Wat een kutgeluidquote:
Idd, net alsof het in een badkamer is opgenomen ofzo..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een kutgeluid![]()
Wel een mooi moment idd
Idd.. 1 van de mooiste momenten vond ik destijds met Petrovic aan tafel:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:54 schreef DrDentz het volgende:
Wat een held. Een van de weinige mensen op tv die echt gewoon z'n mening geeft. Al is het over Humberto Tan.
Zit wel wat in, maar als kijker vind ik dat het lekkerste wat er is... Gewoon naar het gezeik en geouwehoer luisteren.. 'Analisten' zijn er al genoeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:59 schreef DrDentz het volgende:
Ja mooi. Echt 'verstand' van voetbal heeft ie ook niet, dan bedoel ik tactisch ofzo. Het gaat altijd over de personen en hun karakters.
Van Halst boeit mij ook weinig... Die analyses op zijn supercomputer laat hij ook maken door iemand op de redactie.. Hij drukt alleen op de knopjes..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik ook, Jan van Halst kan me niet boeien met zn pijltjes en lijntjes.
Klopt, dat was hierbij:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:14 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat heb ik ook van Johan gehoord, met die uitlating was Jan niet blij.
Dat is bullshit en praktisch geeneens mogelijk...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:21 schreef DrDentz het volgende:
Van Halst had daar ook op gereageerd, iets in de trant van "Ik doe het wel zelf. Was getekend: Jan".
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:57 schreef koningdavid het volgende:
Vanavond om 19:45 een half uur Doordekken op Eredivisie Live.
Beetje zoetsappig begin.. Het decor zou bijna doen vermoeden dat we als kijker met twee zeer belezen mannen te maken hebben..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:22 schreef koningdavid het volgende:
DD was wel leuk. Mooi decoor hebben ze ook.
Heeft er idd wel wat van weg.. Toen er nog dikke rookwolken over de tafel werden geblazen en Hugo Camp er nog zat met een whiskey.. De goede oude tijd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:43 schreef -J-D- het volgende:
Doet me denken aan 'Sport aan Tafel' van vroeger...met Ruud ter Weijden
Ja, Hugo Camps.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:44 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Heeft er idd wel wat van weg.. Toen er nog dikke rookwolken over de tafel werden geblazen en Hugo Camp er nog zat met een whiskey.. De goede oude tijd.
Schrijft nog steeds voor Elsevier geloof ik?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Leeft die nog wel?
edit:quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:51 schreef Zero2Nine het volgende:
Dikke vette TVP, ben weer van de partij natuurlijk.
Klopt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:26 schreef Adelante het volgende:
Leuk nieuw decorVeel beter dan die RTL Boulevard desk
En in ineens weer met publiekquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:29 schreef Rikketik het volgende:
Gezellig decor trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |