Nee, maar ik kan wel mijn nieuwe schoenen aandoen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe je één van je nieuwe jurkjes aan voor pyl?
Pyl houdt wel van mooie (bruine) schoenenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel mijn nieuwe schoenen aandoen?![]()
quote:Op de laatste foto lijkt het of Lennon een zuiplap is en op heterdaad betrapt wordt.
Dat is hij ook, een echte charmeur. Hij trok veel aandacht met zn lach en guitige gezicht.quote:
quote:Lijkt iets donkerder (?)
Of Friso of Kruidvatmerk.... het maakt hem niet uit, hij vindt tot nu toe alles nog lekker. Zelfs de couscous die hij vandaag heeft gehad. Binnenkort ga ik proberen met zelfgemaakt eten, maar ik moet nog even een Blender zien te regelen. Dat was destijds met Twan geen succesquote:
Nou de broccolischotel is niet aan te raden, die stinkt echt!! Maar de fruithapjes zijn wel lekker, af en toe neemt Twan ook nog een hap, dan wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:59 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de Olvaritprutjes wel lekker ruiken.
Dat is duidelijk een latente kinderwensquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:59 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de Olvaritprutjes wel lekker ruiken.
De groentehapjes lijken mij juist het lekkerst en de fruithapjes helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:00 schreef Diaan73 het volgende:
Nou de broccolischotel is niet aan te raden, die stinkt echt!! Maar de fruithapjes zijn wel lekker, af en toe neemt Twan ook nog een hap, dan wel.
Dat lijkt mij ook. Nu nog een man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is duidelijk een latente kinderwens
Het is toch echt andersom vind ik, maar Lennon vindt de groentehapjes en nu de maaltijden ook het lekkerst hoor, hij smult een heel potje van 200 gram leeg en neemt dan ook nog een toetje toe!! Hij begint zowaar echt goed te eten!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
De groentehapjes lijken mij juist het lekkerst en de fruithapjes helemaal niet.![]()
[..]
Die potjes kun je gewoon kopen hoorquote:Dat lijkt mij ook. Nu nog een man.
quote:
Wat grappig. Maar idd: zoutloosquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:09 schreef Diaan73 het volgende:Friso heeft wat andere originelere smaken dan Olvarit, ik wissel de merken een beetje af om zoveel mogelijk smaken aan te wennen. Ik lust het zelf niet eens
Dat kassameisje gooit roet in het eten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie hadden het toch uitgepraat?
Die is op uithuwelijkreis toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kassameisje gooit roet in het eten.
Het ziet er ook wel wat lekkerder uit als de Olvarit en het is ook al een beetje grover, is ook beter wordt gezegd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat grappig. Maar idd: zoutloos
Nee joh, d'r is niets gebeurd in dit topic tijdens jouw afwezigheid.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow zijn er ontwikkelingen voor Andy? Hebben we wat gemist??
Hij is uit de kast gekomen. Dwz: de kast waar hij in zat wat betreft het kassameisjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, d'r is niets gebeurd in dit topic tijdens jouw afwezigheid.
Dit spreekt elkaar een beetje tegen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is uit de kast gekomen. Dwz: de kast waar hij in zat wat betreft het kassameisje
Nee, maar hij mist haar wel elke dag. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
quote:
Dat is waar ook, deze staat nog open:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar blijft je plaatje, Wickedangel?
Jij zit ook meestal niet erg op te letten hier, hè?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is waar ook, deze staat nog open:
Nono was niet goed?quote:[ afbeelding ]
Ik was even met Diaan aan het babbelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij zit ook meestal niet erg op te letten hier, hè?
De helft van Pipo's ezel? Niet goedquote:Nono was niet goed?
Smoesjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was even met Diaan aan het babbelen.
Als-ie op de foto in de cabine van een truck had gezeten was-ie zeker geloofwaardig geweest voor mij.quote:
Ik vond het een mooie fotoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Corazon Aquino, net zo dood als Bobby Robson ().
Ik weet inmiddels dat je dit spelletje niet erg serieus neemt, ik zeg er al niets meer vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Shit, ik vergeet de drieminuten'regel'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |