Beetje Cheers-achtig, eerder. Toch?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen idee wat ik hier eigenlijk doe
Da's ook wel een punt ja.quote:Op zondag 2 augustus 2009 04:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beetje Cheers-achtig, eerder. Toch?.
heb nog nooit cheers gezienquote:Op zondag 2 augustus 2009 04:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beetje Cheers-achtig, eerder. Toch?.
R kan jou ook geen moment alleen latenquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb een ongelukje gehad en zit u hier met iets van 25 hechtingen in mijn hoofd en een compleet opgezwollen en zwart en blauw en rood gezicht. Saai genoeg ?
*Proest*.quote:Op zondag 2 augustus 2009 06:12 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en hij noemt me "donzedoosje van me", hetgeen ik echt nog uit hem ga rammen een keer
quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:35 schreef Bartjebart het volgende:
Poll: Geloof je in de ware liefde?Ja, absoluut! Nee, tuurlijk niet Ik twijfel... Ik ben Mike, ik heb een ware liefde met m'n kastdeuren
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
de laatste etappequote:
Het was ook als een grapje bedoeltquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
*Proest*.
En ik weet dat ik niks van je mag zeggen, maar omg. Donzedoosje
!
Waar heb je dat nou weer gevonden?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:40 schreef Great_Expectations het volgende:
77% vindt rukken de beste manier om in slaap te vallen, 68% gelooft niet in de ware liefde.
Fascinerend..
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:40 schreef Great_Expectations het volgende:
77% vindt rukken de beste manier om in slaap te vallen, 68% gelooft niet in de ware liefde.
Fascinerend..
De polls hierquote:
En er zijn er 2 Mikequote:Op zondag 2 augustus 2009 12:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Fascinerend..
quote:okay heb ik echt niks mee met die parade hehehe ik ben naar drum rythme festival geweest in amdam hadden vrij kaarten van de zaak en gratis drank en eten was erg leuk nu net thuis ben kapot
Rabit Heart is een topnummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |