abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71530133
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:00 schreef Eustace. het volgende:
Bovenop alles wat jij zegt heb ik nog het liefst dat mijn kind gelukkig is.
Dus als jouw kind z'n leven vergooit omdat hij z'n lessen mist en liever bij het winkelcentrum hangt, maar donders gelukkig is, ben jij blij?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_71530139
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:01 schreef Bartjebart het volgende:
Sterker nog. Ik vermoed dat wanneer je geen 'wensen/verwachtingen' voor je kinderen hebt, je je kinderen misschien nog wel verknipter maakt dan uiteindelijk andersom. Je moet je kinderen namelijk wel uitdagen alles 'eruit' te halen. Doe je dat niet dan worden ze lui en hoeven ze niks. Vooral kinderen hebben wat dat betreft weinig intrinsieke motivatie.

(afhankelijk van de situatie natuurlijk)
Er is een verschil tussen dat je wil dat je kinderen hun eigen talenten benutten, dus dat je ze stimuleert om dat te doen waar ze goed in zijn of wat ze leuk vinden, of dat je als ouder jouw ambities op hen projecteert. .
  zondag 2 augustus 2009 @ 03:04:08 #28
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71530144
En wie bepaalt wat 'alles' is? Juist, de ouders.
If he's fire, I'm gasoline
  zondag 2 augustus 2009 @ 03:05:47 #29
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71530150
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dus als jouw kind z'n leven vergooit omdat hij z'n lessen mist en liever bij het winkelcentrum hangt, maar donders gelukkig is, ben jij blij?
Doe niet alsof je niet begrijpt wat ik bedoel.
pi_71530161
Zelfs nu nog zeggen m'n ouders "kan jij dat dan?" over het werk wat ik al jaren doe. En goed doe, met veel plezier. .
pi_71530162
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:03 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen dat je wil dat je kinderen hun eigen talenten benutten, dus dat je ze stimuleert om dat te doen waar ze goed in zijn of wat ze leuk vinden, of dat je als ouder jouw ambities op hen projecteert. .
Ow dat is absoluut zo hoor. Alles valt en staat met de wijze waarop je met situaties omgaat. Maar zoals Wonderer het stelt is het zo dat ouders vaak/veel projecteren.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 2 augustus 2009 @ 03:07:14 #32
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_71530165

Vannacht
Als ik alleen ben
Niet meer weet wat ik moet doen
Dan drink ik veel dan wordt het laat
Dan wil ik dat je voor me staat
Ik vertel je dat het niet meer gaat
En dan geef je mij een zoen
En dan zing ik
Een mooi liedje
Mooi liedje
Mooi liedje voor jou

Ik rook
Mijn laatste peuk weg
En daarna moet ik naar bed
Om na een uur weer op te staan
Om weer naar buiten toe te gaan
Dat ik ons dit heb aangedaan
Ik hoop dat jij je redt
En dan zing ik

Een mooi liedje
Mooi liedje
Mooi liedje voor jou

Vannacht
Als ik alleen ben
Wanneer ik huil om jou
Dan drink ik veel vervagen dingen
Niet in staat me te bedwingen
Wil ik alleen mijn pijn bezingen
En daarom zing ik nou

Een mooi liedje voor jou
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_71530167
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:05 schreef Eustace. het volgende:

[..]

Doe niet alsof je niet begrijpt wat ik bedoel.
Dit is mijn interpretatie van jouw post.
pi_71530173
Kunnen we het trouwens niet over iets saaiers hebben, dit is niet slaapverwekkend genoeg.
pi_71530182
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Kunnen we het trouwens niet over iets saaiers hebben, dit is niet slaapverwekkend genoeg.
Het liedje van TMM?
pi_71530184
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het liedje van TMM?
Nee, opvoeden.
pi_71530190
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:10 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Nee, opvoeden.
Duh...

ik bood je een saaier onderwerp...
pi_71530192
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Duh...

ik bood je een saaier onderwerp...
Oh. .
pi_71530196
De verloedering en verpolitiekisering/verpolitiek-correctisering van de canal parade?
dag
  zondag 2 augustus 2009 @ 03:13:47 #40
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71530211
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dit is mijn interpretatie van jouw post.
'Bovenop alles wat jij zegt', en dan begin jij opeens over hangjongeren in een winkelcentrum? Erg vrije interpretatie, laten we het daar maar op houden. ;-)
pi_71530242
Als alternatief voor schaapjes tellen:

1:

2:

3:

zondag 2 augustus 2009 @ 03:18:22 #42
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_71530245
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:10 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Nee, opvoeden.
daarom ben ik zo verdrietig, juist door dat opvoed gedeelte.
Verstandelijk weet ik dat het niet zo is, maar als ik vanavond voor de zoveelste keer geconfronteerd wordt met een jongen die ik destijds bij de welpen heb gehad die homo is geworden dan valt het soms verkeerd.
Ik zou het echt heel erg vinden als ik daar een rol in heb gespeeld, als iemand door mij homoseksueel geworden zou zijn.
En JA verstandelijk weet ik dat dat zo niet kan, maar emotioneel ligt dat echt anders
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  zondag 2 augustus 2009 @ 03:18:35 #43
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_71530248
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Als alternatief voor schaapjes tellen:

1:

[ afbeelding ]

2:

[ afbeelding ]

3:

[ afbeelding ]

Geef mij nummer 3 maar
pi_71530252
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:13 schreef Eustace. het volgende:

[..]

'Bovenop alles wat jij zegt', en dan begin jij opeens over hangjongeren in een winkelcentrum? Erg vrije interpretatie, laten we het daar maar op houden. ;-)
Nee het is een gedachte die ik op zich al langer had. Een wat extremere om mijn punt aan te geven. Het had ook het voorbeeld kunnen zijn van een 12 jarige die kiest voor VMBO gemengd theoretisch ipv havo/vwo omdat dat korter is/ gemakkelijker is. Ik heb niks tegen VMBO GT, maar vind het wel zonde dat kinderen niet uit zich zelf halen wat er in zit.

Naja lange discussie
  zondag 2 augustus 2009 @ 03:20:14 #45
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_71530269
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:18 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

daarom ben ik zo verdrietig, juist door dat opvoed gedeelte.
Verstandelijk weet ik dat het niet zo is, maar als ik vanavond voor de zoveelste keer geconfronteerd wordt met een jongen die ik destijds bij de welpen heb gehad die homo is geworden dan valt het soms verkeerd.
Ik zou het echt heel erg vinden als ik daar een rol in heb gespeeld, als iemand door mij homoseksueel geworden zou zijn.
En JA verstandelijk weet ik dat dat zo niet kan, maar emotioneel ligt dat echt anders
Wat is dit nou weer voor een dramatische reactie
  zondag 2 augustus 2009 @ 03:21:54 #48
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_71530276
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:07 schreef Great_Expectations het volgende:
ik heb een ongelukje gehad en zit u hier met iets van 25 hechtingen in mijn hoofd en een compleet opgezwollen en zwart en blauw en rood gezicht. Saai genoeg ?
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
pi_71530281
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:21 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

ik heb een ongelukje gehad en zit u hier met iets van 25 hechtingen in mijn hoofd en een compleet opgezwollen en zwart en blauw en rood gezicht. Saai genoeg ?
En toen heb je maar even een broeder gepakt? Om de pijn te verzachten?

(wat is er gebeurd?)
  zondag 2 augustus 2009 @ 03:23:30 #50
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71530287
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 03:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee het is een gedachte die ik op zich al langer had. Een wat extremere om mijn punt aan te geven. Het had ook het voorbeeld kunnen zijn van een 12 jarige die kiest voor VMBO gemengd theoretisch ipv havo/vwo omdat dat korter is/ gemakkelijker is. Ik heb niks tegen VMBO GT, maar vind het wel zonde dat kinderen niet uit zich zelf halen wat er in zit.

Naja lange discussie
Dat is doodzonde inderdaad, maar pushen werkt denk ik niet. Maar iemand met zon instelling is misschien op dat niveau wel beter af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')