quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, d'r is niets gebeurd in dit topic tijdens jouw afwezigheid.
Dit spreekt elkaar een beetje tegen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is uit de kast gekomen. Dwz: de kast waar hij in zat wat betreft het kassameisje
Nee, maar hij mist haar wel elke dag. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow zijn er ontwikkelingen voor Andy? Hebben we wat gemist??
quote:
Dat is waar ook, deze staat nog open:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar blijft je plaatje, Wickedangel?
Jij zit ook meestal niet erg op te letten hier, hè?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is waar ook, deze staat nog open:
Nono was niet goed?quote:[ afbeelding ]
Ik was even met Diaan aan het babbelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij zit ook meestal niet erg op te letten hier, hè?
De helft van Pipo's ezel? Niet goedquote:Nono was niet goed?
Smoesjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was even met Diaan aan het babbelen.
Als-ie op de foto in de cabine van een truck had gezeten was-ie zeker geloofwaardig geweest voor mij.quote:
Ik vond het een mooie fotoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Corazon Aquino, net zo dood als Bobby Robson ().
Ik weet inmiddels dat je dit spelletje niet erg serieus neemt, ik zeg er al niets meer vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Shit, ik vergeet de drieminuten'regel'.
In vergelijk met haar voorganger en zijn vrouw deugde zij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren of mevrouw Aquino deugde of niet.
Maar dat was verder niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
In vergelijk met haar voorganger en zijn vrouw deugde zij.
Aquino heeft de corruptie niet kunnen bestrijden, heeft zich niet herkiesbaar gesteld. Later wel veel mensenrechten-onderscheidingen gehad. Dus ze zal wel gedeugd hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat was verder niet zo moeilijk.
Joehoe!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom moest er eigenlijk een topicreport voor dit topic worden gestuurd?
Omdat jullie niet meer in het vorige topic postten omdat jullie te lui waren om dit deel te openen. Alsof ik voor me lol iedere keer weer die OP zit te typenquote:
Je sloot de vorige toch gewoon? Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat jullie niet meer in het vorige topic postten omdat jullie te lui waren om dit deel te openen.
Dat heeft Berkery al voor ons gedaanquote:Alsof ik voor me lol iedere keer weer die OP zit te typen
Ja, dat zag ik wel hè.quote:
Zo rond de 290 post opeens niemand meer. Valt helemáál niet op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je sloot de vorige toch gewoon? Waar heb je het over?
Volgens mij lees jij de OP's niet eensquote:[..]
Dat heeft Berkery al voor ons gedaan
Trustenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik wel hè.
Ik zit me suf te peinzen waar ik mevrouw van ken. Maar ik ken mevrouw helemaal nergens van.
En nu heb ik hoofdpijn. Doei
Ik weet niet, ik zit er niet. Er ligt wel was te drogen en volgens mij gaat dat best snel met dit zonnetje en een beetje wind.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Is het weer lekker achterthuis?
Je zit zeker binnen naar Tros Muziekfeest op het Plein te kijkenquote:
Dat lijkt me ook. Hier in de stad is vandaag De Canal Paradequote:Er ligt wel was te drogen en volgens mij gaat dat best snel met dit zonnetje en een beetje wind.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zit zeker binnen naar Tros Muziekfeest op het Plein te kijken
[..]
Vind je dat niet leuk? Lijkt me wel grappig om even te gaan kijken...quote:Dat lijkt me ook. Hier in de stad is vandaag De Canal Parade
Nope, vind ik helemaal niks. Kan me ook niet voorstellen dat het helpt om vooroordelen jegens homo's en lesbo's tegen te gaan.quote:
Véél te druk.quote:Lijkt me wel grappig om even te gaan kijken...
Ik geloof ook niet dat het helpt, het is meer een show en een uiting van hun geaardheid. Het is een beetje overdone vind ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope, vind ik helemaal niks. Kan me ook niet voorstellen dat het helpt om vooroordelen jegens homo's en lesbo's tegen te gaan.
[..]
Ja, dat zal ook wel zo zijn, zou ik ook niets vinden.quote:Véél te druk.
Ik ga boodschappen doen. Veel plezier bij de barbecue
Is het zo erg? Ik snap niet waarom ze dat niet geloven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie neem het eens voor me op in AKQ SC...... Ze weigeren te geloven dat ik een expert ben op het gebied van Films en criminelen......
quote:
Ik las colázero en dacht: wat is dat voor iets exotisch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Wij zijn al ruimschoots klaar met bbq-en.... nu lekker aan de colazero met malibu
![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las colázero en dacht: wat is dat voor iets exotisch?
Vroeger was er een reclame, ik geloof van Coubergh, waarin Coubergh dan een eenvoudig drankje moest zijn. De reclame bestond dan uit mislukte opnames van een fictief drankje en dat heette Cocopenusa. Ik heb toen mijn moeder wijsgemaakt dat Cocopenusa ook heel lekker was. Toen heeft ze er een keer om gevraagd bij de slijterquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]het is gewoon cola zero, niets exotisch aan, maar wel de lekkerste cola vind ik. Het klinkt best leuk
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vroeger was er een reclame, ik geloof van Coubergh, waarin Coubergh dan een eenvoudig drankje moest zijn. De reclame bestond dan uit mislukte opnames van een fictief drankje en dat heette Cocopenusa. Ik heb toen mijn moeder wijsgemaakt dat Cocopenusa ook heel lekker was. Toen heeft ze er een keer om gevraagd bij de slijter![]()
ow is dat zo? Ik vind het wel lekkerder dan cola lightquote:Cola-Zero is trouwens de mannenvariant van light cola.
Zij wist als geen ander dat je wel een beetje op je hoede moet zij als ik iets nieuws vertel.quote:
Zo wordt het in de markt gezet, Kijk ook maar naar die reclame "breaking up as it should be". Volledig vanuit mannelijk perspectief.quote:[..]
ow is dat zo? Ik vind het wel lekkerder dan cola light
Ik ben het alquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Potverdikkeme..... ik word oud......
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij wist als geen ander dat je wel een beetje op je hoede moet zij als ik iets nieuws vertel.![]()
[..]
Okay. Ik kijk eigenlijk nooit reclame. De meeste dingen neem ik op en spoel dan de reclame door. Als ik iets "live" aan het kijken ben, ga ik bij de reclame zappenquote:Zo wordt het in de markt gezet, Kijk ook maar naar die reclame "breaking up as it should be". Volledig vanuit mannelijk perspectief.
Als ik zap vergeet ik meestal terug te zappenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
Okay. Ik kijk eigenlijk nooit reclame. De meeste dingen neem ik op en spoel dan de reclame door. Als ik iets "live" aan het kijken ben, ga ik bij de reclame zappen![]()
Gister de hadden we het oubollige tripje...... Helaas hadden de twee organisatoren zich er behoorlijk makkelijk en laf vanaf gemaakt. Een bezoekje aan Margraten en het drie landenpunt..... Dan hadden mijn maatje en ik het beter gedaan met Giethoorn vorig jaar! Maar daarna het Vrijthof onveilig gemaakt! Ik was pas om 6 uur vanmorgen thuis.....quote:
Ow ja, dat gebeurt hier ook nog wel eens. Dan is dat andere programma net wat leuker of interessanter.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik zap vergeet ik meestal terug te zappen
Ik ben nog maar 1x geweest, maar ik vond het wel een leuke stad. Alleen jammer van die zachte G.quote:
Ja maar de bedoeling van het oubollige tripje is dat wij (de mannenhumorploeg) eigenlijk niet in het decor passen. Vorig jaar Giethoorn , Jaar daarvoor Keukenhof, het jaar daarvoor kerstmarkt en het jaar daarvoor waren we op een volksdansfestival....quote:
Is het ook maar het hoort niet in het oubollige tripje vind ik en meer leden waren het daar mee eens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
Margraten is wel indrukwekkend. Zijn wij een paar jaar geleden geweest.
Ik ben er een tijdje voor m'n werk geweest maar ben toen niet tot nauwelijks in de stad geweest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 1x geweest, maar ik vond het wel een leuke stad.
Gaat wel wat verder dan een zachte g. Van Maastreechs versta je heel weinig.quote:Alleen jammer van die zachte G.
Volendam en Staphorst staat zeker ook nog op de agenda?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar de bedoeling van het oubollige tripje is dat wij (de mannenhumorploeg) eigenlijk niet in het decor passen. Vorig jaar Giethoorn , Jaar daarvoor Keukenhof, het jaar daarvoor kerstmarkt en het jaar daarvoor waren we op een volksdansfestival....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |