Valt wel mee, mijn lieve buurjongen kwam om half 4 thuis en had dan nog zin om met de boxen keihard aan en het raam open farcry te gaan spelen.quote:
Lekker zielig figuur dan, die buurjongen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Valt wel mee, mijn lieve buurjongen kwam om half 4 thuis en had dan nog zin om met de boxen keihard aan en het raam open farcry te gaan spelen.
Die ligt dus nu nog te slapen? Tijd om jouw boxen in het raam te zetten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Valt wel mee, mijn lieve buurjongen kwam om half 4 thuis en had dan nog zin om met de boxen keihard aan en het raam open farcry te gaan spelen.
I know, maar sinds het uit is tussen ons is die wonderbaarlijk kapot gegaanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lekker zielig figuur dan, die buurjongen.
Daar hebben ze toch de koptelefoon voor uitgevonden?
Ja best okay eigenlijk welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:19 schreef Tanjaa het volgende:
Lekker geslapen iedereen?
Hij zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
I know, maar sinds het uit is tussen ons is die wonderbaarlijk kapot gegaan
Als je wil dat mn lieve papa dalijk op mn kamer staat...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die ligt dus nu nog te slapen? Tijd om jouw boxen in het raam te zetten.
Dat heeft hij zeker..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij zal het er wel naar gemaakt hebben
Zolang jouw papa niet in mijn kamer staat straks vind ik het primaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Als je wil dat mn lieve papa dalijk op mn kamer staat...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zolang jouw papa niet in mijn kamer staat straks vind ik het prima
Geen idee, lijkt me ook nogal een wandelingquote:
Oh okeequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me ook nogal een wandeling
iemand trouwens nog koffie?
Pasta moet ook niet in de koelkastquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh![]()
Feli PSHoop dat je een leuke dag hebt
Ik heb honger en onze chocopasta is nogal hard geworden in de koelkast
Lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee maar het was een beetje richting de min of meer vloeibare staat gegaan toen het niet in de koelkast stond, dus het leek me een handige oplossingquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pasta moet ook niet in de koelkast
Paar seconden in de magnetron.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee maar het was een beetje richting de min of meer vloeibare staat gegaan toen het niet in de koelkast stond, dus het leek me een handige oplossing
Ja, dat dan weer wel, nu maar even een half uurtje wachten danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee maar het was een beetje richting de min of meer vloeibare staat gegaan toen het niet in de koelkast stond, dus het leek me een handige oplossing
Ik begin er aan te denken jaquote:
Ik wacht wel al langerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel, nu maar even een half uurtje wachten dan
Duo Penotti kan gaan smelten als het warm is hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pasta moet ook niet in de koelkast
Dan doe je wat anders op je brood/cracker/toastquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik begin er aan te denken ja
[..]
Ik wacht wel al langerSchiet niet op man
Krijg je dan 1 egale emulsie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Duo Penotti kan gaan smelten als het warm is hoor
Bij mij nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Duo Penotti kan gaan smelten als het warm is hoor
Je kan de kleuren nog een klein beetje onderscheiden, maar lang niet zo goed als normaalquote:
Lekker. Slaperig dagje vandaag. Tijd voor vakantie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wil pastaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan doe je wat anders op je brood/cracker/toast
Geroosterd brood, of een warm broodje.. doe er een klompje pasta op en die is zo gesmoltenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil pastaEn er is niet veel meer
En voor ik boodschappen ga halen wil ik gegeten hebben
zo lang je niet er geen kracht op uitoefent (door te roeren of te schudden) nietquote:
Wat moet smerig smaken? Het smelten of het niet smelten?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo lang je niet er geen kracht op uitoefent (door te roeren of te schudden) niet![]()
@ Tanjaa, bij jou niet? Doen moet het echt ontzettend smerig smaken
Volgens mij is ze de magnetron aan het schoonmaken nuquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij is ze de magnetron aan het schoonmaken nu
Ik bedoel dat het gewoon bij normale temperatuur blijft en niet gaat smelten .. aah nvmquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het niet smelten. Als het hard zou blijven zou het vrijwel geen smaak hebben en zanderig/ klnoterig poreven.
Als het maar gezellig wasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:24 schreef Nesle het volgende:
Goedemiddag
Uitgaan op de donderdaggister is funest voor je vrijdagvandaag
Ik zette hem aan vanochtend, Tatu werd gedraaid, ik zette hem uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:27 schreef Szura het volgende:
Iemand 3fm opstaan?
Er komt best leuke muziek voorbij
Vind het ook wel wat hebben, al had ik Tatu ook afgezet :pquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:27 schreef Szura het volgende:
Iemand 3fm opstaan?
Er komt best leuke muziek voorbij
Er zullen vast wel wat leuke platen langskomen idd, maar ik kwam op het verkeerde moment binnenvallenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vind het ook wel wat hebben, al had ik Tatu ook afgezet :p
Harde schijf met 7 gig aan goede muziek hierquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:47 schreef Tanjaa het volgende:
Als je gewoon wat muziek download en in een afspeellijstje zet dan heb je de hele tijd leuke muziek
Nou dan, geen radio nodigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Harde schijf met 7 gig aan goede muziek hier
Af en toe is muziek die je niet zelf hebt ook leuk om te horen. Daarnaast zit ik momenteel niet thuis, waar ik naast die gigabytes overigens ook nog van die ouderwetse cds heb.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:47 schreef Tanjaa het volgende:
Als je gewoon wat muziek download en in een afspeellijstje zet dan heb je de hele tijd leuke muziek
Tikkeltje te oudquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En voor PS
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd![]()
(leeftijd klopt (nog) niet)
Doe dat wel in het water.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tikkeltje te oudmaar bedankt! (aan iedereen
![]()
)
En nu ga ik duiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |