3fm aan t luisteren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vergeten dat iemand op vakantie is....
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah hier zijn jullie
Ah het liefste meisje van Fok! is er ook weer!
Niet vergeten je paper te mailenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
zo mijn paper inleveren en dan naar mijn![]()
kan t morgen nog?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Heeft u al gestemd? Het is nog altijd niet te laat!
quote:
Dat zeg je al sinds het stemlokaal geopend is......quote:
Wat voor zin heeft het om het een dag uit te stellen?quote:
Dan laat je die toch open?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:36 schreef Tanjaa het volgende:
Ik heb de helft ook al ik weet alleen niet wat ik bij de rest in moet vullen..
Ik wou er nog over na denken..quote:
Okee dan, ik ga ze zo posten ^^quote:
Ik werd vannacht om 0200 uur wakker, kon niet slapen. Ik heb toen maar even 1404 zitten spelen.quote:
Da's balen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:47 schreef TradeMarkie het volgende:
m'n tripje naar Gent gaat niet door
Ja, nu eens kijken of ik iemand anders kan vinden die ook een paar dagen weg wil, want ik wil er echt nog wel ff tussenuitquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens een deels ingevulde lijst in het stemtopic geplaatst
Ze is er deze week niet....quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:26 schreef Etcetera het volgende:
Het kassameisje (Hoe is het met mr_ano en de zijne afgelopen?) van de AH herkende me nog van voorgaande jaren
Even lekker mee staan kletsen
Dat hoopt mr_a wel, want het alternatief is dat ze hier mee leest en hem ontwijkt.quote:
Of tijdelijk verplaatst naar de ochtendshift......quote:
Laatste roddel was dat jij mogelijk mijn kassameisje was en dat je na het zien van mijn foto ontslag had genomen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:36 schreef Etcetera het volgende:
Het is wel de tijd van het jaar voor vakantieValt vast wel mee
En ik heb niks teruggelezen, dus heb ik nog iets anders gemist? Roddels?
Dat ik een vriendje heb?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:36 schreef Etcetera het volgende:
Het is wel de tijd van het jaar voor vakantieValt vast wel mee
En ik heb niks teruggelezen, dus heb ik nog iets anders gemist? Roddels?
Dat zijn toch geen roddels? Da's de waarheid.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ik een vriendje heb?![]()
![]()
![]()
en mijn paper af is
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laatste roddel was dat jij mogelijk mijn kassameisje was en dat je na het zien van mijn foto ontslag had genomen.
Ik hoop het wel. Het was wel toevallig ik ga maandag daar heen en ze is er niet en jij ook niet.....quote:
Jij was niet online....quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Het was wel toevallig ik ga maandag daar heen en ze is er niet en jij ook niet.....![]()
![]()
Je scant wel veel...quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Iedereen hier weet toch wel dat ik geen baantje heb
Ook geen interesse in mijn spoorboekje?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Oh dan is het gerucht nu dus officieel niet waar!quote:
Maar het is wel leuk om zo'n roddel in de wereld te helpenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik trein nog minder dan dat ik scanquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook geen interesse in mijn spoorboekje?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh dan is het gerucht nu dus officieel niet waar!
Ja das waarquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen roddels? Da's de waarheid.
Ik wist niet in hoeverre je dat nog gevolgd hadquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Dat moet een grapje zijn
![]()
![]()
@ MaJo: dat eerste was al min of meer zo toen ik weggingEn dat tweede:
Ah, de tamtam heeft zijn werk dus weer gedaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja das waarmaar neem maar aan dat het als een lopend vuurtje door mijn vriendinnengroep gaat
![]()
En morgen ga je 'm laten keuren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja das waarmaar neem maar aan dat het als een lopend vuurtje door mijn vriendinnengroep gaat
![]()
Uhuhquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, de tamtam heeft zijn werk dus weer gedaan.
Dat is eigenlijk wel het doel van morgenavond jaquote:
Ik heb de lijsten al klaargelegd. Irien gaat vanavond het ondervragingsijzer nog even slijpen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel het doel van morgenavond ja![]()
quote:
Tuurlijk. Geen ongeregeldheden te melden op dit moment.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi C4! Alles goed? Jij houdt de boel hier in de gaten?
Dan doe je het goed. Modje worden?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
Tuurlijk. Geen ongeregeldheden te melden op dit moment.
Nee dank je.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan doe je het goed. Modje worden?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mijn paper ingeleverdmijlpaal!
er valt echt zo'n last van mijn schouders
![]()
![]()
nu lekker genieten van de vrijheid. Vandaag en morgen lekker vrij
Ik ben een hele tijd mod geweest op een ander forum. Ik was meer tijd kwijt met scheidsrechter spelen dan dat ik zelf plezier kon hebben.quote:
Een 8 of hoger, komt wel goed dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:58 schreef MaJo het volgende:ik ben echt te blij
nu het cijfer nog afwachten
Laten we het hopen! Maak me ook niet heel erg zorgen, meer om die hertentamensquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laten we het hopen! Maak me ook niet heel erg zorgen, meer om die hertentamens
nog plannen voor vanavond?
We zullen het zienquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat komt ook allemaal wel goed.![]()
Nee. Geen plannen voor vanavond.
Misschien dat ik met een goed boek op de bank kruip.
Ik denk dat ik ga beginnen met "Te gast bij de Ayatollah". Gaat over de ervaringen van de Amerikanen die in de ambassade in Teheran zaten tijdens de gijzeling.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
We zullen het zien
klinkt goedik ga precies hetzelfde doen, lekker beetje chillen
welk boek ben je aan het lezen? Ik kan de komende maand ook weer lekker onbezorgd gaan lezen
Oh shit, vanavond mag ik weer kiezen: De Canvascrack of Twee Voor Twaalf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat komt ook allemaal wel goed.![]()
Nee. Geen plannen voor vanavond.
Misschien dat ik met een goed boek op de bank kruip.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Pepermunt schijnt een heilmiddel te zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Duizelig?
Nee, is denk ik gewoon mijn om-de-zoveel-maands-verkoudheid...
Oh?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Pepermunt schijnt een heilmiddel te zijn.
Goed idee. Deed ik vroeger heel vaak.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
Slapen met een door midden gesneden ui naast je hoofdkussen helpt ook
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:58 schreef TradeMarkie het volgende:
De kat krijgt z'n brokken nu helemaal niet meer weg en blikvoer is ook al lastig![]()
En ik heb voor de rest gewoon een ontzettende kutdag![]()
Straks de onderwaterwereld van Vinkeveen maar even onveilig maken, lekker 3 kwartier niks aan mn kop
Nee, daar ga ik zeker niet te lang mee wachten, misschien morgen maar doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat begint wel erg sneu voor zo'n beestje te worden dan.........
Niet te lang wachten met de dierenarts bellen, ookal is dat een kutbeslissing
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:58 schreef TradeMarkie het volgende:
De kat krijgt z'n brokken nu helemaal niet meer weg en blikvoer is ook al lastig![]()
En ik heb voor de rest gewoon een ontzettende kutdag![]()
Straks de onderwaterwereld van Vinkeveen maar even onveilig maken, lekker 3 kwartier niks aan mn kop
Teller staat nu op 1029 inschrijvingen, maar er komen nog genoeg dagjesmensen/weekendmensen/laatstemoment mensen vaakquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:59 schreef LadyBlack het volgende:
Hoeveel bezoekers trekt Campzone eigenlijk?
Ik heb nog aan je gedacht trouwens toen ik een paar weken terug langs Best kwam met de trein
Ik weet niet of je dat wilt, maar dierenartsen komen ook aan huis als je dat vraagt he.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik zeker niet te lang mee wachten, misschien morgen maar doen
Ik denk dat een van ons maar met hem naar de dierenarts gaat.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat wilt, maar dierenartsen komen ook aan huis als je dat vraagt he.
En dus heeft onze kat een spuitje gekregen toen ie zoals altijd na het eten lekker bij mn moeder op schoot lag![]()
Het zit je niet mee zeg.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Weer niet..... nu pas zaterdag weer een kans.....morgen heel de dag op pad.....
Ach ik heb veel rom-coms gezien en meestal lijkt het een kwartiertje voor het happy end ook zuur te worden maar dan wordt het ineens suikerzoet!quote:
Alleen met dat soort dingen weet je dat het binnen twee uur na aanvang is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb veel rom-coms gezien en meestal lijkt het een kwartiertje voor het happy end ook zuur te worden maar dan wordt het ineens suikerzoet!
Ja dat is waar maar ik blijf er wel optimistisch door. Ik ga er nog steeds vanuit dat het goed komt.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen met dat soort dingen weet je dat het binnen twee uur na aanvang is.
Oh, maar dat komt het ook.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar ik blijf er wel optimistisch door. Ik ga er nog steeds vanuit dat het goed komt.....
Jullie en ik ook zullen allen iets langer moeten wachten....quote:
Dat maakt het nog spannender.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jullie en ik ook zullen allen iets langer moeten wachten....
Ja ik zie de speelfilm al.... met Audrey Tautou als kassameisje en Hugh Grant die mij speelt..... A Supermarket Romance...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat maakt het nog spannender.![]()
En des te blijer zullen ook wij zijn als alles op zijn pootjes terecht komt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik zie de speelfilm al.... met Audrey Tautou als kassameisje en Hugh Grant die mij speelt..... A Supermarket Romance...
Daarom heb ik de rechten al verkocht. Jij wordt gespeeld door Colin Farrell.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Het belangrijkste is dat ik dan tenminste "Pics!!" kan roepen.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarom heb ik de rechten al verkocht. Jij wordt gespeeld door Colin Farrell.
Doeiquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga me maar sportief laten gelden in het park . Misschien fietst ze wel langs.....![]()
Tot morgenavond
Ik ben hier nog geen del tegengekomen maar ik vind het een goed idee dat de OP iets schoner gaat worden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voorstel.
In de OP deel 600 t/m 649 schrappen. We zijn weer een paar deltjes verder en ik zie het nut van zoveel historie niet in de OP.
En goedenavond.
Is dat zo!? Vertel! Pics!!!quote:
Wat voor info denk je aan?quote:oh, nog een voorstel voor de OP: weten jullie die rij icoontjes nog, dat de users gewoon achter elkaar staan in de OP? Als we daar nou een lijstje onder zetten met een beetje info ofzo per user? Hoeft niet heel serieus, maar dan heb je wel bv de verjaardagen info en tegelijkertijd is het wat frisser - en makkelijk te bewerken, wat echt een pre is
quote:
Wat iedereen zelf wil dusquote:Wat voor info denk je aan?
Ah.quote:
Spooks is een aanrader.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:37 schreef Yurithemaster het volgende:
bah ik volg op het moment geen enkele serie meer, en de series die ik keek zijn met vakantie of gestopt
Hele nieuwe OP dan maar? Ik vind alles best, als die deeltjes maar in de wiki terecht komenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voorstel.
In de OP deel 600 t/m 649 schrappen. We zijn weer een paar deltjes verder en ik zie het nut van zoveel historie niet in de OP.
En goedenavond.
Nou Etcie, je leest het. Aan de bak!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hele nieuwe OP dan maar? Ik vind alles best, als die deeltjes maar in de wiki terecht komen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou Etcie, je leest het. Aan de bak!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb ze er net in gezet (t/m 650)
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
pfff.. da's makkelijk afschuiven (
)
Nice.quote:
Doen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:13 schreef Nesle het volgende:
Je kan tijdens de kerstdagen echt zo goedkoop naar New York!
273 euro retour: 20 dec - 27 dec!
Wel mét overstap in Toronto maar dat is toch geen geld!
Ik zit te twijfelen
Mee eens. Ook mooi:quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nice.Duurt even voordat het opgang komt. Maar mooi.
Maar niet zo mooi als:
Sowiezo doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:13 schreef Nesle het volgende:
Je kan tijdens de kerstdagen echt zo goedkoop naar New York!
273 euro retour: 20 dec - 27 dec!
Wel mét overstap in Toronto maar dat is toch geen geld!
Ik zit te twijfelen
Ik kende het stuk niet. Maar het klinkt als of het niet "af" is. Lijkt mij dat er nog een heel stuk achter hoort.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:14 schreef iamredleader het volgende:
Maar voor echte "opbouw naar kippenvel en een traan in je oog":
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:33 schreef Nesle het volgende:
Jemig, als ik 8 nachten in een hostel verblijf in MIdtown manhattan ben ik 224 euro kwijt + 253 (vlucht is goedkoper) = 477. Ik ga mensen bij elkaar trommelen
Zelfs jij kan dat hoorquote:
Klantenservicequote:Op donderdag 30 juli 2009 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat voor werk doe je ook alweer?
Bij een callcentrequote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
call centre of achter de balie?
Bij een callcenter binnen heb je als klant echt niets te zoeken. Niet bij mijn huidige werk en ook niet bij mijn vorige. Bellen is een stuk nuttigerquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en weer verliet een tevreden klant het pand.
Ik ben er weg van.
Niks gemist.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijk duikje gemaakt vanavond, we gingen er in met noodweer en toen we weer boven kwamen scheen de zon en was de wind gaan liggen
Baarzen, snoekbaarzen en een snoek gezien, dus was top
En WG, PSV nog gekeken? ik heb net de laatste 10 minuten gezien, volgens mij heb ik niks gemist?
Volgens mij was de goal tekenend voor de wedstrijdquote:
Mja, psv had wel aardig wat kansen maar die keeper was een behoorlijke sta-in-de-weg.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij was de goal tekenend voor de wedstrijd
trustenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja, psv had wel aardig wat kansen maar die keeper was een behoorlijke sta-in-de-weg.
Ik ga tukken
Nou, gebruik piratebay nu het nog kanquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ken je dat? Ik heb wel zin om een film te kijken maar ik heb niet echt zin om een film te kijken. Heb niet nog een film op de plank liggen waar ik echt zin in heb
Maar ook daar heb ik niet echt een film waarvan ik denk "Ja, die wil ik nu zien!"quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, gebruik piratebay nu het nog kan
Ik heb public enemies hier liggen, maar nu idd ook ff geen zin inquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar ook daar heb ik niet echt een film waarvan ik denk "Ja, die wil ik nu zien!"
Eerder dacht ik er over om Office Space weer eens te gaan kijken, maar daar heb ik nu ook niet echt zin inquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb public enemies hier liggen, maar nu idd ook ff geen zin in
Ben je nog in de bus geweest?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijk duikje gemaakt vanavond, we gingen er in met noodweer en toen we weer boven kwamen scheen de zon en was de wind gaan liggen
En WG, PSV nog gekeken? ik heb net de laatste 10 minuten gezien, volgens mij heb ik niks gemist?
"Goeiemorgen Ofyles"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
De kleine en de grote wijzer zijn elkaar gepasseerd...
Jullie weten nu wat jullie moeten doen.
Gewoon IP-spoofen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, gebruik piratebay nu het nog kan
quote:
Hartelijk vrijdag!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
De kleine en de grote wijzer zijn elkaar gepasseerd...
Jullie weten nu wat jullie moeten doen.
Waardeloze wedstrijd. PSV won 'slechts' met 1-0.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:
jij had toch zo'n palm pilot daar zit vast wel een agenda opquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet toch eens een tiepmiep aanvragen die dit soort zaken voor mij in de gaten gaat houden.
Dat ding wat ik heb is perfect. Ik kan de bewegingen van de troepen in Afghanistan volgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij had toch zo'n palm pilot daar zit vast wel een agenda op
Dat is toch offtopic?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ding wat ik heb is perfect. Ik kan de bewegingen van de troepen in Afghanistan volgen.![]()
Maar ik heb iemand nodig die tegen mij zegt dat ding in te stellen en te controleren op verjaardagen etc.
------> [DEF]quote:
quote:
Ga jij ook al slapen?quote:
quote:
Gelukkig!quote:
quote:
Aangezien die al ligt te slapen ben je tot 0600 dus veilig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:59 schreef Tanjaa het volgende:
[..]ik ben nog niet moe.. dus tot pap boven komt zeuren ben ik veilig
Nou die zit nog benedenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangezien die al ligt te slapen ben je tot 0600 dus veilig.
Zit hij te wachten tot jij gaat slapen?quote:
Neuh, tv te kijken.. Hijs niet moe.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zit hij te wachten tot jij gaat slapen?
Kom nou, die zit al te knikkebollen voor de tv en te wachten tot jij gaat slapen.quote:
Of hij hoeft morgen niet te werken en geniet daarom van een avondje laat opblijven?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom nou, die zit al te knikkebollen voor de tv en te wachten tot jij gaat slapen.
Gaat hij dan wel eens slapen voor jij slaapt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Of hij hoeft morgen niet te werken en geniet daarom van een avondje laat opblijven?
Geen idee, volgens mij is hij net naar bed gegaan..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat hij dan wel eens slapen voor jij slaapt?
Dan ben je veilig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij is hij net naar bed gegaan..
W8
Ja hoorhij ligt te maffen
Neeh johquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ben je veilig.
Anders had je om dat te testen heel hard "tuurlijk mag jij mijn tieten zien" moeten roepen.
Als hij wakker was had hij heel snel boven gestaan.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neeh johdan had hij uit verwarring mij het raam uitgeknuppelt denk ik.. en dat ie zich pas daarna realiseerd dat hij niet de jongen eruit heeft gewerkt
het was best serieus..quote:
quote:
Zuidquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:22 schreef Szura het volgende:
[..]
![]()
Maruh Tanja, waar is ergens in Limboland![]()
Noord, midden, zuid?
In Vijlen?quote:
Daar zijn tenminste fatsoenlijke heuvels.quote:
Waar de fok! ligt dat?quote:
Zuid is mooiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar zijn tenminste fatsoenlijke heuvels.
In noord hebben ze niks
Euhm, in Zuid Limburgquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zuid is mooiEn dan vooral de oudere dorpjes
Nou, nee ik woon niet in vijlenquote:
Jammer. Mooi dorpje. Ik ben er altijd met veel plezier met vakantie geweest.quote:
Ik ken het eigenlijk helemaal nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer. Mooi dorpje. Ik ben er altijd met veel plezier met vakantie geweest.
Zo'n 15/20 km ten oosten van Maastricht. Net voor Vaals. klein dorp met een goed hotel (Vijlerhof) en een paar goede kroegen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik ken het eigenlijk helemaal nietligt in de buurt van maastricht fso?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo'n 15/20 km ten oosten van Maastricht. Net voor Vaals. klein dorp met een goed hotel (Vijlerhof) en een paar goede kroegen.
Ah, nou daar woon ik een half uurtje van af denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo'n 15/20 km ten oosten van Maastricht. Net voor Vaals. klein dorp met een goed hotel (Vijlerhof) en een paar goede kroegen.
quote:
Whehequote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heerlijk ouderwets. Alleen naar binnen stappen en aan het eind van het bezoek met vrienden voor het leven naar buiten gaan.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:45 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ah, nou daar woon ik een half uurtje van af denk ikBen je ook naar maastricht geweest?
Whehe ik moet zeggen dat ik niet zoveel op heb met Limburg.quote:
Joah, na een middagje winkelen gaan we ook altijd op een terrasje zitten daar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het vrijthof geweldig. Het mooiste plein met kroegen.
Maar jij woont niet in Maastricht?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:49 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Joah, na een middagje winkelen gaan we ook altijd op een terrasje zitten daar.
Joah maar venray is ook al weer heel wat anders.. In het zuiden heb je snel een 'limburgs' gevoel. En carnaval is idd gewoon top hierquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Whehe ik moet zeggen dat ik niet zoveel op heb met Limburg.
Heb altijd gezegd dat ik naar Nijmegen verhuis.
Maar carnaval vieren kunnen we wel
Neeh, een kwartiertje ervan afquote:
Echt niet.quote:
Gulpen?quote:
Wat is er bijzonder aan Nijmegen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Whehe ik moet zeggen dat ik niet zoveel op heb met Limburg.
Heb altijd gezegd dat ik naar Nijmegen verhuis.
Maar carnaval vieren kunnen we wel
Nah, dan zeg ik het ook maar gewoon:quote:
Ik heb het niet over Venrayquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt niet.
Ik ben daar op 11/11 geweest. En het plein was compleet leeg! (1900 uur).
Of ze stoppen met feesten na zessen of ze kunnen niet tegen drank en liggen dan al op bed.
Mooie stad, mooie gebouwen. Oudste stad van NL trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Venray![]()
EN met 11/11 is het sowieso bagger.![]()
Zowat alleen die arrogante ballen die bij de Raad van Elf zitten of bij de Carnavalsvereniging
Elsloo, naast het vliegveld?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nah, dan zeg ik het ook maar gewoon:
Elsloo, klein dorpje. De gemeente stein is wat beter bekend denk k.
Laat me raden: uit de Randstad ontsnapte studenten die in Nijmegen bivakkeren en vervolgens nog een andere schuilplaats zoeken voor hun genot/gelag?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Venray![]()
EN met 11/11 is het sowieso bagger.![]()
Zowat alleen die arrogante ballen die bij de Raad van Elf zitten of bij de Carnavalsvereniging
Jup, naast t vliegveld van beekquote:
De (ex luchtmacht) kazernes. Ik heb er mijn basisopleiding voor de Luchtmacht mogen volgen.quote:
Daar vertrek k altijd als k met de trein gaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mooi aanknopingspunt, ik ken toevallig station Beek-Elsloo.
Nee gewoon lokaal volk met een mutsje en een carnavalsjas dat denkt dat het dan meer is dan anderenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laat me raden: uit de Randstad ontsnapte studenten die in Nijmegen bivakkeren en vervolgens nog een andere schuilplaats zoeken voor hun genot/gelag?
Zit café Os Heim daar niet?quote:
Idd, ik moet altijd opzij als ze langskomen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee gewoon lokaal volk met een mutsje en een carnavalsjas dat denkt dat het dan meer is dan anderen![]()
Die hele carnavalsvereniging moet ik niks van hebben. Stelletje arrogante mensen
Ja die foto zou zo hier gemaakt kunnen zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:59 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Idd, ik moet altijd opzij als ze langskomen.
Onze raad van 11:
[ afbeelding ]
Geen ideequote:
Os Heim, daar heb ik een paar keer zitten zuipen toen we in de omgeving op oefening waren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:00 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Geen ideeBen niet zo heel bekend met de café's hier..
Ik weet hier alleen het trefpunt en de dikke sjtein te liggen.
Zou best kunnenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Os Heim, daar heb ik een paar keer zitten zuipen toen we in de omgeving op oefening waren.
Oefening jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Os Heim, daar heb ik een paar keer zitten zuipen toen we in de omgeving op oefening waren.
Zou best kunnen!? Ik weet het wel zeker. Een flinke kater had ik de dag er na.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Oefening ja![]()
Zeker training voor de rechterarm, van de tafel naar de mond
Truste Tanjaaquote:
Valt wel mee, mijn lieve buurjongen kwam om half 4 thuis en had dan nog zin om met de boxen keihard aan en het raam open farcry te gaan spelen.quote:
Lekker zielig figuur dan, die buurjongen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Valt wel mee, mijn lieve buurjongen kwam om half 4 thuis en had dan nog zin om met de boxen keihard aan en het raam open farcry te gaan spelen.
Die ligt dus nu nog te slapen? Tijd om jouw boxen in het raam te zetten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Valt wel mee, mijn lieve buurjongen kwam om half 4 thuis en had dan nog zin om met de boxen keihard aan en het raam open farcry te gaan spelen.
I know, maar sinds het uit is tussen ons is die wonderbaarlijk kapot gegaanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lekker zielig figuur dan, die buurjongen.
Daar hebben ze toch de koptelefoon voor uitgevonden?
Ja best okay eigenlijk welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:19 schreef Tanjaa het volgende:
Lekker geslapen iedereen?
Hij zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
I know, maar sinds het uit is tussen ons is die wonderbaarlijk kapot gegaan
Als je wil dat mn lieve papa dalijk op mn kamer staat...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die ligt dus nu nog te slapen? Tijd om jouw boxen in het raam te zetten.
Dat heeft hij zeker..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij zal het er wel naar gemaakt hebben
Zolang jouw papa niet in mijn kamer staat straks vind ik het primaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Als je wil dat mn lieve papa dalijk op mn kamer staat...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zolang jouw papa niet in mijn kamer staat straks vind ik het prima
Geen idee, lijkt me ook nogal een wandelingquote:
Oh okeequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me ook nogal een wandeling
iemand trouwens nog koffie?
Pasta moet ook niet in de koelkastquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh![]()
Feli PSHoop dat je een leuke dag hebt
Ik heb honger en onze chocopasta is nogal hard geworden in de koelkast
Lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee maar het was een beetje richting de min of meer vloeibare staat gegaan toen het niet in de koelkast stond, dus het leek me een handige oplossingquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pasta moet ook niet in de koelkast
Paar seconden in de magnetron.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee maar het was een beetje richting de min of meer vloeibare staat gegaan toen het niet in de koelkast stond, dus het leek me een handige oplossing
Ja, dat dan weer wel, nu maar even een half uurtje wachten danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee maar het was een beetje richting de min of meer vloeibare staat gegaan toen het niet in de koelkast stond, dus het leek me een handige oplossing
Ik begin er aan te denken jaquote:
Ik wacht wel al langerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel, nu maar even een half uurtje wachten dan
Duo Penotti kan gaan smelten als het warm is hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pasta moet ook niet in de koelkast
Dan doe je wat anders op je brood/cracker/toastquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik begin er aan te denken ja
[..]
Ik wacht wel al langerSchiet niet op man
Krijg je dan 1 egale emulsie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Duo Penotti kan gaan smelten als het warm is hoor
Bij mij nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Duo Penotti kan gaan smelten als het warm is hoor
Je kan de kleuren nog een klein beetje onderscheiden, maar lang niet zo goed als normaalquote:
Lekker. Slaperig dagje vandaag. Tijd voor vakantie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wil pastaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan doe je wat anders op je brood/cracker/toast
Geroosterd brood, of een warm broodje.. doe er een klompje pasta op en die is zo gesmoltenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil pastaEn er is niet veel meer
En voor ik boodschappen ga halen wil ik gegeten hebben
zo lang je niet er geen kracht op uitoefent (door te roeren of te schudden) nietquote:
Wat moet smerig smaken? Het smelten of het niet smelten?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo lang je niet er geen kracht op uitoefent (door te roeren of te schudden) niet![]()
@ Tanjaa, bij jou niet? Doen moet het echt ontzettend smerig smaken
Volgens mij is ze de magnetron aan het schoonmaken nuquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij is ze de magnetron aan het schoonmaken nu
Ik bedoel dat het gewoon bij normale temperatuur blijft en niet gaat smelten .. aah nvmquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het niet smelten. Als het hard zou blijven zou het vrijwel geen smaak hebben en zanderig/ klnoterig poreven.
Als het maar gezellig wasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:24 schreef Nesle het volgende:
Goedemiddag
Uitgaan op de donderdaggister is funest voor je vrijdagvandaag
Ik zette hem aan vanochtend, Tatu werd gedraaid, ik zette hem uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:27 schreef Szura het volgende:
Iemand 3fm opstaan?
Er komt best leuke muziek voorbij
Vind het ook wel wat hebben, al had ik Tatu ook afgezet :pquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:27 schreef Szura het volgende:
Iemand 3fm opstaan?
Er komt best leuke muziek voorbij
Er zullen vast wel wat leuke platen langskomen idd, maar ik kwam op het verkeerde moment binnenvallenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vind het ook wel wat hebben, al had ik Tatu ook afgezet :p
Harde schijf met 7 gig aan goede muziek hierquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:47 schreef Tanjaa het volgende:
Als je gewoon wat muziek download en in een afspeellijstje zet dan heb je de hele tijd leuke muziek
Nou dan, geen radio nodigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Harde schijf met 7 gig aan goede muziek hier
Af en toe is muziek die je niet zelf hebt ook leuk om te horen. Daarnaast zit ik momenteel niet thuis, waar ik naast die gigabytes overigens ook nog van die ouderwetse cds heb.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:47 schreef Tanjaa het volgende:
Als je gewoon wat muziek download en in een afspeellijstje zet dan heb je de hele tijd leuke muziek
Tikkeltje te oudquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En voor PS
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd![]()
(leeftijd klopt (nog) niet)
Doe dat wel in het water.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tikkeltje te oudmaar bedankt! (aan iedereen
![]()
)
En nu ga ik duiken
Succesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tikkeltje te oudmaar bedankt! (aan iedereen
![]()
)
En nu ga ik duiken
Forum Opties | |