Ik denk niet dat Michael Jackson een pedofiel was.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:42 schreef mike_hunt het volgende:
o.k. Tis wel mosterd na de maaltijd, maar blijft leuk!![]()
[ afbeelding ]
Waarom niet? Ze heeft al eerder toegegeven zowel mannelijke als vrouwelijk genitalien te bezitten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet serieus wel?
obrigadoquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
um abraca pobre diabloEspero que não deixa um marca
dus nu een prive verzorger inhuren om je te verzorgen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Voorhoofd en onder/naast mijn oog. Ik heb geluk gehad zeiden ze
o, wat erg, je gezicht. Net wat je eerder aangaf. Gewoon plastische chirurgie doen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Voorhoofd en onder/naast mijn oog. Ik heb geluk gehad zeiden ze
ik denk meer a-sexueel. Ik zie hem nou niet batsen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:48 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Michael Jackson een pedofiel was.
Vrienden zijn hier dag en nacht nu, ze hebben zelfs om en om geslapen om te checken gedurende de nachtquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus nu een prive verzorger inhuren om je te verzorgen?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze heeft al eerder toegegeven zowel mannelijke als vrouwelijk genitalien te bezitten.
Omdat ze dan toch echt wel iets van een slip of zo aan zou hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze heeft al eerder toegegeven zowel mannelijke als vrouwelijk genitalien te bezitten.
better save then sorryquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vrienden zijn hier dag en nacht nu, ze hebben zelfs om en om geslapen om te checken gedurende de nachtbeetje overdreven
Gives a whole new definition to 'go fuck yourself'quote:
Waarom? Mag ze er niet trots op zijn?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat ze dan toch echt wel iets van een slip of zo aan zou hebben.
of tegelijk vingeren en je pik door je vuistje halen aftrekken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Gives a whole new definition to 'go fuck yourself'
lijkt me ook niet erg likelyquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
of tegelijk vingeren en je pik door je vuistje halen aftrekken.
Sweet!![]()
ik heb dat niet eerder gehoord dat ze beiden genitalieen heeft. Volgens mij een monkey sandwich.
Waarom niet? Interseksualiteit komt vaker voor dan je denkt hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lijkt me ook niet erg likely
pan de mono
yea but in her case i think it's more likely to be marketing than anything else, to create a buzz, a hype, to be interestingquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom niet? Interseksualiteit komt vaker voor dan je denkt hoor.
Juist...quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea but in her case i think it's more likely to be marketing than anything else, to create a buzz, a hype, to be interesting
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom? Mag ze er niet trots op zijn?
Dat is heel wat anders. Ik had begrepen dat het per ongeluk ging omdat haar jurkje opschoof. Dat is wat anders dan het doelbewust tonen natuurlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach hou toch op zeg... alsof het normaal is dat iemand ff z'n penis laat zien terwijl je winkelt. Omdat hij er trots op is...
Het is geen volgroeide 10" dick, hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
En waar zou ze dat ding verstopt moeten hebben in dit soort pakjes?
Nja, dat zijn roddels hé. Maar is wel goed mogelijk, ja. Ik denk dat hij gewoon zelf diep van binnen nog een kind was die probeerde zijn jeugd opnieuw te leven binnen de muren van zijn roem.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik denk meer a-sexueel. Ik zie hem nou niet batsen.
Alhoewel dat verhaal dat ie al een kind heeft van 25. Dat wist ik nog niet.
om zelf ook interesting te zijn dan dauw ik mijn pik onder mijn zak en zo heb ik ook een coño. En dan zeg ik ook: " would fuck myself" a la Buffalo Bill. Doe ik ook de mangina dance.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea but in her case i think it's more likely to be marketing than anything else, to create a buzz, a hype, to be interesting
up her punani ofcoursequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
En waar zou ze dat ding verstopt moeten hebben in dit soort pakjes?
That's ignorant, blanketquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:09 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nja, dat zijn roddels hé. Maar is wel goed mogelijk, ja. Ik denk dat hij gewoon zelf diep van binnen nog een kind was die probeerde zijn jeugd opnieuw te leven binnen de muren van zijn roem.
why are you doing this to me...that's so ignorant, I love you...*woooohoooo michael...michael..(jesus christo) michael woohoo* I love you to *que fake shy smile and emberrasment*quote:
Vooral goed dat haar ouders en de dokters niet vonden dat ze als baby geopereerd moest worden om "normaal" te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:13 schreef mike_hunt het volgende:
Volgens mij is het bullshit dat ze een pik heeft. Maar mocht het wel zijn: good for her![]()
dat lijkt me vreselijk om als ouder een keuze te maken. Straks kies je het verkeerde.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vooral goed dat haar ouders en de dokters niet vonden dat ze als baby geopereerd moest worden om "normaal" te zijn.
Lolquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vooral goed dat haar ouders en de dokters niet vonden dat ze als baby geopereerd moest worden om "normaal" te zijn.
Ja, daarom. Waarom zou je uberhaupt moeten kiezen? Waarom moet iemand OF vrouw OF man zijn?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat lijkt me vreselijk om als ouder een keuze te maken. Straks kies je het verkeerde.
Waarom zou het onzin zijn? Serieus, als je aandacht wil, zijn er dingen waar mensen minder van walgen dan hermafroditisme.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol
please believe that it's seriously a bunch of bullcrap cuz it is
Kijk van welke bronnen het komt then get back at mequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daarom. Waarom zou je uberhaupt moeten kiezen? Waarom moet iemand OF vrouw OF man zijn?
[..]
Waarom zou het onzin zijn? Serieus, als je aandacht wil, zijn er dingen waar mensen minder van walgen dan hermafroditisme.
Je bedoelt het stukje waar ze het zelf toegeeft? http://starrtrash.blogspo(...)admits-true-sex.htmlquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Kijk van welke bronnen het komt then get back at me
if it looks like shit and smells like shit...it's shit
Star...Trashquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bedoelt het stukje waar ze het zelf toegeeft? http://starrtrash.blogspo(...)admits-true-sex.html
Je kunt ook prima normaal functioneren als je interseksueel bent. Zeker aangezien de operaties seksueel genot meestal onmogelijk maken (zenuwen die worden doorgesneden, littekenweefsel etc, en de problemen die ontstaan als het lichaam vrouwelijk wordt gemaakt (da's meestal het geval omdat een kut makkelijker te maken is dan een goedwerkende pik) terwijl de persoon zelf een man is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef mike_hunt het volgende:
o, i'm not touching this one![]()
nee, ik denk dat de ouders die keuze maken om het kind zo normaal mogelijk te laten lijken. (om pesten etc te voorkomen). Of dat gebruikelijk is om het juist niet te doen, weet ik niet. Ik ken die gevallen niet.
Lees je wel? Er staat dat LG het bevestigd heeft OP HAAR BLOG.quote:
Ach kom. Dat had iedereen kunnen schrijven.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bedoelt het stukje waar ze het zelf toegeeft? http://starrtrash.blogspo(...)admits-true-sex.html
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach kom. Dat had iedereen kunnen schrijven.
ALs dat al uit haar Blog komt, waarom staat er dan geen link naar?
Dat nieuws is ook van december 2008...quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dat dus
d'r laatste blog entry is van 2008
Jij zet er vaart achterquote:
met andere woorden ik kom net van die blog af en het staat er nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat nieuws is ook van december 2008...
Ik kan het ook zo gauw niet vinden (hoewel de site erg frustrerend werkt en ik geen zin heb om te zoeken), dus misschien hebben jullie gelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
met andere woorden ik kom net van die blog af en het staat er niet
anyway why is this becoming something i care about i could not care less if she is or isn't
voor mijn part heeft ze 15 tenen en kieuwen achter d'r oren lekker belangrijk
Vanuit Dave's place. Ik heb buikpijnquote:
Je nieuwe vlam?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vanuit Dave's place. Ik heb buikpijn
nu al zwangerquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vanuit Dave's place. Ik heb buikpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |