Nee een grunter die grunt over dood, satan en god is gelukkig van een andere orde.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:09 schreef Smart_ass het volgende:
Een rapper die rapt over seks, wiet en seks. Hoe origineel.
Een rapper als Snoop Dogg (sowieso rappers) hoort absoluut niet thuis op een festival als Lowlands.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:06 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een crap allemaal, alleen Snoop Dogg is nog wat.
want dat zeg jij als koning van het festival ofzo?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een rapper als Snoop Dogg (sowieso rappers) hoort absoluut niet thuis op een festival als Lowlands.
Heil Zotheid!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:40 schreef Shoombak het volgende:
[..]
want dat zeg jij als koning van het festival ofzo?
Nou nou, enige? Verder eens hoor, Arctic Monkeys zijn awesome.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:44 schreef BoerBert het volgende:
Twijfelen of je Arctic Monkeys moet zienEnige boeiende act op LL dit jaar.
Nee, maar op een cultureel festival hoort geen troep als Snoop Dogg. Alsof je in een filmhuis naar een barslechte Hollywoodfilm kijkt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:40 schreef Shoombak het volgende:
[..]
want dat zeg jij als koning van het festival ofzo?
Hoi!quote:
Joaaahh. Ik ga op vakantie vannacht.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, maar op een cultureel festival hoort geen troep als Snoop Dogg. Alsof je in een filmhuis naar een barslechte Hollywoodfilm kijkt.
[..]
Hoi!
Nog maar een week toto Sziget.
Goaf. Jammer dat je niet naar Sziget gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Joaaahh. Ik ga op vakantie vannacht.
Ja, op een vrijdagavond. Tegelijk met Squarepusher.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Komt Turbonegro naar sziget, dat is pas een bazenband.
Yehh, waardeloos. Ik ga misschien wel naar Lowlands, als ik een beetje geluk heb.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goaf. Jammer dat je niet naar Sziget gaat.
[..]
Ja, op een vrijdagavond. Tegelijk met Squarepusher.
Ik waarschijnlijk niet. Ik kan er werken maar als ik lees hoe streng ze er zijn qua regels...quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Yehh, waardeloos. Ik ga misschien wel naar Lowlands, als ik een beetje geluk heb.
Stel je voor dat mensen zich zouden vermaken. Dat kan natuurlijk niet op een festival.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, maar op een cultureel festival hoort geen troep als Snoop Dogg. Alsof je in een filmhuis naar een barslechte Hollywoodfilm kijkt.
Sorry hoor, maar ik zie liever niet het publiek wat op een rapper als Snoop Dogg afkomt. Als je een rapfestival zoekt is daar vast ook genoeg keus in.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:05 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen zich zouden vermaken. Dat kan natuurlijk niet op een festival.
Het 'publiek wat op een rapper als Snoop Dogg afkomt' is gewoon Lowlands-publiek. Er lopen zat figuren rond die gewoon van populaire muziek houden. Daar past Snoop dus prima bij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie liever niet het publiek wat op een rapper als Snoop Dogg afkomt. Als je een rapfestival zoekt is daar vast ook genoeg keus in.
Nog even geduld en Wacken begint weer.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Godver wat en grafbands komen daar.__!
Van de bands/artiesten waar ik fan van ben, zijn de Arctic Monkeys de enige die op LL komen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nou nou, enige? Verder eens hoor, Arctic Monkeys zijn awesome.
Dan mijd je dit optreden toch. Sommige mensen, altijd wat te zeuren...quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie liever niet het publiek wat op een rapper als Snoop Dogg afkomt. Als je een rapfestival zoekt is daar vast ook genoeg keus in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh really?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Godver wat en grafbands komen daar.__!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |