Ik heb al een topicreport gestuurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:48 schreef brother52 het volgende:
Ah, ik zie het al. Niemand wilde een neiuwe openen.
Vanaf vandaag ex-allesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Aaargh, hoe heette hij ook alweer. Ex-trainer van o.a. PSV, dacht ik.
Ik las eerst pitsstopquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun jij dankzij deze TT ook eens een nachtje doorslapen zonder pisstop
Markante mooie man was het.quote:
Happel had ook kanker.quote:
Wij zijn weer thuis ja!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé Diaan, ben je weer (achter)thuis?
Dat was een korte vakantie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zijn weer thuis ja!!En vanmiddag ook even achterthuis....
Ja, we zijn maar een weekje geweest. A.s. maandag naar U2 hè? Daar moesten we rekening mee houden. Volgend jaar gaan we langer. Ik vind 10-12 dagen een mooi aantal. Het was wel heerlijk trouwensquote:
Doe je wel oordopjes in? Wyccie staat daar opquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, we zijn maar een weekje geweest. A.s. maandag naar U2 hè? Daar moesten we rekening mee houden.
Mooiquote:Volgend jaar gaan we langer. Ik vind 10-12 dagen een mooi aantal. Het was wel heerlijk trouwens
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe je wel oordopjes in? Wyccie staat daar op
[..]
quote:Mooi
Wyccie is het geweten van deze topicreeks waar het de gezondheid van de deelnemers betreft, zo bleek ten tijde van mijn concertbezoek eerder deze week.quote:
Ow okay.... ik heb geen oordopjes trouwens... Peace wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie is het geweten van deze topicreeks waar het de gezondheid van de deelnemers betreft, zo bleek ten tijde van mijn concertbezoek eerder deze week.
Ik heb ook oordopjes maar ik heb ze niet ingedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay.... ik heb geen oordopjes trouwens... Peace wel.
Meer dan leukquote:Was het een leuk concert?
Dit was m'n oorspronkelijke recensie:quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geweldig
Het was weer een vette bendeSoms stonden er 7 mensen op het podium, soms 15, soms 20. De man met de luier, de pimp, allerlei freaks, zangeressen., 5 gitaristen, een violist, kinderen, kleindochter van George. Uiteindelijk hebben er zo'n 35 mensen op het podium gestaan in een 3,5 uur durende show. Ik heb me wel vermaakt
![]()
Het was uiteraard af en toe snoeihard
Ik dacht gister op een gegeven moment dat m'n gehoor weer normaal was. Een uurtje later kreeg ik weer een piep in m'n oren en een kwartiertje later was-ie weg en klonk alles weer heel anders, duidelijkere hoge tonen en zo. Dus nu hoor ik alles weerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:10 schreef wyccie het volgende:
Peterselie mag ook, Diaan.
Ik denk trouwens dat het bij een concert van U2 niet nodig is.
Dat klinkt niet goed, volgende keer toch maar oordopjes in doen...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht gister op een gegeven moment dat m'n gehoor weer normaal was. Een uurtje later kreeg ik weer een piep in m'n oren en een kwartiertje later was-ie weg en klonk alles weer heel anders, duidelijkere hoge tonen en zo. Dus nu hoor ik alles weer
Moah, dit was op het randje. De meeste bands die ik zie zijn niet zo hard en spelen ook allemaal nog eens korter.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed, volgende keer toch maar oordopjes in doen...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
biib?
Okay, ik vond het eigenlijk ook niets voor jou.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, dit was op het randje. De meeste bands die ik zie zijn niet zo hard en spelen ook allemaal nog eens korter.
Nijmegen is gezellig, hè? Alleen niet vanuit de file dus. Die vrijdag was het wel een gekkenhuis.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie,we zijn in America geweest. We zijn nog langs Nijmegen gekomen vrijdag en daar een tijdje in de file gestaan. Heb je de Vierdaagse nog helemaal uitgelopen trouwens?
Hij was, zoals verwacht, weer heel makkelijk?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ben even wat fotootjes in photobucket aan het zetten, Lennon heeft geweldige gezichten getrokken. En hij heeft "gezwommen" en is zelfs kopje onder geweest een paar keer, hij vond het hartstikke leuk.
We zijn Nijmegen niet in geweest haha, maar ik vind het wel een gezellige stad. Wat goed van je dat je hem uitgelopen hebtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nijmegen is gezellig, hè? Alleen niet vanuit de file dus. Die vrijdag was het wel een gekkenhuis.
Ik heb 'm uitgelopen, het was heel mooi om de intocht van de andere kant mee te maken.![]()
America is toch een heel klein dorpje? Is er wel iets te doen, of is daar een vakantiepark?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij was, zoals verwacht, weer heel makkelijk?
Jij gaat morgen zeker naar de gay-pride met je sisters?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:37 schreef wyccie het volgende:
Ik moet het van kleine uitstapjes hebben dit jaar. In de tweede helft van augustus nog even profiteren van mijn OV-kaart.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat slaap Lennon in een stoere houding
Echt een machoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]zo lag hij ook in de buik, is te zien op de echo.
Lijkt iets donkerder (?)quote:
Nee, maar ik kan wel mijn nieuwe schoenen aandoen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe je één van je nieuwe jurkjes aan voor pyl?
Pyl houdt wel van mooie (bruine) schoenenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel mijn nieuwe schoenen aandoen?![]()
quote:Op de laatste foto lijkt het of Lennon een zuiplap is en op heterdaad betrapt wordt.
Dat is hij ook, een echte charmeur. Hij trok veel aandacht met zn lach en guitige gezicht.quote:
quote:Lijkt iets donkerder (?)
Of Friso of Kruidvatmerk.... het maakt hem niet uit, hij vindt tot nu toe alles nog lekker. Zelfs de couscous die hij vandaag heeft gehad. Binnenkort ga ik proberen met zelfgemaakt eten, maar ik moet nog even een Blender zien te regelen. Dat was destijds met Twan geen succesquote:
Nou de broccolischotel is niet aan te raden, die stinkt echt!! Maar de fruithapjes zijn wel lekker, af en toe neemt Twan ook nog een hap, dan wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:59 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de Olvaritprutjes wel lekker ruiken.
Dat is duidelijk een latente kinderwensquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:59 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de Olvaritprutjes wel lekker ruiken.
De groentehapjes lijken mij juist het lekkerst en de fruithapjes helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:00 schreef Diaan73 het volgende:
Nou de broccolischotel is niet aan te raden, die stinkt echt!! Maar de fruithapjes zijn wel lekker, af en toe neemt Twan ook nog een hap, dan wel.
Dat lijkt mij ook. Nu nog een man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is duidelijk een latente kinderwens
Het is toch echt andersom vind ik, maar Lennon vindt de groentehapjes en nu de maaltijden ook het lekkerst hoor, hij smult een heel potje van 200 gram leeg en neemt dan ook nog een toetje toe!! Hij begint zowaar echt goed te eten!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
De groentehapjes lijken mij juist het lekkerst en de fruithapjes helemaal niet.![]()
[..]
Die potjes kun je gewoon kopen hoorquote:Dat lijkt mij ook. Nu nog een man.
quote:
Wat grappig. Maar idd: zoutloosquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:09 schreef Diaan73 het volgende:Friso heeft wat andere originelere smaken dan Olvarit, ik wissel de merken een beetje af om zoveel mogelijk smaken aan te wennen. Ik lust het zelf niet eens
Dat kassameisje gooit roet in het eten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie hadden het toch uitgepraat?
Die is op uithuwelijkreis toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kassameisje gooit roet in het eten.
Het ziet er ook wel wat lekkerder uit als de Olvarit en het is ook al een beetje grover, is ook beter wordt gezegd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat grappig. Maar idd: zoutloos
Nee joh, d'r is niets gebeurd in dit topic tijdens jouw afwezigheid.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow zijn er ontwikkelingen voor Andy? Hebben we wat gemist??
Hij is uit de kast gekomen. Dwz: de kast waar hij in zat wat betreft het kassameisjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, d'r is niets gebeurd in dit topic tijdens jouw afwezigheid.
Dit spreekt elkaar een beetje tegen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is uit de kast gekomen. Dwz: de kast waar hij in zat wat betreft het kassameisje
Nee, maar hij mist haar wel elke dag. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
quote:
Dat is waar ook, deze staat nog open:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar blijft je plaatje, Wickedangel?
Jij zit ook meestal niet erg op te letten hier, hè?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is waar ook, deze staat nog open:
Nono was niet goed?quote:[ afbeelding ]
Ik was even met Diaan aan het babbelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij zit ook meestal niet erg op te letten hier, hè?
De helft van Pipo's ezel? Niet goedquote:Nono was niet goed?
Smoesjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was even met Diaan aan het babbelen.
Als-ie op de foto in de cabine van een truck had gezeten was-ie zeker geloofwaardig geweest voor mij.quote:
Ik vond het een mooie fotoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Corazon Aquino, net zo dood als Bobby Robson ().
Ik weet inmiddels dat je dit spelletje niet erg serieus neemt, ik zeg er al niets meer vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Shit, ik vergeet de drieminuten'regel'.
In vergelijk met haar voorganger en zijn vrouw deugde zij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren of mevrouw Aquino deugde of niet.
Maar dat was verder niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
In vergelijk met haar voorganger en zijn vrouw deugde zij.
Aquino heeft de corruptie niet kunnen bestrijden, heeft zich niet herkiesbaar gesteld. Later wel veel mensenrechten-onderscheidingen gehad. Dus ze zal wel gedeugd hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat was verder niet zo moeilijk.
Joehoe!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom moest er eigenlijk een topicreport voor dit topic worden gestuurd?
Omdat jullie niet meer in het vorige topic postten omdat jullie te lui waren om dit deel te openen. Alsof ik voor me lol iedere keer weer die OP zit te typenquote:
Je sloot de vorige toch gewoon? Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat jullie niet meer in het vorige topic postten omdat jullie te lui waren om dit deel te openen.
Dat heeft Berkery al voor ons gedaanquote:Alsof ik voor me lol iedere keer weer die OP zit te typen
Ja, dat zag ik wel hè.quote:
Zo rond de 290 post opeens niemand meer. Valt helemáál niet op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je sloot de vorige toch gewoon? Waar heb je het over?
Volgens mij lees jij de OP's niet eensquote:[..]
Dat heeft Berkery al voor ons gedaan
Trustenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik wel hè.
Ik zit me suf te peinzen waar ik mevrouw van ken. Maar ik ken mevrouw helemaal nergens van.
En nu heb ik hoofdpijn. Doei
Ik weet niet, ik zit er niet. Er ligt wel was te drogen en volgens mij gaat dat best snel met dit zonnetje en een beetje wind.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Is het weer lekker achterthuis?
Je zit zeker binnen naar Tros Muziekfeest op het Plein te kijkenquote:
Dat lijkt me ook. Hier in de stad is vandaag De Canal Paradequote:Er ligt wel was te drogen en volgens mij gaat dat best snel met dit zonnetje en een beetje wind.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zit zeker binnen naar Tros Muziekfeest op het Plein te kijken
[..]
Vind je dat niet leuk? Lijkt me wel grappig om even te gaan kijken...quote:Dat lijkt me ook. Hier in de stad is vandaag De Canal Parade
Nope, vind ik helemaal niks. Kan me ook niet voorstellen dat het helpt om vooroordelen jegens homo's en lesbo's tegen te gaan.quote:
Véél te druk.quote:Lijkt me wel grappig om even te gaan kijken...
Ik geloof ook niet dat het helpt, het is meer een show en een uiting van hun geaardheid. Het is een beetje overdone vind ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope, vind ik helemaal niks. Kan me ook niet voorstellen dat het helpt om vooroordelen jegens homo's en lesbo's tegen te gaan.
[..]
Ja, dat zal ook wel zo zijn, zou ik ook niets vinden.quote:Véél te druk.
Ik ga boodschappen doen. Veel plezier bij de barbecue
Is het zo erg? Ik snap niet waarom ze dat niet geloven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie neem het eens voor me op in AKQ SC...... Ze weigeren te geloven dat ik een expert ben op het gebied van Films en criminelen......
quote:
Ik las colázero en dacht: wat is dat voor iets exotisch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Wij zijn al ruimschoots klaar met bbq-en.... nu lekker aan de colazero met malibu
![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las colázero en dacht: wat is dat voor iets exotisch?
Vroeger was er een reclame, ik geloof van Coubergh, waarin Coubergh dan een eenvoudig drankje moest zijn. De reclame bestond dan uit mislukte opnames van een fictief drankje en dat heette Cocopenusa. Ik heb toen mijn moeder wijsgemaakt dat Cocopenusa ook heel lekker was. Toen heeft ze er een keer om gevraagd bij de slijterquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]het is gewoon cola zero, niets exotisch aan, maar wel de lekkerste cola vind ik. Het klinkt best leuk
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vroeger was er een reclame, ik geloof van Coubergh, waarin Coubergh dan een eenvoudig drankje moest zijn. De reclame bestond dan uit mislukte opnames van een fictief drankje en dat heette Cocopenusa. Ik heb toen mijn moeder wijsgemaakt dat Cocopenusa ook heel lekker was. Toen heeft ze er een keer om gevraagd bij de slijter![]()
ow is dat zo? Ik vind het wel lekkerder dan cola lightquote:Cola-Zero is trouwens de mannenvariant van light cola.
Zij wist als geen ander dat je wel een beetje op je hoede moet zij als ik iets nieuws vertel.quote:
Zo wordt het in de markt gezet, Kijk ook maar naar die reclame "breaking up as it should be". Volledig vanuit mannelijk perspectief.quote:[..]
ow is dat zo? Ik vind het wel lekkerder dan cola light
Ik ben het alquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Potverdikkeme..... ik word oud......
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij wist als geen ander dat je wel een beetje op je hoede moet zij als ik iets nieuws vertel.![]()
[..]
Okay. Ik kijk eigenlijk nooit reclame. De meeste dingen neem ik op en spoel dan de reclame door. Als ik iets "live" aan het kijken ben, ga ik bij de reclame zappenquote:Zo wordt het in de markt gezet, Kijk ook maar naar die reclame "breaking up as it should be". Volledig vanuit mannelijk perspectief.
Als ik zap vergeet ik meestal terug te zappenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
Okay. Ik kijk eigenlijk nooit reclame. De meeste dingen neem ik op en spoel dan de reclame door. Als ik iets "live" aan het kijken ben, ga ik bij de reclame zappen![]()
Gister de hadden we het oubollige tripje...... Helaas hadden de twee organisatoren zich er behoorlijk makkelijk en laf vanaf gemaakt. Een bezoekje aan Margraten en het drie landenpunt..... Dan hadden mijn maatje en ik het beter gedaan met Giethoorn vorig jaar! Maar daarna het Vrijthof onveilig gemaakt! Ik was pas om 6 uur vanmorgen thuis.....quote:
Ow ja, dat gebeurt hier ook nog wel eens. Dan is dat andere programma net wat leuker of interessanter.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik zap vergeet ik meestal terug te zappen
Ik ben nog maar 1x geweest, maar ik vond het wel een leuke stad. Alleen jammer van die zachte G.quote:
Ja maar de bedoeling van het oubollige tripje is dat wij (de mannenhumorploeg) eigenlijk niet in het decor passen. Vorig jaar Giethoorn , Jaar daarvoor Keukenhof, het jaar daarvoor kerstmarkt en het jaar daarvoor waren we op een volksdansfestival....quote:
Is het ook maar het hoort niet in het oubollige tripje vind ik en meer leden waren het daar mee eens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
Margraten is wel indrukwekkend. Zijn wij een paar jaar geleden geweest.
Ik ben er een tijdje voor m'n werk geweest maar ben toen niet tot nauwelijks in de stad geweest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 1x geweest, maar ik vond het wel een leuke stad.
Gaat wel wat verder dan een zachte g. Van Maastreechs versta je heel weinig.quote:Alleen jammer van die zachte G.
Volendam en Staphorst staat zeker ook nog op de agenda?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar de bedoeling van het oubollige tripje is dat wij (de mannenhumorploeg) eigenlijk niet in het decor passen. Vorig jaar Giethoorn , Jaar daarvoor Keukenhof, het jaar daarvoor kerstmarkt en het jaar daarvoor waren we op een volksdansfestival....
Dat is waar...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat wel wat verder dan een zachte g. Van Maastreechs versta je heel weinig.
Volendam was een optie dit jaar maar ik en een paar vonden dat er dan direct de kroeg in gegaan zou worden en geen oubollige dingen gedaan werden. Volgend jaar wordt het vermoedelijk naar een boerenfeestdag in België....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volendam en Staphorst staat zeker ook nog op de agenda?
Jabba the Hut.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mevrouw wil nog steeds geraden worden, overigens.
Ik weet wel dat het Kelly Price is hoor.... vind het alleen drie keer niks.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig wat slanker.
Ik heb geen idee wie Kelly Price is, in ieder geval is het niet de dame op de foto.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het Kelly Price is hoor.... vind het alleen drie keer niks.....
Oh wacht dat mens van de Parkers.....ook zo'n ramp.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie Kelly Price is, in ieder geval is het niet de dame op de foto.
Ik zag haar onlangs tijdens het zappen bij Oprah. Ze was zo schaamteloos dat het grappig was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh wacht dat mens van de Parkers.....ook zo'n ramp.....
Ik vond die serie The Parkers zo ontzettend niet lollig dat ik haar nooit meer wil zien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag haar onlangs tijdens het zappen bij Oprah. Ze was zo schaamteloos dat het grappig was.
Op zich wel lollig idd, maar ach de sushitent waar ik vaak eet daar is de chef een mager japans mannetje maar hij maakt wel het lekkerste eten ter wereld!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft ook een kookboek geschreven: Skinny Cooks Can't Be Trusted. Geef toe: dat is een goede titel
Het is wel vreselijk lekker..... onlangs ben ik met twee maats onbeperkt wezen eten.... die tent is nu denk ik failliet.quote:
Dat is wel handig. Ik heb namelijk nooit het gevoel "vol" te zijn na een portie sushi.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
onlangs ben ik met twee maats onbeperkt wezen eten....
Dat heb ik ook meestal bij de vaste sushiman dus was ik maar wat blij dat er een tent zit waar je onbeperkt kan eten.....quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel handig. Ik heb namelijk nooit het gevoel "vol" te zijn na een portie sushi.
Anders was je waarschijnlijk een vermogen kwijt geweest. Het zou ook wel iets zijn voor mevrouw op de fotoquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heb ik ook meestal bij de vaste sushiman dus was ik maar wat blij dat er een tent zit waar je onbeperkt kan eten.....
Het is een restaurant en je betaalt 30 euro PP en dan mag je onbeperkt eten.... mijn maatje heeft dus non stop krabbetjes gegeten, mijn andere maatje zat maar aan de wok gerechten en ik maar sushi en garnalen te nassen. Ik geloof dat we wel 3 uur bezig waren....quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders was je waarschijnlijk een vermogen kwijt geweest. Het zou ook wel iets zijn voor mevrouw op de foto
Ja dat zijn leuke avonden. Binnenkort maar weer eens doen... 30 euro is niks..... Komt dan nog 30 bij voor bier maar toch nog goedkoop.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Met een biertje d'r bij, goed bezig
30 euro bier?quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat zijn leuke avonden. Binnenkort maar weer eens doen... 30 euro is niks..... Komt dan nog 30 bij voor bier maar toch nog goedkoop.
Van die Chinese biertjes. Die zijn wat prijziger....quote:
Ah, oké. Ik heb meestal na 15 euro bier wel genoeg gehadquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Van die Chinese biertjes. Die zijn wat prijziger....
Dat is eigenlijk wel een heel leuk idee voor een jaarlijks uitje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja maar de bedoeling van het oubollige tripje is dat wij (de mannenhumorploeg) eigenlijk niet in het decor passen. Vorig jaar Giethoorn , Jaar daarvoor Keukenhof, het jaar daarvoor kerstmarkt en het jaar daarvoor waren we op een volksdansfestival....
Ja deze kosten geloof ik iets van 4 euro per stuk ofzo....quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik heb meestal na 15 euro bier wel genoeg gehad
O, dan vindt de baas het niet erg dat je wat meer eetquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja deze kosten geloof ik iets van 4 euro per stuk ofzo....
Ik ga ook zo slapenquote:
Ik kan niet slapenquote:
Succesquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nu een beker proberen binnnen te slepen
Goeiemorgen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Klein stukje hele harde Clinton van afgelopen woensdag
En ik stond al die tijd een metertje of acht van het podiumquote:
Je zag ze zwevenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ik stond al die tijd een metertje of acht van het podium![]()
Dit was het laatste nummer, duurde een minuut of tien. Ik had net stiekem nog een half jointje gerooktkrijg je dat
Stroboscopen
![]()
Ze zijn bij De Melkweg veel publieksvriendelijker en hebben het qua geluid en licht vaak beter voor elkaar dan bij Paradiso. Maar van de week had ik geen klachtenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:53 schreef tong80 het volgende:
Maar qua sfeer vind ik de Melkweg leuker.
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest. Veel te slecht weer. Had vanmiddag de stad in willen gaan... ga morgen wel.quote:
Wederom krijgt het Oosten er flink van langs wat het weer betreftquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest. Veel te slecht weer. Had vanmiddag de stad in willen gaan... ga morgen wel.
Het Oosten staat altijd vooraan als het om het weer gaat, of het nu goed of slecht weer is. De komende week wordt weer bloedheet.. dat hoeft van mij dan ook niet echt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wederom krijgt het Oosten er flink van langs wat het weer betreft
Ik had een schwalbe gemaakt en dat was de aanleiding....quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het Oosten staat altijd vooraan als het om het weer gaat, of het nu goed of slecht weer is. De komende week wordt weer bloedheet.. dat hoeft van mij dan ook niet echt.
Jammer Andy, maar waren jullie daar ook bij betrokken?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had een schwalbe gemaakt en dat was de aanleiding....
Die gozer rood wij een pingel.... Maar hij had het verdient..... hij had mij al 3 keer geslagen.... Daarna was de beer los.... Gingen die kampers helemaal door het lint!quote:
Verdiend...quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die gozer rood wij een pingel.... Maar hij had het verdient..... hij had mij al 3 keer geslagen.... Daarna was de beer los.... Gingen die kampers helemaal door het lint!
Ja op een toernooitje maar de halve finale was tegen een groep kampers.....en die deden geen moeite om de vooroordelen naar het rijk der fabelen te verwijzen.....quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Verdiend...je hebt dus gevoetbald zo te lezen en het was niet erg sportief.
Ik oordeel op persoon en niet op bevolkingsgroep. Daarom zij ik ook dat deze gasten er niks aan deden om de vooroordelen die over kampers zijn tegen te spreken..... Dit waren gewoon criminelen met een huis op wielen en geen kampers.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Hee er is niets mis met kampers hè? Het woord zoals dat gebruikt wordt, vind ik trouwens verschrikkelijk. Net als bij de "gewone" mensen heb je onder de kampbewoners slecht volk/slechte mensen die het voor anderen kapot maken.
mijn moeder is oorspronkelijk kampbewoner en gediscrimineerd omdat ze op het kamp woonde. Mijn opa en oma zijn trouwens toen mn moeder 16 was in een huis gaan wonen... en komen we er nooit meer of ken ik ook bijna niemand van het kamp, maar ik vind dat er nog wel vaak slecht over gedacht wordt... De oom en tantes van mn moeder hebben nog wel lang op het kamp gestaan, maar ik ken bijna geen gastvrijere mensen als zij.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik oordeel op persoon en niet op bevolkingsgroep. Daarom zei ik ook dat deze gasten er niks aan deden om de vooroordelen die over kampers zijn tegen te spreken..... Dit waren gewoon criminelen met een huis op wielen en geen kampers.
Grappig dat je moeder vroeger op een woonwagenkamp woonde.... Het zou mij erg benauwen denk ik. Iedereen kent elkaar en loopt bij elkaar binnen hoor ik wel eens.... zou niks voor mij zijn.quote:
Ja, dat zou je ook helemaal niet van haar zeggen hoor. Mn oma komt ook niet oorspronkelijk van het woonwagenkamp, mn opa was een echte reiziger geboren in Zaandam en is uiteindelijk gestrand in Enschede. Maar het is inderdaad zo dat iedereen elkaar kent en bij elkaar naar binnenloopt, maar wel de schoenen uit hè?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Grappig dat je moeder vroeger op een woonwagenkamp woonde.... Het zou mij erg benauwen denk ik. Iedereen kent elkaar en loopt bij elkaar binnen hoor ik wel eens.... zou niks voor mij zijn.
Pfff met 5 man bovenop elkaar in zo'n klein wagentje.... Ik snap waarom ze in een huis zijn gaan wonen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat zou je ook helemaal niet van haar zeggen hoor. Mn oma komt ook niet oorspronkelijk van het woonwagenkamp, mn opa was een echte reiziger geboren in Zaandam en is uiteindelijk gestrand in Enschede. Maar het is inderdaad zo dat iedereen elkaar kent en bij elkaar naar binnenloopt, maar wel de schoenen uit hè?Mn opa en oma hadden destijds zo'n echte pipo de clown wagen, waar ze met 3 kinderen in woonden. Mn moeder kende natuurlijk niet anders. Het zou mij ook niets lijken hoor
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pfff met 5 man bovenop elkaar in zo'n klein wagentje.... Ik snap waarom ze in een huis zijn gaan wonen.![]()
Het heeft wel iets romantisch.....
Okay tot morgenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik ook hoor. Ze wilden daarna ook nooit meer terug. Romantisch is het wel ja
Ik ga nog even tv kijken![]()
Okay veel plezier dan alle dagenquote:
Ik ga naar U2 vandaagquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij ging toch naar U2 vandaag?
Je weet wel dat alle teksten in Duitsland nagesynchroniseerd worden? "Die Welt ist stil am Neujahrstag" "Sonntag, blutige Sonntag"quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga naar U2 vandaag![]()
We gaan rond 16:00 uur weg... We zijn nu even aan het wachten totdat Lennon wakker wordt, dan fles geven en dan de kinderen wegbrengen naar opa & oma.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je weet wel dat alle teksten in Duitsland nagesynchroniseerd worden? "Die Welt ist stil am Neujahrstag" "Sonntag, blutige Sonntag"
Ja dat is ook zo. We hebben dat ook gehad met het concert van de Rolling Stones en we hebben een geweldige avond gehad. Zelfs het geluid was toen goed in de Arena.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Die zin komt vanzelf. Ik heb dat ook wel eens, op het moment dat ik dan de zaal in kom heb ik vanzelf weer zin.
De Stones staan ook wel bekend om hun goede geluid. Ik heb ze ooit in het Goffertpark gezien en het was bijna Hi-Fi-kwaliteit.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. We hebben dat ook gehad met het concert van de Rolling Stones en we hebben een geweldige avond gehad. Zelfs het geluid was toen goed in de Arena.
Goffertpark lijkt me wel leuk, iets intiemer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Stones staan ook wel bekend om hun goede geluid. Ik heb ze ooit in het Goffertpark gezien en het was bijna Hi-Fi-kwaliteit.
Ik moet ook maar weer eens naar een concert, lijkt mij ook wel leuk ondanks dat ik niet zo van muziek hou.
Dat hoor je zelden. Kan me er ook niks bij voorstellenquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
lijkt mij ook wel leuk ondanks dat ik niet zo van muziek hou.
Mensen die niet van muziek houden gaan 's weekends vaak naar dance-feesten zoals Sensation.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hoor je zelden. Kan me er ook niks bij voorstellen
quote:Goeiemorgen trouwens.
Dus house is geen muziek.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mensen die niet van muziek houden gaan 's weekends vaak naar dance-feesten zoals Sensation.
[..]
House is wel muziek, maar het is muziek gemaakt voor mensen die niet van muziek houden. Slim concept, dat welquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus house is geen muziek.
Eindelijk iemand die eerlijk is
Ik eindigde op Lowlands altijd in de dance tent.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
House is wel muziek, maar het is muziek gemaakt voor mensen die niet van muziek houden. Slim concept, dat wel
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een heel leuk idee voor een jaarlijks uitje.
Het lijkt wel of het niet mag gebeuren...... er komt of iets tussen of ik durf niet ivm 10 mensen achter me en een collega die naast haar staat....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe is het met je kassameisje, Andy?
Dat kan ook. Misschien moet het van zoiets komen.... zo vragen is erg moeilijk....omdat er altijd mensen om heen staan en ik me soms een vieze oude man voel....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:25 schreef wyccie het volgende:
Andy, geef haar dan een leuk kaartje als je de volgende keer bij haar in de rij staat.
Het is al eng genoeg, maar als er dan, zoals je zei, ook nog tien klanten én een collega bij staan, is het helemaal verschrikkelijk. En dan is het voor het kassameisje ook iets makkelijker.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat kan ook. Misschien moet het van zoiets komen.... zo vragen is erg moeilijk....omdat er altijd mensen om heen staan en ik me soms een vieze oude man voel....
Gewoon bloemen sturen dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, maar kaartjes zijn raar. Maar ja, er zijn natuurlijk altijd mensen in de buurt.
Hoezo raar?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, maar kaartjes zijn raar. Maar ja, er zijn natuurlijk altijd mensen in de buurt.
ja soms kom ik haar ook wel alleen tegen maar de laatste tijd niet..... zal wel ivm schoolvakantie zijn.... maar ik wil haar zo snel mogelijk daten of vergeten. Dus toch maar iets ondernemen. Maar wat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is al eng genoeg, maar als er dan, zoals je zei, ook nog tien klanten én een collega bij staan, is het helemaal verschrikkelijk. En dan is het voor het kassameisje ook iets makkelijker.
Bij kaartjes of bloemen (of chocolaquote:
Misschien is dat wel de meest juiste manier.... en moet ik geduldig zijn.... maar ik wil gewoon weten of ze mij leuk vind.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij kaartjes of bloemen (of chocola) van iemand die je nauwelijks kent, krijg ik associaties met stalkers.
Ik zou zo'n kaartje dan ook wegflikkeren, maar ik ben dat meisje niet. Misschien wacht zij er juist op. Hoe dan ook, ik zou wachten, ook al duurt het nog een maand, totdat je een praatje met haar kunt maken.
Logischquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien is dat wel de meest juiste manier.... en moet ik geduldig zijn.... maar ik wil gewoon weten of ze mij leuk vind.....
Hier hoor ik een ervaren internet-stalksterquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:47 schreef wyccie het volgende:
Heb je wel eerst gecheckt of ze niet al een vriend heeft? Via Hyves of zo.
Gesnapt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier hoor ik een ervaren internet-stalkster
Ik weet niet eens of ze een page heeft.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:47 schreef wyccie het volgende:
Heb je wel eerst gecheckt of ze niet al een vriend heeft? Via Hyves of zo.
Nooit maar ik kom haar soms tegen in de metro of op straat als ik fiets of hardloop..... maar de laatste tijd niet meer....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
LogischHeb je wel eens meegemaakt dat je de enige aan de kassa was? Dwz als dat echt helemaal nooit voorkomt, moet je het wel anders gaan aanpakken.
Woonplaats erbij en je vindt haar wel. Of niet, wyccie?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Waarschijnlijk kent Andy alleen haar voornaam. Van haar naamkaartje.
Oh, dan moet je zeker wachten tot je haar weer eens buiten de supermarkt ziet. Dat praat makkelijker.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Nooit maar ik kom haar soms tegen in de metro of op straat als ik fiets of hardloop..... maar de laatste tijd niet meer....
Misschien heeft haar supermarkt wel een eigen Hyves!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Woonplaats erbij en je vindt haar wel. Of niet, wyccie?
Rare vraag misschien, maar herkent ze je dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Nooit maar ik kom haar soms tegen in de metro of op straat als ik fiets of hardloop..... maar de laatste tijd niet meer....
En verder dit dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan moet je zeker wachten tot je haar weer eens buiten de supermarkt ziet. Dat praat makkelijker.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Rare vraag misschien, maar herkent ze je dan?
Mooi. Volgende keer doen wat wyccie zegt: erop af!quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi. Volgende keer doen wat wyccie zegt: erop af!
Precies. Wyccie is de kenner op het gebied van het vinden van een partnerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi. Volgende keer doen wat wyccie zegt: erop af!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Precies. Wyccie is de kenner op het gebied van het vinden van een partner
Geen geluk in de liefde Wyc?quote:
Scrut plaagt mij daar altijd mee. Ik denk dat ik hem maar ga stalken op zijn Hyves.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen geluk in de liefde Wyc?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Scrut plaagt mij daar altijd mee. Ik denk dat ik hem maar ga stalken op zijn Hyves.
Je had toch met Peaceman?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Scrut plaagt mij daar altijd mee. Ik denk dat ik hem maar ga stalken op zijn Hyves.
Oh ja daarom heeft Peace gedumpt.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen op kale mannen viel, dat is hygiënischer
Wij gaan ervan uit dat de OP hier steeds hetzelfde is, niet dat een gestoorde gek er iets aan toevoegtquote:
Ik zou Berkery geen gestoorde gek willen noemen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wij gaan ervan uit dat de OP hier steeds hetzelfde is, niet dat een gestoorde gek er iets aan toevoegt
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou Berkery geen gestoorde gek willen noemen.
Huh!?quote:
Volgens mij vereist stalken wel enige opmerkzaamheid en oplettendheid.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh!?
Ik heb de OP wel gelezen (ooit). En zelfs zonder de OP te lezen kan ik je toch wel stalken?
Hoe lang staat dat er al in?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij vereist stalken wel enige opmerkzaamheid en oplettendheid.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat staat op m'n Hyves-pagina.
Dat zijn al zijn lovers.....quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dus dit was zijn bootje?
[ afbeelding ]
Er heeft wel één van m'n Hyves-vriendjes meegevaren met de Canal-parade.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dus dit was zijn bootje?
[ afbeelding ]
Weet hij dan wat die rare leggings moeten voorstellen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Er heeft wel één van m'n Hyves-vriendjes meegevaren met de Canal-parade.
Hij was zelf in een wit-oranje tuniekje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet hij dan wat die rare leggings moeten voorstellen?
quote:Groucho?
Harpo?
Chico?
Zeppo?
Hij is een beetje truttigquote:
Kansloosquote:Ik geef het op. Ik zoek wel gewoon op 'lang haar + Amsterdam'.
Je moet weer gaan lopen, denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:10 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. Ik slaap de laatste dagen heel slecht.![]()
Trusten, wycciequote:Welterusten.
Alles komt soms te gelijk he Diaan......quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Pfff niet aan te raden, een dag na een concert een dagje naar Avonturenpark Hellendoorn. Mn voeten doen pijn.![]()
U2 was leuk trouwens, maar niet overweldigend. Sommige nummers speelden ze in een andere en zeker niet betere uitvoering en dat is dan maar zachtjes uitgedrukt. Bono zat er soms naast. Het podium was trouwens prachtig![]()
Gisteren voordag we weggingen, werd Lennon ook nog ziek, hoge koorts en weer heel erg huilen, toen nog eerst naar huisarts geweest virus, maar geen oorontsteking gelukkig en uiteindelijk 2 uur later vertrokken.
en gisterenavond bleek het beeldbuis van onze tv bedacht te hebben dat het leuk is om een grote roze stip te hebben... dus deze week op zoek naar een andere tv
Dat lijkt me inderdaad een beetje te veel van het goedequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Pfff niet aan te raden, een dag na een concert een dagje naar Avonturenpark Hellendoorn. Mn voeten doen pijn.![]()
Het gaat ook meer om de show dan de muziek bij zulke mega-concerten.quote:U2 was leuk trouwens, maar niet overweldigend. Sommige nummers speelden ze in een andere en zeker niet betere uitvoering en dat is dan maar zachtjes uitgedrukt. Bono zat er soms naast. Het podium was trouwens prachtig![]()
Arme jongenquote:Gisteren voordag we weggingen, werd Lennon ook nog ziek, hoge koorts en weer heel erg huilen, toen nog eerst naar huisarts geweest virus, maar geen oorontsteking gelukkig en uiteindelijk 2 uur later vertrokken.
Een roze vlek komt door een sterk magnetisch veld. Staat er toevallig een digitale ontvanger in de buurt van de tv?quote:en gisterenavond bleek het beeldbuis van onze tv bedacht te hebben dat het leuk is om een grote roze stip te hebben... dus deze week op zoek naar een andere tv
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alles komt soms te gelijk he Diaan......
Ach ik ken het hoor..... soms heb je van die periodes dat het ineens vaak rot lijkt.... Accept the good because they will make you accept the bad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij ons er de laatste tijd elke maand iets...
![]()
Nou ja de vloer in de keuken moet nog maar even wachten. Ligt er al bijna 2 jaar zo bij, maar ach ooit zal het wel goedkomen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een beetje te veel van het goede
[..]
Ja, dat is waar. Maar het viel me wat dat betreft wel een beetje tegen. Het was ook best serieus. Ze kwamen ook niet erg enthousiast over.quote:Het gaat ook meer om de show dan de muziek bij zulke mega-concerten.
[..]
quote:Arme jongen![]()
[..]
Ja die staat eronder in een kastje maar een tijdje al . Er staat wel een WII naast de tv. Kunnen we er dan nog iets aan doen??quote:Een roze vlek komt door een sterk magnetisch veld. Staat er toevallig een digitale ontvanger in de buurt van de tv?
Eén voordeeltje is dat we dan wel meteen een mooie flatscreen gaan kopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik ken het hoor..... soms heb je van die periodes dat het ineens vaak rot lijkt.... Accept the good because they will make you accept the bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |