abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 juli 2009 @ 10:15:07 #26
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_71482863
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 00:37 schreef SearchEngineEvader het volgende:
Probleem:
Het gekke is dat ik me op zich wel op mijn gemak voel bij d'r waneer we IRL ontmoeten, maar dat het op msn enzo compleet spaak lijkt te lopen.
Ow, zo'n mensen heb ik ook, geen probleem van maken. Met mijn beste vriendin bijvoorbeeld kan ik uren praten aan de telefoon als ik wil, maar op MSN werkt het gewoon niet. Heb het ook wel eens andersom meegemaakt, dus dat wil allemaal niets zeggen.
Don't let my username fool you...
pi_71483148
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 08:40 schreef Karina het volgende:
Als je twijfelt zou ik er maar niet aan beginnen, dat gaat op een teleurstelling uitlopen: voor jou of voor dat meisje. Volgens mij vindt zij je "gewoon" aardig om mee te kletsen, meer niet.

Verder heb ik een beetje het gevoel dat jij jezelf nogal geweldig vindt, je hebt een hekel aan domme meisjes en het meisje in de OP is een beetje mollig, dus dat is eigenlijk ook al niet goed. En je wilt te graag, spreek liever eens met iemand af die je ECHT leuk/aantrekkelijk, etc. vindt.
Ik sluit mij hierbij aan. Je bent eind 20, hebt nog totaal geen ervaring met vrouwen. Je kunt op z'n minst even met haar afspreken om te kijken hoe het gaat. Je hoeft niet met haar te trouwen. Maar je weert het nu alweer af met "Ik vind haar iets mollig"
pi_71483468
dus omdat hij bijna dertig is en 0 ervaring heeft met vrouwen, moet hij maar met alles daten wat vrouwelijk is, ook als hij ze niet aantrekkelijk vindt...

volgens mij word je daar alleen maar moedelozer van.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_71483647
Hij zegt niet dat hij haar niet aantrekkelijk vindt, hij geeft zelfs aan haar soms heel leuk te vinden. En voelt soms zelfs een vlinder. Maar ze is iets te mollig.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 10:47:06 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71483687
Of is het 'ik weet niet of ik haar aantrekkelijk vind' TS' zoveelste smoes om wat betreft zijn liefdesleven aan de kant te blijven staan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_71483741
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 00:37 schreef SearchEngineEvader het volgende:
Heel verhaal, leer snellezen als je het te lang vindt!

profielschets:
  • Ik ben achter in mijn 3e decennium. Ik loop een beetje achter in mijn ontwikkeling als het om de liefde gaat.
  • Een decennium is 10 jaar. Dus het 3e decennium is 30 jaar, dat betekent dat je eind 30 bent.

Wat dat betreft vind ik dat je weinig eisen meer kunt stellen. Je hebt niet veel tijd meer om het te ervaren.
    Veni vidi foetsie
    pi_71483768
    Man the harp....

Nee serieus TS; je voelt toch (zo af en toe) wel íets voor haar. Ik zou gewoon proberen te ontdekken wat dat precies is, en word het niks dan heb je in ieder geval wat 'ervaring' opgedaan die je wellicht weer van pas kan komen in toekomstige dates/relaties
      vrijdag 31 juli 2009 @ 10:52:21 #33
    63594 Lienekien
    Sunshower kisses...
    pi_71483818
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 10:49 schreef semexo het volgende:

[..]

Een decennium is 10 jaar. Dus het 3e decennium is 30 jaar, dat betekent dat je eind 30 bent.

Wat dat betreft vind ik dat je weinig eisen meer kunt stellen. Je hebt niet veel tijd meer om het te ervaren.
    Ik denk eind twintig.
    pi_71483926
    quote:

Een decennium is 10 jaar. Dus het 3e decennium is 30 jaar, dat betekent dat je eind 30 bent.

tel eens goed, als je in het einde van je derde decennium zit, ben je einde twintig.
    PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
      vrijdag 31 juli 2009 @ 10:59:10 #35
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_71484002
    quote:

Van 0-9 is je eerste decennium. Van 10-19 je 2e. Van 20-29 je 3e. De 19e eeuw is toch ook van 1800 tot 1899.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      vrijdag 31 juli 2009 @ 11:00:23 #36
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_71484038
    En @TS: In plaats van een date kun je ook gewoon eens wat met d'r gaan drinken. Zie niet waarom dat gemeen zou zijn. Gezellig en sowieso leerzaam, ook als je niks doet leer je met vrouwen omgaan.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      vrijdag 31 juli 2009 @ 11:48:41 #37
    95427 Hephaistos.
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_71485439
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:
    dus omdat hij bijna dertig is en 0 ervaring heeft met vrouwen, moet hij maar met alles daten wat vrouwelijk is, ook als hij ze niet aantrekkelijk vindt...

Oefening baart kunst
    pi_71485469
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:

Ik ben wel benieuwd wat iedereen hiervan vindt.
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 11:00 schreef Catbert het volgende:
    En @TS: In plaats van een date kun je ook gewoon eens wat met d'r gaan drinken. Zie niet waarom dat gemeen zou zijn. Gezellig en sowieso leerzaam, ook als je niks doet leer je met vrouwen omgaan.
    Zoiets was ik ook van plan als eerste date eigenlijk, maar dat noem jij geen date dus?
    SEE the clone for the mask it really is!
      vrijdag 31 juli 2009 @ 11:51:51 #39
    63594 Lienekien
    Sunshower kisses...
    pi_71485537
    Ik denk dat je er niet zo zwaar aan moet tillen en gewoon eens moet uitgaan met een aardige meid. Ze hoeft niet je droomvrouw te zijn, je hoeft er niet mee te zoenen. Gewoon doen, dan gaat de volgende keer ook gemakkelijker.
    pi_71485738
    Je moet overigens NOOIT het woord 'date' gebruiken wanneer je iemand mee uit vraagt of wanneer je met haar praat over een afspraak met haar die gaat komen, bezig is of geweest is.

Zomaar een tip.
    pi_71486339
    Mijn ervaring is wel dat je in eerste instantie iemand te snel af kunt wijzen en achteraf erachter kunt komen dat die persoon toch wel leuk is. Je moet iemand dus wel een kans (kunnen) geven inderdaad, maar je moet het ook weer niet gaan forceren.

Daarnaast vind ik het nogal hypocriet dat sommige mensen het afkeuren dat iemand een ander 'niet aantrekkelijk' vindt. Dat wil heus niet per sé zeggen dat je alleen maar op fotomodellen valt. Elk mens heeft een andere smaak en aantrekkingskracht op het fysieke vlak is gewoon net zo belangrijk. Natuurlijk moet iemands innerlijk je daarnaast ook nog aanstaan, maar zonder uiterlijk waar je je mee 'durft te vertonen' zal het nooit iets worden.
    pi_71486381
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Xeanor het volgende:
    Je moet overigens NOOIT het woord 'date' gebruiken wanneer je iemand mee uit vraagt of wanneer je met haar praat over een afspraak met haar die gaat komen, bezig is of geweest is.

Zomaar een tip.
    Sorry for being captain stupid, maar why not?
    pi_71486575
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 12:18 schreef SearchEngineEvader het volgende:

[..]

Ik quote maar gewoon even in plaats van dat ik het zelf ga verwoorden.
    quote:
    And I never use the word date. This is super important.

When you ask a woman out on a date, you are effectively communicating that she already has you, and even worse, it also sets up a “dating frame” in her head. Until after you have slept with a woman, never subcommunicate that she already has you, because then she is highly likely to lose interest.

The dating frame just works against you in all sorts of ways. On a date, she has to “watch out” and “not give it up on the first date.” Her friends put social pressure on her by asking, “So who are you dating?” She knows that you want her, which takes away tons of potential mystery and suspense. She also will likely have an expectation that you will buy her dinner or something.
    Of je je zelf eraan wilt houden, die keuze is aan jou.
    pi_71486609
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 12:18 schreef SearchEngineEvader het volgende:

[..]

Omdat dat woord te veel (overdreven) lading heeft. Je kan het beter hebben over 'afspraakje' of 'iets leuk gaan doen' of 'gezellig iets gaan drinken' .
    pi_71486684
    Mollige meisjes
    Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
      vrijdag 31 juli 2009 @ 12:32:42 #46
    95427 Hephaistos.
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_71486716
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 12:26 schreef Xeanor het volgende:

[..]

[..]

Wat een gelul in de ruimte zeg Ik heb nog nooit problemen gehad met een date een date noemen. Fuck al die regeltjes.
    pi_71486747
    quote:

[..]

[..]

Ah, framing. Daar was ik nog niet aan toegekomen, en het is sowieso een beetje de wat meer manipulatieve van van het pickup verhaal.
    Anyways, het is nu al te laat om het nog te veranderen. Ik moet dan maar gewoon maar kijken of het gaat werken. Sowieso wordt door de afstand nooit toevallig of 'even' een ontmoeting tot stand gebracht, tenzij we allebij op hetzelfde event moeten werken.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 12:47:25 #48
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_71487061
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 11:49 schreef SearchEngineEvader het volgende:
    Zoiets was ik ook van plan als eerste date eigenlijk, maar dat noem jij geen date dus?
    Nee, je kunt gewoon wat gaan drinken. Nu noem ik het zelf snel een 'date' als het met een meid is, ook als ik nik smet d'r wil ofzo, maar in haar geval kan ze het misschien verkeerd opvatten.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 12:49:22 #49
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_71487109
    quote:

Wat een onzin. Ik vind het nogal irritant dat mensen steeds met die pick-up technieken aankomen. Alsof een beetje meid niet door heeft dat je d'r leuk vindt
    pi_71487230
    Nee dat is zo, maar ik denk wel dat je door het niet zo direct te benoemen de onzekerheid er nog een beetje in houdt.
    Het is wel algemeen bekend dat vrouwen al snel niet meer geinteresseerd zijn als de man 'te makkelijk' is.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')