abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73480884
Is ie trouwens net zo moeilijk als in de trailers en articles beschreven?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:15:18 #202
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_73480892
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:14 schreef Mopst3r het volgende:
Is ie trouwens net zo moeilijk als in de trailers en articles beschreven?
Ja het is best pittig.
pi_73481187
Als je Call of Duty gewend bent zal je idd even schrikken..

Weet iemand hoeveel die is bij MM Den Haag btw?
pi_73481425
Is er al ergens een walkthrough te vinden van missie 2?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien ik het spel op hardcoremode speel is het voor mij niet al te duidelijk wat allemaal de bedoeling is.

Ondanks de verschrikkelijke moeilijke moeilijkheidsdraad, is het een geweldig spel.
pi_73482587
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:34 schreef thePeoplesClub het volgende:
Is er al ergens een walkthrough te vinden van missie 2?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien ik het spel op hardcoremode speel is het voor mij niet al te duidelijk wat allemaal de bedoeling is.

Ondanks de verschrikkelijke moeilijke moeilijkheidsdraad, is het een geweldig spel.
Ik ben toen volgens mij...
SPOILER
Maar ik speelde hem op normal dus ik zag waar de volgende checkpoint was.
pi_73482598
Ja, en moeilijk dat is het.. sta je 25 meter van je laatste doel af in missie 2 komen er ineens 4 man op je aflopen omdat je teammate gewoon rechtop loopt !
pi_73482669
Maare ik kom echt niet voorbij de derde missie. Ik las op internet dat er meerdere mensen hier vastzitten.

Dus ik wilde net effe de multiplayer doen, werkte niet goed (ik speel hem op de PS3). Er moeten dus 8 mensen in een server zijn, en die moeten ook allemaal op 'ready' ofzo klikken voordat de game kan beginnen. Maar het probleem is dus dat er altijd wel iemand is die niet op ready drukt. Wel veel mensen tegengekomen met een microfoon maar het waren allemaal Fransen. En toen was ik eindelijk in een server, was het zo goed als onspeelbaar door de lag.

Vanavond als er wat meer mensen online zijn probeer ik het wel weer effe.
pi_73483647
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:15 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik ben toen volgens mij...
SPOILER
Maar ik speelde hem op normal dus ik zag waar de volgende checkpoint was.
Ik heb hem al uitgespeeld.
SPOILER

Missie 3 net gedaan..
SPOILER
Ik heb niet graag missies met tijdsdruk maar ach.. missie 3 speelt zich af overdag, dat heb ik toch liever.
pi_73484052
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef thePeoplesClub het volgende:

[..]

Ik heb hem al uitgespeeld.
SPOILER

Missie 3 net gedaan..
SPOILER
Ik heb niet graag missies met tijdsdruk maar ach.. missie 3 speelt zich af overdag, dat heb ik toch liever.
Zijn alle missies met tijdsdruk dan?
pi_73484158
Enkele geloof ik? Missie 1 in ieder geval niet.
pi_73485962
Net weer de multiplayer geprobeerd, ik kon niet eens een jeep in door de traagheid, en na een paar minuten werd ik gedisconnect. Mijn teammaten konden ook niet de jeeps in.
pi_73486289
Dus max 4vs4 op Xbox live en PSN?
pi_73486422
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:21 schreef kikoooooo het volgende:
Dus max 4vs4 op Xbox live en PSN?
Yep, in ieder geval voor de PS3. Wel heb je een aantal squadleden om je heen, maar hoe je die bevelen geeft ben ik nog niet achter gekomen.

Ben een beetje de fora aan het lezen, niemand anders heb ik iets horen zeggen over multiplayer problemen op de PS3.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2009 14:27:21 ]
pi_73487137
Godverdomme, is ie nog niet opgestuurd.
pi_73491598
Net multiplayer gespeeld (dit keer deed hij het wel), best vet. We moesten een dorpje verdedigen, en ik weet niet wat de vijand aan het doen was maar ze hebben geen voet in het dorp gezet. Gevechten van lange afstanden ook.

Ik zag ook een teammaat lopen met meer dan 10 computergestuurde ventjes achter hem aan (ik dacht eerst dat elke speler 3 of 4 ventjes met zich mee kreeg).
pi_73492839
Wat een spel
Echt geen miskoop
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_73492948
Alleen online is het echt een drama, probeer nu al een uur een potje coop te joinen...
pi_73493801
Bah, spel krijg ik morgen. Maar ben morgen vanaf 1 uur weg en kom pas maandag weer terug.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:34:21 #219
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_73494653
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:40 schreef Bafrokapper het volgende:
Alleen online is het echt een drama, probeer nu al een uur een potje coop te joinen...
Ik vind het een puik idee als iedereen erbij post op welk platform hij/zij speelt

Online lijkt me op pc tog geen problemen te veroorzaken?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:37:56 #220
268239 teunkneus
XBL: kneusteun
pi_73494745
Op xbox 360 nog niet echt problemen gehad. 1x dat ik een game niet kon joinen.
Ja teunkneus ipv kneusteun omdat me paswoord nie hersteld kan worden :S
pi_73496010
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik vind het een puik idee als iedereen erbij post op welk platform hij/zij speelt

Online lijkt me op pc tog geen problemen te veroorzaken?
Of in sig/ondertitel je platform & username vermelden.
Dat scheelt iedere keer dat gevraag.....

[ Bericht 2% gewijzigd door -CRASH- op 08-10-2009 19:23:44 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_73499950
Je teammates zijn inderdaad echt de meeste domme figuren ooit geboren.

Als je zelf netjes achter een heuveltje loopt en je zegt follow me lopen die eikels gewoon over het heuveltje en worden zo kapot geschoten. Erg slecht dus wat mij betreft.
pi_73500272
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef BaraCuda het volgende:
Je teammates zijn inderdaad echt de meeste domme figuren ooit geboren.

Als je zelf netjes achter een heuveltje loopt en je zegt follow me lopen die eikels gewoon over het heuveltje en worden zo kapot geschoten. Erg slecht dus wat mij betreft.
In MP...
Zit je achter in de vrachtwagen... maakt ie een bocht. Gaat ie op 2 wielen verder en kiepert ff later helemaal om. En een jeep. ik kom er het vliegveld niet mee op. Hij blijft op een slaboom hangen.
En in elke MP game waar ik zat na nog geen 3 minuten "connection lost".... WTF?
Heb nog geen enkele XP point kunnen krijgen daardoor

Miskoop!?!.... tot nou toe alleen het MP gedeelte

[ Bericht 5% gewijzigd door -CRASH- op 08-10-2009 21:08:40 ]
pi_73501346
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:37 schreef -CRASH- het volgende:
Wat een spel
Echt geen miskoop
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:00 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Miskoop!?!.... tot nou toe alleen het MP gedeelte
Jij verandert snel je mening

Ik vind hem top. Helemaal dat oude Flashpoint gevoel weer.
pi_73503305
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:25 schreef -Dries- het volgende:

[..]

[..]

Jij verandert snel je mening

Ik vind hem top. Helemaal dat oude Flashpoint gevoel weer.

Het spel is opzich is 100% oke. daar klaag ik niet over. SP geef ik een 10

Alleen het MP gedeelte is tot nu toe bagger. MP een vette 0 omdat ik nog geen enkel spel heb gespeeld zonder dat er na 2 a 3 minuten een "lost of connection" komt.

[ Bericht 4% gewijzigd door -CRASH- op 08-10-2009 22:13:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')