Jaaaaaaaa hoor, daar issie weer. Het vervolg op
Luxeproblemen @ Lowlands 2008 . Het is weer augustus, dus tijd voor Lowlands. Bij Lowlands horen bands, blokkenschema's en stomme keuzes, die op het terrein zelf toch weer veranderen.
Dit jaar gelukkig niet zoveel overlappingen, maar toch wil ik (deels) jullie hulp vragen.
Overlapping 1:
White Lies deels tegenover Asher Roth. Nu zul je zeggen, White Lies is 100x beter, maar die heb ik al gezien op Pinkpop (wat heel tof was). Even wat voorproefjes.
White Lies is een tof bandje met een paar goede hits.
Asher Roth is een rapper die rapt over seks, wiet en seks.
Poll: Wie?White LiesAsher RothTussenstand:
![]()
Gelukkig verder die dag geen overlappingen en lekker naar Paolo Nutini, Razorlight, The Prodigy en filmpje kijken (Brüno!).
Voor de zaterdag helemaal geen overlappingen zelfs en hard gaan bij Basement Jaxx.
Overlapping 2:
Oei, dit wordt kut. Een keuze tussen twee verschillende muziekstijlen. Snoop Dogg vs. The Subs. The Subs was op Dauwpop zeer tof en ik zou dit zeker weten nog een keer willen zien, maar Snoop Dogg is dé naam.
Even wat voorproefjes:
The Subs is gewoon kei-bikkel-hard.
Snoop Dogg is de wietrapper uit de U tot de S tot de A.
Poll: Wie?Snoop DoggThe SubsTussenstand:
Overlapping 3:
He he, eindelijk, de laatste overlapping. Weer een grote naam tegen een kleine. Arctic Monkeys (waar ik maar 1 nummer van ken, When the Sun Goes Down) tegen Kap Bambino. De laatste is misschien een rare keus, maar ik las overal tips over deze band. Tevens ben ik nieuwsgierig geworden na het bekijken van onderstaan YouTube filmpje.
Voorproefjestijd!
Arctic Monkeys!
Kap Bambino!
Poll: Wie?Arctic MonkeysKap BambinoTussenstand:
![]()
Zo, dat was het dan alweer. Bedankt voor het stemmen en voor jullie aandacht. Lowlands is van 21 tot en met 23 augustus bij Walibi World in Biddinghuizen.
De blokkenschema's staan hier:
http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php .

Nog even een quote van 2008:
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:KLACHT 1: Niet kunnen kiezen!

/ Luxeproblemen
KLACHT 2: Paupers die denken dat Lowlands voor hippies is.

KLACHT 3: Gasten die Lowlands bashen omdat ze geen kaartjes hebben / kunnen kopen.
KLACHT 4: Mensen die denken dat Pinkpop hét Nederlansche festival is.
KLACHT 5: Lowlands is maar 3 dagen per jaar.

(tenzij je donderdag al heengaat

)
Voor de mensen die niet weten wat Lowlands is:
www.lowlands.nl