DAMMIT! Lost itquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:37 schreef SearchEngineEvader het volgende:
The Game
Als je maagd bent interesseert het je volgens mij geen fuck of 'het wel goed zit'quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Hmm. Als ik me 'niet echt' aangetrokken voel tot iemand, dan houdt het al snel op. Dan ga je forceren en redenen zoeken waarom iemand wel of niet leuk (genoeg) is. Wat mij betreft is dat een teken aan de wand dat het niet goed zit.
Ik weet niet waarom je dit nog erachteraan gooit, lees je eigen post eens door en je zal zien dat je eigenlijk geen probleem hebt om haar te 'krijgen'. Ze toont interesse en er komt meer contact van haar kant dan van de jouwe. Het lijkt erop dat jij degene bent die niet helemaal geïnteresseerd is. Misschien wel doordat je Game in orde is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:37 schreef SearchEngineEvader het volgende:
Owja, The Game heb ik nu wel gelezen, dus die truuks ken ik nu wel (in theoretisch opzicht, en qua gesprekstechnieken herken ik steeds meer in de interactie met meisjes/vrouwen)
Dus tenzij je iets nieuws te melden hebt op dat gebied, laat maar zitten. (om even alle "you're an AFC" posts te pre-empten)
Wie zegt dat je moet zoenen? Ga wat samen doen, je moet ook absoluut niet denken dat je aan het einde van een date zal moeten zoenen of wat dan ook, dat kan je wel als doel stellen maar dat kun je beter niet doen. Een date valt ook niet tegen als je niet zoent en je kan zeker een tweede date krijgt als je niet zoent, en dat zeg ik gewoon uit ervaring.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:05 schreef SearchEngineEvader het volgende:
Het gaat mij eigenlijk meer om de vraag of je het moreel zou kunnen verantwoorden. Ergens heb ik ook nog wel moeite met het zonder scrupules toepassen van de veroveringstechnieken.
Maar goed. nee ik zit wel een beetje op de schopsteol als het om klagen gaat. Dat snap ik zelf ook wel.
Of ik het eng vindt? Een beetje wel, maar dat is in mijn hoofd slechts een secundaire zorg en als het moment daar is denk ik dat ik daar mij wel overheen kan zetten. Alle firsts zijn eng tot je ze gedaan hebt. Ik denk dat ik wel min of meer zeker moet weten dat ik iemand leuk vindt voor ik over zou gaan tot zoenen ofzo, dat dan weer wel.
Waarom maak je je al druk over zoenen en moreel? Kijk of je gewoon met dat meisje kan afspreken, en kijk hoe het is! Misschien vind je haar hartstikke leuk, dan komen die dingen vanzelf.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:05 schreef SearchEngineEvader het volgende:
Het gaat mij eigenlijk meer om de vraag of je het moreel zou kunnen verantwoorden. Ergens heb ik ook nog wel moeite met het zonder scrupules toepassen van de veroveringstechnieken.
Maar goed. nee ik zit wel een beetje op de schopsteol als het om klagen gaat. Dat snap ik zelf ook wel.
Of ik het eng vindt? Een beetje wel, maar dat is in mijn hoofd slechts een secundaire zorg en als het moment daar is denk ik dat ik daar mij wel overheen kan zetten. Alle firsts zijn eng tot je ze gedaan hebt. Ik denk dat ik wel min of meer zeker moet weten dat ik iemand leuk vindt voor ik over zou gaan tot zoenen ofzo, dat dan weer wel.
Enigzins offtopic, maar MSN is ook geen goede manier om met elkaar te communiceren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:37 schreef SearchEngineEvader het volgende:
Probleem:
Het gekke is dat ik me op zich wel op mijn gemak voel bij d'r waneer we IRL ontmoeten, maar dat het op msn enzo compleet spaak lijkt te lopen.
Datte! Kap met dat msnen, dat kan zo´n vertekend beeld geven. Spreek gewoon IRL met haar af en misschien springen de vonken dan weer over. En anders zoen je een keer en kap je het dan af. Het wordt pas vals als je bewust weken van haar tijd gaat zitten verdoen maar van een keer zoenen gaat ze echt niet in een hoekje liggen huilen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Enigzins offtopic, maar MSN is ook geen goede manier om met elkaar te communiceren.
Lichaamstaal en intonatie komen niet over en omdat je erg lang na kan denken voordat je antwoord geeft, vind ik het ook maar weinig spontaan en soms zelfs "gespeeld".
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:40 schreef Karina het volgende:
Als je twijfelt zou ik er maar niet aan beginnen, dat gaat op een teleurstelling uitlopen: voor jou of voor dat meisje. Volgens mij vindt zij je "gewoon" aardig om mee te kletsen, meer niet.
Hmm, volgens jou zit ik in de friendszone dus? We zullen zien hoe het gaat straks.quote:En je wilt te graag, spreek liever eens met iemand af die je ECHT leuk/aantrekkelijk, etc. vindt.
Echt geweldig, nee. Maar ik doe niet onder voor haar denk ik. Maar zeg nou zelf, als ik mijzelf echt zo geweldig vond, had ik dan ook echt dit zo onzekere topic geopend?quote:Verder heb ik een beetje het gevoel dat jij jezelf nogal geweldig vindt, je hebt een hekel aan domme meisjes en het meisje in de OP is een beetje mollig, dus dat is eigenlijk ook al niet goed.
Die constructie kan wel. Volgens taalweb is het niet fout, maar is het spreektaal. Kan spreektaal op een forum? Gezien het informele karakter denk ik dat het geen halszaak is.quote:Oh en "wouden"
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:49 schreef Tamashii het volgende:
Daten met iemand die niet aantrekkelijk is, is onzin.
Iedereen is ergens wel aantrekkelijk, waarschijnlijk bedoel je uiterlijk en dat is nogal stupid.
We weten allemaal dat het oog ook wat wil, maar zulke verhalen begrijp ik niet.
Ow, zo'n mensen heb ik ook, geen probleem van maken. Met mijn beste vriendin bijvoorbeeld kan ik uren praten aan de telefoon als ik wil, maar op MSN werkt het gewoon niet. Heb het ook wel eens andersom meegemaakt, dus dat wil allemaal niets zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:37 schreef SearchEngineEvader het volgende:
Probleem:
Het gekke is dat ik me op zich wel op mijn gemak voel bij d'r waneer we IRL ontmoeten, maar dat het op msn enzo compleet spaak lijkt te lopen.
Ik sluit mij hierbij aan. Je bent eind 20, hebt nog totaal geen ervaring met vrouwen. Je kunt op z'n minst even met haar afspreken om te kijken hoe het gaat. Je hoeft niet met haar te trouwen. Maar je weert het nu alweer af met "Ik vind haar iets mollig"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:40 schreef Karina het volgende:
Als je twijfelt zou ik er maar niet aan beginnen, dat gaat op een teleurstelling uitlopen: voor jou of voor dat meisje. Volgens mij vindt zij je "gewoon" aardig om mee te kletsen, meer niet.
Verder heb ik een beetje het gevoel dat jij jezelf nogal geweldig vindt, je hebt een hekel aan domme meisjes en het meisje in de OP is een beetje mollig, dus dat is eigenlijk ook al niet goed. En je wilt te graag, spreek liever eens met iemand af die je ECHT leuk/aantrekkelijk, etc. vindt.
Een decennium is 10 jaar. Dus het 3e decennium is 30 jaar, dat betekent dat je eind 30 bent.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:37 schreef SearchEngineEvader het volgende:
Heel verhaal, leer snellezen als je het te lang vindt!
profielschets:Ik ben achter in mijn 3e decennium. Ik loop een beetje achter in mijn ontwikkeling als het om de liefde gaat.
Ik denk eind twintig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:49 schreef semexo het volgende:
[..]
Een decennium is 10 jaar. Dus het 3e decennium is 30 jaar, dat betekent dat je eind 30 bent.
Wat dat betreft vind ik dat je weinig eisen meer kunt stellen. Je hebt niet veel tijd meer om het te ervaren.
tel eens goed, als je in het einde van je derde decennium zit, ben je einde twintig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:49 schreef semexo het volgende:
Een decennium is 10 jaar. Dus het 3e decennium is 30 jaar, dat betekent dat je eind 30 bent.
Wat dat betreft vind ik dat je weinig eisen meer kunt stellen. Je hebt niet veel tijd meer om het te ervaren.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:49 schreef semexo het volgende:
Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:
dus omdat hij bijna dertig is en 0 ervaring heeft met vrouwen, moet hij maar met alles daten wat vrouwelijk is, ook als hij ze niet aantrekkelijk vindt...
volgens mij word je daar alleen maar moedelozer van.
Ik ben wel benieuwd wat iedereen hiervan vindt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:
dus omdat hij bijna dertig is en 0 ervaring heeft met vrouwen, moet hij maar met alles daten wat vrouwelijk is, ook als hij ze niet aantrekkelijk vindt...
volgens mij word je daar alleen maar moedelozer van.
Zoiets was ik ook van plan als eerste date eigenlijk, maar dat noem jij geen date dus?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:00 schreef Catbert het volgende:
En @TS: In plaats van een date kun je ook gewoon eens wat met d'r gaan drinken. Zie niet waarom dat gemeen zou zijn. Gezellig en sowieso leerzaam, ook als je niks doet leer je met vrouwen omgaan.
Sorry for being captain stupid, maar why not?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Xeanor het volgende:
Je moet overigens NOOIT het woord 'date' gebruiken wanneer je iemand mee uit vraagt of wanneer je met haar praat over een afspraak met haar die gaat komen, bezig is of geweest is.
Zomaar een tip.
Ik quote maar gewoon even in plaats van dat ik het zelf ga verwoorden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:18 schreef SearchEngineEvader het volgende:
[..]
Sorry for being captain stupid, maar why not?
Of je je zelf eraan wilt houden, die keuze is aan jou.quote:And I never use the word date. This is super important.
When you ask a woman out on a date, you are effectively communicating that she already has you, and even worse, it also sets up a “dating frame” in her head. Until after you have slept with a woman, never subcommunicate that she already has you, because then she is highly likely to lose interest.
The dating frame just works against you in all sorts of ways. On a date, she has to “watch out” and “not give it up on the first date.” Her friends put social pressure on her by asking, “So who are you dating?” She knows that you want her, which takes away tons of potential mystery and suspense. She also will likely have an expectation that you will buy her dinner or something.
Omdat dat woord te veel (overdreven) lading heeft.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:18 schreef SearchEngineEvader het volgende:
[..]
Sorry for being captain stupid, maar why not?
Wat een gelul in de ruimte zegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:26 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik quote maar gewoon even in plaats van dat ik het zelf ga verwoorden.
[..]
Of je je zelf eraan wilt houden, die keuze is aan jou.
Ah, framing. Daar was ik nog niet aan toegekomen, en het is sowieso een beetje de wat meer manipulatieve van van het pickup verhaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:26 schreef Xeanor het volgende:
[..]
[..]
Nee, je kunt gewoon wat gaan drinken. Nu noem ik het zelf snel een 'date' als het met een meid is, ook als ik nik smet d'r wil ofzo, maar in haar geval kan ze het misschien verkeerd opvatten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:49 schreef SearchEngineEvader het volgende:
Zoiets was ik ook van plan als eerste date eigenlijk, maar dat noem jij geen date dus?
Wat een onzin. Ik vind het nogal irritant dat mensen steeds met die pick-up technieken aankomen. Alsof een beetje meid niet door heeft dat je d'r leuk vindtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:26 schreef Xeanor het volgende:
Nee. Vrouwen zijn niet meer geinteresseerd als de man wanhopig gaat lopen doen. Het hele idee van die "dating techniques" boeken is om kansloze nerds die normaal bij de eerste de beste vrouw compleet wanhopig gaan lopen doen zoveer de andere kant op te duwen dat ze een kans maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:54 schreef RRGJL het volgende:
Nee dat is zo, maar ik denk wel dat je door het niet zo direct te benoemen de onzekerheid er nog een beetje in houdt.
Het is wel algemeen bekend dat vrouwen al snel niet meer geinteresseerd zijn als de man 'te makkelijk' is.
Nee hoor. De technieken werken gewoon en zijn ook bewezen. Dat jij daar niet mee kan leven en liever iets anders geloofd, tja. Dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee. Vrouwen zijn niet meer geinteresseerd als de man wanhopig gaat lopen doen. Het hele idee van die "dating techniques" boeken is om kansloze nerds die normaal bij de eerste de beste vrouw compleet wanhopig gaan lopen doen zoveer de andere kant op te duwen dat ze een kans maken.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat een gelul in de ruimte zegIk heb nog nooit problemen gehad met een date een date noemen. Fuck al die regeltjes.
Ik wist natuurlijk al dat reacties als deze zouden komen voordat ik het had gepost. Er zijn tienduizenden adviezen over daten en relaties mogelijk die je van wie dan ook zal krijgen, al is het je oma. Maar uiteindelijk kan je misschien beter luisteren naar iemand die zichzelf een pickup guru vindt dan naar je zus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik vind het nogal irritant dat mensen steeds met die pick-up technieken aankomen. Alsof een beetje meid niet door heeft dat je d'r leuk vindt
de rode pilquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:12 schreef Zeven7 het volgende:
Als het echt wederzijds is en de vonken slaan over dan interesseert het de man noch de vrouw ene biet of je het een date noemt en wie er al dan niet "te makkelijk" is.
Dan ga je er gewoon allebei voor. En als de man dan een beetje vaag gaat zitten doen dan kan ie wat mij betreft ophoepelen.
Weet je nu al wat je gaat doen TS?
Matrix-verwijzing, TS gaat in het diepe springen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Matrix-verwijzing, TS gaat in het diepe springen...You sir, are totally correct!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SEE the clone for the mask it really is!
Ik ga liever op mijn eigen ervaringen af, dan op een boek van een Amerikaanse praatjesmaker, als je het niet erg vindt...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:20 schreef Xeanor het volgende:
[..]
[..]
Ik wist natuurlijk al dat reacties als deze zouden komen voordat ik het had gepost. Er zijn tienduizenden adviezen over daten en relaties mogelijk die je van wie dan ook zal krijgen, al is het je oma. Maar uiteindelijk kan je misschien beter luisteren naar iemand die zichzelf een pickup guru vindt dan naar je zus.
Godver wat een load of bullcrap is dat zegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:26 schreef Xeanor het volgende:
[..]
[..]
Wel even checken of je date dit soort referenties wel snapt, hè. Het komt op mij een beetje nerderig over.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:26 schreef SearchEngineEvader het volgende:
[..]
You sir, are totally correct!
Ik ga het ook niet promoten hier. Doe wat je wil.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik ga liever op mijn eigen ervaringen af, dan op een boek van een Amerikaanse praatjesmaker, als je het niet erg vindt...
Ik heb weleens iets gehad puur op uiterlijk. Was een lekker wijf en goed in bed maar verder waren we totaal verschillend. Die heb ik er na 2 weken uitgetrapt. Meer frustraties van als plezier.. Dus innerlijk is minstens zo belangrijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:31 schreef wapwip het volgende:
Ik heb ooit een relatie gehad met iemand die ik niet knap vond, dus puur op innerlijk. Dat heeft 3 weken goedgegaanIk vind uiteriljk toch wel echt heel belangrijk, dus als je die persoon niet aantrekkelijk vindt, zou ik er nietmee gaan daten. Of van te voren duidelijk maken dat je hem/haar niet als relatiemateriaal ziet.
Dat snap ik. Ik stem mijn bewoordingen wel af op mijn toehoorder(s) en het leek mij dat deze referentie voor een publiek dat google in een muisklik kan bereiken het toch niet zo'n moeilijk was om te begrijpen of om deze anders op te zoeken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel even checken of je date dit soort referenties wel snapt, hè. Het komt op mij een beetje nerderig over.
Idem. Al doende leert men. Daten leer je niet uit een boek.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ga liever op mijn eigen ervaringen af, dan op een boek van een Amerikaanse praatjesmaker, als je het niet erg vindt...
Wat een openbaring!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:31 schreef Keltie het volgende:
Ik heb weleens iets gehad puur op uiterlijk. Was een lekker wijf en goed in bed maar verder waren we totaal verschillend. Die heb ik er na 2 weken uitgetrapt. Meer frustraties van als plezier.. Dus innerlijk is minstens zo belangrijk
Met het uiterlijk begint wel alles, dus ik begrijp het wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:49 schreef Tamashii het volgende:
Daten met iemand die niet aantrekkelijk is, is onzin.
Iedereen is ergens wel aantrekkelijk, waarschijnlijk bedoel je uiterlijk en dat is nogal stupid.
We weten allemaal dat het oog ook wat wil, maar zulke verhalen begrijp ik niet.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:11 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Met het uiterlijk begint wel alles, dus ik begrijp het wel.
Dude, red pill. (nuff said lijkt me toch?)quote:
Ik heb een hekel aan herhalen, that's all.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Gast doe anders ff niet zo uit de hoogte?
Je gedraagt je alsof je alles wel weet en beter en slimmer bent dan iedereen. Maar ondertussen eind 20 en nog nooit gezoend. Als je ook zo tegen vrouwen doet, en met je geek-speak over red-pills etc. kan ik me er wat bij voorstellen
Al heb ik de Matrix wel gezien, is het niet dat dat direct een lichtje doet branden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:19 schreef SearchEngineEvader het volgende:
[..]
Dude, red pill. (nuff said lijkt me toch?)
De kern van de vraag was de morele verantwoording, en het antwoord van de crowd lijkt te zijn: "Ga met haar uit, want als het niet klikt lukt het toch niet maar je bent dan wel een ervaring rijker."
Ik laat wel even weten hoe het allemaal is gegaan en waar ik heen wil als de date is geweest.
Zeker, zonder dat zit je op een dood spoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:29 schreef SG-sam het volgende:
Toch ben ik van mening dat aantrekkingskracht een cruciale factor is bij het aangaan van een relatie.
Dit dus! Je doet echt alsof je gods gift bent, en dat ze blij mag zijn dat ze met je op date mag.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Gast doe anders ff niet zo uit de hoogte?
Je gedraagt je alsof je alles wel weet en beter en slimmer bent dan iedereen. Maar ondertussen eind 20 en nog nooit gezoend. Als je ook zo tegen vrouwen doet, en met je geek-speak over red-pills etc. kan ik me er wat bij voorstellen
Ik ben eerder benieuwd hoe HIJ eruit ziet!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:08 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben eigenlijk best beniewd hoe ze eruit ziet
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:26 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd hoe HIJ eruit ziet!
Haha. Ik vraag me echt af hoe je op dit soort grapjes komt. Fucking geniaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:37 schreef Max_Aue het volgende:
Ga anders samen eens naar de film. Of huur er eentje, zoals :
[ afbeelding ]
Dat ligt ook maar aan de vrouw in kwestie. Mijn ex bijvoorbeeld hield niet van dat eromheen draaien, ze vond dat juist vermoeiend en dan was haar interesse weg. Leuk zo'n regeltjes, maar dat geldt dus niet voor iedereen. En dat "te makkelijk" slaat niet op het tonen van interesse, vrouwen houden nu eenmaal van aadacht, maar dat slaat op het altijd maar ja en amen zeggen op alles wat ze zegt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:54 schreef RRGJL het volgende:
Nee dat is zo, maar ik denk wel dat je door het niet zo direct te benoemen de onzekerheid er nog een beetje in houdt.
Het is wel algemeen bekend dat vrouwen al snel niet meer geinteresseerd zijn als de man 'te makkelijk' is.
exactecally.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:52 schreef Hephaistos. het volgende:
Ben je niet gewoon excuses aan het verzinnen om niet in het diepe te hoeven springen?
Mijn God,quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:26 schreef Xeanor het volgende:
[..]
[..]
ja xeanor, hoe moet je het dan wél noemen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:23 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Mijn God,zo briljant, nu snap ik mijn vorige 'dates' beter.
Gewoon afspraak, lijkt mij. Heb je zin om iets te drinken morgenavond/volgende week? Ja? Okay, ... Afspraak op ****. Zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja xeanor, hoe moet je het dan wél noemen?
Afspraak(je) is toch gewoon de nederlandse vertaling van Date?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:05 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Gewoon afspraak, lijkt mij. Heb je zin om iets te drinken morgenavond/volgende week? Ja? Okay, ... Afspraak op ****. Zo.
Nee dat is deal. (als je het verkeerd interpreteert)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Afspraak(je) is toch gewoon de nederlandse vertaling van Date?
De vraag blijft staan: Welk woord moet je dan gebruiken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef Xeanor het volgende:
"Date" betekent gewoon dat je een afspraak hebt die gericht is op het leren kennen van een mogelijke partner. Je hebt geen date met je familie, vrienden of vriendinnen. Je hebt alleen dates met mogelijk relatiemateriaal. Zo staat het in ieder geval bekend in de volksmond. Je gaat niet zeggen ik heb morgen een date met m'n moeder, je zegt dan ik ga morgen thee drinken bij m'n moeder. Door het woord te gebruiken weet zij al precies wat je nou eigenlijk van haar wil.
Moet je dan een woord gebruiken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De vraag blijft staan: Welk woord moet je dan gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |