Ik ben eerder benieuwd hoe HIJ eruit ziet!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:08 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben eigenlijk best beniewd hoe ze eruit ziet
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:26 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd hoe HIJ eruit ziet!
Haha. Ik vraag me echt af hoe je op dit soort grapjes komt. Fucking geniaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:37 schreef Max_Aue het volgende:
Ga anders samen eens naar de film. Of huur er eentje, zoals :
[ afbeelding ]
Dat ligt ook maar aan de vrouw in kwestie. Mijn ex bijvoorbeeld hield niet van dat eromheen draaien, ze vond dat juist vermoeiend en dan was haar interesse weg. Leuk zo'n regeltjes, maar dat geldt dus niet voor iedereen. En dat "te makkelijk" slaat niet op het tonen van interesse, vrouwen houden nu eenmaal van aadacht, maar dat slaat op het altijd maar ja en amen zeggen op alles wat ze zegt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:54 schreef RRGJL het volgende:
Nee dat is zo, maar ik denk wel dat je door het niet zo direct te benoemen de onzekerheid er nog een beetje in houdt.
Het is wel algemeen bekend dat vrouwen al snel niet meer geinteresseerd zijn als de man 'te makkelijk' is.
exactecally.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:52 schreef Hephaistos. het volgende:
Ben je niet gewoon excuses aan het verzinnen om niet in het diepe te hoeven springen?
Mijn God,quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:26 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik quote maar gewoon even in plaats van dat ik het zelf ga verwoorden.
[..]
Of je je zelf eraan wilt houden, die keuze is aan jou.
ja xeanor, hoe moet je het dan wél noemen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:23 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Mijn God,zo briljant, nu snap ik mijn vorige 'dates' beter.
Gewoon afspraak, lijkt mij. Heb je zin om iets te drinken morgenavond/volgende week? Ja? Okay, ... Afspraak op ****. Zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja xeanor, hoe moet je het dan wél noemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |