Voor de mensen die niet weten wat Lowlands is: www.lowlands.nlquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
KLACHT 1: Niet kunnen kiezen!/ Luxeproblemen
KLACHT 2: Paupers die denken dat Lowlands voor hippies is.
KLACHT 3: Gasten die Lowlands bashen omdat ze geen kaartjes hebben / kunnen kopen.
KLACHT 4: Mensen die denken dat Pinkpop hét Nederlansche festival is.
KLACHT 5: Lowlands is maar 3 dagen per jaar.(tenzij je donderdag al heengaat
)
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:20 schreef diets het volgende:
White Lies, Snoop Dogg, Kap Bambino.
Welk luxeprobleem?
Er zit niet eens metal tussen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:26 schreef B.E.D het volgende:
Gelukkig hou ik niet van metal, dus heb ik die problemen niet.
Beirut, obviously.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:57 schreef Matthijs- het volgende:
Beirut, Klaxons of Junior Boys? (allen maandag van 17:45-18:45)
hoo, niet zo goed mn best gedaan met de op lezen zie ik nuquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:20 schreef snorfiets het volgende:
hee waar kan je dat schema vinden?
ik ben wel benieuwd naar promo en darkraver, maar die zullen ze wel weer in de middag geplaatst hebben.
x
quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:43 schreef devl1nsect het volgende:
Lowlands.
Nog ff gek doen voordat je naar school/ werk gaat, je haar groen verven en je lam zuipen/ blowen en luisteren naar alternatieve muziek.
En als er geen leuke muziek is, dan pak je een film of snuif je een stukje cultuur op.
wat is dan geen alternatieve muziek?quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:43 schreef devl1nsect het volgende:
Lowlands.
Nog ff gek doen voordat je naar school/ werk gaat, je haar groen verven en je lam zuipen/ blowen en luisteren naar alternatieve muziek.
En als er geen leuke muziek is, dan pak je een film of snuif je een stukje cultuur op.
Lowlands![]()
Spelen er maandag ook nog bandsquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:57 schreef Matthijs- het volgende:
Beirut, Klaxons of Junior Boys? (allen maandag van 17:45-18:45)
Nee een grunter die grunt over dood, satan en god is gelukkig van een andere orde.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:09 schreef Smart_ass het volgende:
Een rapper die rapt over seks, wiet en seks. Hoe origineel.
Een rapper als Snoop Dogg (sowieso rappers) hoort absoluut niet thuis op een festival als Lowlands.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:06 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een crap allemaal, alleen Snoop Dogg is nog wat.
want dat zeg jij als koning van het festival ofzo?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een rapper als Snoop Dogg (sowieso rappers) hoort absoluut niet thuis op een festival als Lowlands.
Heil Zotheid!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:40 schreef Shoombak het volgende:
[..]
want dat zeg jij als koning van het festival ofzo?
Nou nou, enige? Verder eens hoor, Arctic Monkeys zijn awesome.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:44 schreef BoerBert het volgende:
Twijfelen of je Arctic Monkeys moet zienEnige boeiende act op LL dit jaar.
Nee, maar op een cultureel festival hoort geen troep als Snoop Dogg. Alsof je in een filmhuis naar een barslechte Hollywoodfilm kijkt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:40 schreef Shoombak het volgende:
[..]
want dat zeg jij als koning van het festival ofzo?
Hoi!quote:
Joaaahh. Ik ga op vakantie vannacht.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, maar op een cultureel festival hoort geen troep als Snoop Dogg. Alsof je in een filmhuis naar een barslechte Hollywoodfilm kijkt.
[..]
Hoi!
Nog maar een week toto Sziget.
Goaf. Jammer dat je niet naar Sziget gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Joaaahh. Ik ga op vakantie vannacht.
Ja, op een vrijdagavond. Tegelijk met Squarepusher.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Komt Turbonegro naar sziget, dat is pas een bazenband.
Yehh, waardeloos. Ik ga misschien wel naar Lowlands, als ik een beetje geluk heb.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goaf. Jammer dat je niet naar Sziget gaat.
[..]
Ja, op een vrijdagavond. Tegelijk met Squarepusher.
Ik waarschijnlijk niet. Ik kan er werken maar als ik lees hoe streng ze er zijn qua regels...quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Yehh, waardeloos. Ik ga misschien wel naar Lowlands, als ik een beetje geluk heb.
Stel je voor dat mensen zich zouden vermaken. Dat kan natuurlijk niet op een festival.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, maar op een cultureel festival hoort geen troep als Snoop Dogg. Alsof je in een filmhuis naar een barslechte Hollywoodfilm kijkt.
Sorry hoor, maar ik zie liever niet het publiek wat op een rapper als Snoop Dogg afkomt. Als je een rapfestival zoekt is daar vast ook genoeg keus in.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:05 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen zich zouden vermaken. Dat kan natuurlijk niet op een festival.
Het 'publiek wat op een rapper als Snoop Dogg afkomt' is gewoon Lowlands-publiek. Er lopen zat figuren rond die gewoon van populaire muziek houden. Daar past Snoop dus prima bij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie liever niet het publiek wat op een rapper als Snoop Dogg afkomt. Als je een rapfestival zoekt is daar vast ook genoeg keus in.
Nog even geduld en Wacken begint weer.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Godver wat en grafbands komen daar.__!
Van de bands/artiesten waar ik fan van ben, zijn de Arctic Monkeys de enige die op LL komen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nou nou, enige? Verder eens hoor, Arctic Monkeys zijn awesome.
Dan mijd je dit optreden toch. Sommige mensen, altijd wat te zeuren...quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie liever niet het publiek wat op een rapper als Snoop Dogg afkomt. Als je een rapfestival zoekt is daar vast ook genoeg keus in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh really?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Godver wat en grafbands komen daar.__!
'Dat publiek' zul je ook niet zien want het was al uitverkocht toen Snoop Dogg bekend werd gemaaktquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
\quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:23 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Van de bands/artiesten waar ik fan van ben, zijn de Arctic Monkeys de enige die op LL komen.
Verschilt per individu natuurlijk wat iemand boeiend vind, he. Niet dat ik iemand tegen de schenen probeer te schoppen hoor
Debielen die wel sociaal zijn, die wel buiten komen en wel met de buitenwereld praten. Als wij dan debielen zijn, so be it.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:20 schreef Nachtraaf het volgende:
Lowlands, Pinkpop, Alle bands uit de OP, de line-up, hippies en TS zuigen allemaal.
Debielen die zoveel geld uitgeven voor een festival.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Debielen die wel sociaal zijn, die wel buiten komen en wel met de buitenwereld praten. Als wij dan debielen zijn, so be it.
Dus als je niet naar Lowlands gaat dan ben je niet sociaal? Wow, wat een beredenering.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Debielen die wel sociaal zijn, die wel buiten komen en wel met de buitenwereld praten. Als wij dan debielen zijn, so be it.
Ik hoor dat je mee wil helpen. Mail maar naar frontpage@fok.nlquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga nog even berichten over de piemel van Lady GaGa op de FP posten
Tinuzzz_Talpa redenering ja.Het is waarschijnlijk zijn enige uitje in het jaar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:40 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Dus als je niet naar Lowlands gaat dan ben je niet sociaal? Wow, wat een beredenering.
Nee hoor, ook Pinkpop, Noorderslag, Racoon, Coldplay, Shantel en volgend jaar weer Lowlands.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tinuzzz_Talpa redenering ja.Het is waarschijnlijk zijn enige uitje in het jaar.
* Tinuzzz_Talpa raakt Nachtraaf aan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:47 schreef Nachtraaf het volgende:
Mag ik je aanraken? Ik wil graag die mooie gloed die grote platenmaatschappij-hoertjes over zich heen hebben.
Tjongejonge daar noem je ook wel watquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee hoor, ook Pinkpop, Noorderslag, Racoon, Coldplay, Shantel en volgend jaar weer Lowlands.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tjongejonge daar noem je ook wel wat
Je hebt zeker ook geverfd haar?
Nee en nee.quote:
Dat wel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef Hijacking het volgende:
En je draagt al je festival bandjes nog
Ik weet het eigenlijk ook niet, maar ik weet ook niet waarom ik ze af zou doen. Ze stinken niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:27 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Waarom~1 leg me dat eens uit ik heb dat echt nooit begrepen.
Hoe kun je nou op Lowlands werken terwijl je het terrein niet op mag?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk niet. Ik kan er werken maar als ik lees hoe streng ze er zijn qua regels...
Als je te laat bent of niet komt opdagen krijg je niet alleen geen salaris maar moet je ook het salaris van je vervanging betalen. Evenals een regulier kaartje voor het festivalterrein, waar je als werknemer niet eens op mag.
Werken voor La Place.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe kun je nou op Lowlands werken terwijl je het terrein niet op mag?
Oke, Oké. Ik ga ook wel.quote:
Volgens de huisregels mocht ik terrein niet op dus het zal wel aan de rand oid zitten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zit dat niet op het festivalterrein dan?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een rapper als Snoop Dogg (sowieso rappers) hoort absoluut niet thuis op een festival als Lowlands.
Daar gaat dit topic nou juist om.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:50 schreef Byte_Me het volgende:
dat kasabian, the prodigy en 2 many DJs overlappen, dat is pas klacht-topic-waardig
Het leuke is dat Arctic Monkeys net een nieuwe setlist heeft met nieuwe nummersquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Acrtic Monkeys.
Verder zou ik naar artiesten/bands gaan die je nog niet hebt gezien. Ik zie liever iets nieuws, dan een andere act voor de tweede keer in een jaar te zien. Waarschijnlijk is de setlist toch vrijwel hetzelfde t.o.v. andere festivals.
hrm een stel clowns die met een combinatie van middelmatigheid en dikke 90's nostalgie over het podium lopen te stampen of twee toffe belgen die iedere tent plat krijgen. moeilijk, moeilijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:50 schreef Byte_Me het volgende:
the prodigy en 2 many DJs overlappen, dat is pas klacht-topic-waardig
allemaal GAY as FUCK.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee hoor, ook Pinkpop, Noorderslag, Racoon, Coldplay, Shantel en volgend jaar weer Lowlands.
2005?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ja de laatste keer dat ik naar Lowlands ging begonnen Prodigy en Royksopp precies tegelijk. Dat waren de twee acts die ik als enige echt wilde zien.
Ach, je kunt ook 69,50 (!!!!) betalen voor een concert van Colplay in het Goffertpark. Weet je precies wat je kunt verwachten, geen verrassingen en lekker met zn allen in de file om 1 avond concert te zien wat best goed in elkaar zit, maar waar je vooral geen verrassing in zit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:04 schreef TheZapster het volgende:
Je zal maar ¤140(!!!) betalen om naar Lowlands te gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |