Honda is een brommerquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou die Honda zo graag toegevoegd zien worden aan het wagenpark van AZ.²
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:05 schreef Fargo het volgende:
Wat heb ik een schijthekel aan die Kraay...
Ik heb een grotere hekel aan Waterreus. Hij is me te sneaky.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:05 schreef Fargo het volgende:
Wat heb ik een schijthekel aan die Kraay...
Gisteren heb ik anders die penalty die niet tgegeven werd 3 keer terug gezien bij Studio voetbal.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat doen ze niet eens bij Studio Voetbal
oeh dan ga ik ook meequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:16 schreef stokky het volgende:
Kan je zo'n opname bijwonen? Volgens mij lach ik daar de billen uit mn string
Voor 2 originele Suskes en Wiskes uit de Blauwe Reeks.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef EvanderSno het volgende:
Vooor hoeveel is De Zeeuw nu gekomen?
5 euro dus!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor 2 originele Suskes en Wiskes uit de Blauwe Reeks.²
bij feyenoord word er zelden op gevoetbald.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Veld van Ajax op plaats 4Geniaal!
![]()
Feyenoord heeft veruit het beste veld.
Minder dan 6.5.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef EvanderSno het volgende:
Vooor hoeveel is De Zeeuw nu gekomen?
Goeie man!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
bij feyenoord word er zelden op gevoetbald.
Derksen is op stoom.quote:
Hij heeft zich vast en zeker opgeladen met country muziek in de VS.quote:
Cuby and the Blizzardsquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft zich vast en zeker opgeladen met country muziek in de VS.²
Lul niet Tong.quote:
Aardige gast ... had het niet van hem verwacht .quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit topic van Saïdi?
uitkering van 640 euro netto, ik kom er niet van rond²
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
Hans: Mag ik het bruggetje ook nog kapot maken?
de rest: Uh nee, eigenlijk niet..
rond de 3tonquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:32 schreef Ad_rem het volgende:
Weet iemand de gemiddelde salarissen van spelers in de eredivisie? Of lijstjes met schattingen? Wat verdienen bijvoorbeeld verdedigers bij NEC?
Ik ook niet. Hij is ook nog niet eens een volwaardige basis speler van 35 wedstrijden per seizoen. Die jongen zal toch minimaal al 2 ton per jaar verdienen? Dat is toch 0,25 meer dan ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aardige gast ... had het niet van hem verwacht .
Lijkt wel de balk boven een Sjors en Sjimmie pagina.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:35 schreef Rikketik het volgende:
Dat fotootje boven die cijfers van Johan is wel heel stijlvol.
En dan ook weer zo keihard lachen om zichzelf hequote:
quote:
Hele dagen voetbal kijken, overal gratis binnen komen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:50 schreef ASroma het volgende:
op een of andere manier vind ik het best sneu als je als volwassen man voor een blad als voetbal international werkt en verslag mag doen over een spelletje
'n stukje stift op m'n truitje...quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Marcelo is echt wel beter dan roffanéger Drenthe.²
Die is geniaal!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
'n stukje stift op m'n truitje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |