quote:
Jeeuh, eindelijk weer zonquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
het wordt de komende week trouwens écht terrasweer! Het gaat weer richting de 30 graden
Zegt mevrouw vampierquote:
Ik wil best wat eerder op staan voor zon hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zegt mevrouw vampierIs die wel eens op als je wakker bent dan?
Zo las ik hem ook!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:13 schreef Californium het volgende:
gewoon 2 foto's naast elkaar en niet onder elkaar?
Mee eens... beetje nutteloos om verticaal er ook bij te zetten iddquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:15 schreef LastRequest het volgende:
Ja, ik begreep alleen niet waarom er dan verticaal bij staat.. als je gewoon zegt naast elkaar is het toch al duidelijk? Daarom twijfel ik
Zij hebben mij twee losse foto's gestuurd en ik moet ze in Indesign plaatsen op de paginaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
stuur twee losse foto's en laat ze er mee doen wat ze willen
Tot hoe laat is de efteling dan open?quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:53 schreef swarmahoer het volgende:
zo, om kwart over 11 nog in de pyton, wel grappig zowas n leuk dagje, wel lange wachtrijden en de vliegende hollander had wel 2x zo lang gemogen, maar was wel leuk
Van een andere studie die ik hiervoor heb gedaan. Die mensen zijn inmiddels inderdaad wél allemaal klaarquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:26 schreef LastRequest het volgende:
Nice Mik!
Hoezo oud-studiegenoten? Mensen die al klaar zijn of een andere studie?
Ik ga trouwens morgen op vakantie
Blegh, ik moet straks ook werken. Pluspunt: ik hoef niet te fietsenquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:48 schreef IrishBastard het volgende:
Morrege
Zeiknat geregend op weg naar werk net
Klopt. Maar of het nou droog is of niet, die afstand is sowieso niet relaxt om te fietsenquote:
is goed voor de lijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar of het nou droog is of niet, die afstand is sowieso niet relaxt om te fietsen
Het filmpje is ook al afquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:26 schreef IrishBastard het volgende:
Te geniaal, net met huisgenoten gebarbequed, daarna de luchtbuks te voorschijn gehaald. Alles leuk, op appeltjes schieten, maar de daarna aangedragen busjes nootmuskaat, bierflesjes, melkkuipjes, kaarsen en uiteindelijk deobussen icm de kaarsen was toch écht te bruut![]()
Gelukkig zijn er filmpjes gemaakt
![]()
Klopt helemaal, maar niet voor m'n werk. Kom ik daar helemaal uitgeput en bezweet aanquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is goed voor de lijn
niet zeiken, fietsen
Op een vrije dag is het een ander verhaal, maar als je moet werken is dat echt niet relaxtquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb hem wel een aantal keer gefietst
ik wil ook wel voor je gaan hoor! No Problemoquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:00 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik heb geen zin om m'n koffer te pakken
Normaal ben ik de avond ervoor al helemaal klaar, maar nu moet ik nog beginnen
Uurtje of 1 ga ik weg dus heb nog wel even..
Mwoahahaha. Vrijwillig doet dus niemand datquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond het toen al niet relaxt, maarja ouderlijke dwang he
quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:00 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik heb geen zin om m'n koffer te pakken
Normaal ben ik de avond ervoor al helemaal klaar, maar nu moet ik nog beginnen
Uurtje of 1 ga ik weg dus heb nog wel even..
Cyprus! 2 wekenquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:02 schreef Mikkie het volgende:
Misschien dat ik het gemist heb, maar waar ga je heen en hoe lang?
Ik pak m'n koffer meestal ook pas een paar uur van tevoren, dus je bent niet de enige
We hebben het wel een keer vrijwillig op de scooter gedaanquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoahahaha. Vrijwillig doet dus niemand datOf je moet een fiets hebben met een fauteuil als zadel en een hulpmotortje
[..]
Ooooh lekker! En inderdaad, als je je paspoort en pinpas/CC maar hebt, dan red je het welquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Cyprus! 2 weken
Ja tis denk ik ook dat ik er nou vaak genoeg geweest ben, en dus niet meer hoef te stressen wat wel en niet mee moet.. als ik het niet heb haal ik het daar wel, zoiets
Ouders enquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ooooh lekker! En inderdaad, als je je paspoort en pinpas/CC maar hebt, dan red je het welGa je met de family of met
?
quote:NIJMEGEN - Een 42-jarige Nijmegenaar is zaterdagavond in zijn woonplaats overleden na een val van een balkon van vijf hoog. Dat meldde de politie zondag.
De man was de sleutels van zijn huis vergeten en wilde via het balkon van buren op de zesde etage naar zijn eigen balkon klimmen. Hij verloor daarbij zijn evenwicht en viel.
De man kwam op een grasveld terecht. Een buurtbewoner en hulpdiensten hebben nog getracht de man te reanimeren. Hij overleed ter plekke aan zijn verwondingen.
Klinkt als iemand die vrij buis wasquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:44 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Das kut, maar ook niet echt een slimme actie van hem
En jij zit te fokkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:34 schreef IrishBastard het volgende:
Bah, klote druk hier op werk, 9 man (best veel) in de wacht, en maar 11 agents
Haha my thoughts.. maar ik dacht ik laat het bitchen wel aan iemand anders overquote:
krijg je vieze smsjes van yasquote:
Zo zijn familiesquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:40 schreef motorbloempje het volgende:ik vind 't zo leuk om wel leuk en goed contact te hebben met de familie van René
ook écht afspreken en BBQ-en en lekker drinken en ouwehoeren.. met mijn kant van de familie komt 't meestal niet verder dan 'ja, we moeten echt eens wat gaan doen.... '
Was super gezellig en lekker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Viel mee. Nieuwe remblokken, grote beurt (nieuwe olie, bougies etc.), nieuwe ruitenwissers, verder niets aan de hand. Kreeg zelfs nog een compliment van de monteur dat de auto na 175k nog in zo'n goede technische staat is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:09 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie hoe is t met je auto afgelopen eigelijk ?
Waarom ga je dan nu treinen? De trein is bij uitstek geschikt om te slapenquote:
hihi, mikkie maakte een verkeerde woordkeuzequote:Op zondag 2 augustus 2009 23:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom ga je dan nu treinen? De trein is bij uitstek geschikt om te slapen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:35 schreef swarmahoer het volgende:
cali ik heb n vraagje, hoe zit het met zwembaden in schotland? moet je daar n ballenknijper aan of kan je gewoon met n normale zwembroek erin?
maar je bent er toch wel eens geweest? of ga je alleen maar naar vrouwenzwembadenquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:38 schreef Californium het volgende:
[..]
sorry.... maar ik heb eigenlijk nog nooit als kerel in schotland in een bad gezwommen
maar je kan het toch vast wel even googlen
jawelquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar je bent er toch wel eens geweest? of ga je alleen maar naar vrouwenzwembaden
en op google is t niet te vinden, teminste t is niet gelukt
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
[??-08] de 15e Nijmegenmeet - vulhierzelfmaarietsin
slp melden
plaatje?quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:12 schreef Californium het volgende:
Zo.... ef een geniaal plaatje in elkaar gedraaidproductiviteit op de late avond
voor mijn verslagquote:
bijnaquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:17 schreef HostiMeister het volgende:
je weet wel, zo'n ding dat je tussen [img] tags gooit
Ooh okquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:17 schreef Californium het volgende:
[..]
voor mijn verslageen plaatje die bestaat uit 3 plaatjes en een hoekje tekst
valt nog vies tegen trouwens om dat voor elkaar te krijgen
niet zo bijdehand jijquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:17 schreef HostiMeister het volgende:
je weet wel, zo'n ding dat je tussen [img] tags gooit
quote:
johquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:21 schreef Californium het volgende:
[..]
onderzoeks /afstudeerverslag
![]()
moet perfect zijn
ik moest voor bio een onderzoeksverslag doen en ik had super erg me best gedaan [had nog nooit eerder zo hard gewerkt aan ietsquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:21 schreef Californium het volgende:
[..]
onderzoeks /afstudeerverslag
![]()
moet perfect zijn
een half jaar?.... bijna een jaar geleden naar schotland gevlogenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
johIs al bijna een halfjaar project aan het worden, mag er toch wel van uitgaan dat het perfect wordt.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:22 schreef SLP_ het volgende:
[..]
ik moest voor bio een onderzoeksverslag doen en ik had super erg me best gedaan [had nog nooit eerder zo hard gewerkt aan iets] en we dachten echt dat we een 7 hadden ofzo, kregen we een 4,6 omdat onze leraar een bitch is
da's lang vliegenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:23 schreef Californium het volgende:
[..]
een half jaar.... bijna een jaar geleden naar schotland gevlogenmaar heb 2 a 3 weekjes vakantie gehad he niets eraan gedaan...maar wel zwaar verdiende vakantie
maar je mag hem lezen als het af is hoor
ja ik vond het eigenlijk ook wel leuk om te doenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:24 schreef Californium het volgende:
[..]
dat is wel sneu
onderzoeksverslagen schrijven
Ja hallo, zo uitgebreid is mijn vocabulaire dan ook weer nietquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
da's lang vliegen(
![]()
)
Maar net alsof ik er ook maar iets van ga begrijpen, ik wil wel een poging doen hoor
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:25 schreef SLP_ het volgende:
[..]
ja ik vond het eigenlijk ook wel leuk om te doenen hij was gewoon perfect
Dat zijn allemaal termen die je gebruikt als je het over kleine kindjes hebtquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hallo, zo uitgebreid is mijn vocabulaire dan ook weer niet
Snotneus???
Ja klopt, dat was best wel te doen, albeit een beetje droogquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:25 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
je hebt toch al eerder een stukej gelezen? van mijn M&M? die is reeds afen mijn resultaten ook bijna
Slaap lekker.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:27 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal termen die je gebruikt als je het over kleine kindjes hebt![]()
Maar ik ga slapen, morgen vroeg werken
njaa hij zij iets over dat de eindresultaten niet helemaal klopten en ik had microfauna verward met macrofauna, maar toch. Op de eindresultaten na was alles gewoon goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:26 schreef Californium het volgende:
[..]
dan is het nog lulliger.... heeft ze niet gezegd waarom het niet goed was?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Slaap lekker.
En je bent toch ook een klein kindje![]()
dat hoort ook droog te zijn....quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was best wel te doen, albeit een beetje droog
Schiet iig al een beetje op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
das wel verrot danquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:28 schreef SLP_ het volgende:
[..]
njaa hij zij iets over dat de eindresultaten niet helemaal klopten en ik had microfauna verward met macrofauna, maar toch. Op de eindresultaten na was alles gewoon goed
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:31 schreef Californium het volgende:
[..]
dat hoort ook droog te zijn....o en introductie is ongeveer voor de helft af (moet alleen nog dingen lezen
) en ben ook al begonnen met de discussie....
dus gaat de goede kant op
Nou als ik jou was zou ik er nog ergens een anekdote over katjes in verwerken ofzo, leest wat luchtiger, maar goed, het is jouw verslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat lijkt me inderdaad matigjes
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
goed planquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou als ik jou was zou ik er nog ergens een anekdote over katjes in verwerken ofzo, leest wat luchtiger, maar goed, het is jouw verslag.
En dat lijkt me inderdaad matigjes
Nou hoeft niet gelijk katjes te zijn, ik bedoel eigenlijk elke kleine huisdiertjes doen het wel goed. Behalve reptielen, handig om te onthouden iigquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:34 schreef Californium het volgende:
[..]
goed plan![]()
ga ik gelijk schrijven
![]()
![]()
![]()
kniekes? vind ik leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou hoeft niet gelijk katjes te zijn, ik bedoel eigenlijk elke kleine huisdiertjes doen het wel goed. Behalve reptielen, handig om te onthouden iig
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:38 schreef HostiMeister het volgende:
ik zou voor hamsters gaan, kan je eventueel nog wat dingen die betrekking tot de anus hebben er in verwerken
En dan mij laten zakken of een leuk verhaal vertellen op mijn afstuderenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zou niet eens willen weten hoe erg die in een scheur ligt naast zijn bureau dan
Mijn dagritme is sinds de vierdaagse naar de tering en kan m niet terug krijgenquote:
En dan moet je binnekort aan een baantje beginnen?? (of is dat niet doorgegaan? )quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn dagritme is sinds de vierdaagse naar de tering en kan m niet terug krijgenNiet voor 3 uur naar bed kunnen niet moe zijn) en dan om 12 uur half brak uit bed rollen
geen ideequote:Op maandag 3 augustus 2009 02:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan moet je binnekort aan een baantje beginnen?? (of is dat niet doorgegaan? )
Wekkertje zetten en jezelf het bed uit slepen
Chuckquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:50 schreef SLP_ het volgende:
Was vergeten hoe leuk GG ook alweer was, en verslavend! En waarom moet Blair nou weer zo moeilijk doen, doe es lief tegen Chuck
Uiteindelijk ook later gaan slapen dan daar gepost is, en ik moet juist leren in de trein dus kan niet slapen in de treinquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom ga je dan nu treinen? De trein is bij uitstek geschikt om te slapen
Lunch en shitquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
Boodschappen doen is leuk!
wat ga je allemaal halen?
Fuck zeg LR! Naja, des te blijer ben je dadelijk als je er eindelijk bentquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:34 schreef LastRequest het volgende:
Potverdrie, ik had gisteravond al in Cyprus moeten zijn maar door een zooi incompetente luchthavenmedewerkers zit ik op het vliegveld van Zurich nota bene.. We worden echt van hot naar her gestuurd.. kregen gelukkig wel een hotelkamer, we konden alleen maar 3 uur slapen want we moesten vanochtend weer om 6u inchecken in Praag.. en nu dus nog een paar uur wachten in Zurich![]()
Gotta love the holidays!
Maar goed internetgeld is bijna op (=duur!) dus ben weer weg
Hmmm lekker verhaal LR! Hopelijk komt het allemaal goed!quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:34 schreef LastRequest het volgende:
Potverdrie, ik had gisteravond al in Cyprus moeten zijn maar door een zooi incompetente luchthavenmedewerkers zit ik op het vliegveld van Zurich nota bene.. We worden echt van hot naar her gestuurd.. kregen gelukkig wel een hotelkamer, we konden alleen maar 3 uur slapen want we moesten vanochtend weer om 6u inchecken in Praag.. en nu dus nog een paar uur wachten in Zurich![]()
Gotta love the holidays!
Maar goed internetgeld is bijna op (=duur!) dus ben weer weg
Jeeuhquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:57 schreef Californium het volgende:
probleem met borg opgelost, leuk truitje gehaald
, resultaten van verslag af
mooi weer
blijijijijijijijij heidquote:
datenquote:
quote:
En het liefst ook iemand die een beta achtergrond heeft en mij aan kanquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik heb een beta-LOI opleiding. HLO noemen ze dat, telt dat ook?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:05 schreef Californium het volgende:
[..]
En het liefst ook iemand die een beta achtergrond heeft en mij aan kan![]()
en die geen popieopie kerel is of een balletje
![]()
valt swarma daar ook onder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een beta-LOI opleiding. HLO noemen ze dat, telt dat ook?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tonijnsalade![]()
Over 3 weken is het dan eindelijk zo ver... dan is het intakegebeuren bij het Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid rond, en dan weet ik of zij misschien wél iets voor me kunnen betekenenOp dit moment heb ik er een soort van mee leren leven, maar het doelloze werken om alleen de rekeningen te betalen is nou ook niet echt fijn
![]()
Ik hoop het beste maarsucces, dat het maar mee mag vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:54 schreef SLP_ het volgende:
Waarom moet ie eigenlijk een beta achtergrond hebben?
Datquote:
Van de week maar weer eens een bevestiging van mijn nerd zijn gehadquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
zodat ze samen nerd grapjes kunnen maken
RNA dat zijn pas bouwstenen! Die kunnen zichzelf repliceren!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Van de week maar weer eens een bevestiging van mijn nerd zijn gehad![]()
ik vond een scheersschuim helemaal te gek omdat er met grote letters DNA opstond
Maar er stond DNA op het flesjequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
RNA dat zijn pas bouwstenen! Die kunnen zichzelf repliceren!
Maar ik vind DNA zo CSI: NY/MIAMI/:LA weet ik veel wat, tegenwoordigquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar er stond DNA op het flesje
Allemaal zo nepquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar ik vind DNA zo CSI: NY/MIAMI/:LA weet ik veel wat, tegenwoordig
Die zitten altijd met hun besmette tengels aan de epjes! En o ja, waarom is elk lab daar donker?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Allemaal zo nepbest grappig om naar te kijken
En dan een druppeltje in de computer en dan zien wel gelijk wie de dader is.....dat komt er met een papier uitrollen....quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die zitten altijd met hun besmette tengels aan de epjes! En o ja, waarom is elk lab daar donker?
Sequential DEXAS?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
En dan een druppeltje in de computer en dan zien wel gelijk wie de dader is.....dat komt er met een papier uitrollen....![]()
het woord PCR word noooooit gebruikt
de wat?quote:
Direct exponential amplification and sequencing!quote:
Leg jij het dan maar even uit aan Caliquote:
(soort) PCR dusquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Direct exponential amplification and sequencing!
Nou kijk, het is een theoretische beschrijving van de methode van DNA voor rangschikkend met gelijktijdige exponentiële PCR versterking van het malplaatje (DEXAS). Gebaseerd op de kansrekening, wordt de formule die de optimale verhouding van concentraties van deoxy- en dideoxynucleotides in het reactiemengsel bepaalt afgeleid, evenals de lengtedistributie van de gerangschikte fragmenten van DNA. De voorspelling van het aantal veranderingen wordt gegeven en de theoretisch bepaalde aspecten van DEXAS worden vergeleken met de overeenkomstige hoeveelheden klassieke het rangschikken methodes.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leg jij het dan maar even uit aan Cali
goed gegoogledquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nou kijk, het is een theoretische beschrijving van de methode van DNA voor rangschikkend met gelijktijdige exponentiële PCR versterking van het malplaatje (DEXAS). Gebaseerd op de kansrekening, wordt de formule die de optimale verhouding van concentraties van deoxy- en dideoxynucleotides in het reactiemengsel bepaalt afgeleid, evenals de lengtedistributie van de gerangschikte fragmenten van DNA. De voorspelling van het aantal veranderingen wordt gegeven en de theoretisch bepaalde aspecten van DEXAS worden vergeleken met de overeenkomstige hoeveelheden klassieke het rangschikken methodes.
im a nerrrrrrrd
Dat is een isolatie en amplificatie in een en dezelfde stap. Dat zeggen ze niet bij CSI maar ik vroeg me af of het die techniek was. Een andere techniek kan ik niet zo snel bedenken die alles in zo weinig stappen kan doen als bij CSI. Maar ik ken die techniek zelf maar amper. Die is pas ontstaan na het behalen van mijn diplomaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:57 schreef Californium het volgende:
[..]
(soort) PCR duszeggen ze dat tijdens CSI? ach... wel duidelijk dat ik het dus niet zoveel kijk
blijkbaar is het ook erg nieuw als ik het al niet kenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is een isolatie en amplificatie in een en dezelfde stap. Dat zeggen ze niet bij CSI maar ik vroeg me af of het die techniek was. Een andere techniek kan ik niet zo snel bedenken die alles in zo weinig stappen kan doen als bij CSI. Maar ik ken die techniek zelf maar amper. Die is pas ontstaan na het behalen van mijn diploma
Ja, maar het is CSI hè! Daar kan dat gewoon hoor! Pure DNA erin en hupsakee dader eruit!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
blijkbaar is het ook erg nieuw als ik het al niet kenmaar alsnog is het onmogelijk hoe dat gaat in CSI
isoleren en amplificatie: ok... technisch gesproken is het niet nodig om DNA te isoleren. maar sequencen en vervolgens via de computer een naam van een verdachte uitpoepen...onmogelijk
zijn je ouders al terug eigelijk ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:00 schreef SLP_ het volgende:
AuBen net echt super hard van de trap gevallen, keihard op mn elleboog en mn bovenbeen
T was donker en ik was aan het smsen en toen gleed ik uit en mn mobiel vloog door de lucht [maar thank god, hij is nog heel
].. Doet nu vet pijn als ik loop
Ja, die zijn donderdag teruggekomenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zijn je ouders al terug eigelijk ?
anders hadden ze weer iets om over te zeuren, zie je wel dat we je niet alleen kunnen laten enzoquote:
altijd de lamp aanlaten dusquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
en, spelende smsende vrouw, wat hebben we hiervan geleerd?
Nooit smsen als je de trap afloopt, en al helemaal niet in het donkerquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
en, spelende smsende vrouw, wat hebben we hiervan geleerd?
Ze begonnen meteen te zeuren dat ik lenzen moet nemen óf mn bril op moet doen omdat ik geen dieptes kan zienquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
anders hadden ze weer iets om over te zeuren, zie je wel dat we je niet alleen kunnen laten enzo
zie je welquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:06 schreef SLP_ het volgende:
Ze begonnen meteen te zeuren dat ik lenzen moet nemen óf mn bril op moet doen omdat ik geen dieptes kan zien
Epic fail dus...quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:00 schreef SLP_ het volgende:
AuBen net echt super hard van de trap gevallen, keihard op mn elleboog en mn bovenbeen
T was donker en ik was aan het smsen en toen gleed ik uit en mn mobiel vloog door de lucht [maar thank god, hij is nog heel
].. Doet nu vet pijn als ik loop
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wanneer werk je weer bij de Super slp? kom ik een cali'tje doen
mooie foto in je fobo, met dat bierquote:
Fanatieke weddenschap gewonnen 2 jaar terugquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mooie foto in je fobo, met dat bier
Wat is een calitje?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wanneer werk je weer bij de Super slp? kom ik een cali'tje doen
die kratjes had je gewonnen neem k aanquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:16 schreef royjn het volgende:
[..]
Fanatieke weddenschap gewonnen 2 jaar terug. 12 kratjes halve liters grolsch.
Koste me een paar feestjes om het op te krijgen haha.
lees het topic van de 1e meet maar eens doorquote:
Gewonnen ja. Moest ermee van nieuwegein naar nijmegen rijden. Gaf leuke gezichten op de snelwegquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die kratjes had je gewonnen neem k aan
ohja.... niets zeggen natuurlijkquote:
morgen pasquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:49 schreef Californium het volgende:
[..]
ohja.... niets zeggen natuurlijk
Ik ben het verleerdquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef swarmahoer het volgende:
inc glas wijn
bijna klaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:42 schreef Californium het volgende:
mooiIntroductie en references
maar moet even doorbijten... saaiste van alles
jah.... ik was stiekem van mezelf onder de indruk dat mijn introductie al zover af was.. en heb maar besloen wat referenties uit die introductie op te vullen anders gaat dat nooit goed komenquote:
succes, laatslapertjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:45 schreef Californium het volgende:
[..]
jah.... ik was stiekem van mezelf onder de indruk dat mijn introductie al zover af was.. en heb maar besloen wat referenties uit die introductie op te vullen anders gaat dat nooit goed komenmaar moet nog wel en paar artikelen lezen
Mooi zo, ben trots op jequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:49 schreef Californium het volgende:
ik ga nu niet lezen... alleen lege plekken opvullenhaha en heb zowaar al 3 kantjes introductie
en mijn M&M is 8, resultaten 7 dat is 15, nog 2 voor conclusie discussie, samenvatting, referenties en dan blijven er nog 6 kantjes over
dus veel introductie hoeft er niet bij
![]()
maar dankje...begin zelfs een beetje moe te worden al
slaap lekker
picsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:48 schreef SLP_ het volgende:
De nieuwe auto staat voor de deurIk vind hem echt supervet
![]()
En er zit een dvd speler inLekker filmpies kijken in de auto
oepsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |