quote:
Jeeuh, eindelijk weer zonquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
het wordt de komende week trouwens écht terrasweer! Het gaat weer richting de 30 graden
Zegt mevrouw vampierquote:
Ik wil best wat eerder op staan voor zon hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zegt mevrouw vampierIs die wel eens op als je wakker bent dan?
Zo las ik hem ook!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:13 schreef Californium het volgende:
gewoon 2 foto's naast elkaar en niet onder elkaar?
Mee eens... beetje nutteloos om verticaal er ook bij te zetten iddquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:15 schreef LastRequest het volgende:
Ja, ik begreep alleen niet waarom er dan verticaal bij staat.. als je gewoon zegt naast elkaar is het toch al duidelijk? Daarom twijfel ik
Zij hebben mij twee losse foto's gestuurd en ik moet ze in Indesign plaatsen op de paginaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
stuur twee losse foto's en laat ze er mee doen wat ze willen
Tot hoe laat is de efteling dan open?quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:53 schreef swarmahoer het volgende:
zo, om kwart over 11 nog in de pyton, wel grappig zowas n leuk dagje, wel lange wachtrijden en de vliegende hollander had wel 2x zo lang gemogen, maar was wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |