House is wel muziek, maar het is muziek gemaakt voor mensen die niet van muziek houden. Slim concept, dat welquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus house is geen muziek.
Eindelijk iemand die eerlijk is
Ik eindigde op Lowlands altijd in de dance tent.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
House is wel muziek, maar het is muziek gemaakt voor mensen die niet van muziek houden. Slim concept, dat wel
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een heel leuk idee voor een jaarlijks uitje.
Het lijkt wel of het niet mag gebeuren...... er komt of iets tussen of ik durf niet ivm 10 mensen achter me en een collega die naast haar staat....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe is het met je kassameisje, Andy?
Dat kan ook. Misschien moet het van zoiets komen.... zo vragen is erg moeilijk....omdat er altijd mensen om heen staan en ik me soms een vieze oude man voel....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:25 schreef wyccie het volgende:
Andy, geef haar dan een leuk kaartje als je de volgende keer bij haar in de rij staat.
Het is al eng genoeg, maar als er dan, zoals je zei, ook nog tien klanten én een collega bij staan, is het helemaal verschrikkelijk. En dan is het voor het kassameisje ook iets makkelijker.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat kan ook. Misschien moet het van zoiets komen.... zo vragen is erg moeilijk....omdat er altijd mensen om heen staan en ik me soms een vieze oude man voel....
Gewoon bloemen sturen dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, maar kaartjes zijn raar. Maar ja, er zijn natuurlijk altijd mensen in de buurt.
Hoezo raar?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, maar kaartjes zijn raar. Maar ja, er zijn natuurlijk altijd mensen in de buurt.
ja soms kom ik haar ook wel alleen tegen maar de laatste tijd niet..... zal wel ivm schoolvakantie zijn.... maar ik wil haar zo snel mogelijk daten of vergeten. Dus toch maar iets ondernemen. Maar wat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is al eng genoeg, maar als er dan, zoals je zei, ook nog tien klanten én een collega bij staan, is het helemaal verschrikkelijk. En dan is het voor het kassameisje ook iets makkelijker.
Bij kaartjes of bloemen (of chocolaquote:
Misschien is dat wel de meest juiste manier.... en moet ik geduldig zijn.... maar ik wil gewoon weten of ze mij leuk vind.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij kaartjes of bloemen (of chocola) van iemand die je nauwelijks kent, krijg ik associaties met stalkers.
Ik zou zo'n kaartje dan ook wegflikkeren, maar ik ben dat meisje niet. Misschien wacht zij er juist op. Hoe dan ook, ik zou wachten, ook al duurt het nog een maand, totdat je een praatje met haar kunt maken.
Logischquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien is dat wel de meest juiste manier.... en moet ik geduldig zijn.... maar ik wil gewoon weten of ze mij leuk vind.....
Hier hoor ik een ervaren internet-stalksterquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:47 schreef wyccie het volgende:
Heb je wel eerst gecheckt of ze niet al een vriend heeft? Via Hyves of zo.
Gesnapt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier hoor ik een ervaren internet-stalkster
Ik weet niet eens of ze een page heeft.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:47 schreef wyccie het volgende:
Heb je wel eerst gecheckt of ze niet al een vriend heeft? Via Hyves of zo.
Nooit maar ik kom haar soms tegen in de metro of op straat als ik fiets of hardloop..... maar de laatste tijd niet meer....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
LogischHeb je wel eens meegemaakt dat je de enige aan de kassa was? Dwz als dat echt helemaal nooit voorkomt, moet je het wel anders gaan aanpakken.
Woonplaats erbij en je vindt haar wel. Of niet, wyccie?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Waarschijnlijk kent Andy alleen haar voornaam. Van haar naamkaartje.
Oh, dan moet je zeker wachten tot je haar weer eens buiten de supermarkt ziet. Dat praat makkelijker.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Nooit maar ik kom haar soms tegen in de metro of op straat als ik fiets of hardloop..... maar de laatste tijd niet meer....
Misschien heeft haar supermarkt wel een eigen Hyves!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Woonplaats erbij en je vindt haar wel. Of niet, wyccie?
Rare vraag misschien, maar herkent ze je dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Nooit maar ik kom haar soms tegen in de metro of op straat als ik fiets of hardloop..... maar de laatste tijd niet meer....
En verder dit dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan moet je zeker wachten tot je haar weer eens buiten de supermarkt ziet. Dat praat makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |