Ben er nog niet langs, maar wel een tip voor je -- Leg geen APV mines in dat houten huisje want je blaast 't helemaal op danquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:25 schreef Bafrokapper het volgende:
Nog steeds niet voorbij missie 3.Niemand een tip hoe hij em gehaald heeft?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef Bafrokapper het volgende:
WAT EEN KANKERMISSIE DIE DERDE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan ik in godsnaam nou een dorp in mn eentje verdedigen tegen 30 man en een paar jeeps.
Ik flikker dat kutspel zo echt mn raam uit![]()
Oja, en het is ook zo leuk dat ze geen checkpoints in het spel doenIedere keer als ik dood ga moet ik weer die hele klotemissie opnieuw starten.
Bij mij gaat er altijd 1 zo'n tank dood door de mortieren. Die andere 2 staan in het dorpie maar niets te doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:27 schreef davey579 het volgende:
Missie 3, je moet zorgen dat je die secondary objective haalt, dus voordat je het stadje moet verdedigen moet je zorgen dat je AAPV's niet uitgeschakeld worden (desnoods missie even opnieuw doen en zorgen dat je AAPV's niet sneuvelen).
Daarna heb ik één mannetje aan de rechterkant aan de MG gezet en andere aan de linker MG. Heb zelf misschien 10 schoten gelost, en toen gewoon gehaald.
houd je de controller wel heelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:48 schreef Bafrokapper het volgende:
Hahaha. Ben ik bijna bij dat dorp, krijg ik van 600m een kogel door mn kanis geschoten
Geen checkpoints...Welk spel speel jequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef Bafrokapper het volgende:
WAT EEN KANKERMISSIE DIE DERDE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan ik in godsnaam nou een dorp in mn eentje verdedigen tegen 30 man en een paar jeeps.
Ik flikker dat kutspel zo echt mn raam uit![]()
Oja, en het is ook zo leuk dat ze geen checkpoints in het spel doenIedere keer als ik dood ga moet ik weer die hele klotemissie opnieuw starten.
...Dat mensen nog steeds niet weten dat je op normal en assisted wel checkpoints hebtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Geen checkpoints...Welk spel speel je![]()
Op een bepaalde positie wordt er toch automatisch een checkpoint gemaakt.
Maar het laatste gedeelte van missie 3 is echt een lastig karwei
Volgens mij, staan op de begane grond in die control tower een hoop ammo kisten, daar zit ie in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:04 schreef Bafrokapper het volgende:
Waar haal ik in de vierde missie die bazooka om de heli neer te halen?
Ik heb het spel in de PS3 geknalt en klik..klik..klik... direkt gaan spelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:45 schreef Row-1 het volgende:
[..]
...Dat mensen nog steeds niet weten dat je op normal en assisted wel checkpoints hebt
Dan nog, je werd doodgegooid met die infoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb het spel in de PS3 geknalt en klik..klik..klik... direkt gaan spelen.
naar de instellingen heb ik nog niet eens gekeken.
Dan zijn het geen goeie gooiers geweest.... Of ik heb het goed ontdoken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:36 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Dan nog, je werd doodgegooid met die info
Denk dat je het dan goed ontdoken hebtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan zijn het geen goeie gooiers geweest.... Of ik heb het goed ontdoken.
Maar het is wat de meeste doen als ze iets nieuws hebben
Eerst alles aansluiten/spelen... en dagen daarna pas de handleiding lezen.
Speel dat op een niveau wat je wel kunt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef Bafrokapper het volgende:
Ik heb het wel weer even gehad met dit spel. Het is gewoon te moeilijk.
Dat is inderdaad kut, teamleaders hebben altijd shit wapens zonder scopes en andere leuke dingetjes :/quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:27 schreef Bafrokapper het volgende:
Het is kut dat je niet je eigen guns kan kiezen aan het begin van de missie. Ik krijg nu de hele tijd klote wapens waarmee je niet ver kunt kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |