achja de een valt op een paaltje de ander valt van de trapquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
Ik lees net dat rare verhaal van NUNO.![]()
wtf?? tig hechtingen in zijn hoofd omdat ie met op een paal was gestruikeld. (o.k. het staat wel erg raar zo.)
Hij doet werkelijk écht alles om niet te hoeven beginnen met werken.![]()
just kiddin'
graciasquote:
LOLquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja de een valt op een paaltje de ander valt van de trap![]()
dat zei ik ook!quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gracias
wtf ey..ik zei gewoon hardop au.
recht met je cara op een paaltje![]()
ja gek, als je alleen al weet hoe het voelt om een bal tegen je bek aan te krijgen...imagine what this felt likequote:Op zondag 2 augustus 2009 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat zei ik ook!![]()
si, 25 hechtingen. Dan ben je zwaar kut terechtgekomen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja gek, als je alleen al weet hoe het voelt om een bal tegen je bek aan te krijgen...imagine what this felt like
de ballen verstand ervan hebben ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:25 schreef Eustace. het volgende:
Ik zou eerst de Canon EOS 1000D kopen en zo hé, change of plan: ik kauf de Canon EOS 450D + EF-S 18-55 IS Kit.EINZ EINZ STRAVAGANZA.
quote:
noobquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
de ballen verstand ervan hebben ik
HEY! don't be throwing my words back at me! lol *crap*quote:
blaaaa bla blaquote:
Mister GoGo dus.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, en iets zegt mij dat ik dat graag zo wil houden..
he fucked with the wrong guyquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
Dus eigenlijk is nuno gewoon keihard geswaffeld?
quote:
Weeknie?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is dat gejuich nou toch weer de hele tijd..
Nee. Wat is dat?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie?
Heb je gister trouwens iets gemerkt van Sneakerz in the City?
iedereen had de buik weer strakquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
de kienavond is zonder problemen verlopen?
bootjes wezen kijken ja?quote:
Feest op het stadhuisplein van 14:30 tot 0:00.quote:
ow ja je B'day, okis..was leuk dusquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope family bbq en nu is de koelkast weer leeg en de rust weder gekeerd
psv weer begonnen ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is dat gejuich nou toch weer de hele tijd..
ganz geslaagd ja !quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ow ja je B'day, okis..was leuk dus
Ben er niet weg van. Misschien dat het nog moet groeien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:32 schreef Steve het volgende:
Mika- We are Golden De director's cut.
Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden.
Afgelopen volgens mij.quote:
Me neither.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben er niet weg van. Misschien dat het nog moet groeien.
Zwaar gat in Nuno's budget deze week dan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:37 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
Een Portugese vrouw heeft 50.000 euro schadevergoeding gekregen omdat haar echtgenoot hem niet meer omhoog krijgt. Hierdoor kan de seksuele behoefte van de vrouw niet meer bevredigd worden.
neee gewoon ik kwam uit een shop en struikelde en voor die shop staan van die soort paaltjes (zoiets als amsterdammertjes) en ik val met mijn hoofd frontal bovenop het paaltje. Mensen ermonheen zeiden dat een van de snee zo groot was dat je de schedel kon zienquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
Dus eigenlijk is nuno gewoon keihard geswaffeld?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Zwaar gat in Nuno's budget deze week dan.
godsklere, dan ben je wel erg lelijk terechtgekomen. Ook hechtingen in het gezicht?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
neee gewoon ik kwam uit een shop en struikelde en voor die shop staan van die soort paaltjes (zoiets als amsterdammertjes) en ik val met mijn hoofd frontal bovenop het paaltje. Mensen ermonheen zeiden dat een van de snee zo groot was dat je de schedel kon zienEn nu is de rechterkant van mijn gezicht blauw en nog meer kleuren
En ik mog alleen naar huis als iemand mij 48 uur in de gaten kon houden, dus we zijn nu thuis aan het eten en drinken
Voorhoofd en onder/naast mijn oog. Ik heb geluk gehad zeiden zequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godsklere, dan ben je wel erg lelijk terechtgekomen. Ook hechtingen in het gezicht?
um abraca pobre diabloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |