zuur? heb je het wel gelezen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:27 schreef Cudles het volgende:
Calvinistische ondervragingstechnieken, what does that even mean?
Ik vind het een redelijk zuur stukje
Naja valt wel mee iddquote:
Vind ik beetje zeikerigquote:Maar de liefhebbers van het intellectuele debat, de zoekers naar de diepere lagen in de ziel van de zomergast, kregen waarschijnlijk nauwelijks kippenvel op de armen. Prem bleef hangen in gemakzuchtige fragmenten en opinies.
Ondanks een spervuur aan ongezouten meningen en verbaal geweld op dubbel volume en ondanks Prems herhaalde verklaring dat het niet ging om "het voetbal" of "de politiek" maar om "macht", "consequent zijn" en het "ontmaskeren van de poppenkast die televisie heet" bleef Zomergast Prem even oppervlakkig als vermakelijk.
Nee, Zomergasten met Prem Radhakishun was vooral een Prem-pamflet en dat luidruchtige pamflet heeft iedere Nederlander inmiddels gelezen en vooral gehoord.
Wie gaat er nou een TV-programma reviewen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/column-m(...)rem-radhakishun.html
Dat is gewoon zelfs een beroep hoor: tv-recensent.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie gaat er nou een TV-programma reviewen.![]()
Maar het is al voorbij....quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is gewoon zelfs een beroep hoor: tv-recensent.
Daar kunnen programmamakers ook van leren. Bovendien is het voor mensen die het programma gezien hebben interessant om te lezen wat anderen ervan vinden. Net zoals ik 't erg leuk vind dat tijdens de utizending op twitter zo lekker veel over het programma gesproken wordt. Zomergasten is geen gewoon tv-programma en door de lengte, opzet, presentatie en inhoud is er veel over te besprekenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar het is al voorbij....Bij een film, software of game is het nut van een recensie duidelijk, maar achteraf bij een TV-programma.
Dat 'Niet te veel namen opnoemen!' van Van der Linden vond ik wel irritant.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:35 schreef Loohcs het volgende:
Echt bij de eerste vraag ("Hoe heb je 't aangepakt") begon ze al te drammen omdat Prem niet direct genoeg antwoord gaf. "Nee niet teveel namen en wel de vraag beantwoorden!"
Uitzending was goed te doen ondanks v/d Linden (die meer 'afkapper' dan vragensteller was). Die houding van Prem is imho wel erg makkelijk: "Ik ben een opportunist en inconsequent en geeft het toe, dus mag ik alles roepen om er vervolgens weer vrolijk op terug te komen."
Ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:18 schreef alors het volgende:
Ik ben het gewoon helemaal vergetenheb al een beetje gegoogled maar het wordt nergens aangeboden.. iig ik heb niets kunnen vinden.. iemand een idee?
Oh chill, ik wist niet dat het nog herhaald werd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja.
Wachten op de herhaling ervan a.s. zaterdag.
Suko boos?quote:Op maandag 3 augustus 2009 06:07 schreef Suko het volgende:
AA\N ER VOORTAN EEN LINKJE NAAHET NIIEUWE DEEL WORDNEN GEPLAATST, IK ZOEK ME HET RAMBAM ANDERS
Ze moeten hoognodig eens Vincent Icke uitnodigen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer, weer een jaar geen natuurwetenschappers of economen.
Zeker niet, maar het zegt helaas niks over het vermogen een leuke avond vol te lullen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef speknek het volgende:
cum laude promoveren is niet niks
Op wat voor manier maakte Prem het waar? De fragmentjes waren leuk, maar wat een raaskaller. Hij vloog alle kanten op, nam ieder mogelijk zijweggetje, verloor zich in de details en uiteindelijk bleef niets hangen. Het enige wat ik mij nu nog herinner is dat hij heel streng is voor publieke figuren, maar zelf vind dat hij overal mee mag wegkomen omdat hij nou eenmaal nooit gezegd heeft dat hij consequent of verstandig is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:45 schreef speknek het volgende:
Een van de beste afleveringen totnutoe. Normaal word ik heel snel Prem moe, omdat hij alle aandacht opeist, maar als hij zelf het middelpunt van de aandacht is, weet hij dat wel waar te maken. De interviewer was ook al een stuk beter; het is dan natuurlijk ook niet zo moeilijk om Prem aan te geven, waarbij ze bij V&R voortdurend informatie eruit moest trekken, en daar is ze niet bepaald goed in.
Dat had ik met Katja Schuurman. Werkelijk geen idee waar ze het een hele uitzending over heeft gehad, ik heb alleen maar verlekkerd zitten kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef speknek het volgende:
En Carice van Houten, ach, drie uur lang alleen maar kijken is ook geen straf.
Ik ook, maar ik bedrijf het niet voor m'n lol. Eigenlijk vind ik het maar saai, maar je moet wat als je gezegend bent met een goed stel hersenen en twee linkerhanden. Veel liever was ik stuurman ofzo geweest op de grote vaart.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:09 schreef speknek het volgende:
Ach al vertelt ze drie uur lang over d'r eigen onderzoek vind ik het al interessant. Maar ik ben niet voor niets zelf ook wetenschapper.
Dat is inderdaad een goede, dan ga ik zeker kijken, als ze die uitnodigen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef speknek het volgende:
Ze moeten hoognodig eens Vincent Icke uitnodigen!
Icke kan ookquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:09 schreef speknek het volgende:
Ach al vertelt ze drie uur lang over d'r eigen onderzoek vind ik het al interessant. Maar ik ben niet voor niets zelf ook wetenschapper.
En dit soort informatie zul je dus nooit te weten komen van de Zomergasten, omdat mevrouw Van der Linden zich niet goed voorbereidt en daardoor niet de juiste vragen stelt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:11 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik bedrijf het niet voor m'n lol. Eigenlijk vind ik het maar saai, maar je moet wat als je gezegend bent met een goed stel hersenen en twee linkerhanden. Veel liever was ik stuurman ofzo geweest op de grote vaart.
Maar dat ligt niet alleen maar aan haar, al hoor je mij niet zeggen dat ze goede interviews afneemt. De meeste wetenschappers zijn nu eenmaal erg gesloten over dat soort dingen. Die laten niet zo snel het achterste van hun tong zien en al helemaal niet over privézaken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:24 schreef hetzwartegat het volgende:
[..]
En dit soort informatie zul je dus nooit te weten komen van de Zomergasten, omdat mevrouw Van der Linden zich niet goed voorbereidt en daardoor niet de juiste vragen stelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |