Ow, zo'n mensen heb ik ook, geen probleem van maken. Met mijn beste vriendin bijvoorbeeld kan ik uren praten aan de telefoon als ik wil, maar op MSN werkt het gewoon niet. Heb het ook wel eens andersom meegemaakt, dus dat wil allemaal niets zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:37 schreef SearchEngineEvader het volgende:
Probleem:
Het gekke is dat ik me op zich wel op mijn gemak voel bij d'r waneer we IRL ontmoeten, maar dat het op msn enzo compleet spaak lijkt te lopen.
Ik sluit mij hierbij aan. Je bent eind 20, hebt nog totaal geen ervaring met vrouwen. Je kunt op z'n minst even met haar afspreken om te kijken hoe het gaat. Je hoeft niet met haar te trouwen. Maar je weert het nu alweer af met "Ik vind haar iets mollig"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:40 schreef Karina het volgende:
Als je twijfelt zou ik er maar niet aan beginnen, dat gaat op een teleurstelling uitlopen: voor jou of voor dat meisje. Volgens mij vindt zij je "gewoon" aardig om mee te kletsen, meer niet.
Verder heb ik een beetje het gevoel dat jij jezelf nogal geweldig vindt, je hebt een hekel aan domme meisjes en het meisje in de OP is een beetje mollig, dus dat is eigenlijk ook al niet goed. En je wilt te graag, spreek liever eens met iemand af die je ECHT leuk/aantrekkelijk, etc. vindt.
Een decennium is 10 jaar. Dus het 3e decennium is 30 jaar, dat betekent dat je eind 30 bent.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:37 schreef SearchEngineEvader het volgende:
Heel verhaal, leer snellezen als je het te lang vindt!
profielschets:Ik ben achter in mijn 3e decennium. Ik loop een beetje achter in mijn ontwikkeling als het om de liefde gaat.
Ik denk eind twintig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:49 schreef semexo het volgende:
[..]
Een decennium is 10 jaar. Dus het 3e decennium is 30 jaar, dat betekent dat je eind 30 bent.
Wat dat betreft vind ik dat je weinig eisen meer kunt stellen. Je hebt niet veel tijd meer om het te ervaren.
tel eens goed, als je in het einde van je derde decennium zit, ben je einde twintig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:49 schreef semexo het volgende:
Een decennium is 10 jaar. Dus het 3e decennium is 30 jaar, dat betekent dat je eind 30 bent.
Wat dat betreft vind ik dat je weinig eisen meer kunt stellen. Je hebt niet veel tijd meer om het te ervaren.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:49 schreef semexo het volgende:
Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:
dus omdat hij bijna dertig is en 0 ervaring heeft met vrouwen, moet hij maar met alles daten wat vrouwelijk is, ook als hij ze niet aantrekkelijk vindt...
volgens mij word je daar alleen maar moedelozer van.
Ik ben wel benieuwd wat iedereen hiervan vindt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:
dus omdat hij bijna dertig is en 0 ervaring heeft met vrouwen, moet hij maar met alles daten wat vrouwelijk is, ook als hij ze niet aantrekkelijk vindt...
volgens mij word je daar alleen maar moedelozer van.
Zoiets was ik ook van plan als eerste date eigenlijk, maar dat noem jij geen date dus?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:00 schreef Catbert het volgende:
En @TS: In plaats van een date kun je ook gewoon eens wat met d'r gaan drinken. Zie niet waarom dat gemeen zou zijn. Gezellig en sowieso leerzaam, ook als je niks doet leer je met vrouwen omgaan.
Sorry for being captain stupid, maar why not?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Xeanor het volgende:
Je moet overigens NOOIT het woord 'date' gebruiken wanneer je iemand mee uit vraagt of wanneer je met haar praat over een afspraak met haar die gaat komen, bezig is of geweest is.
Zomaar een tip.
Ik quote maar gewoon even in plaats van dat ik het zelf ga verwoorden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:18 schreef SearchEngineEvader het volgende:
[..]
Sorry for being captain stupid, maar why not?
Of je je zelf eraan wilt houden, die keuze is aan jou.quote:And I never use the word date. This is super important.
When you ask a woman out on a date, you are effectively communicating that she already has you, and even worse, it also sets up a “dating frame” in her head. Until after you have slept with a woman, never subcommunicate that she already has you, because then she is highly likely to lose interest.
The dating frame just works against you in all sorts of ways. On a date, she has to “watch out” and “not give it up on the first date.” Her friends put social pressure on her by asking, “So who are you dating?” She knows that you want her, which takes away tons of potential mystery and suspense. She also will likely have an expectation that you will buy her dinner or something.
Omdat dat woord te veel (overdreven) lading heeft.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:18 schreef SearchEngineEvader het volgende:
[..]
Sorry for being captain stupid, maar why not?
Wat een gelul in de ruimte zegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:26 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik quote maar gewoon even in plaats van dat ik het zelf ga verwoorden.
[..]
Of je je zelf eraan wilt houden, die keuze is aan jou.
Ah, framing. Daar was ik nog niet aan toegekomen, en het is sowieso een beetje de wat meer manipulatieve van van het pickup verhaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:26 schreef Xeanor het volgende:
[..]
[..]
Nee, je kunt gewoon wat gaan drinken. Nu noem ik het zelf snel een 'date' als het met een meid is, ook als ik nik smet d'r wil ofzo, maar in haar geval kan ze het misschien verkeerd opvatten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:49 schreef SearchEngineEvader het volgende:
Zoiets was ik ook van plan als eerste date eigenlijk, maar dat noem jij geen date dus?
Wat een onzin. Ik vind het nogal irritant dat mensen steeds met die pick-up technieken aankomen. Alsof een beetje meid niet door heeft dat je d'r leuk vindtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:26 schreef Xeanor het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |