Mja, psv had wel aardig wat kansen maar die keeper was een behoorlijke sta-in-de-weg.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij was de goal tekenend voor de wedstrijd
trustenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja, psv had wel aardig wat kansen maar die keeper was een behoorlijke sta-in-de-weg.
Ik ga tukken
Nou, gebruik piratebay nu het nog kanquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ken je dat? Ik heb wel zin om een film te kijken maar ik heb niet echt zin om een film te kijken. Heb niet nog een film op de plank liggen waar ik echt zin in heb
Maar ook daar heb ik niet echt een film waarvan ik denk "Ja, die wil ik nu zien!"quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, gebruik piratebay nu het nog kan
Ik heb public enemies hier liggen, maar nu idd ook ff geen zin inquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar ook daar heb ik niet echt een film waarvan ik denk "Ja, die wil ik nu zien!"
Eerder dacht ik er over om Office Space weer eens te gaan kijken, maar daar heb ik nu ook niet echt zin inquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb public enemies hier liggen, maar nu idd ook ff geen zin in
Ben je nog in de bus geweest?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijk duikje gemaakt vanavond, we gingen er in met noodweer en toen we weer boven kwamen scheen de zon en was de wind gaan liggen
Baarzen, snoekbaarzen en een snoek gezien, dus was top
En WG, PSV nog gekeken? ik heb net de laatste 10 minuten gezien, volgens mij heb ik niks gemist?
"Goeiemorgen Ofyles"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
De kleine en de grote wijzer zijn elkaar gepasseerd...
Jullie weten nu wat jullie moeten doen.
Gewoon IP-spoofen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, gebruik piratebay nu het nog kan
quote:
Hartelijk vrijdag!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
De kleine en de grote wijzer zijn elkaar gepasseerd...
Jullie weten nu wat jullie moeten doen.
Waardeloze wedstrijd. PSV won 'slechts' met 1-0.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijk duikje gemaakt vanavond, we gingen er in met noodweer en toen we weer boven kwamen scheen de zon en was de wind gaan liggen
Baarzen, snoekbaarzen en een snoek gezien, dus was top
En WG, PSV nog gekeken? ik heb net de laatste 10 minuten gezien, volgens mij heb ik niks gemist?
quote:
jij had toch zo'n palm pilot daar zit vast wel een agenda opquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet toch eens een tiepmiep aanvragen die dit soort zaken voor mij in de gaten gaat houden.
Dat ding wat ik heb is perfect. Ik kan de bewegingen van de troepen in Afghanistan volgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij had toch zo'n palm pilot daar zit vast wel een agenda op
Dat is toch offtopic?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ding wat ik heb is perfect. Ik kan de bewegingen van de troepen in Afghanistan volgen.![]()
Maar ik heb iemand nodig die tegen mij zegt dat ding in te stellen en te controleren op verjaardagen etc.
------> [DEF]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |