Ja het is best pittig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:14 schreef Mopst3r het volgende:
Is ie trouwens net zo moeilijk als in de trailers en articles beschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik het spel op hardcoremode speel is het voor mij niet al te duidelijk wat allemaal de bedoeling is.
Ondanks de verschrikkelijke moeilijke moeilijkheidsdraad, is het een geweldig spel.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:34 schreef thePeoplesClub het volgende:
Is er al ergens een walkthrough te vinden van missie 2?Ik ben toen volgens mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik het spel op hardcoremode speel is het voor mij niet al te duidelijk wat allemaal de bedoeling is.
Ondanks de verschrikkelijke moeilijke moeilijkheidsdraad, is het een geweldig spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik speelde hem op normal dus ik zag waar de volgende checkpoint was.![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:15 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik ben toen volgens mij...Ik heb hem al uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik speelde hem op normal dus ik zag waar de volgende checkpoint was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Missie 3 net gedaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb niet graag missies met tijdsdruk maar ach.. missie 3 speelt zich af overdag, dat heb ik toch liever.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef thePeoplesClub het volgende:
[..]
Ik heb hem al uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Missie 3 net gedaan..Zijn alle missies met tijdsdruk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb niet graag missies met tijdsdruk maar ach.. missie 3 speelt zich af overdag, dat heb ik toch liever.
![]()
Net weer de multiplayer geprobeerd, ik kon niet eens een jeep in door de traagheid, en na een paar minuten werd ik gedisconnect.Mijn teammaten konden ook niet de jeeps in.
![]()
Yep, in ieder geval voor de PS3. Wel heb je een aantal squadleden om je heen, maar hoe je die bevelen geeft ben ik nog niet achter gekomen.quote:
Ben een beetje de fora aan het lezen, niemand anders heb ik iets horen zeggen over multiplayer problemen op de PS3.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2009 14:27:21 ]![]()
Net multiplayer gespeeld (dit keer deed hij het wel), best vet. We moesten een dorpje verdedigen, en ik weet niet wat de vijand aan het doen was maar ze hebben geen voet in het dorp gezet.Gevechten van lange afstanden ook.
Ik zag ook een teammaat lopen met meer dan 10 computergestuurde ventjes achter hem aan (ik dacht eerst dat elke speler 3 of 4 ventjes met zich mee kreeg).![]()
Wat een spel![]()
Echt geen miskoop<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Ik vind het een puik idee als iedereen erbij post op welk platform hij/zij speeltquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:40 schreef Bafrokapper het volgende:
Alleen online is het echt een drama, probeer nu al een uur een potje coop te joinen...
![]()
Online lijkt me op pc tog geen problemen te veroorzaken?![]()
Op xbox 360 nog niet echt problemen gehad. 1x dat ik een game niet kon joinen.Ja teunkneus ipv kneusteun omdat me paswoord nie hersteld kan worden :S![]()
Of in sig/ondertitel je platform & username vermelden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind het een puik idee als iedereen erbij post op welk platform hij/zij speelt![]()
Online lijkt me op pc tog geen problemen te veroorzaken?
Dat scheelt iedere keer dat gevraag.....
[ Bericht 2% gewijzigd door -CRASH- op 08-10-2009 19:23:44 ]<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Je teammates zijn inderdaad echt de meeste domme figuren ooit geboren.
Als je zelf netjes achter een heuveltje loopt en je zegt follow me lopen die eikels gewoon over het heuveltje en worden zo kapot geschoten. Erg slecht dus wat mij betreft.![]()
In MP...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef BaraCuda het volgende:
Je teammates zijn inderdaad echt de meeste domme figuren ooit geboren.
Als je zelf netjes achter een heuveltje loopt en je zegt follow me lopen die eikels gewoon over het heuveltje en worden zo kapot geschoten. Erg slecht dus wat mij betreft.
Zit je achter in de vrachtwagen... maakt ie een bocht. Gaat ie op 2 wielen verder en kiepert ff later helemaal om. En een jeep. ik kom er het vliegveld niet mee op. Hij blijft op een slaboom hangen.
En in elke MP game waar ik zat na nog geen 3 minuten "connection lost".... WTF?
Heb nog geen enkele XP point kunnen krijgen daardoor
Miskoop!?!.... tot nou toe alleen het MP gedeelte
[ Bericht 5% gewijzigd door -CRASH- op 08-10-2009 21:08:40 ]<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
quote:Jij verandert snel je meningquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:00 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Miskoop!?!.... tot nou toe alleen het MP gedeelte
![]()
Ik vind hem top. Helemaal dat oude Flashpoint gevoel weer.![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
[..]
Jij verandert snel je mening![]()
Ik vind hem top. Helemaal dat oude Flashpoint gevoel weer.
Het spel is opzich is 100% oke. daar klaag ik niet over. SP geef ik een 10
Alleen het MP gedeelte is tot nu toe bagger. MP een vette 0 omdat ik nog geen enkel spel heb gespeeld zonder dat er na 2 a 3 minuten een "lost of connection" komt.
[ Bericht 4% gewijzigd door -CRASH- op 08-10-2009 22:13:42 ]<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Geweldige game tot zover maar ik doe iets mis in de tweede level. Saber Three gaat als goed is om en neemt een flankpositie, ik ga van rechts en kom in een mistig kuil terecht met tegenover mij vijanden. Als ik daarmee bezig ben word ik opeens doodgeflanked van links.. Waar moet ik eigenlijk gaan staan?![]()
Je moet die hele bunker proberen te ontwijkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef emokid het volgende:
Geweldige game tot zover maar ik doe iets mis in de tweede level. Saber Three gaat als goed is om en neemt een flankpositie, ik ga van rechts en kom in een mistig kuil terecht met tegenover mij vijanden. Als ik daarmee bezig ben word ik opeens doodgeflanked van links.. Waar moet ik eigenlijk gaan staan?
Het is best pittig zeg. Ik speel op het niveau tussen Normal en Hardcore in, want ik kan echt neit zonder checkpoints zeg...![]()
Die missie is zonder ook maar een shot te lossen te doenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef emokid het volgende:
Geweldige game tot zover maar ik doe iets mis in de tweede level. Saber Three gaat als goed is om en neemt een flankpositie, ik ga van rechts en kom in een mistig kuil terecht met tegenover mij vijanden. Als ik daarmee bezig ben word ik opeens doodgeflanked van links.. Waar moet ik eigenlijk gaan staan?
atleast i've done it !
En lan coop is echt vetlekker met z'n 2en die vijanden uitmoorden !
![]()
![]()
En de dingen die je moet doen (zonder te zeggen wat) trekken toch de aandacht naar je.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:53 schreef tr0tle het volgende:
[..]
Die missie is zonder ook maar een shot te lossen te doenatleast i've done it !
En lan coop is echt vetlekker met z'n 2en die vijanden uitmoorden !
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Ik heb net een paar potjes multiplayer gespeeld (PS3). In het begin weer connection problemen maar ik zat op een gegeven moment op een server met Nederlanders en toen deed ie het wel goed.
Weet iemand hoe je bevelen geeft in multiplayer als je de leider van je team ben? In singleplayer weet ik het maar in mp doet hij het niet.![]()
In hetzelfde level wordt mijn gele objective geplaatst in een soort boerderijomgeving maar het stikt daar van de mannen. Ik probeer er omheen te lopen maar toch word ik gepakt. Wat doe ik nu verkeerd?
Ik ben duidelijk noob maar vind het erg vet.![]()
Wat ik mij afvraag, Silencers in game? nog niet tegen gekomen en mis het toch wel bij bepaalde missies..![]()
Niet altijd direkt naar een gele waypoint rennen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:22 schreef emokid het volgende:
In hetzelfde level wordt mijn gele objective geplaatst in een soort boerderijomgeving maar het stikt daar van de mannen. Ik probeer er omheen te lopen maar toch word ik gepakt. Wat doe ik nu verkeerd?
Ik ben duidelijk noob maar vind het erg vet.
Je krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebruik die<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Hoe gebruik ik die? Inmiddels al door het level heen maar ik begrijp nu hoe ik hem zonder schieten zou kunnen halen als ik dat dorpje kan uitschakelen.![]()
Driehoek .quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:44 schreef emokid het volgende:
Hoe gebruik ik die? Inmiddels al door het level heen maar ik begrijp nu hoe ik hem zonder schieten zou kunnen halen als ik dat dorpje kan uitschakelen.
Als je 1 van de 2 hebt staat er een gele >> bij
en dan kies je verder wat je wil<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Op pc is dat de volgens de standaard manier, weet je zeker dat je de leider was?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef Gewas het volgende:
Ik heb net een paar potjes multiplayer gespeeld (PS3). In het begin weer connection problemen maar ik zat op een gegeven moment op een server met Nederlanders en toen deed ie het wel goed.
Weet iemand hoe je bevelen geeft in multiplayer als je de leider van je team ben? In singleplayer weet ik het maar in mp doet hij het niet.
Verder moeten ze voor de pc versie echt dedicated servers mogelijk maken, anders is deze game helaas een kort multiplayer leven beschoren want 32 players is meestal gewoon niet te doen als 1 iemand moet hosten.
Verder zijn de physics van vehicles licht belachelijk, ik kan gewoon over de kop slaan zonder gewond te raken in een jeep, ik kan met volle snelheid ergens tegenaan knallen zonder dmage te krijgen en meer van dat soort dingen.
In de multipalyer maps die ik tot nu toe kon spelen zaten er boten, jeeps, van de race-achtige wagens met nauwelijks bescherming, halftracks-achtige dingen en choppers waar je met zn 12 ofzo in kan, 1 pilot en 1 co-pilot, 2/3 gunners, en dan nog de chopper vol laden met 8 mensen in de laadruimteDaar kan je dus best iets leuk mee doen.
Verder nog wat bugs met bullet detection, maar over het algemeen is het gewoon heel leuk om te doen, vooral co-op is erg vet.
De eerste missie heeft btw wel een beperkt gebied, maar een paar missie's later is gewoon het hele eiland open.
Ik speel PC online, Fingon.
nog 1 minpuntje: totaal geen anti-cheat maatregelen waar ik van op de hoogte ben, er is geen serial-nummer, helemaal niks. Iedereen kan eindeloos nieuwe account aanmaken voor online play.
laatste minpuntje: de grond is ontzetten pixelachtig.Beneath the gold, bitter steel![]()
Ik word onderhand strondziek van missie 2 met disable air defenses.
Ik hoop niet dat de meeste missies met tijdsdruk zijn, want O M G ik heb daar dus een schijthekel aan.
ps dalijk met mn 360 versie ff online checken. Kijken of dat leuk is.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ik zit ook in missie 2 maar heb nog niet iets gemerkt van een tijdsdruk, misschien komt dat nogquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik hoop niet dat de meeste missies met tijdsdruk zijn, want O M G ik heb daar dus een schijthekel aan.
ps dalijk met mn 360 versie ff online checken. Kijken of dat leuk is.
![]()
![]()
stront met een d schrijven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
ps dalijk met mn 360 versie ff online checken. Kijken of dat leuk is.
_!
![]()
Ja ik vind ook dat er dedicated servers moeten komen. Dit werkt gewoon slecht. Zou ook leuk zijn als je dan op Nederlandse servers kan spelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:15 schreef Fingon het volgende:
[..]
Op pc is dat de volgens de standaard manier, weet je zeker dat je de leider was?
Verder moeten ze voor de pc versie echt dedicated servers mogelijk maken, anders is deze game helaas een kort multiplayer leven beschoren want 32 players is meestal gewoon niet te doen als 1 iemand moet hosten.
Verder zijn de physics van vehicles licht belachelijk, ik kan gewoon over de kop slaan zonder gewond te raken in een jeep, ik kan met volle snelheid ergens tegenaan knallen zonder dmage te krijgen en meer van dat soort dingen.
In de multipalyer maps die ik tot nu toe kon spelen zaten er boten, jeeps, van de race-achtige wagens met nauwelijks bescherming, halftracks-achtige dingen en choppers waar je met zn 12 ofzo in kan, 1 pilot en 1 co-pilot, 2/3 gunners, en dan nog de chopper vol laden met 8 mensen in de laadruimteDaar kan je dus best iets leuk mee doen.
Verder nog wat bugs met bullet detection, maar over het algemeen is het gewoon heel leuk om te doen, vooral co-op is erg vet.
De eerste missie heeft btw wel een beperkt gebied, maar een paar missie's later is gewoon het hele eiland open.
Ik speel PC online, Fingon.
nog 1 minpuntje: totaal geen anti-cheat maatregelen waar ik van op de hoogte ben, er is geen serial-nummer, helemaal niks. Iedereen kan eindeloos nieuwe account aanmaken voor online play.
laatste minpuntje: de grond is ontzetten pixelachtig.
Gebruiken jullie trouwens een microfoon online?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2009 10:56:18 ]![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:55 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat er dedicated servers moeten komen. Dit werkt gewoon slecht. Zou ook leuk zijn als je dan op Nederlandse servers kan spelen.
Gebruiken jullie trouwens een microfoon online?
meen je toch niet? Dat het op de console manier gebeurd?
Ik vind het sowieso faal die manier op de consoles. Waarom kunnen ze niet een fucking browser maken met servers enzo![]()
ALtijd dat kut gezeik met losers die AFK zijn waardoor je 10 minuten moet wachten.![]()
Ik wil printscreens zien !!!!Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
meestal word ik stronTziek van deze opmerkingen... maar deze spelfout was wel erg jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
stront met een d schrijven._!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
meestal word ik stronTziek van deze opmerkingen... maar deze spelfout was wel erg ja
Ik word alleen minder vrolijk van het grafische op de 360.
![]()
![]()
Ik vind het wel meevallen hoe lelijk het is. Sure de textures zijn niet geweldig, maar de effecten wel. Blur, HDR enzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik word alleen minder vrolijk van het grafische op de 360.
![]()
![]()
Komt alleen voor de PC en dan pas ergens na de release.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:59 schreef Woffel het volgende:
Is er al een demo beschikbaar?
De releasekalender van Fokgames gaf vandaag als releasedatum aan...
![]()
grafische shit boeit me niet. Hell met Risen is het grafisch ook belachelijk, en toch vind ik het een zeer leuke game.
Waar ik me aan erger is die tijdsdruk die in OFP 2 zit.
Ik bedoel je moet EN voorzichtig doen want 1 schot kan 1 kill zijn, EN je moet ook nog haast maken. Not cool.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Is dat in zoveel missies dan? Ik heb 1 uitgespeeld en 2 al best ver, maar heb er nog niet zoveel van gemerkt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
grafische shit boeit me niet. Hell met Risen is het grafisch ook belachelijk, en toch vind ik het een zeer leuke game.
Waar ik me aan erger is die tijdsdruk die in OFP 2 zit.
Ik bedoel je moet EN voorzichtig doen want 1 schot kan 1 kill zijn, EN je moet ook nog haast maken. Not cool.
![]()
Begin ik weer maarre... ik kom nog steeds niet voorbij de derde missie.Die ventjes blijven komen. En ik had een pantservoertuig gevonden maar die reageert nergens op, enige knopje dat werkt is in- en uitstappen.
![]()
Haha ik speel em op de xbox, mn naam is Ackorjan als iemand een potje wilt spelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind het een puik idee als iedereen erbij post op welk platform hij/zij speelt![]()
Online lijkt me op pc tog geen problemen te veroorzaken?
Ik kom trouwens echt niet voorbij de derde missie op hardcore, en het zure is dat je die hele missie opnieuw moet doen als je bij het einde dood gaat![]()
![]()
Hehehe. Ik had het zuiden van het dorpie verdedigd, maar toen kwamen ze echt van alle kanten. Zo erg dat mijn mannetje gewoon begon te jankenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:53 schreef Gewas het volgende:
Begin ik weer maarre... ik kom nog steeds niet voorbij de derde missie.Die ventjes blijven komen. En ik had een pantservoertuig gevonden maar die reageert nergens op, enige knopje dat werkt is in- en uitstappen.
![]()
![]()
Nog een probleem is dat ik steeds gezeik heb om te connecten met de online servers..Beneath the gold, bitter steel![]()
Ik heb op het OPDR forum gelezen dat ze bezig zijn met een patch. Hopelijk gaan ze het online gebeuren wat beter maken.![]()
Eindelijk....eindelijk..... Heb ik afgelopen nacht een aantal spellen online kunnen doen![]()
Met een paar amerikanen de hele nacht coop.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Is er nou iemand hier die met me op de PC coop wil doen?
Bij voorkeur met TeamSpeak
[ Bericht 4% gewijzigd door Fingon op 09-10-2009 16:01:37 ]Beneath the gold, bitter steel![]()
Bij level 3 moet je op 'n moment het zuiden gaan verdedigen. Ging redelijk totdat ze van alle kanten kwamen. Ben toen in een huisje gaan zitten op de bovenverdieping... Ging ook goed, totdat er een gast al schietend de trap op kwam rennen![]()
Ik lees trouwens ook dat iedereen hulp krijgt van APC's? Er staan er 2 ergens ver weg die ik niet naar 't dorp kan rijden dus daar heb ik niets aan... Is dat een glitch of heeft iedereen daar last van...Oh, you can't help that, we're all mad here.![]()
Same here. gister nergens last van :Squote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Bafrokapper het volgende:
Hij vindt nu gewoon geeneens meer een server op mijn xbox.
(Mocht iemand nog co-op willen, voeg me toe,gamertag= kneusteun )
[ Bericht 10% gewijzigd door teunkneus op 09-10-2009 16:27:22 ]Ja teunkneus ipv kneusteun omdat me paswoord nie hersteld kan worden :S![]()
Ik zal je straks ff adden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:21 schreef teunkneus het volgende:
[..]
Same here. gister nergens last van :S
(Mocht iemand nog co-op willen, voeg me toe,gamertag= kneusteun )
![]()
Was net aardig goed teamwork in een server waar ik zat.Heb ik ook. Als ik in die APC ga zitten en probeer te rijden gebeurt er niks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:18 schreef Raiko het volgende:
Bij level 3 moet je op 'n moment het zuiden gaan verdedigen. Ging redelijk totdat ze van alle kanten kwamen. Ben toen in een huisje gaan zitten op de bovenverdieping... Ging ook goed, totdat er een gast al schietend de trap op kwam rennen![]()
Ik lees trouwens ook dat iedereen hulp krijgt van APC's? Er staan er 2 ergens ver weg die ik niet naar 't dorp kan rijden dus daar heb ik niets aan... Is dat een glitch of heeft iedereen daar last van...
![]()
Pff, zit ook vast in missie 3, kom daar echt niet verder, ben er al een paar uur mee bezig. Iemand tips?![]()
geloof niet dat ik dit spel veel zal spelen nadat modern warfare 2 uit komt...
Mijn god wat een rukzooi af en toe.![]()
Beach assault geloof ik, ik volg gewoon de orders, AT crew uitschakelen, spotters uitschakelen, en dan linksom het dorpje uitmoordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
Wat was missie 3?Beneath the gold, bitter steel![]()
ga deze ook eens proberen hopelijk is hij qua bugs beter dan arma2.
Al blijft de eerste versie beter met dat verhaal dat de russen binnenvallen1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
wat een GRAFgame is dit zeg.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Ik vind het tot nu toe een TOPgame, ben zelf nog maar vrij weinig bugs tegen gekomen, ben met de 7e missie bezig. Heb ook vrijwel geen problemen met multiplayer (PC). En het is nog best moeilijk ook (ook op normal vind ik).
En zoals ik al eerder zei, hij loopt heerlijk op mijn pc van ruim 2 jaar oud. Alles op high en 1280x1024. Dus applaus voor die EGO engine!. Hoop wel dat ze nog wat kleine dingetjes gaan fixen met die patch, zoals dat je gewoon door kunt lopen als je commands geeft. Vind de AI ook niet slecht ofzo, vind ze vaak (niet altijd) wel realistisch, ze trekken echt terug als je ze goed opjaagt of veel van hun neerschiet, ze gooien dan een rookgranaat en vluchten verder weg. En ik kan bevestigen dat er wel wapens in zitten met geluidsdemper
. Volgens mij bij missie 6, een nachtelijke missie, die best lastig is. Over de graphics ben ik ook wel tevreden, het is niet super, maar dat hoeft van mij ook niet, de gameplay vind ik al goed genoeg, en het moet tenslotte ook wel draaibaar blijven, vergeleken met ARMA 2, die er mooi uit zag, maar een bagger engine heeft. En vind vooral de sfeer van OFDR 2 goed gedaan.
![]()
Wat is je naam, heb ik eindelijk een nederlander om mee te multiplayen, heb je TS?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:41 schreef Row-1 het volgende:
Ik vind het tot nu toe een TOPgame, ben zelf nog maar vrij weinig bugs tegen gekomen, ben met de 7e missie bezig. Heb ook vrijwel geen problemen met multiplayer (PC). En het is nog best moeilijk ook (ook op normal vind ik).
En zoals ik al eerder zei, hij loopt heerlijk op mijn pc van ruim 2 jaar oud. Alles op high en 1280x1024. Dus applaus voor die EGO engine!. Hoop wel dat ze nog wat kleine dingetjes gaan fixen met die patch, zoals dat je gewoon door kunt lopen als je commands geeft. Vind de AI ook niet slecht ofzo, vind ze vaak (niet altijd) wel realistisch, ze trekken echt terug als je ze goed opjaagt of veel van hun neerschiet, ze gooien dan een rookgranaat en vluchten verder weg. En ik kan bevestigen dat er wel wapens in zitten met geluidsdemper
. Volgens mij bij missie 6, een nachtelijke missie, die best lastig is. Over de graphics ben ik ook wel tevreden, het is niet super, maar dat hoeft van mij ook niet, de gameplay vind ik al goed genoeg, en het moet tenslotte ook wel draaibaar blijven, vergeleken met ARMA 2, die er mooi uit zag, maar een bagger engine heeft. En vind vooral de sfeer van OFDR 2 goed gedaan.
Mijn naam is FingonBeneath the gold, bitter steel![]()
Mijn naam in OFP is Row1, nee heb geen TS, heb ook geen micquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:59 schreef Fingon het volgende:
[..]
Wat is je naam, heb ik eindelijk een nederlander om mee te multiplayen, heb je TS?
Mijn naam is FingonDat is toch die missie dat je dat dorp moet verdedigen? Je moet gewoon afwisselend achter die 50cal. gaan staan, en af en toe in dat huisje zeg maar er naast op de bovenverdiepingquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:25 schreef Bafrokapper het volgende:
Nog steeds niet voorbij missie 3.Niemand een tip hoe hij em gehaald heeft?
. Zo heb ik em in 1 keer gehaald.
![]()
Ik nodig je nu wel ff uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:44 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Mijn naam in OFP is Row1, nee heb geen TS, heb ook geen mic
[..]
Dat is toch die missie dat je dat dorp moet verdedigen? Je moet gewoon afwisselend achter die 50cal. gaan staan, en af en toe in dat huisje zeg maar er naast op de bovenverdieping. Zo heb ik em in 1 keer gehaald.
Beneath the gold, bitter steel![]()
Dat weet ik niet aangezien ik bij missie 2 zit :p missie 3 had ook zoeits, dus ik hoop niet dat dit er nog heel wat meer zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Is dat in zoveel missies dan? Ik heb 1 uitgespeeld en 2 al best ver, maar heb er nog niet zoveel van gemerkt.
Edit: AAAAARGHHHHHHHHHH missie 3... ah fijn missie 2 was makkelijker dan ik dacht (gewoon blauw volgen en van de berg afschieten + artil.
maar 3... in het dorp.. mijn god die chinezen komen van alle kanten en ik kan geen kant op!
[ Bericht 20% gewijzigd door HL_Dog43 op 10-10-2009 08:27:44 ]ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ben er nog niet langs, maar wel een tip voor je -- Leg geen APV mines in dat houten huisje want je blaast 't helemaal op danquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:25 schreef Bafrokapper het volgende:
Nog steeds niet voorbij missie 3.Niemand een tip hoe hij em gehaald heeft?
Oh, you can't help that, we're all mad here.![]()
Damn missie 4 is ook behoorlijk pittig.
En missie 6 is redelijk te doen,beetje lastig zonder alarm te laten gaan maarja.Ja teunkneus ipv kneusteun omdat me paswoord nie hersteld kan worden :S![]()
WAT EEN KANKERMISSIE DIE DERDE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan ik in godsnaam nou een dorp in mn eentje verdedigen tegen 30 man en een paar jeeps.
Ik flikker dat kutspel zo echt mn raam uit![]()
Oja, en het is ook zo leuk dat ze geen checkpoints in het spel doenIedere keer als ik dood ga moet ik weer die hele klotemissie opnieuw starten.
![]()
Missie 3, je moet zorgen dat je die secondary objective haalt, dus voordat je het stadje moet verdedigen moet je zorgen dat je AAPV's niet uitgeschakeld worden (desnoods missie even opnieuw doen en zorgen dat je AAPV's niet sneuvelen).
Daarna heb ik één mannetje aan de rechterkant aan de MG gezet en andere aan de linker MG. Heb zelf misschien 10 schoten gelost, en toen gewoon gehaald.![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef Bafrokapper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan ik in godsnaam nou een dorp in mn eentje verdedigen tegen 30 man en een paar jeeps.
Oja, en het is ook zo leuk dat ze geen checkpoints in het spel doenIedere keer als ik dood ga moet ik weer die hele klotemissie opnieuw starten.
Hehehehe, heb er ook even over gedaan. 1e keer was ik met 2 man incl myself en 1 schietauto.
Maar dat gaat niet echt werken.
Misse opnieuw gedaan, toen met 4 man en 2 schietauto's.
Appeltje eitje dan
Dus doe gewoon zoals Davey zegt
PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
Bij mij gaat er altijd 1 zo'n tank dood door de mortieren. Die andere 2 staan in het dorpie maar niets te doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:27 schreef davey579 het volgende:
Missie 3, je moet zorgen dat je die secondary objective haalt, dus voordat je het stadje moet verdedigen moet je zorgen dat je AAPV's niet uitgeschakeld worden (desnoods missie even opnieuw doen en zorgen dat je AAPV's niet sneuvelen).
Daarna heb ik één mannetje aan de rechterkant aan de MG gezet en andere aan de linker MG. Heb zelf misschien 10 schoten gelost, en toen gewoon gehaald.
Maar op welke moeilijkheid speel je hem dan? Ik op hardcore.![]()
houd je de controller wel heelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:48 schreef Bafrokapper het volgende:
Hahaha. Ben ik bijna bij dat dorp, krijg ik van 600m een kogel door mn kanis geschoten
PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
Geen checkpoints...Welk spel speel jequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef Bafrokapper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op een bepaalde positie wordt er toch automatisch een checkpoint gemaakt.
Maar het laatste gedeelte van missie 3 is echt een lastig karwei<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
De ai heeft ook z'n makken...
Komt er een jeep vuurt 3 schoten af op mij... stopt langs me... en rijdt weer verder.... tegen een boom.
Ik loop er naar toe... pak een granaat en blaas de handel op.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
...Dat mensen nog steeds niet weten dat je op normal en assisted wel checkpoints hebtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Geen checkpoints...Welk spel speel je![]()
Op een bepaalde positie wordt er toch automatisch een checkpoint gemaakt.
Maar het laatste gedeelte van missie 3 is echt een lastig karwei![]()
![]()
Volgens mij, staan op de begane grond in die control tower een hoop ammo kisten, daar zit ie in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:04 schreef Bafrokapper het volgende:
Waar haal ik in de vierde missie die bazooka om de heli neer te halen?![]()
Ik heb het spel in de PS3 geknalt en klik..klik..klik... direkt gaan spelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:45 schreef Row-1 het volgende:
[..]
...Dat mensen nog steeds niet weten dat je op normal en assisted wel checkpoints hebt
naar de instellingen heb ik nog niet eens gekeken.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Dan nog, je werd doodgegooid met die infoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb het spel in de PS3 geknalt en klik..klik..klik... direkt gaan spelen.
naar de instellingen heb ik nog niet eens gekeken.![]()
![]()
Dan zijn het geen goeie gooiers geweest.... Of ik heb het goed ontdoken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:36 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Dan nog, je werd doodgegooid met die info
Maar het is wat de meeste doen als ze iets nieuws hebben
Eerst alles aansluiten/spelen... en dagen daarna pas de handleiding lezen.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Denk dat je het dan goed ontdoken hebtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan zijn het geen goeie gooiers geweest.... Of ik heb het goed ontdoken.
Maar het is wat de meeste doen als ze iets nieuws hebben
Eerst alles aansluiten/spelen... en dagen daarna pas de handleiding lezen.
Maar ik ben ook niet zo'n type die handleidingen leest, maar wel iemand die eerst eens bij opties gaat kijken wat er allemaal ingesteld kan worden. Maar kan me ook wel voorstellen dat er mensen zijn die het niet doen.
![]()
Amen, ik check ook altijd eerst de opties.
Handleiding blader ik als ik in bed lig wel ff door.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Het is kut dat je niet je eigen guns kan kiezen aan het begin van de missie. Ik krijg nu de hele tijd klote wapens waarmee je niet ver kunt kijken.![]()
Speel dat op een niveau wat je wel kunt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef Bafrokapper het volgende:
Ik heb het wel weer even gehad met dit spel. Het is gewoon te moeilijk.
gewoon op normal ofzo.![]()
Dat is inderdaad kut, teamleaders hebben altijd shit wapens zonder scopes en andere leuke dingetjes :/quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:27 schreef Bafrokapper het volgende:
Het is kut dat je niet je eigen guns kan kiezen aan het begin van de missie. Ik krijg nu de hele tijd klote wapens waarmee je niet ver kunt kijken.Beneath the gold, bitter steel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: