Is dat in zoveel missies dan? Ik heb 1 uitgespeeld en 2 al best ver, maar heb er nog niet zoveel van gemerkt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
grafische shit boeit me niet. Hell met Risen is het grafisch ook belachelijk, en toch vind ik het een zeer leuke game.
Waar ik me aan erger is die tijdsdruk die in OFP 2 zit.
Ik bedoel je moet EN voorzichtig doen want 1 schot kan 1 kill zijn, EN je moet ook nog haast maken. Not cool.
Haha ik speel em op de xbox, mn naam is Ackorjan als iemand een potje wilt spelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind het een puik idee als iedereen erbij post op welk platform hij/zij speelt![]()
Online lijkt me op pc tog geen problemen te veroorzaken?
Hehehe. Ik had het zuiden van het dorpie verdedigd, maar toen kwamen ze echt van alle kanten. Zo erg dat mijn mannetje gewoon begon te jankenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:53 schreef Gewas het volgende:
Begin ik weer maarre... ik kom nog steeds niet voorbij de derde missie.Die ventjes blijven komen. En ik had een pantservoertuig gevonden maar die reageert nergens op, enige knopje dat werkt is in- en uitstappen.
Same here. gister nergens last van :Squote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Bafrokapper het volgende:
Hij vindt nu gewoon geeneens meer een server op mijn xbox.
Ik zal je straks ff adden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:21 schreef teunkneus het volgende:
[..]
Same here. gister nergens last van :S
(Mocht iemand nog co-op willen, voeg me toe,gamertag= kneusteun )
Heb ik ook. Als ik in die APC ga zitten en probeer te rijden gebeurt er niks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:18 schreef Raiko het volgende:
Bij level 3 moet je op 'n moment het zuiden gaan verdedigen. Ging redelijk totdat ze van alle kanten kwamen. Ben toen in een huisje gaan zitten op de bovenverdieping... Ging ook goed, totdat er een gast al schietend de trap op kwam rennen![]()
Ik lees trouwens ook dat iedereen hulp krijgt van APC's? Er staan er 2 ergens ver weg die ik niet naar 't dorp kan rijden dus daar heb ik niets aan... Is dat een glitch of heeft iedereen daar last van...
Beach assault geloof ik, ik volg gewoon de orders, AT crew uitschakelen, spotters uitschakelen, en dan linksom het dorpje uitmoordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
Wat was missie 3?
Wat is je naam, heb ik eindelijk een nederlander om mee te multiplayen, heb je TS?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:41 schreef Row-1 het volgende:
Ik vind het tot nu toe een TOPgame, ben zelf nog maar vrij weinig bugs tegen gekomen, ben met de 7e missie bezig. Heb ook vrijwel geen problemen met multiplayer (PC). En het is nog best moeilijk ook (ook op normal vind ik).
En zoals ik al eerder zei, hij loopt heerlijk op mijn pc van ruim 2 jaar oud. Alles op high en 1280x1024. Dus applaus voor die EGO engine!. Hoop wel dat ze nog wat kleine dingetjes gaan fixen met die patch, zoals dat je gewoon door kunt lopen als je commands geeft. Vind de AI ook niet slecht ofzo, vind ze vaak (niet altijd) wel realistisch, ze trekken echt terug als je ze goed opjaagt of veel van hun neerschiet, ze gooien dan een rookgranaat en vluchten verder weg. En ik kan bevestigen dat er wel wapens in zitten met geluidsdemper
. Volgens mij bij missie 6, een nachtelijke missie, die best lastig is. Over de graphics ben ik ook wel tevreden, het is niet super, maar dat hoeft van mij ook niet, de gameplay vind ik al goed genoeg, en het moet tenslotte ook wel draaibaar blijven, vergeleken met ARMA 2, die er mooi uit zag, maar een bagger engine heeft. En vind vooral de sfeer van OFDR 2 goed gedaan.
Mijn naam in OFP is Row1, nee heb geen TS, heb ook geen micquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:59 schreef Fingon het volgende:
[..]
Wat is je naam, heb ik eindelijk een nederlander om mee te multiplayen, heb je TS?
Mijn naam is Fingon
Dat is toch die missie dat je dat dorp moet verdedigen? Je moet gewoon afwisselend achter die 50cal. gaan staan, en af en toe in dat huisje zeg maar er naast op de bovenverdiepingquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:25 schreef Bafrokapper het volgende:
Nog steeds niet voorbij missie 3.Niemand een tip hoe hij em gehaald heeft?
Ik nodig je nu wel ff uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:44 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Mijn naam in OFP is Row1, nee heb geen TS, heb ook geen mic
[..]
Dat is toch die missie dat je dat dorp moet verdedigen? Je moet gewoon afwisselend achter die 50cal. gaan staan, en af en toe in dat huisje zeg maar er naast op de bovenverdieping. Zo heb ik em in 1 keer gehaald.
Dat weet ik niet aangezien ik bij missie 2 zit :p missie 3 had ook zoeits, dus ik hoop niet dat dit er nog heel wat meer zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Is dat in zoveel missies dan? Ik heb 1 uitgespeeld en 2 al best ver, maar heb er nog niet zoveel van gemerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |