quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb een ongelukje gehad en zit u hier met iets van 25 hechtingen in mijn hoofd en een compleet opgezwollen en zwart en blauw en rood gezicht. Saai genoeg ?
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb een ongelukje gehad en zit u hier met iets van 25 hechtingen in mijn hoofd en een compleet opgezwollen en zwart en blauw en rood gezicht. Saai genoeg ?
eerste 2 foto'squote:Op zondag 2 augustus 2009 03:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Als alternatief voor schaapjes tellen:
1:
[ afbeelding ]
2:
[ afbeelding ]
3:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarom ben ik zo verdrietig, juist door dat opvoed gedeelte.
Verstandelijk weet ik dat het niet zo is, maar als ik vanavond voor de zoveelste keer geconfronteerd wordt met een jongen die ik destijds bij de welpen heb gehad die homo is geworden dan valt het soms verkeerd.
Ik zou het echt heel erg vinden als ik daar een rol in heb gespeeld, als iemand door mij homoseksueel geworden zou zijn.
En JA verstandelijk weet ik dat dat zo niet kan, maar emotioneel ligt dat echt anders
sex was wel het laatste waar ik aan dacht toen ik daar lag om die hechtingen te ontvangen en het was een vrouwquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En toen heb je maar even een broeder gepakt? Om de pijn te verzachten?
(wat is er gebeurd?)
je deed het toch ook in het verleden met vrouwenquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sex was wel het laatste waar ik aan dacht toen ik daar lag om die hechtingen te ontvangen en het was een vrouw
fotoquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
En een foto als bewijs
ouchquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
fotoik ga niet eens de straat totdat het voorbij is
![]()
en ik struikelde en viel met mijn gezicht recht op een paaltje, dat was alles niets spectacular
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sex was wel het laatste waar ik aan dacht toen ik daar lag om die hechtingen te ontvangen en het was een vrouw
ja ik weet het, totaal over de top.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een dramatische reactie
ach heb scouting altijd al wat voor homo's gevondenquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik weet het, totaal over de top.
een dramatisch dieptepunt.
Maar ik zit er ondertussen dus wel mee
ongeveer 25 hechtingen, wat denk je ? Dat wordt weer duizenden euro's aan plastische chirurgiequote:Op zondag 2 augustus 2009 03:33 schreef Peter het volgende:
wordt het geen litteken?
we hadden allleen na die tijd oog voor de verplegersquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]dus je kunt het wel
Maar wel balen voor je!
littekens schijnenquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ongeveer 25 hechtingen, wat denk je ? Dat wordt weer duizenden euro's aan plastische chirurgie
maar nu heb je wel een excuus om nog niet aan het werk te gaanquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ongeveer 25 hechtingen, wat denk je ? Dat wordt weer duizenden euro's aan plastische chirurgie
dieptepunt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik weet het, totaal over de top.
een dramatisch dieptepunt.
Maar ik zit er ondertussen dus wel mee
dan moest ik er maar verder niet meer op in gaan...quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dieptepunt?
Een vraag om aandacht noem ik het
wéér?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Doe eens lief en geef goedmaakkusje aan elkaar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dieptepunt?
Exactly.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Sterker nog, ik denk dat er zat ouders zijn die kinderen krijgen "omdat de omgeving dat wil". Kinderen zijn iets wat je neemt omdat het erbij hoort. En die kinderen moeten dan wel voldoen aan het ideaal dat de omgeving voorschrijft..
Daar zijn we hier toch voor, aandacht van de rest van de [homo]'s?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dieptepunt?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zijn we hier toch voor, aandacht van de rest van de [homo]'s?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |