. Mexicaans en Surinaams.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:58 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets? Een restaurant met alleen amerikaans eten, hotdogs ed?
Die bruggen liggen daar het hele jaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef WeirdWestMan het volgende:
De brug staat er iig geval al, en de autobrug vanaf de dijk ligt er ook al.
Llow Chi Minh Cityquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, meer Midden- en Zuid-Amerikaans. Mexicaans en Surinaams.Was vorig jaar trouwens omgekat naar "Llow Chi Minh" met Aziatisch voer.
Nu al? tis nog twee maanden ver wegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef WeirdWestMan het volgende:
De brug staat er iig geval al, en de autobrug vanaf de dijk ligt er ook al.
Ja, zijn ook gebruikt voor de opwekking. Meestal worden ze begin mij geplaatst en aan het eind van september weer weg gehaald. Dan liggen ze daar gewoon ergens waar normaal de kaartcontrole is.quote:
Ja dt klopt geloof ik wel. Op Google Maps zie je de brugdelen ook liggen. En op Streetview is hij ook opgebouwd:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:03 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
Ja, zijn ook gebruikt voor de opwekking. Meestal worden ze begin mij geplaatst en aan het eind van september weer weg gehaald. Dan liggen ze daar gewoon ergens waar normaal de kaartcontrole is.
Hé? Ik kan me die propeller niet eens herinnerenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:27 schreef Da hopman het volgende:
Nog een paar plaatjes van vorig jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(let vooral op die mevrouw met die roze stropdas bij de trash)
Oeh! Ik krijg kriebels in mijn buik van die foto's! Heerlijk!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:27 schreef Da hopman het volgende:
Nog een paar plaatjes van vorig jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(let vooral op die mevrouw met die roze stropdas bij de trash)
Zou goed kunnen kloppen, want toen stond hij ook nog niet over de weg heen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef WeezerButler het volgende:
Was in maart nog op de dijk. Geen brug te bekennen. Heb wel een foto gemaakt zal'm ff uploaden
rechtenmeisjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef Mr.DD het volgende:
Heeeele kleine kans. Maar weet iemand wie er vorige jaar op zondagavond werkte bij de Perskerk-poort? Meisje dat rechten studeerde iig.
Het is dan wel een cruciaal onderdeelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:04 schreef frame-saw het volgende:
Ah ik vond het al vreemd dat die loopbrug er een maandje geleden ook al stond toen ik naar Sixflags ging.
Heb je je drugs en teveel aan alcohol er nu al verstoptquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:23 schreef xenobinol het volgende:
On topic maar weer, vandaag even op de fiets gestapt, niet dat er iets te zien valt![]()
Ik heb er wel eens even over nagedacht een kratje beugels te begraven, dat geeft het begrip 'schatgraven' weer een betekenisquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je je drugs en teveel aan alcohol er nu al verstopt
Je kent het verhaal van op Rock Werchter?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens even over nagedacht een kratje beugels te begraven, dat geeft het begrip 'schatgraven' weer een betekenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |