Dat bedoelde ik ook, maar ik noemde Prem ook nog even omdat die nog net op het grensvlak ligt van wat nog moet komen, plus dat ik alleen Pechtold een beetje eenzaam vond, qua antwoord.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:08 schreef shmoopy het volgende:
Oh, ik bedoelde van wie nog komen dit seizoen, anders zou ik mijn standaardantwoord geven, nl dat de uitzending met Ischa Meijer compleet herhaald moet worden.
Ah, je had het hier door.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:11 schreef shmoopy het volgende:
Oh, suffe shmoop, ik heb de hele tijd Pechtold gemist in het rijtje.
Die wil ik zeker ook zien, op de een of andere manier deugt die wel.
Die is ook goed uit de schijnwerpers weggelopen wellicht voor volgend jaar als Pechtold een aanzetje geeftquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:20 schreef shmoopy het volgende:
Oh, god, Loesewies van der Laan, net nu ik d'r een beetje vergeten was.
Gezien de achtergrond van Pechtold zal hij het waarschijnlijk niet de hele avond over politiek gaan hebben. Daarnaast is ie waarschijnlijk ook wel slim genoeg om dat te vermijden. Het wordt eerder een wat vrijblijvende avond over kunst met wat persoonlijke anekdotes... Misschien nog een klein aanvalletje richting Wilders, maar daar zal het wel bij blijven.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:09 schreef trebremmit het volgende:
Pechtold lijkt me niks, snap ook niet dat ze politici uitnodigen, altijd weer eigenbelang waarvoor ze er zitten, beetje stemmen winnen.
Lijkt mij ook de meest interessante.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:26 schreef servus_universitas het volgende:
Ik ben benieuwd naar Pechtold.
Mja, ik weet het niet eigenlijk. Het kan ook zijn dat er nog niet eerder een gelegenheid is geweest die het voor haar mogelijk maakte om meer inhoud naar buiten te brengen. Dus mogelijk wordt het toch interessant. Maar dat zien we vanzelf wel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:30 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Carice van Houten vind ik vooral mooi, maar heeft toch wat te weinig inhoud voor zo'n programma lijkt me.
Dat was echt een geweldige uitzending, met tussendoor de blokjes "Erg", en een compleet ontregelde van Ingen.quote:
Nog lang niet zo oud als ik, meissie.quote:
Oh, wat naar, niet te dichtbij, hoop ik?quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog lang niet zo oud als ik, meissie.
mijn misjpoche is afgelopen donderdag weer eentje minder groot geworden
heel vaag staat mij iets hier van bij, welk jaar was dat??quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat was echt een geweldige uitzending, met tussendoor de blokjes "Erg", en een compleet ontregelde van Ingen.
Jammer, weer een jaar geen natuurwetenschappers of economen. Moeten we toch maar weer teren op Dijkgraaf, hoewel de interviewer destijds volgens mij niet begreep waar hij het over had. En Jaap van Zweden, hoe komen ze er op, die man is in tal van programma's al tot in den treure behandeld. Ik denk dat de uitzending met Radhakishun vanavond het beste van het seizoen was.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef birrrd het volgende:
Zondag 26 Juli: Viktor & Rolf
Zondag 2 Augustus: Prem Radhakishun
Zondag 9 Augustus: Trudy Dehue
Zondag 16 Augustus: Carice van Houten
Zondag 23 Augustus: Alexander Pechtold
Zondag 30 Augustus: Jaap van Zweden
Was het een lachfilm?quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Toffe film had hij trouwens uitgezocht. Ik heb me rot gelachen.![]()
http:// mOOIE TV-AVONDquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:14 schreef golfer het volgende:
Legendarische uitzending van Karel v.d. Graaf.
Ik vond het juist wel prettig dat ze zijn spraakwaterval soms wat indamde, en enigszins richting wist te geven aan het interview.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef shmoopy het volgende:
Als Prem had mogen uitpraten van professor Zuurbekje, dan was de avond 2x zolang maar ook 2x leuker geworden wmb.
Sympathieke man.
Ze kapte 'm veel te vraag en vooral veel te vroeg af. Natuurlijk is 't goed om het gesprek wat richting te geven, maar dit was gewoon veel te star.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel prettig dat ze zijn spraakwaterval soms wat indamde, en enigszins richting wist te geven aan het interview.
Oh oké, dan ben ik het met je eens. Jammer dat Zomergasten met Prem maar zo kort duurde.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:47 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet, maar meer diep ingaan op de onderwerpen van de fragmenten.
Er is wel een herhaling, weet alleen niet wanneer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:36 schreef Doopy-X- het volgende:
Uitzending is zeker niet helemaal terug te zien ergens
zaterdagmiddag 13:10quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:18 schreef Cudles het volgende:
[..]
Er is wel een herhaling, weet alleen niet wanneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |