Dat is eigenlijk wel een heel leuk idee voor een jaarlijks uitje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja maar de bedoeling van het oubollige tripje is dat wij (de mannenhumorploeg) eigenlijk niet in het decor passen. Vorig jaar Giethoorn , Jaar daarvoor Keukenhof, het jaar daarvoor kerstmarkt en het jaar daarvoor waren we op een volksdansfestival....
Ja deze kosten geloof ik iets van 4 euro per stuk ofzo....quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik heb meestal na 15 euro bier wel genoeg gehad
O, dan vindt de baas het niet erg dat je wat meer eetquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja deze kosten geloof ik iets van 4 euro per stuk ofzo....
Ik ga ook zo slapenquote:
Ik kan niet slapenquote:
Succesquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nu een beker proberen binnnen te slepen
Goeiemorgen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Klein stukje hele harde Clinton van afgelopen woensdag
En ik stond al die tijd een metertje of acht van het podiumquote:
Je zag ze zwevenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ik stond al die tijd een metertje of acht van het podium![]()
Dit was het laatste nummer, duurde een minuut of tien. Ik had net stiekem nog een half jointje gerooktkrijg je dat
Stroboscopen
![]()
Ze zijn bij De Melkweg veel publieksvriendelijker en hebben het qua geluid en licht vaak beter voor elkaar dan bij Paradiso. Maar van de week had ik geen klachtenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:53 schreef tong80 het volgende:
Maar qua sfeer vind ik de Melkweg leuker.
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest. Veel te slecht weer. Had vanmiddag de stad in willen gaan... ga morgen wel.quote:
Wederom krijgt het Oosten er flink van langs wat het weer betreftquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest. Veel te slecht weer. Had vanmiddag de stad in willen gaan... ga morgen wel.
Het Oosten staat altijd vooraan als het om het weer gaat, of het nu goed of slecht weer is. De komende week wordt weer bloedheet.. dat hoeft van mij dan ook niet echt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wederom krijgt het Oosten er flink van langs wat het weer betreft
Ik had een schwalbe gemaakt en dat was de aanleiding....quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het Oosten staat altijd vooraan als het om het weer gaat, of het nu goed of slecht weer is. De komende week wordt weer bloedheet.. dat hoeft van mij dan ook niet echt.
Jammer Andy, maar waren jullie daar ook bij betrokken?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had een schwalbe gemaakt en dat was de aanleiding....
Die gozer rood wij een pingel.... Maar hij had het verdient..... hij had mij al 3 keer geslagen.... Daarna was de beer los.... Gingen die kampers helemaal door het lint!quote:
Verdiend...quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die gozer rood wij een pingel.... Maar hij had het verdient..... hij had mij al 3 keer geslagen.... Daarna was de beer los.... Gingen die kampers helemaal door het lint!
Ja op een toernooitje maar de halve finale was tegen een groep kampers.....en die deden geen moeite om de vooroordelen naar het rijk der fabelen te verwijzen.....quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Verdiend...je hebt dus gevoetbald zo te lezen en het was niet erg sportief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |