Wat een kutgeluidquote:
Idd, net alsof het in een badkamer is opgenomen ofzo..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een kutgeluid![]()
Wel een mooi moment idd
Idd.. 1 van de mooiste momenten vond ik destijds met Petrovic aan tafel:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:54 schreef DrDentz het volgende:
Wat een held. Een van de weinige mensen op tv die echt gewoon z'n mening geeft. Al is het over Humberto Tan.
Zit wel wat in, maar als kijker vind ik dat het lekkerste wat er is... Gewoon naar het gezeik en geouwehoer luisteren.. 'Analisten' zijn er al genoeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:59 schreef DrDentz het volgende:
Ja mooi. Echt 'verstand' van voetbal heeft ie ook niet, dan bedoel ik tactisch ofzo. Het gaat altijd over de personen en hun karakters.
Van Halst boeit mij ook weinig... Die analyses op zijn supercomputer laat hij ook maken door iemand op de redactie.. Hij drukt alleen op de knopjes..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik ook, Jan van Halst kan me niet boeien met zn pijltjes en lijntjes.
Klopt, dat was hierbij:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:14 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat heb ik ook van Johan gehoord, met die uitlating was Jan niet blij.
Dat is bullshit en praktisch geeneens mogelijk...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:21 schreef DrDentz het volgende:
Van Halst had daar ook op gereageerd, iets in de trant van "Ik doe het wel zelf. Was getekend: Jan".
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:57 schreef koningdavid het volgende:
Vanavond om 19:45 een half uur Doordekken op Eredivisie Live.
Beetje zoetsappig begin.. Het decor zou bijna doen vermoeden dat we als kijker met twee zeer belezen mannen te maken hebben..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:22 schreef koningdavid het volgende:
DD was wel leuk. Mooi decoor hebben ze ook.
Heeft er idd wel wat van weg.. Toen er nog dikke rookwolken over de tafel werden geblazen en Hugo Camp er nog zat met een whiskey.. De goede oude tijd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:43 schreef -J-D- het volgende:
Doet me denken aan 'Sport aan Tafel' van vroeger...met Ruud ter Weijden
Ja, Hugo Camps.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:44 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Heeft er idd wel wat van weg.. Toen er nog dikke rookwolken over de tafel werden geblazen en Hugo Camp er nog zat met een whiskey.. De goede oude tijd.
Schrijft nog steeds voor Elsevier geloof ik?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Leeft die nog wel?
edit:quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:51 schreef Zero2Nine het volgende:
Dikke vette TVP, ben weer van de partij natuurlijk.
Klopt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:26 schreef Adelante het volgende:
Leuk nieuw decorVeel beter dan die RTL Boulevard desk
En in ineens weer met publiekquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:29 schreef Rikketik het volgende:
Gezellig decor trouwens.
Gijp is niet dronkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:38 schreef Rikketik het volgende:
Is toch geweldig dit. Derksen knorrig, Genee gevat, Van der Gijp dronken en Hans ontroerd.
Johanquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:39 schreef GGMM het volgende:
Waar s'avonds na 8ten alleen de brievenbus nog open is.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:39 schreef GGMM het volgende:
Waar s'avonds na 8ten alleen de brievenbus nog open is.
Aangeschoten dan.quote:
Terechtquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen voelt zich heer en meester en rekent Hansie en Gijp tot het simpele gepeupel.²
Gewoon weer beginnen is de beste oplossing.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:41 schreef StarGazer het volgende:
Op dit soort momenten vind ik het jammer dat ik gestopt ben met roken.
Biertje/wijntje en een peuk is perfect bij deze borrelpraat
Blijkbaar is er ruzie om over wie er naast Swerts in de bus moet zitten.quote:
Jij springt echt altijd in de bres voor De Mounquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
De Moun is een keer gefrustreerd, mag het een keer, hij is getrouwd dit jaar. Zal wat vaker voorkomen.²
Ik vind het een wereldvoetballer en op en top prof. Die jongen pakt zelden kaarten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij springt echt altijd in de bres voor De Moun.
Dit kunnen echt honderden mensen in Nederland zeggen, dus of dat nou zo bijzonder isquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:44 schreef BVO het volgende:
Gijp. Zat in de fling met mijn moeder. Haast mijn vader geweest.
Maar hij vindt het wel een prima kerel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:48 schreef Zero2Nine het volgende:
Haha, Johan moet weer even Van Basten bashen.
En nu gaan we psv bashenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:48 schreef Zero2Nine het volgende:
Haha, Johan moet weer even Van Basten bashen.
Waarvan Johan heeft gezegd dat ze kampioen worden bij beste Johan. Als ik hem zo hoor snap ik niet waarom.quote:
Ik vraag me af wanneer hij met zijn vuist op tafel slaat en schreeuwt: 'met Isaksson in het doel zal PSV nooit kampioen worden!'quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waarvan Johan heeft gezegd dat ze kampioen worden bij beste Johan. Als ik hem zo hoor snap ik niet waarom.
Volgens mij vond Johan hem voor de eredivisie een degelijke keeper.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer hij met zijn vuist op tafel slaat en schreeuwt: 'met Isaksson in het doel zal PSV nooit kampioen worden!'
Succes met neuken in de keuken op SBSquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een kneus is die snor ook.
Zelf alles en iedereen die hij niet mag afkraken om vervolgens het gedrag van Van Gaal (die tenminste echt wat in de voetballerij bereikt heeft) te gaan bekritiseren en op zijn tekortkomingen gaat wijzen.
Wat een hypocriet is het ook.. Elke keer weer dat zelfde praatje als het over Van Gaal gaat.
Ongekend hoe RTL dit voor elkaar heeft gekregen.. Als je Kraay Sr. hier bij zou zetten heb je de 5 mensen uit het voetbalwereldje waar ik echt een pleurishekel aan heb.
Genee topt ze wel allemaal..
Snel maar weer verder zappen..
VVV fan ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:56 schreef EvanderSno het volgende:
Ik zie Feyenoord eerder kampioen worden dan PSV eerlijk gezegd/
Zijn eigen vader neemt hem niet eens serieus.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:56 schreef Rikketik het volgende:
Kraay snapt er weer de ballen van. Die jongen zit daar gewoon om de malloot uit te hangen.
Hans Kraay sr kan je ook niet serieus nemen hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:58 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zijn eigen vader neemt hem niet eens serieus.
kwam hem een tijd geleden nog een paar keer tegen, echt een balletje inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hans Kraay sr kan je ook niet serieus nemen hoor
Dat zal wel een of andere lul uit een soap zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:00 schreef DirkZz het volgende:
een homo en een lelijke plork daar bij die 'beker'
Toen maakte hij het verschil nog nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom roepen ze dat nou de hele tijd. Hij heeft toch ook gewoon in de Eredivisie gespeeld?²
Honda is een brommerquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou die Honda zo graag toegevoegd zien worden aan het wagenpark van AZ.²
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:05 schreef Fargo het volgende:
Wat heb ik een schijthekel aan die Kraay...
Ik heb een grotere hekel aan Waterreus. Hij is me te sneaky.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:05 schreef Fargo het volgende:
Wat heb ik een schijthekel aan die Kraay...
Gisteren heb ik anders die penalty die niet tgegeven werd 3 keer terug gezien bij Studio voetbal.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat doen ze niet eens bij Studio Voetbal
oeh dan ga ik ook meequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:16 schreef stokky het volgende:
Kan je zo'n opname bijwonen? Volgens mij lach ik daar de billen uit mn string
Voor 2 originele Suskes en Wiskes uit de Blauwe Reeks.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef EvanderSno het volgende:
Vooor hoeveel is De Zeeuw nu gekomen?
5 euro dus!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor 2 originele Suskes en Wiskes uit de Blauwe Reeks.²
bij feyenoord word er zelden op gevoetbald.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Veld van Ajax op plaats 4Geniaal!
![]()
Feyenoord heeft veruit het beste veld.
Minder dan 6.5.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef EvanderSno het volgende:
Vooor hoeveel is De Zeeuw nu gekomen?
Goeie man!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
bij feyenoord word er zelden op gevoetbald.
Derksen is op stoom.quote:
Hij heeft zich vast en zeker opgeladen met country muziek in de VS.quote:
Cuby and the Blizzardsquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft zich vast en zeker opgeladen met country muziek in de VS.²
Lul niet Tong.quote:
Aardige gast ... had het niet van hem verwacht .quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit topic van Saïdi?
uitkering van 640 euro netto, ik kom er niet van rond²
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
Hans: Mag ik het bruggetje ook nog kapot maken?
de rest: Uh nee, eigenlijk niet..
rond de 3tonquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:32 schreef Ad_rem het volgende:
Weet iemand de gemiddelde salarissen van spelers in de eredivisie? Of lijstjes met schattingen? Wat verdienen bijvoorbeeld verdedigers bij NEC?
Ik ook niet. Hij is ook nog niet eens een volwaardige basis speler van 35 wedstrijden per seizoen. Die jongen zal toch minimaal al 2 ton per jaar verdienen? Dat is toch 0,25 meer dan ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aardige gast ... had het niet van hem verwacht .
Lijkt wel de balk boven een Sjors en Sjimmie pagina.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:35 schreef Rikketik het volgende:
Dat fotootje boven die cijfers van Johan is wel heel stijlvol.
En dan ook weer zo keihard lachen om zichzelf hequote:
quote:
Hele dagen voetbal kijken, overal gratis binnen komen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:50 schreef ASroma het volgende:
op een of andere manier vind ik het best sneu als je als volwassen man voor een blad als voetbal international werkt en verslag mag doen over een spelletje
'n stukje stift op m'n truitje...quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Marcelo is echt wel beter dan roffanéger Drenthe.²
Die is geniaal!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
'n stukje stift op m'n truitje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |