Ik vind het een wereldvoetballer en op en top prof. Die jongen pakt zelden kaarten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij springt echt altijd in de bres voor De Moun.
Dit kunnen echt honderden mensen in Nederland zeggen, dus of dat nou zo bijzonder isquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:44 schreef BVO het volgende:
Gijp. Zat in de fling met mijn moeder. Haast mijn vader geweest.
Maar hij vindt het wel een prima kerel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:48 schreef Zero2Nine het volgende:
Haha, Johan moet weer even Van Basten bashen.
En nu gaan we psv bashenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:48 schreef Zero2Nine het volgende:
Haha, Johan moet weer even Van Basten bashen.
Waarvan Johan heeft gezegd dat ze kampioen worden bij beste Johan. Als ik hem zo hoor snap ik niet waarom.quote:
Ik vraag me af wanneer hij met zijn vuist op tafel slaat en schreeuwt: 'met Isaksson in het doel zal PSV nooit kampioen worden!'quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waarvan Johan heeft gezegd dat ze kampioen worden bij beste Johan. Als ik hem zo hoor snap ik niet waarom.
Volgens mij vond Johan hem voor de eredivisie een degelijke keeper.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer hij met zijn vuist op tafel slaat en schreeuwt: 'met Isaksson in het doel zal PSV nooit kampioen worden!'
Succes met neuken in de keuken op SBSquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een kneus is die snor ook.
Zelf alles en iedereen die hij niet mag afkraken om vervolgens het gedrag van Van Gaal (die tenminste echt wat in de voetballerij bereikt heeft) te gaan bekritiseren en op zijn tekortkomingen gaat wijzen.
Wat een hypocriet is het ook.. Elke keer weer dat zelfde praatje als het over Van Gaal gaat.
Ongekend hoe RTL dit voor elkaar heeft gekregen.. Als je Kraay Sr. hier bij zou zetten heb je de 5 mensen uit het voetbalwereldje waar ik echt een pleurishekel aan heb.
Genee topt ze wel allemaal..
Snel maar weer verder zappen..
VVV fan ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:56 schreef EvanderSno het volgende:
Ik zie Feyenoord eerder kampioen worden dan PSV eerlijk gezegd/
Zijn eigen vader neemt hem niet eens serieus.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:56 schreef Rikketik het volgende:
Kraay snapt er weer de ballen van. Die jongen zit daar gewoon om de malloot uit te hangen.
Hans Kraay sr kan je ook niet serieus nemen hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:58 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zijn eigen vader neemt hem niet eens serieus.
kwam hem een tijd geleden nog een paar keer tegen, echt een balletje inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hans Kraay sr kan je ook niet serieus nemen hoor
Dat zal wel een of andere lul uit een soap zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:00 schreef DirkZz het volgende:
een homo en een lelijke plork daar bij die 'beker'
Toen maakte hij het verschil nog nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom roepen ze dat nou de hele tijd. Hij heeft toch ook gewoon in de Eredivisie gespeeld?²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |