Ik heb al een topicreport gestuurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:48 schreef brother52 het volgende:
Ah, ik zie het al. Niemand wilde een neiuwe openen.
Vanaf vandaag ex-allesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Aaargh, hoe heette hij ook alweer. Ex-trainer van o.a. PSV, dacht ik.
Ik las eerst pitsstopquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun jij dankzij deze TT ook eens een nachtje doorslapen zonder pisstop
Markante mooie man was het.quote:
Happel had ook kanker.quote:
Wij zijn weer thuis ja!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé Diaan, ben je weer (achter)thuis?
Dat was een korte vakantie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zijn weer thuis ja!!En vanmiddag ook even achterthuis....
Ja, we zijn maar een weekje geweest. A.s. maandag naar U2 hè? Daar moesten we rekening mee houden. Volgend jaar gaan we langer. Ik vind 10-12 dagen een mooi aantal. Het was wel heerlijk trouwensquote:
Doe je wel oordopjes in? Wyccie staat daar opquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, we zijn maar een weekje geweest. A.s. maandag naar U2 hè? Daar moesten we rekening mee houden.
Mooiquote:Volgend jaar gaan we langer. Ik vind 10-12 dagen een mooi aantal. Het was wel heerlijk trouwens
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe je wel oordopjes in? Wyccie staat daar op
[..]
quote:Mooi
Wyccie is het geweten van deze topicreeks waar het de gezondheid van de deelnemers betreft, zo bleek ten tijde van mijn concertbezoek eerder deze week.quote:
Ow okay.... ik heb geen oordopjes trouwens... Peace wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie is het geweten van deze topicreeks waar het de gezondheid van de deelnemers betreft, zo bleek ten tijde van mijn concertbezoek eerder deze week.
Ik heb ook oordopjes maar ik heb ze niet ingedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay.... ik heb geen oordopjes trouwens... Peace wel.
Meer dan leukquote:Was het een leuk concert?
Dit was m'n oorspronkelijke recensie:quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geweldig
Het was weer een vette bendeSoms stonden er 7 mensen op het podium, soms 15, soms 20. De man met de luier, de pimp, allerlei freaks, zangeressen., 5 gitaristen, een violist, kinderen, kleindochter van George. Uiteindelijk hebben er zo'n 35 mensen op het podium gestaan in een 3,5 uur durende show. Ik heb me wel vermaakt
![]()
Het was uiteraard af en toe snoeihard
Ik dacht gister op een gegeven moment dat m'n gehoor weer normaal was. Een uurtje later kreeg ik weer een piep in m'n oren en een kwartiertje later was-ie weg en klonk alles weer heel anders, duidelijkere hoge tonen en zo. Dus nu hoor ik alles weerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:10 schreef wyccie het volgende:
Peterselie mag ook, Diaan.
Ik denk trouwens dat het bij een concert van U2 niet nodig is.
Dat klinkt niet goed, volgende keer toch maar oordopjes in doen...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht gister op een gegeven moment dat m'n gehoor weer normaal was. Een uurtje later kreeg ik weer een piep in m'n oren en een kwartiertje later was-ie weg en klonk alles weer heel anders, duidelijkere hoge tonen en zo. Dus nu hoor ik alles weer
Moah, dit was op het randje. De meeste bands die ik zie zijn niet zo hard en spelen ook allemaal nog eens korter.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed, volgende keer toch maar oordopjes in doen...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
biib?
Okay, ik vond het eigenlijk ook niets voor jou.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, dit was op het randje. De meeste bands die ik zie zijn niet zo hard en spelen ook allemaal nog eens korter.
Nijmegen is gezellig, hè? Alleen niet vanuit de file dus. Die vrijdag was het wel een gekkenhuis.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie,we zijn in America geweest. We zijn nog langs Nijmegen gekomen vrijdag en daar een tijdje in de file gestaan. Heb je de Vierdaagse nog helemaal uitgelopen trouwens?
Hij was, zoals verwacht, weer heel makkelijk?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ben even wat fotootjes in photobucket aan het zetten, Lennon heeft geweldige gezichten getrokken. En hij heeft "gezwommen" en is zelfs kopje onder geweest een paar keer, hij vond het hartstikke leuk.
We zijn Nijmegen niet in geweest haha, maar ik vind het wel een gezellige stad. Wat goed van je dat je hem uitgelopen hebtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nijmegen is gezellig, hè? Alleen niet vanuit de file dus. Die vrijdag was het wel een gekkenhuis.
Ik heb 'm uitgelopen, het was heel mooi om de intocht van de andere kant mee te maken.![]()
America is toch een heel klein dorpje? Is er wel iets te doen, of is daar een vakantiepark?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij was, zoals verwacht, weer heel makkelijk?
Jij gaat morgen zeker naar de gay-pride met je sisters?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:37 schreef wyccie het volgende:
Ik moet het van kleine uitstapjes hebben dit jaar. In de tweede helft van augustus nog even profiteren van mijn OV-kaart.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat slaap Lennon in een stoere houding
Echt een machoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]zo lag hij ook in de buik, is te zien op de echo.
Lijkt iets donkerder (?)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |