Briljantquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef MB88 het volgende:
Gasten graven iets van 12 bakken bier in, uiteraard worden die ruim vantevoren gevonden bij 't uitzetten van het terrein.
Die gasten graven de boel weer op en treffen 12 lege kratten aan en een briefje met erop: "Het heeft ons goed gesmaakt. De organisatie"
nee dat waren 2 fustjes bier, dat blijkt gelukt te zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:45 schreef Capzilla het volgende:
Het schijnt op Lowlands wel eens gelukt te zijn met een tweetal kratjes. Al klinkt het nog steeds als broodje aap, mij is het de tijd en moeite in ieder geval niet waard. Staat je tentje eindelijk moet je opeens gaan werken voor je bier...
Ansich is dat best een komische actie als die lui daar komen en die tent zien staanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:58 schreef wormtrein het volgende:
Ik denk dat ik gewoon m'n tentje alvast ga opzetten op de plek van de Alpha, zetten ze 'm maar ergens anders neer
'Ja? Jullie willen hier een tent neerzetten? Nou vergeet het maar! Dit is een vrij land en er staat nergens dat ik hier mijn tentje niet op mag zetten. Jullie gaan maar ergens anders heen. Ik ga weer slapen, de groeten!'quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:54 schreef MOD het volgende:
[..]
Ansich is dat best een komische actie als die lui daar komen en die tent zien staan
Hoe vinden ze zoiets dan vraag ik me af, als je het goed aanpakt met die grasmat en zorgt dat er geen verschil is met de oude situatie moet het toch een piece of cake zijn?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef MB88 het volgende:
Gasten graven iets van 12 bakken bier in, uiteraard worden die ruim vantevoren gevonden bij 't uitzetten van het terrein.
Die gasten graven de boel weer op en treffen 12 lege kratten aan en een briefje met erop: "Het heeft ons goed gesmaakt. De organisatie"
Correct... is zag vanmorgen de eerste vrachtwagen met 'tentstokken' richting het evenemententerrein rijden, it has begunquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:16 schreef MB88 het volgende:
Ik geloof dat ze maandag gaan beginnen met uitzetten. Denk dat er dan pas na een paar dagen echt iets te zien valt.
Dat is 2 jaar geleden. Vorig jaar zag de x-ray er het zelfde uit als nu.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:01 schreef RedGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me dat hij toch iets ruimer wordt dit jaar.
Die leggen ze als laatstequote:Op maandag 2 augustus 2010 10:27 schreef wormtrein het volgende:
Hmm.. dat tentje-op-de-alpha-plek-zetten gaat moeilijk worden als de grondplaten er al liggen natuurlijk
dat dus, dus ze zjin al eerder begonnen met de opbouwquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:12 schreef SvenM het volgende:
Smsje van een maatje van me: "Omg de ingang en de campinggebouwen staan al!". Yeah!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:39 schreef xenobinol het volgende:
Grolsch in aanbouw:
[ afbeelding ]
Julliet staat altijd als eerste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Materiaal Alpha + space shot op de achtergrond
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |