abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73518630
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
grafische shit boeit me niet. Hell met Risen is het grafisch ook belachelijk, en toch vind ik het een zeer leuke game.
Waar ik me aan erger is die tijdsdruk die in OFP 2 zit.
Ik bedoel je moet EN voorzichtig doen want 1 schot kan 1 kill zijn, EN je moet ook nog haast maken. Not cool.
Is dat in zoveel missies dan? Ik heb 1 uitgespeeld en 2 al best ver, maar heb er nog niet zoveel van gemerkt.
pi_73519195
Begin ik weer maarre... ik kom nog steeds niet voorbij de derde missie. Die ventjes blijven komen. En ik had een pantservoertuig gevonden maar die reageert nergens op, enige knopje dat werkt is in- en uitstappen.
pi_73519990
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik vind het een puik idee als iedereen erbij post op welk platform hij/zij speelt

Online lijkt me op pc tog geen problemen te veroorzaken?
Haha ik speel em op de xbox, mn naam is Ackorjan als iemand een potje wilt spelen.

Ik kom trouwens echt niet voorbij de derde missie op hardcore, en het zure is dat je die hele missie opnieuw moet doen als je bij het einde dood gaat
pi_73520054
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:53 schreef Gewas het volgende:
Begin ik weer maarre... ik kom nog steeds niet voorbij de derde missie. Die ventjes blijven komen. En ik had een pantservoertuig gevonden maar die reageert nergens op, enige knopje dat werkt is in- en uitstappen.
Hehehe. Ik had het zuiden van het dorpie verdedigd, maar toen kwamen ze echt van alle kanten. Zo erg dat mijn mannetje gewoon begon te janken
pi_73521016
Nog een probleem is dat ik steeds gezeik heb om te connecten met de online servers..
Beneath the gold, bitter steel
pi_73521262
Ik heb op het OPDR forum gelezen dat ze bezig zijn met een patch. Hopelijk gaan ze het online gebeuren wat beter maken.
pi_73521586
Hij vindt nu gewoon geeneens meer een server op mijn xbox.
pi_73522126
Eindelijk....eindelijk..... Heb ik afgelopen nacht een aantal spellen online kunnen doen
Met een paar amerikanen de hele nacht coop.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_73522814
Is er nou iemand hier die met me op de PC coop wil doen?
Bij voorkeur met TeamSpeak

[ Bericht 4% gewijzigd door Fingon op 09-10-2009 16:01:37 ]
pi_73523515
Bij level 3 moet je op 'n moment het zuiden gaan verdedigen. Ging redelijk totdat ze van alle kanten kwamen. Ben toen in een huisje gaan zitten op de bovenverdieping... Ging ook goed, totdat er een gast al schietend de trap op kwam rennen

Ik lees trouwens ook dat iedereen hulp krijgt van APC's? Er staan er 2 ergens ver weg die ik niet naar 't dorp kan rijden dus daar heb ik niets aan... Is dat een glitch of heeft iedereen daar last van...
Oh, you can't help that, we're all mad here.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:21:43 #261
268239 teunkneus
XBL: kneusteun
pi_73523630
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Bafrokapper het volgende:
Hij vindt nu gewoon geeneens meer een server op mijn xbox.
Same here. gister nergens last van :S

(Mocht iemand nog co-op willen, voeg me toe,gamertag= kneusteun )

[ Bericht 10% gewijzigd door teunkneus op 09-10-2009 16:27:22 ]
Ja teunkneus ipv kneusteun omdat me paswoord nie hersteld kan worden :S
pi_73524332
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:21 schreef teunkneus het volgende:

[..]

Same here. gister nergens last van :S

(Mocht iemand nog co-op willen, voeg me toe,gamertag= kneusteun )
Ik zal je straks ff adden.
pi_73529376
Was net aardig goed teamwork in een server waar ik zat.
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:18 schreef Raiko het volgende:
Bij level 3 moet je op 'n moment het zuiden gaan verdedigen. Ging redelijk totdat ze van alle kanten kwamen. Ben toen in een huisje gaan zitten op de bovenverdieping... Ging ook goed, totdat er een gast al schietend de trap op kwam rennen

Ik lees trouwens ook dat iedereen hulp krijgt van APC's? Er staan er 2 ergens ver weg die ik niet naar 't dorp kan rijden dus daar heb ik niets aan... Is dat een glitch of heeft iedereen daar last van...
Heb ik ook. Als ik in die APC ga zitten en probeer te rijden gebeurt er niks.
pi_73529413
Pff, zit ook vast in missie 3, kom daar echt niet verder, ben er al een paar uur mee bezig. Iemand tips?
pi_73531230
geloof niet dat ik dit spel veel zal spelen nadat modern warfare 2 uit komt...

Mijn god wat een rukzooi af en toe.
pi_73531243
Wat was missie 3?
pi_73532231
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
Wat was missie 3?
Beach assault geloof ik, ik volg gewoon de orders, AT crew uitschakelen, spotters uitschakelen, en dan linksom het dorpje uitmoorden
pi_73534214
ga deze ook eens proberen hopelijk is hij qua bugs beter dan arma2.
Al blijft de eerste versie beter met dat verhaal dat de russen binnenvallen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:41:24 #270
225308 Row-1
'sup money?
pi_73536883
Ik vind het tot nu toe een TOPgame, ben zelf nog maar vrij weinig bugs tegen gekomen, ben met de 7e missie bezig. Heb ook vrijwel geen problemen met multiplayer (PC). En het is nog best moeilijk ook (ook op normal vind ik).
En zoals ik al eerder zei, hij loopt heerlijk op mijn pc van ruim 2 jaar oud. Alles op high en 1280x1024. Dus applaus voor die EGO engine! . Hoop wel dat ze nog wat kleine dingetjes gaan fixen met die patch, zoals dat je gewoon door kunt lopen als je commands geeft. Vind de AI ook niet slecht ofzo, vind ze vaak (niet altijd) wel realistisch, ze trekken echt terug als je ze goed opjaagt of veel van hun neerschiet, ze gooien dan een rookgranaat en vluchten verder weg. En ik kan bevestigen dat er wel wapens in zitten met geluidsdemper . Volgens mij bij missie 6, een nachtelijke missie, die best lastig is. Over de graphics ben ik ook wel tevreden, het is niet super, maar dat hoeft van mij ook niet, de gameplay vind ik al goed genoeg, en het moet tenslotte ook wel draaibaar blijven, vergeleken met ARMA 2, die er mooi uit zag, maar een bagger engine heeft. En vind vooral de sfeer van OFDR 2 goed gedaan.
pi_73537462
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:41 schreef Row-1 het volgende:
Ik vind het tot nu toe een TOPgame, ben zelf nog maar vrij weinig bugs tegen gekomen, ben met de 7e missie bezig. Heb ook vrijwel geen problemen met multiplayer (PC). En het is nog best moeilijk ook (ook op normal vind ik).
En zoals ik al eerder zei, hij loopt heerlijk op mijn pc van ruim 2 jaar oud. Alles op high en 1280x1024. Dus applaus voor die EGO engine! . Hoop wel dat ze nog wat kleine dingetjes gaan fixen met die patch, zoals dat je gewoon door kunt lopen als je commands geeft. Vind de AI ook niet slecht ofzo, vind ze vaak (niet altijd) wel realistisch, ze trekken echt terug als je ze goed opjaagt of veel van hun neerschiet, ze gooien dan een rookgranaat en vluchten verder weg. En ik kan bevestigen dat er wel wapens in zitten met geluidsdemper . Volgens mij bij missie 6, een nachtelijke missie, die best lastig is. Over de graphics ben ik ook wel tevreden, het is niet super, maar dat hoeft van mij ook niet, de gameplay vind ik al goed genoeg, en het moet tenslotte ook wel draaibaar blijven, vergeleken met ARMA 2, die er mooi uit zag, maar een bagger engine heeft. En vind vooral de sfeer van OFDR 2 goed gedaan.
Wat is je naam, heb ik eindelijk een nederlander om mee te multiplayen, heb je TS?
Mijn naam is Fingon
pi_73538252
Nog steeds niet voorbij missie 3. Niemand een tip hoe hij em gehaald heeft?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:44:50 #273
225308 Row-1
'sup money?
pi_73538755
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:59 schreef Fingon het volgende:

[..]

Wat is je naam, heb ik eindelijk een nederlander om mee te multiplayen, heb je TS?
Mijn naam is Fingon
Mijn naam in OFP is Row1, nee heb geen TS, heb ook geen mic
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:25 schreef Bafrokapper het volgende:
Nog steeds niet voorbij missie 3. Niemand een tip hoe hij em gehaald heeft?
Dat is toch die missie dat je dat dorp moet verdedigen? Je moet gewoon afwisselend achter die 50cal. gaan staan, en af en toe in dat huisje zeg maar er naast op de bovenverdieping . Zo heb ik em in 1 keer gehaald.
pi_73538826
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:44 schreef Row-1 het volgende:

[..]

Mijn naam in OFP is Row1, nee heb geen TS, heb ook geen mic
[..]

Dat is toch die missie dat je dat dorp moet verdedigen? Je moet gewoon afwisselend achter die 50cal. gaan staan, en af en toe in dat huisje zeg maar er naast op de bovenverdieping . Zo heb ik em in 1 keer gehaald.
Ik nodig je nu wel ff uit
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 04:14:18 #275
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_73540771
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:36 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Is dat in zoveel missies dan? Ik heb 1 uitgespeeld en 2 al best ver, maar heb er nog niet zoveel van gemerkt.
Dat weet ik niet aangezien ik bij missie 2 zit :p missie 3 had ook zoeits, dus ik hoop niet dat dit er nog heel wat meer zijn.

Edit: AAAAARGHHHHHHHHHH missie 3... ah fijn missie 2 was makkelijker dan ik dacht (gewoon blauw volgen en van de berg afschieten + artil.

maar 3... in het dorp.. mijn god die chinezen komen van alle kanten en ik kan geen kant op!

[ Bericht 20% gewijzigd door HL_Dog43 op 10-10-2009 08:27:44 ]
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')