Een warme douche!quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:34 schreef Great_Expectations het volgende:
1. Warme melk met honing
2. Rukken
3. Seks met één of meer andere mensen
4. Thee (zonder theïne) drinken
5. Schaapjes tellen
6. Mediteren
7. Lezen
8. Fok!en
Nog meer suggesties?
staatscourant lezen ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:34 schreef Great_Expectations het volgende:
1. Warme melk met honing
2. Rukken
3. Seks met één of meer andere mensen
4. Thee (zonder theïne) drinken
5. Schaapjes tellen
6. Mediteren
7. Lezen
8. Fok!en
Nog meer suggesties?
Ik neem 's morgens juist een douche om wakker te worden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een warme douche!
Dat helpt het beste. Een beker warme melk of thee is juist heel slecht
heerlijk gefermenteerd appelsapquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Oeh, drank, dat is een goede.
*glas calvados inschenk*
Je bent wel heel erg aan het generaliseren hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:37 schreef wonderer het volgende:
Ik zing altijd "slaap kindje slaap" in mijn hoofd.
En bartje, misschien is het "normaal" maar het is ook stom. Je eigen verwachtingen en dromen projecteren is HET recept voor verknipte kids. Ik wou dat meer mensen dat doorhadden. Kinderen neem je niet voor jezelf, die neem je voor de kinderen. Daar hoor je geen dingen als "later moet je dit en dit worden om mij gelukkig te maken en daar heb ik recht op want ik heb je op deze wereld gezet".
Natuurlijk hoop je het beste voor je kinderen. Maar sinds wanneer zijn kleinkinderen "het beste voor je kinderen"? Dat is gewoon leuk voor jezelf. Lekke de toffe oma spelen. Kleine kinderen om je heen zonder dat je ze zelf hoeft te barenquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg aan het generaliseren hoor
Iedere ouder heeft altijd wensen en dromen voor zijn of haar kinderen. Je hoopt altijd dat ze erg succesvol zijn, makkelijk kunnen leren, een leuke relatie krijgen en daarbij ook kleinkinderen voor je maken. En dat deze wensen sterker worden wanneer je kinderen in de puberteit komen is ook niet mee dan normaal volgens mij. Natuurlijk is de manier waarop je daarmee omgaat nadat deze wens niet of niet gemakkelijk te realiseren is, is wel bepalend natuurlijk.
Tenzij oma zelf de draagmoeder wordquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop je het beste voor je kinderen. Maar sinds wanneer zijn kleinkinderen "het beste voor je kinderen"? Dat is gewoon leuk voor jezelf. Lekke de toffe oma spelen. Kleine kinderen om je heen zonder dat je ze zelf hoeft te baren
Dus als jouw kind z'n leven vergooit omdat hij z'n lessen mist en liever bij het winkelcentrum hangt, maar donders gelukkig is, ben jij blij?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:00 schreef Eustace. het volgende:
Bovenop alles wat jij zegt heb ik nog het liefst dat mijn kind gelukkig is.
Er is een verschil tussen dat je wil dat je kinderen hun eigen talenten benutten, dus dat je ze stimuleert om dat te doen waar ze goed in zijn of wat ze leuk vinden, of dat je als ouder jouw ambities op hen projecteert.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:01 schreef Bartjebart het volgende:
Sterker nog. Ik vermoed dat wanneer je geen 'wensen/verwachtingen' voor je kinderen hebt, je je kinderen misschien nog wel verknipter maakt dan uiteindelijk andersom. Je moet je kinderen namelijk wel uitdagen alles 'eruit' te halen. Doe je dat niet dan worden ze lui en hoeven ze niks. Vooral kinderen hebben wat dat betreft weinig intrinsieke motivatie.
(afhankelijk van de situatie natuurlijk)
Doe niet alsof je niet begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus als jouw kind z'n leven vergooit omdat hij z'n lessen mist en liever bij het winkelcentrum hangt, maar donders gelukkig is, ben jij blij?
Ow dat is absoluut zo hoor. Alles valt en staat met de wijze waarop je met situaties omgaat. Maar zoals Wonderer het stelt is het zo dat ouders vaak/veel projecteren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen dat je wil dat je kinderen hun eigen talenten benutten, dus dat je ze stimuleert om dat te doen waar ze goed in zijn of wat ze leuk vinden, of dat je als ouder jouw ambities op hen projecteert..
Dit is mijn interpretatie van jouw post.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:05 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Doe niet alsof je niet begrijpt wat ik bedoel.
Het liedje van TMM?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Kunnen we het trouwens niet over iets saaiers hebben, dit is niet slaapverwekkend genoeg.
Duh...quote:
Oh.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Duh...
ik bood je een saaier onderwerp...
'Bovenop alles wat jij zegt', en dan begin jij opeens over hangjongeren in een winkelcentrum? Erg vrije interpretatie, laten we het daar maar op houden. ;-)quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit is mijn interpretatie van jouw post.
daarom ben ik zo verdrietig, juist door dat opvoed gedeelte.quote:
Geef mij nummer 3 maarquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Als alternatief voor schaapjes tellen:
1:
[ afbeelding ]
2:
[ afbeelding ]
3:
[ afbeelding ]
Nee het is een gedachte die ik op zich al langer had. Een wat extremere om mijn punt aan te geven. Het had ook het voorbeeld kunnen zijn van een 12 jarige die kiest voor VMBO gemengd theoretisch ipv havo/vwo omdat dat korter is/ gemakkelijker is. Ik heb niks tegen VMBO GT, maar vind het wel zonde dat kinderen niet uit zich zelf halen wat er in zit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:13 schreef Eustace. het volgende:
[..]
'Bovenop alles wat jij zegt', en dan begin jij opeens over hangjongeren in een winkelcentrum? Erg vrije interpretatie, laten we het daar maar op houden. ;-)
Wat is dit nou weer voor een dramatische reactiequote:Op zondag 2 augustus 2009 03:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarom ben ik zo verdrietig, juist door dat opvoed gedeelte.
Verstandelijk weet ik dat het niet zo is, maar als ik vanavond voor de zoveelste keer geconfronteerd wordt met een jongen die ik destijds bij de welpen heb gehad die homo is geworden dan valt het soms verkeerd.
Ik zou het echt heel erg vinden als ik daar een rol in heb gespeeld, als iemand door mij homoseksueel geworden zou zijn.
En JA verstandelijk weet ik dat dat zo niet kan, maar emotioneel ligt dat echt anders
ik heb een ongelukje gehad en zit u hier met iets van 25 hechtingen in mijn hoofd en een compleet opgezwollen en zwart en blauw en rood gezicht. Saai genoeg ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Kunnen we het trouwens niet over iets saaiers hebben, dit is niet slaapverwekkend genoeg.
En toen heb je maar even een broeder gepakt? Om de pijn te verzachten?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb een ongelukje gehad en zit u hier met iets van 25 hechtingen in mijn hoofd en een compleet opgezwollen en zwart en blauw en rood gezicht. Saai genoeg ?
Dat is doodzonde inderdaad, maar pushen werkt denk ik niet. Maar iemand met zon instelling is misschien op dat niveau wel beter af.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee het is een gedachte die ik op zich al langer had. Een wat extremere om mijn punt aan te geven. Het had ook het voorbeeld kunnen zijn van een 12 jarige die kiest voor VMBO gemengd theoretisch ipv havo/vwo omdat dat korter is/ gemakkelijker is. Ik heb niks tegen VMBO GT, maar vind het wel zonde dat kinderen niet uit zich zelf halen wat er in zit.
Naja lange discussie
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb een ongelukje gehad en zit u hier met iets van 25 hechtingen in mijn hoofd en een compleet opgezwollen en zwart en blauw en rood gezicht. Saai genoeg ?
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
eerste 2 foto'squote:Op zondag 2 augustus 2009 03:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Als alternatief voor schaapjes tellen:
1:
[ afbeelding ]
2:
[ afbeelding ]
3:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarom ben ik zo verdrietig, juist door dat opvoed gedeelte.
Verstandelijk weet ik dat het niet zo is, maar als ik vanavond voor de zoveelste keer geconfronteerd wordt met een jongen die ik destijds bij de welpen heb gehad die homo is geworden dan valt het soms verkeerd.
Ik zou het echt heel erg vinden als ik daar een rol in heb gespeeld, als iemand door mij homoseksueel geworden zou zijn.
En JA verstandelijk weet ik dat dat zo niet kan, maar emotioneel ligt dat echt anders
sex was wel het laatste waar ik aan dacht toen ik daar lag om die hechtingen te ontvangen en het was een vrouwquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En toen heb je maar even een broeder gepakt? Om de pijn te verzachten?
(wat is er gebeurd?)
je deed het toch ook in het verleden met vrouwenquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sex was wel het laatste waar ik aan dacht toen ik daar lag om die hechtingen te ontvangen en het was een vrouw
fotoquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
En een foto als bewijs
ouchquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
fotoik ga niet eens de straat totdat het voorbij is
![]()
en ik struikelde en viel met mijn gezicht recht op een paaltje, dat was alles niets spectacular
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sex was wel het laatste waar ik aan dacht toen ik daar lag om die hechtingen te ontvangen en het was een vrouw
ja ik weet het, totaal over de top.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een dramatische reactie
ach heb scouting altijd al wat voor homo's gevondenquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik weet het, totaal over de top.
een dramatisch dieptepunt.
Maar ik zit er ondertussen dus wel mee
ongeveer 25 hechtingen, wat denk je ? Dat wordt weer duizenden euro's aan plastische chirurgiequote:Op zondag 2 augustus 2009 03:33 schreef Peter het volgende:
wordt het geen litteken?
we hadden allleen na die tijd oog voor de verplegersquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]dus je kunt het wel
Maar wel balen voor je!
littekens schijnenquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ongeveer 25 hechtingen, wat denk je ? Dat wordt weer duizenden euro's aan plastische chirurgie
maar nu heb je wel een excuus om nog niet aan het werk te gaanquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ongeveer 25 hechtingen, wat denk je ? Dat wordt weer duizenden euro's aan plastische chirurgie
dieptepunt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik weet het, totaal over de top.
een dramatisch dieptepunt.
Maar ik zit er ondertussen dus wel mee
dan moest ik er maar verder niet meer op in gaan...quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dieptepunt?
Een vraag om aandacht noem ik het
wéér?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Doe eens lief en geef goedmaakkusje aan elkaar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dieptepunt?
Exactly.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Sterker nog, ik denk dat er zat ouders zijn die kinderen krijgen "omdat de omgeving dat wil". Kinderen zijn iets wat je neemt omdat het erbij hoort. En die kinderen moeten dan wel voldoen aan het ideaal dat de omgeving voorschrijft..
Daar zijn we hier toch voor, aandacht van de rest van de [homo]'s?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dieptepunt?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zijn we hier toch voor, aandacht van de rest van de [homo]'s?
Beetje Cheers-achtig, eerder. Toch?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen idee wat ik hier eigenlijk doe
Da's ook wel een punt ja.quote:Op zondag 2 augustus 2009 04:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beetje Cheers-achtig, eerder. Toch?.
heb nog nooit cheers gezienquote:Op zondag 2 augustus 2009 04:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beetje Cheers-achtig, eerder. Toch?.
R kan jou ook geen moment alleen latenquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
*Proest*.quote:Op zondag 2 augustus 2009 06:12 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en hij noemt me "donzedoosje van me", hetgeen ik echt nog uit hem ga rammen een keer
quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:35 schreef Bartjebart het volgende:
Poll: Geloof je in de ware liefde?Ja, absoluut! Nee, tuurlijk niet Ik twijfel... Ik ben Mike, ik heb een ware liefde met m'n kastdeuren
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
de laatste etappequote:
Het was ook als een grapje bedoeltquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
*Proest*.
En ik weet dat ik niks van je mag zeggen, maar omg. Donzedoosje
!
Waar heb je dat nou weer gevonden?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:40 schreef Great_Expectations het volgende:
77% vindt rukken de beste manier om in slaap te vallen, 68% gelooft niet in de ware liefde.
Fascinerend..
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:40 schreef Great_Expectations het volgende:
77% vindt rukken de beste manier om in slaap te vallen, 68% gelooft niet in de ware liefde.
Fascinerend..
De polls hierquote:
En er zijn er 2 Mikequote:Op zondag 2 augustus 2009 12:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Fascinerend..
quote:okay heb ik echt niks mee met die parade hehehe ik ben naar drum rythme festival geweest in amdam hadden vrij kaarten van de zaak en gratis drank en eten was erg leuk nu net thuis ben kapot
Rabit Heart is een topnummerquote:
Ja die staat als laatste nr op de cd, heerlijk!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
Rabit Heart is een topnummer
de rest van het album is redelijk matig
hoorde gisteren wel een heerlijke live uitvoering van "you got the love" van ze
op precies te zijn exact deze:
Ach ja, kijk, het westen ligt goedquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:09 schreef Baltar het volgende:
't regent hier al zo'n 2 uur aan een stuk
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee hoor, ga morgen op vakantie, dus maakt mij niet uit
Ik ben m'n last.fm maar weer eens aan het bijvullen door flink muziek te luisterenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het wel lekker die regenZit toch binnen met films
Oeh doe mij ook zo'n Guardian Angel...quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:33 schreef Eustace. het volgende:
Ik ben er gister achter gekomen dat jongens helemaal wild worden als je ze in hun nek zoent.
Een lummeldagje dus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:43 schreef Cybart het volgende:
vanochtend: verse Juice, griekse yoghurt met berries en buckshot lefonque,
+
een dvdtje kijken in bad
+
een lekker drankje en room eleven
+
regen
=
een heerlijke zondag
disclaimert: er moet nog gewerkt worden
de kienavond is zonder problemen verlopen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:52 schreef Stroekie het volgende:
een oase aan rust keert terug hier in oude mannen rusthuis de roze rimpel
De Stroekels zijn richting huis?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:52 schreef Stroekie het volgende:
een oase aan rust keert terug hier in oude mannen rusthuis de roze rimpel
OMG eggs benendict.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
mag ook wel op een zondag toch?.
jij je eggs ben. al gehad?
betalen je ouders de rekening altijd? dat doe je netjesquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:00 schreef Eustace. het volgende:
Oeps, na de hoge telefoonrekening heeft mijn vader een rekeningspecificatie aangevraagd, stonden daar alle nachtelijke telefoontjes naar mijn vriend, en soms ook gewoon echt een uur lang.
Het was eigenlijk niet echt mijn schuld. Mijn stiefmoeder zei, toen ik eerst nog koos mobielloos was, 'maar 's avonds kun je gratis bellen met de huistelefoon hoor!'. Bleek niet voor 06 te gelden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
betalen je ouders de rekening altijd? dat doe je netjes
o ik dacht dat je een hoge rek. van je mobiel had, maar was de huistelefoon dus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:05 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet echt mijn schuld. Mijn stiefmoeder zei, toen ik eerst nog koos mobielloos was, 'maar 's avonds kun je gratis bellen met de huistelefoon hoor!'. Bleek niet voor 06 te gelden.
Ja. :p Maar het was nogal gênant dat mijn vader kon zien dat vet veel telefoontjes midden in de nacht waren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ik dacht dat je een hoge rek. van je mobiel had, maar was de huistelefoon dus.
hij viel me niet eens opquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh doe mij ook zo'n Guardian Angel...
Room Elevenquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:43 schreef Cybart het volgende:
vanochtend: verse Juice, griekse yoghurt met berries en buckshot lefonque,
+
een dvdtje kijken in bad
+
een lekker drankje en room eleven
+
regen
=
een heerlijke zondag
disclaimert: er moet nog gewerkt worden
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
rustig zondagje hier zoals gewoonlijk
Iedereen is zeker de hort op.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
rustig zondagje hier zoals gewoonlijk
Noobquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Iedereen is zeker de hort op.
Ik probeer de hele middag iets te downloaden, maar moet poort openzetten, gaat niet, heb ondertussen tig schermpjes openstaan. Ben er nu klaar mee. Ik vraag het wel staks aan Ricardo.![]()
Vertel eens wat. You're here for our entertainment.
ja, ik download nooit. Dat wordt altijd voor me gedaan.quote:
¿q pasada con nunito?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
Ik lees net dat rare verhaal van NUNO.![]()
wtf?? tig hechtingen in zijn hoofd omdat ie met op een paal was gestruikeld. (o.k. het staat wel erg raar zo.)
Hij doet werkelijk écht alles om niet te hoeven beginnen met werken.![]()
just kiddin'
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
achja de een valt op een paaltje de ander valt van de trapquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
Ik lees net dat rare verhaal van NUNO.![]()
wtf?? tig hechtingen in zijn hoofd omdat ie met op een paal was gestruikeld. (o.k. het staat wel erg raar zo.)
Hij doet werkelijk écht alles om niet te hoeven beginnen met werken.![]()
just kiddin'
graciasquote:
LOLquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja de een valt op een paaltje de ander valt van de trap![]()
dat zei ik ook!quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gracias
wtf ey..ik zei gewoon hardop au.
recht met je cara op een paaltje![]()
ja gek, als je alleen al weet hoe het voelt om een bal tegen je bek aan te krijgen...imagine what this felt likequote:Op zondag 2 augustus 2009 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat zei ik ook!![]()
si, 25 hechtingen. Dan ben je zwaar kut terechtgekomen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja gek, als je alleen al weet hoe het voelt om een bal tegen je bek aan te krijgen...imagine what this felt like
de ballen verstand ervan hebben ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:25 schreef Eustace. het volgende:
Ik zou eerst de Canon EOS 1000D kopen en zo hé, change of plan: ik kauf de Canon EOS 450D + EF-S 18-55 IS Kit.EINZ EINZ STRAVAGANZA.
quote:
noobquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
de ballen verstand ervan hebben ik
HEY! don't be throwing my words back at me! lol *crap*quote:
blaaaa bla blaquote:
Mister GoGo dus.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, en iets zegt mij dat ik dat graag zo wil houden..
he fucked with the wrong guyquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
Dus eigenlijk is nuno gewoon keihard geswaffeld?
quote:
Weeknie?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is dat gejuich nou toch weer de hele tijd..
Nee. Wat is dat?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie?
Heb je gister trouwens iets gemerkt van Sneakerz in the City?
iedereen had de buik weer strakquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
de kienavond is zonder problemen verlopen?
bootjes wezen kijken ja?quote:
Feest op het stadhuisplein van 14:30 tot 0:00.quote:
ow ja je B'day, okis..was leuk dusquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope family bbq en nu is de koelkast weer leeg en de rust weder gekeerd
psv weer begonnen ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is dat gejuich nou toch weer de hele tijd..
ganz geslaagd ja !quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ow ja je B'day, okis..was leuk dus
Ben er niet weg van. Misschien dat het nog moet groeien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:32 schreef Steve het volgende:
Mika- We are Golden De director's cut.
Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden.
Afgelopen volgens mij.quote:
Me neither.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben er niet weg van. Misschien dat het nog moet groeien.
Zwaar gat in Nuno's budget deze week dan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:37 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
Een Portugese vrouw heeft 50.000 euro schadevergoeding gekregen omdat haar echtgenoot hem niet meer omhoog krijgt. Hierdoor kan de seksuele behoefte van de vrouw niet meer bevredigd worden.
neee gewoon ik kwam uit een shop en struikelde en voor die shop staan van die soort paaltjes (zoiets als amsterdammertjes) en ik val met mijn hoofd frontal bovenop het paaltje. Mensen ermonheen zeiden dat een van de snee zo groot was dat je de schedel kon zienquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
Dus eigenlijk is nuno gewoon keihard geswaffeld?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Zwaar gat in Nuno's budget deze week dan.
godsklere, dan ben je wel erg lelijk terechtgekomen. Ook hechtingen in het gezicht?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
neee gewoon ik kwam uit een shop en struikelde en voor die shop staan van die soort paaltjes (zoiets als amsterdammertjes) en ik val met mijn hoofd frontal bovenop het paaltje. Mensen ermonheen zeiden dat een van de snee zo groot was dat je de schedel kon zienEn nu is de rechterkant van mijn gezicht blauw en nog meer kleuren
En ik mog alleen naar huis als iemand mij 48 uur in de gaten kon houden, dus we zijn nu thuis aan het eten en drinken
Voorhoofd en onder/naast mijn oog. Ik heb geluk gehad zeiden zequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godsklere, dan ben je wel erg lelijk terechtgekomen. Ook hechtingen in het gezicht?
um abraca pobre diabloquote:
Dat geloof je toch niet serieus wel?quote:
Ik denk niet dat Michael Jackson een pedofiel was.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:42 schreef mike_hunt het volgende:
o.k. Tis wel mosterd na de maaltijd, maar blijft leuk!![]()
[ afbeelding ]
Waarom niet? Ze heeft al eerder toegegeven zowel mannelijke als vrouwelijk genitalien te bezitten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet serieus wel?
obrigadoquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
um abraca pobre diabloEspero que não deixa um marca
dus nu een prive verzorger inhuren om je te verzorgen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Voorhoofd en onder/naast mijn oog. Ik heb geluk gehad zeiden ze
o, wat erg, je gezicht. Net wat je eerder aangaf. Gewoon plastische chirurgie doen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Voorhoofd en onder/naast mijn oog. Ik heb geluk gehad zeiden ze
ik denk meer a-sexueel. Ik zie hem nou niet batsen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:48 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Michael Jackson een pedofiel was.
Vrienden zijn hier dag en nacht nu, ze hebben zelfs om en om geslapen om te checken gedurende de nachtquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus nu een prive verzorger inhuren om je te verzorgen?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze heeft al eerder toegegeven zowel mannelijke als vrouwelijk genitalien te bezitten.
Omdat ze dan toch echt wel iets van een slip of zo aan zou hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze heeft al eerder toegegeven zowel mannelijke als vrouwelijk genitalien te bezitten.
better save then sorryquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vrienden zijn hier dag en nacht nu, ze hebben zelfs om en om geslapen om te checken gedurende de nachtbeetje overdreven
Gives a whole new definition to 'go fuck yourself'quote:
Waarom? Mag ze er niet trots op zijn?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat ze dan toch echt wel iets van een slip of zo aan zou hebben.
of tegelijk vingeren en je pik door je vuistje halen aftrekken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Gives a whole new definition to 'go fuck yourself'
lijkt me ook niet erg likelyquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
of tegelijk vingeren en je pik door je vuistje halen aftrekken.
Sweet!![]()
ik heb dat niet eerder gehoord dat ze beiden genitalieen heeft. Volgens mij een monkey sandwich.
Waarom niet? Interseksualiteit komt vaker voor dan je denkt hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lijkt me ook niet erg likely
pan de mono
yea but in her case i think it's more likely to be marketing than anything else, to create a buzz, a hype, to be interestingquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom niet? Interseksualiteit komt vaker voor dan je denkt hoor.
Juist...quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea but in her case i think it's more likely to be marketing than anything else, to create a buzz, a hype, to be interesting
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom? Mag ze er niet trots op zijn?
Dat is heel wat anders. Ik had begrepen dat het per ongeluk ging omdat haar jurkje opschoof. Dat is wat anders dan het doelbewust tonen natuurlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach hou toch op zeg... alsof het normaal is dat iemand ff z'n penis laat zien terwijl je winkelt. Omdat hij er trots op is...
Het is geen volgroeide 10" dick, hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
En waar zou ze dat ding verstopt moeten hebben in dit soort pakjes?
Nja, dat zijn roddels hé. Maar is wel goed mogelijk, ja. Ik denk dat hij gewoon zelf diep van binnen nog een kind was die probeerde zijn jeugd opnieuw te leven binnen de muren van zijn roem.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik denk meer a-sexueel. Ik zie hem nou niet batsen.
Alhoewel dat verhaal dat ie al een kind heeft van 25. Dat wist ik nog niet.
om zelf ook interesting te zijn dan dauw ik mijn pik onder mijn zak en zo heb ik ook een coño. En dan zeg ik ook: " would fuck myself" a la Buffalo Bill. Doe ik ook de mangina dance.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea but in her case i think it's more likely to be marketing than anything else, to create a buzz, a hype, to be interesting
up her punani ofcoursequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
En waar zou ze dat ding verstopt moeten hebben in dit soort pakjes?
That's ignorant, blanketquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:09 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nja, dat zijn roddels hé. Maar is wel goed mogelijk, ja. Ik denk dat hij gewoon zelf diep van binnen nog een kind was die probeerde zijn jeugd opnieuw te leven binnen de muren van zijn roem.
why are you doing this to me...that's so ignorant, I love you...*woooohoooo michael...michael..(jesus christo) michael woohoo* I love you to *que fake shy smile and emberrasment*quote:
Vooral goed dat haar ouders en de dokters niet vonden dat ze als baby geopereerd moest worden om "normaal" te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:13 schreef mike_hunt het volgende:
Volgens mij is het bullshit dat ze een pik heeft. Maar mocht het wel zijn: good for her![]()
dat lijkt me vreselijk om als ouder een keuze te maken. Straks kies je het verkeerde.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vooral goed dat haar ouders en de dokters niet vonden dat ze als baby geopereerd moest worden om "normaal" te zijn.
Lolquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vooral goed dat haar ouders en de dokters niet vonden dat ze als baby geopereerd moest worden om "normaal" te zijn.
Ja, daarom. Waarom zou je uberhaupt moeten kiezen? Waarom moet iemand OF vrouw OF man zijn?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat lijkt me vreselijk om als ouder een keuze te maken. Straks kies je het verkeerde.
Waarom zou het onzin zijn? Serieus, als je aandacht wil, zijn er dingen waar mensen minder van walgen dan hermafroditisme.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol
please believe that it's seriously a bunch of bullcrap cuz it is
Kijk van welke bronnen het komt then get back at mequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daarom. Waarom zou je uberhaupt moeten kiezen? Waarom moet iemand OF vrouw OF man zijn?
[..]
Waarom zou het onzin zijn? Serieus, als je aandacht wil, zijn er dingen waar mensen minder van walgen dan hermafroditisme.
Je bedoelt het stukje waar ze het zelf toegeeft? http://starrtrash.blogspo(...)admits-true-sex.htmlquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Kijk van welke bronnen het komt then get back at me
if it looks like shit and smells like shit...it's shit
Star...Trashquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bedoelt het stukje waar ze het zelf toegeeft? http://starrtrash.blogspo(...)admits-true-sex.html
Je kunt ook prima normaal functioneren als je interseksueel bent. Zeker aangezien de operaties seksueel genot meestal onmogelijk maken (zenuwen die worden doorgesneden, littekenweefsel etc, en de problemen die ontstaan als het lichaam vrouwelijk wordt gemaakt (da's meestal het geval omdat een kut makkelijker te maken is dan een goedwerkende pik) terwijl de persoon zelf een man is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef mike_hunt het volgende:
o, i'm not touching this one![]()
nee, ik denk dat de ouders die keuze maken om het kind zo normaal mogelijk te laten lijken. (om pesten etc te voorkomen). Of dat gebruikelijk is om het juist niet te doen, weet ik niet. Ik ken die gevallen niet.
Lees je wel? Er staat dat LG het bevestigd heeft OP HAAR BLOG.quote:
Ach kom. Dat had iedereen kunnen schrijven.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bedoelt het stukje waar ze het zelf toegeeft? http://starrtrash.blogspo(...)admits-true-sex.html
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach kom. Dat had iedereen kunnen schrijven.
ALs dat al uit haar Blog komt, waarom staat er dan geen link naar?
Dat nieuws is ook van december 2008...quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dat dus
d'r laatste blog entry is van 2008
Jij zet er vaart achterquote:
met andere woorden ik kom net van die blog af en het staat er nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat nieuws is ook van december 2008...
Ik kan het ook zo gauw niet vinden (hoewel de site erg frustrerend werkt en ik geen zin heb om te zoeken), dus misschien hebben jullie gelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
met andere woorden ik kom net van die blog af en het staat er niet
anyway why is this becoming something i care about i could not care less if she is or isn't
voor mijn part heeft ze 15 tenen en kieuwen achter d'r oren lekker belangrijk
Vanuit Dave's place. Ik heb buikpijnquote:
Je nieuwe vlam?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vanuit Dave's place. Ik heb buikpijn
nu al zwangerquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vanuit Dave's place. Ik heb buikpijn
yea I understand that, wasn't as much about the subject maar de combinatie celeb en iets minder gangbaarsquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan het ook zo gauw niet vinden (hoewel de site erg frustrerend werkt en ik geen zin heb om te zoeken), dus misschien hebben jullie gelijk.
Ik hou er gewoon niet van dat mensen dingen meteen afdoen als onzin, zeker als het gaat om best controversiele onderwerpen, omdat het niet in hun straatje past of omdat ze er niks over weten.
Waarom ik het afdeed als onzin is omdat haar hele entourage draait om de extremere dingen. De kleding die ze aan heeft, de wijze waarop ze haar clips vorm geeft. Hoe ze interviews geeft. Het had mij "logisch" geleken dat ze zoiets doet om een grens op te zoeken. Of wellicht om de geruchten de das om te doen. Om besproken te worden. En dat heeft ze hoe dan ook bereikt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan het ook zo gauw niet vinden (hoewel de site erg frustrerend werkt en ik geen zin heb om te zoeken), dus misschien hebben jullie gelijk.
Ik hou er gewoon niet van dat mensen dingen meteen afdoen als onzin, zeker als het gaat om best controversiele onderwerpen, omdat het niet in hun straatje past of omdat ze er niks over weten.
wat jij altijd doet bedoel je,quote:
ach stiekem heb jij allang haar CD grijs gedraaid en heb je posters van haar boven je bed hangenquote:
Zeker. Gelukkig is een discussie voeren dan veel minder frustrerend, hoewel dat ook energie kost. Maar dan heb je er tenminste nog wat aan.quote:
Juistemquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeker. Gelukkig is een discussie voeren dan veel minder frustrerend, hoewel dat ook energie kost. Maar dan heb je er tenminste nog wat aan.
Hij zeikt over een microfoon en ik kan dus niet verder tot ik die heb gevonden. Maar ik heb nog niet heel hard gezocht want ik ga toch niet de uitspraak oefenen terwijl Brad thuis isquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Juistem
how's your spanish coming along btw
ha okay. wie gaat controleren of je goed uitspreekt dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij zeikt over een microfoon en ik kan dus niet verder tot ik die heb gevonden. Maar ik heb nog niet heel hard gezocht want ik ga toch niet de uitspraak oefenen terwijl Brad thuis is
Yeah,. hij heeft vier jaar spaans gehad op de middelbare school, maar is nogal weggezakt natuurlijk. Maar ik heb geen zin mezelf voor lul te zetten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ha okay. wie gaat controleren of je goed uitspreekt dan?
Does Brad speak spanish?
doe je dat al niet dagelijks?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah,. hij heeft vier jaar spaans gehad op de middelbare school, maar is nogal weggezakt natuurlijk. Maar ik heb geen zin mezelf voor lul te zetten.
Nee, hij wil EERST een werkende microfoon en dan pas kan ik iets doen. Tot nu toe kon ik gewoon zeggen "deze keer zonder microfoon". Maar morgen kan wel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
doe je dat al niet dagelijks?![]()
![]()
kan je in de tussentijd beetje gaa herhalen toch ofzo, zou niet te lang wachten met speach alleen
alrightsquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:10 schreef wonderer het volgende:
Ik ga zo even luisteren, ik zit nu via remote desktop te computeren enj dat werkt niet zo goed met mediabestanden.
Iersquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
alrights
wat is Brad's europese achtergrond eigenlijk? cuz op die fotos he could pass as spanish
That would have been my second opp yea...cuz of the black hair thing jejejequote:
Yep. Mijn tante (komt zelf uit cornwall) pikte hem er meteen uit als Cornish. Wel grappigquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
That would have been my second opp yea...cuz of the black hair thing jejeje
cool
Van wie?quote:
ah dope dat is echt leuk zoiets altijd, soort van acknowledgement.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Mijn tante (komt zelf uit cornwall) pikte hem er meteen uit als Cornish. Wel grappig
quote:
Andalusier, da's toch een paard?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah dope dat is echt leuk zoiets altijd, soort van acknowledgement.
mijn pauweveren gaan ook rechtop staan als iemand me als andalusier aanwijst
precies, een hengst...dekhengstquote:
Dekhengsten worden gebruikt om te fokken. Dat schiet bij jou niet zo opquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
precies, een hengst...dekhengst
jejeje I have a dark past.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dekhengsten worden gebruikt om te fokken. Dat schiet bij jou niet zo op
sla je slagquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:06 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb hier een "add" naast staan van een Moslima huwelijkssite
Nee, jij wel?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hebben jullie geen nuttige dingen te doen op zondag of zo?
Dat is ook toeval natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kom net van een verjaardag af.
Ja vooral dat jullie opeens wel online zijn.quote:
ik heb nooit nuttige dingen te doenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hebben jullie geen nuttige dingen te doen op zondag of zo?
Of je moet hier zitten als nuttig ervaren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb nooit nuttige dingen te doen
NEET.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb nooit nuttige dingen te doen
Als je de reacties leest dan staat er ook dat het niet gaga is op de foto maar een dragqueen die haar vaker nadoet als actquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lees je wel? Er staat dat LG het bevestigd heeft OP HAAR BLOG.
Van mij mag je doen (of niet doen) wat je wil hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
rustig maar hoor eind van de maand ga ik weer naar school
Nee hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je zegt dat wel G_E, maar ik zie je zo al zitten met een afkeurende blik op je gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |