abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:08:13 #76
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_71554522
Hmm, ik wist dat ik dat fragment met Frank de Grave recentelijk eerder had gezien. Hier dus:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_kun_je_leren.html
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_71554862
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 00:52 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dat was echt een geweldige uitzending, met tussendoor de blokjes "Erg", en een compleet ontregelde van Ingen.
heel vaag staat mij iets hier van bij, welk jaar was dat??
pi_71554992
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef birrrd het volgende:
Zondag 26 Juli: Viktor & Rolf
Zondag 2 Augustus: Prem Radhakishun
Zondag 9 Augustus: Trudy Dehue
Zondag 16 Augustus: Carice van Houten
Zondag 23 Augustus: Alexander Pechtold
Zondag 30 Augustus: Jaap van Zweden
Jammer, weer een jaar geen natuurwetenschappers of economen. Moeten we toch maar weer teren op Dijkgraaf, hoewel de interviewer destijds volgens mij niet begreep waar hij het over had. En Jaap van Zweden, hoe komen ze er op, die man is in tal van programma's al tot in den treure behandeld. Ik denk dat de uitzending met Radhakishun vanavond het beste van het seizoen was.

Toffe film had hij trouwens uitgezocht. Ik heb me rot gelachen.
pi_71555582
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Toffe film had hij trouwens uitgezocht. Ik heb me rot gelachen.
Was het een lachfilm?
pi_71555719
AA\N ER VOORTAN EEN LINKJE NAAHET NIIEUWE DEEL WORDNEN GEPLAATST, IK ZOEK ME HET RAMBAM ANDERS
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:14 schreef golfer het volgende:
Legendarische uitzending van Karel v.d. Graaf.
http:// mOOIE TV-AVOND

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 03-08-2009 06:13:55 ]
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:22:17 #81
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71556183
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef shmoopy het volgende:
Als Prem had mogen uitpraten van professor Zuurbekje, dan was de avond 2x zolang maar ook 2x leuker geworden wmb.

Sympathieke man.
Ik vond het juist wel prettig dat ze zijn spraakwaterval soms wat indamde, en enigszins richting wist te geven aan het interview.
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 augustus 2009 @ 08:53:16 #82
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71556453
577.000 kijkers. Vanmiddag maar naar BNR luisteren en de analyse van Prem horen .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_71556568
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 08:22 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik vond het juist wel prettig dat ze zijn spraakwaterval soms wat indamde, en enigszins richting wist te geven aan het interview.
Ze kapte 'm veel te vraag en vooral veel te vroeg af. Natuurlijk is 't goed om het gesprek wat richting te geven, maar dit was gewoon veel te star.
pi_71556728
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:47 schreef Gehannes het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het ook niet, maar meer diep ingaan op de onderwerpen van de fragmenten.
Oh oké, dan ben ik het met je eens. Jammer dat Zomergasten met Prem maar zo kort duurde.
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:36:57 #85
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71556966
Uitzending is zeker niet helemaal terug te zien ergens
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:37:45 #86
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71556983
Nee, vanwege auteursrechten op de fragmenten, zover ik weet.
pi_71557678
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:36 schreef Doopy-X- het volgende:
Uitzending is zeker niet helemaal terug te zien ergens
Er is wel een herhaling, weet alleen niet wanneer.
pi_71557820
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:18 schreef Cudles het volgende:

[..]

Er is wel een herhaling, weet alleen niet wanneer.
zaterdagmiddag 13:10
I feel kinda Locrian today
pi_71559462
Calvinistische ondervragingstechnieken, what does that even mean?

Ik vind het een redelijk zuur stukje
pi_71559608
geweldig stukje tv was dit,

gelijk een diep respect ontwikkeld voor prem waar ik voorheen eigenlijk atlijd helemaal niets mee had.

van begin tot eind geboeid gekeken, vooral het stukje over suriname boeide me enorm en natuurlijk het interview met pim fortuyn. wat een briljante man was dat. De kijk van prem op Pim over dat hij geweldige analyses maakt maar dat alleen zijn oplossingen niet klopte gaf mij ook weer even een frisse kijk op het geheel.

Jammer dat die man niet in de politiek gaat, maar voor hemzelf waarschijnlijk heel verstandig. Je moet maar zin hebben in heel die, zoals hij zelf al zei, "poppenkast"
pi_71560200
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:27 schreef Cudles het volgende:
Calvinistische ondervragingstechnieken, what does that even mean?

Ik vind het een redelijk zuur stukje
zuur? heb je het wel gelezen?
I feel kinda Locrian today
pi_71560295
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:54 schreef starla het volgende:

[..]

zuur? heb je het wel gelezen?
Naja valt wel mee idd
quote:
Maar de liefhebbers van het intellectuele debat, de zoekers naar de diepere lagen in de ziel van de zomergast, kregen waarschijnlijk nauwelijks kippenvel op de armen. Prem bleef hangen in gemakzuchtige fragmenten en opinies.

Ondanks een spervuur aan ongezouten meningen en verbaal geweld op dubbel volume en ondanks Prems herhaalde verklaring dat het niet ging om "het voetbal" of "de politiek" maar om "macht", "consequent zijn" en het "ontmaskeren van de poppenkast die televisie heet" bleef Zomergast Prem even oppervlakkig als vermakelijk.

Nee, Zomergasten met Prem Radhakishun was vooral een Prem-pamflet en dat luidruchtige pamflet heeft iedere Nederlander inmiddels gelezen en vooral gehoord.
Vind ik beetje zeikerig
pi_71561907
Prem
pi_71561939
Margriet, laat je vragenlijstje los en laat die man uitpraten...
pi_71562004
quote:
Wie gaat er nou een TV-programma reviewen. Dat is echt iets voor journalisten, collegae fileren, zeiken op alles wat niet van hen komt, eeuwig ouwehoeren over 'de journalistiek' en dan natuurlijk wel het publiek daar in mee laten delen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:20:12 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71562513
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:00 schreef Bolkesteijn het volgende:

Wie gaat er nou een TV-programma reviewen.
Dat is gewoon zelfs een beroep hoor: tv-recensent.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71562902
Echt bij de eerste vraag ("Hoe heb je 't aangepakt") begon ze al te drammen omdat Prem niet direct genoeg antwoord gaf. "Nee niet teveel namen en wel de vraag beantwoorden!"

Uitzending was goed te doen ondanks v/d Linden (die meer 'afkapper' dan vragensteller was). Die houding van Prem is imho wel erg makkelijk: "Ik ben een opportunist en inconsequent en geeft het toe, dus mag ik alles roepen om er vervolgens weer vrolijk op terug te komen."
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_71563274
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is gewoon zelfs een beroep hoor: tv-recensent.
Maar het is al voorbij.... Bij een film, software of game is het nut van een recensie duidelijk, maar achteraf bij een TV-programma.
pi_71563504
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:51 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Maar het is al voorbij.... Bij een film, software of game is het nut van een recensie duidelijk, maar achteraf bij een TV-programma.
Daar kunnen programmamakers ook van leren. Bovendien is het voor mensen die het programma gezien hebben interessant om te lezen wat anderen ervan vinden. Net zoals ik 't erg leuk vind dat tijdens de utizending op twitter zo lekker veel over het programma gesproken wordt. Zomergasten is geen gewoon tv-programma en door de lengte, opzet, presentatie en inhoud is er veel over te bespreken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')