abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:07:20 #101
263440 birrrd
letterpret
pi_71563641
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:35 schreef Loohcs het volgende:
Echt bij de eerste vraag ("Hoe heb je 't aangepakt") begon ze al te drammen omdat Prem niet direct genoeg antwoord gaf. "Nee niet teveel namen en wel de vraag beantwoorden!"

Uitzending was goed te doen ondanks v/d Linden (die meer 'afkapper' dan vragensteller was). Die houding van Prem is imho wel erg makkelijk: "Ik ben een opportunist en inconsequent en geeft het toe, dus mag ik alles roepen om er vervolgens weer vrolijk op terug te komen."
Dat 'Niet te veel namen opnoemen!' van Van der Linden vond ik wel irritant.
one day I fly awaaaaaaay
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:18:59 #102
123170 alors
zlata1234
pi_71563948
Ik ben het gewoon helemaal vergeten heb al een beetje gegoogled maar het wordt nergens aangeboden.. iig ik heb niets kunnen vinden.. iemand een idee?
know'm sayin?
word? word.
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:28:07 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71564166
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:18 schreef alors het volgende:
Ik ben het gewoon helemaal vergeten heb al een beetje gegoogled maar het wordt nergens aangeboden.. iig ik heb niets kunnen vinden.. iemand een idee?
Ja.
Wachten op de herhaling ervan a.s. zaterdag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:29:58 #104
123170 alors
zlata1234
pi_71564220
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja.
Wachten op de herhaling ervan a.s. zaterdag.
Oh chill, ik wist niet dat het nog herhaald werd.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:21:14 #105
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_71565628
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 06:07 schreef Suko het volgende:
AA\N ER VOORTAN EEN LINKJE NAAHET NIIEUWE DEEL WORDNEN GEPLAATST, IK ZOEK ME HET RAMBAM ANDERS

Suko boos?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:45:22 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_71566293
Een van de beste afleveringen totnutoe. Normaal word ik heel snel Prem moe, omdat hij alle aandacht opeist, maar als hij zelf het middelpunt van de aandacht is, weet hij dat wel waar te maken. De interviewer was ook al een stuk beter; het is dan natuurlijk ook niet zo moeilijk om Prem aan te geven, waarbij ze bij V&R voortdurend informatie eruit moest trekken, en daar is ze niet bepaald goed in.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_71566514
Laten we het maar gewoon niet meer over die V&R aflevering hebben, aangezien die werkelijk tenenkrommend was.

Het 2009 seizoen Zomergasten is gisteren begonnen met Prem!
pi_71566546
ja tvp voor de volgende week
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:57:31 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_71566584
Ik ben vooral nog benieuwd naar die van volgende week (cum laude promoveren is niet niks, ookal was het dan in een 'zachte' wetenschap), en naar Pechtold. Die laatste omdat ik hem, ookal ben ik D66er, volstrekt inhoudsloos vind. Daarentegen is hij wel heel succesvol, dus dan ben ik benieuwd of dat ie me net als bij Prem van het tegendeel kan bewijzen. En Carice van Houten, ach, drie uur lang alleen maar kijken is ook geen straf.
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer, weer een jaar geen natuurwetenschappers of economen.
Ze moeten hoognodig eens Vincent Icke uitnodigen!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_71566640
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef speknek het volgende:
cum laude promoveren is niet niks
Zeker niet, maar het zegt helaas niks over het vermogen een leuke avond vol te lullen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:09:28 #111
8369 speknek
Another day another slay
pi_71566914
Ach al vertelt ze drie uur lang over d'r eigen onderzoek vind ik het al interessant. Maar ik ben niet voor niets zelf ook wetenschapper .
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:17:07 #112
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_71567119
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:45 schreef speknek het volgende:
Een van de beste afleveringen totnutoe. Normaal word ik heel snel Prem moe, omdat hij alle aandacht opeist, maar als hij zelf het middelpunt van de aandacht is, weet hij dat wel waar te maken. De interviewer was ook al een stuk beter; het is dan natuurlijk ook niet zo moeilijk om Prem aan te geven, waarbij ze bij V&R voortdurend informatie eruit moest trekken, en daar is ze niet bepaald goed in.
Op wat voor manier maakte Prem het waar? De fragmentjes waren leuk, maar wat een raaskaller. Hij vloog alle kanten op, nam ieder mogelijk zijweggetje, verloor zich in de details en uiteindelijk bleef niets hangen. Het enige wat ik mij nu nog herinner is dat hij heel streng is voor publieke figuren, maar zelf vind dat hij overal mee mag wegkomen omdat hij nou eenmaal nooit gezegd heeft dat hij consequent of verstandig is.

Het leukste waren eigenlijk de pogingen van Margiet van der Linden om Prem zijn redeneringen eens af te laten maken. Een sterk gevecht, maar Prem bleek niet te temmen. In het begin lukte het nog aardig, maar naarmate de uitzending vorderde bleek het gezever van Prem een teflonlaag waar niet doorheen te komen is.
pi_71568244
quote:
En Carice van Houten, ach, drie uur lang alleen maar kijken is ook geen straf.

Dat had ik met Katja Schuurman. Werkelijk geen idee waar ze het een hele uitzending over heeft gehad, ik heb alleen maar verlekkerd zitten kijken.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_71568300
Ik vond het vooral de schuld van MvdL dat zij er geen diepgaander gesprek van heeft kunnen maken. Ook al is dat maar aan weinigen gegeven (bijvoorbeeld aan Adriaan van Dis en Ischa Meijer).

Voor de rest heb ik me reuze vermaakt; zou ook zo een avondje kunnen doorzakken met Prem onder het genot van bruine rum.

En verder een aantal mooie fragmenten die ik niet kende: het interview met Fortuijn, de bijeenkomst met Lubbers, de documentaire over Irak, het glorierijke moment van De Grave. Ook de film was de moeite waard.

Al met al de zondagavond weer goed doorgekomen. En nu op naar Carice van Houten, benieuwd wat zij ervan gaat maken. Ik hoop dat ze een inkijkje wil geven in wat haar drijft in haar leven en dat ze ons bovendien aan de hand van de fragmenten diep de acteer/filmwereld in weet te sleuren..
pi_71568514
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:09 schreef speknek het volgende:
Ach al vertelt ze drie uur lang over d'r eigen onderzoek vind ik het al interessant. Maar ik ben niet voor niets zelf ook wetenschapper .
Ik ook, maar ik bedrijf het niet voor m'n lol. Eigenlijk vind ik het maar saai, maar je moet wat als je gezegend bent met een goed stel hersenen en twee linkerhanden. Veel liever was ik stuurman ofzo geweest op de grote vaart.
pi_71568696
quote:
Ze moeten hoognodig eens Vincent Icke uitnodigen!
Dat is inderdaad een goede, dan ga ik zeker kijken, als ze die uitnodigen. Reinier van den Berg, Wubbo Ockels en Sweder van Wijnbergen staan ook op mijn verlanglijstje, om maar eens wat namen te noemen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bolkesteijn op 03-08-2009 17:24:03 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 augustus 2009 @ 17:24:08 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71568842
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:09 schreef speknek het volgende:
Icke kan ook vertellen ja.

Een econoom lijkt me ook leuk maar dat is preken voor eigen parochie .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_71568847
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:11 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik bedrijf het niet voor m'n lol. Eigenlijk vind ik het maar saai, maar je moet wat als je gezegend bent met een goed stel hersenen en twee linkerhanden. Veel liever was ik stuurman ofzo geweest op de grote vaart.
En dit soort informatie zul je dus nooit te weten komen van de Zomergasten, omdat mevrouw Van der Linden zich niet goed voorbereidt en daardoor niet de juiste vragen stelt.
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:25:05 #119
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71568864
Academici en Zomergasten vond ik - op Robbert Dijkgraaf na - tot nu toe nog niet echt een geslaagde combinatie, maar wie weet.
pi_71568959
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:24 schreef hetzwartegat het volgende:

[..]

En dit soort informatie zul je dus nooit te weten komen van de Zomergasten, omdat mevrouw Van der Linden zich niet goed voorbereidt en daardoor niet de juiste vragen stelt.
Maar dat ligt niet alleen maar aan haar, al hoor je mij niet zeggen dat ze goede interviews afneemt. De meeste wetenschappers zijn nu eenmaal erg gesloten over dat soort dingen. Die laten niet zo snel het achterste van hun tong zien en al helemaal niet over privézaken.
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:30:47 #121
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71569001
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:29 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Maar dat ligt niet alleen maar aan haar, al hoor je mij niet zeggen dat ze goede interviews afneemt. De meeste wetenschappers zijn nu eenmaal erg gesloten over dat soort dingen. Die laten niet zo snel het achterste van hun tong zien en al helemaal niet over privézaken.
Dat was dan weer een automatisch voordeel bij Prem: die doet overal zijn mond wel over open.
pi_71569026
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:24 schreef borisz het volgende:
Een econoom lijkt me ook leuk maar dat is preken voor eigen parochie .
Willem Buiter kan ook interessant zijn. Echte libertarische economen zijn er helaas niet in Nederland, maar waarom niet eens een Engelstalige zomergast, zoals Antal Fekete (voorstander van een goudstandaard) of David Friedman (zoon van, maar heeft ook zelf interessant werk afgeleverd, met betrekking tot patenten en copyrights).
pi_71569078
Rinnooy-Kan in Zomergasten was wel aardig. Al vond ik het een verschrikkelijke man en was ik het op vele punten totaal niet met hem eens.
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:35:15 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71569115
De eerste 4 jaar met Peter van Ingen dat ik keek waren er ook meer dan voldoende interessante gasten:

Pierre Janssen
Renate Rubinstein
Pieter Verhoeff
GBJ Hiltermann
Sienie Strikwerda
Lou de Jong
Andree van Es
Louis Andriessen
Joop van Tijn
Henk Hofland
Adelheid Roosen
Rob Scholte
Hugo Claus
Armando
Jan Wolkers
Jacqueline de Gier
Willem Breuker
Piet Vroon.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71569178
Je zou verwachten dat ze iemand als Cees Dekker weleens zouden vragen. Maar die wil denk ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')