Postiga maakte echt een smerige schwalbe daar hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:10 schreef denthemen het volgende:
Perez, sukkel!! Dit was jouw schuld! En Boschker had hem gewoon moeten laten scoren!
Anyway: Schade beperkt houden
Ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:11 schreef Kopbal het volgende:
Boschker hoort sowieso op de bank, Timmer de tweede.
Hey jij ook hier?! Is Ibi al in Barcelona gesignaleerd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:11 schreef Toivonen het volgende:
Wat speelt twente goedRuiz en stoch zijn echt niet minder dan elia en arnautovic
Twente is er alleen maar sterker van geworden. Niemand zal arnautovic of elia gaan missen.
Domme rode kaart
En dan zijn er nog mensen die vinden dat Boschker 3de doelman moet zijn bij het Nederlands elftal moet zijn , niet dat je dan aan spelen toekomt maar tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:11 schreef Kopbal het volgende:
Boschker hoort sowieso op de bank, Timmer de tweede.
De scheidsrechter kon weinig anders denk ik, het was gewoon sluw van Postiga.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede redding maar het was ook een onterechte penal. Dikke schwalbe van die Postiga.
Hij zal nu wel meer de 0 willen houden en volgensmij kan Ruiz ook op de 10.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef denthemen het volgende:
Zou Perez eraf gehaald zijn omdat zijn fout de situatie bij de penalty veroorzaakte?
Dan had ie Twente net ook een penal mogen geven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De scheidsrechter kon weinig anders denk ik, het was gewoon sluw van Postiga.
Inderdaad, tuurlijk kon hij er om heen gaan maar 9 van de 10 mensen was voor de pingel gegaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Typisch naar Portugees tintje. Eigenlijk zou Jaap Stam ingehuurd moeten worden om die Postiga even fijn neer te schoffelen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja Portugezenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar was niets aan de handquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan had ie Twente net ook een penal mogen geven.
Hij was -Rquote:
Ach, als Van Persie straks op het WK hetzelfde doet staan we allemaal op de banken.quote:
Tegen Portugal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, als Van Persie straks op het WK hetzelfde doet staan we allemaal op de banken.
Boschker hapt gewoon als een onervaren a-junior.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja Portugezen
Maar als dat een penal was, had Stoch em ook moeten krijgen. Ze vielen allebei veel te makkelijk.
Portugal heeft nog heel wat werk te verrichten willen ze het WK halen.quote:
Zeker weten. En als hij dat tegen Portugal doet spring ik door het plafond heenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, als Van Persie straks op het WK hetzelfde doet staan we allemaal op de banken.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:16 schreef Kopbal het volgende:
Hij deed een Aissatietje.
Haha, ik zei tiet
Postiga werd wel degelijk geraakt Morph.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja Portugezen
Maar als dat een penal was, had Stoch em ook moeten krijgen. Ze vielen allebei veel te makkelijk.
Ja hup sporing!!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Come on Sporing! Maak eens snel de 1-0.
De correcte versie zou dan "Aissati'tje" zijn, maargoed, heb jij ook je lol.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:16 schreef Kopbal het volgende:
Haha, ik zei tiet
Niet genoeg om als een stervende zwaan te vallen Cybje!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Postiga werd wel degelijk geraakt Morph.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:17 schreef Klopkoek het volgende:
Portugal gaat echt wel het WK halen. En C. Ronaldo zal er gaan schitteren als Eusebio
Jij zegt alles hardop als je iets op FOK! post?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:16 schreef Kopbal het volgende:
Haha, ik zei tiet
Groepswinnaar worden gaat heel moeilijk worden, dus dan zouden ze het als nummer 2 na beslissingswedstrijden moeten halen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:17 schreef Klopkoek het volgende:
Portugal gaat echt wel het WK halen. En C. Ronaldo zal er gaan schitteren als Eusebio
Wat zijn jullie toch schattig en voorspelbaar, altijd een hekel krijgen aan een club die beter presteert dan jullie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Come on Sporing! Maak eens snel de 1-0.
jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
Volgende week al de return?
Dat wordt nog knap lastigquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:17 schreef Klopkoek het volgende:
Ja, kunnen we weer 90 minuten lang naar de jostiband gaan luisterenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
Volgende week al de return?
Hopelijk steekt Denemarken er een stokje voor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:17 schreef Klopkoek het volgende:
Mja, wat de één slim vindt, vindt een ander vies.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:18 schreef Klopkoek het volgende:
Ze spelen het wel altijd slim die Portugezen. Die weten precies wanneer ze irritant moeten worden en fysiek moeten spelen als het moet. Dat kunnen Nederlanders nooit.
Alooon!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, kunnen we weer 90 minuten lang naar de jostiband gaan luisteren
Wat bij een normale loting moet gaan lukken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Groepswinnaar worden gaat heel moeilijk worden, dus dan zouden ze het als nummer 2 na beslissingswedstrijden moeten halen.
Rotvolk is het.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:18 schreef Klopkoek het volgende:
Ze spelen het wel altijd slim die Portugezen. Die weten precies wanneer ze irritant moeten worden en fysiek moeten spelen als het moet. Dat kunnen Nederlanders nooit.
"Jullie"? Ik en de meeste andere Ajacieden zijn gewoon voor Twente hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch schattig en voorspelbaar, altijd een hekel krijgen aan een club die beter presteert dan jullie.PSV, Twente, AZ. Who's next?
8.000,- voor 3 minuten. Blijkbaar heeft de crisis deze bedrijven niet zo hard geraaktquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:20 schreef Prosac het volgende:
Mooie reclame in Portugal
Telefoonkopen.nl, Kips Leverworst, Hof van Saksen
In Nederland gun ik alleen m'n eigen club het succes. De rest kan de pot op.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch schattig en voorspelbaar, altijd een hekel krijgen aan een club die beter presteert dan jullie.PSV, Twente, AZ. Who's next?
jostiband? Vertelquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, kunnen we weer 90 minuten lang naar de jostiband gaan luisteren
Wellicht, maar zelfs voor die tweede plek mogen ze nog flink aan de bak.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat bij een normale loting moet gaan lukken.
Ethiek hoort niet thuis in het moderne hedendaagse voetbal. Zeker niet als je als klein davidje tegen de goliaths moet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:20 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Mja, wat de één slim vindt, vindt een ander vies.
Waarom kijk je dan en val je ons hier lastig?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik gun alleen m'n eigen club het succes. De rest kan de pot op.
En dan zegt Boschker, al jaren de onzekere factor bij Twente, dat hij denkt dat die jongen de top niet gaat halen vanwege zijn inzet. Volgens mij spreekt hij gewoon hetgeen uit dat hem het beste uitkomt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een kanjer zeg, die Michailov. Wordt vast en zeker dé smaakmaker van dit seizoen.
ga ff over de telegraaf huilen in je eigen topicquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben het qua voetbal al nooit met je eens maar deze uitspraak is wel ergquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In Nederland gun ik alleen m'n eigen club het succes. De rest kan de pot op.
Misschien is hij naast Barca en Arsenal fan ook nog eens Sporting fan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan en val je ons hier lastig?
Ik moedig Sporting aan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan en val je ons hier lastig?
Alleen Rajkovic speelde die wedstrijd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:21 schreef pekel het volgende:
Wat oogt de Twentse verdediging zwakjes.
Vind de prestatie van FC Emmen ineens een stuk minder.
Portugezen zijn net iets gehaaiderquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja Portugezen
Je gunde niemand buiten Ajax succes.quote:
En Ajax niet te vergeten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Misschien is hij naast Barca en Arsenal fan ook nog eens Sporting fan.
Zou me niets verbazen als Boschker gewoon lid is van de Bulgaarse mafia.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
En dan zegt Boschker, al jaren de onzekere factor bij Twente, dat hij denkt dat die jongen de top niet gaat halen vanwege zijn inzet. Volgens mij spreekt hij gewoon hetgeen uit dat hem het beste uitkomt.
1 keer winnen van Hongarije en 1 keer gelijkspelen en ze zijn erquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wellicht, maar zelfs voor die tweede plek mogen ze nog flink aan de bak.
Geeft maar weer eens aan dat Kuiper toch beter isquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alleen Rajkovic speelde die wedstrijd.
Onritmisch geram op trommels, vergezeld met een hoop heyho, lalalaaa-gezang in combinatie met een flinke dosis kwijl.quote:
Heb eens een Engelse vriend van mij, Liverpool-fan, de Twente-versie laten horen..quote:
FC Twente is in Portugal. Wel goed kijken hè.quote:
Je snapt niet dat het vrij belangrijk is dat Twente wat punten pakt voor de ranking? Ook voor jouw club.quote:
Psv is toch morgen al?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Onritmisch geram op trommels, vergezeld met een hoop heyho, lalalaaa-gezang in combinatie met een flinke dosis kwijl.
Sander wil z'n chickie. Heeft al de nodige ervaring met vreemdgaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Boschker gewoon lid is van de Bulgaarse mafia.
Wederom gehuurd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat die keeper alleen vorig jaar gehuurd was van Liverpool, hebben ze hem nu gekocht?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat die keeper alleen vorig jaar gehuurd was van Liverpool, hebben ze hem nu gekocht?
quote:Nicolay Mihaylov blijft ook de komende twee jaar bij FC Twente. De 21-jarige Bulgaarse doelman wordt sinds augustus gehuurd van Liverpool. Beide clubs kwamen vrijdag een nieuwe huurperiode voor twee seizoenen overeen.
Wat ben je weer lekker bijdehand.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:24 schreef WeebI het volgende:
[..]
FC Twente is in Portugal. Wel goed kijken hè.
Je gaat toch niet weer stoer doen hé op Fok? Anders moet ik mijn internetmatties inschakelen om je te komen klappen via internetquote:
Liever dat, dan met schaamrood op de kaken uitgesloten te worden voor europees voetbal!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Onritmisch geram op trommels, vergezeld met een hoop heyho, lalalaaa-gezang in combinatie met een flinke dosis kwijl.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef need2009 het volgende:
[..]
Liever dat, dan met schaamrood op de kaken uitgesloten te worden voor europees voetbal!
Right back at you.quote:
Pardon?? Toch geen rotterdamse invloeden héquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer stoer doen hé op Fok? Anders moet ik mijn internetmatties inschakelen om je te komen klappen via internet
HIJ GAAT NOG EEN JAAR DOOR!!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:25 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
- we zijn wel klaar met je Evert -
hap hapquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef need2009 het volgende:
[..]
Liever dat, dan met schaamrood op de kaken uitgesloten te worden voor europees voetbal!
Dat weet ik nog ja, een spijkerharde mijnwerkerszoon!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
Zijn vader was ook een heel behoorlijke keeper, ondermeer bij het fantastische Bulgarije van 1994.
Kijk ook welke user het is...quote:
Jullie zijn het gewend om alleen naar andere clubs te kijken Europeesquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typsich een jood
Het is een Nederlandse club, dus natuurlijk ben ik voor Twente.
Het is N'Kufoquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef Wilskracht het volgende:
Je hebt niks aan N'Kuffo als aan het counteren bent.
Een spijkerharde keeper jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:28 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Dat weet ik nog ja, een spijkerharde mijnwerkerszoon!
Een keeperszoon uit Sofia.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:29 schreef denthemen het volgende:
Evert, zeg eens wat over de keeper
quote:
Het is niet te hopen dat die Portugezen na rust helemaal los gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef Zwoerd het volgende:
Twente komt er totaal niet meer uit
Ik word toch wel bang voor een beetje een afstraffing nu
Huilde hij?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:24 schreef Strooper het volgende:
[..]
Heb eens een Engelse vriend van mij, Liverpool-fan, de Twente-versie laten horen..
Ik wil alle dirty detailsquote:
Briljant! Hoe kom je erop?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Misschien een idee om countervoetbal te gaan spelen
quote:
Niet zo vreemd he, met 10 manquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:32 schreef Kriegel het volgende:
0-0 op het tandvlees. Hopelijk kan het rustpraatje de organisatie weer wat beter terugzetten, want sinds die rode kaart worden ze overlopen. Zonde, want ze waren echt beter. :/
Origineel zal je niet eens een keer gaan worden he?quote:
Huilde hij maar.quote:
Nee Kufoquote:
quote:In de media wordt Nkufo alom aangeduid als N'Kufo, de naam die ook op zijn voetbalshirt vermeld staat. In de Zwitserse krant SonntagsZeitung verklaarde hij in augustus 2007 echter dat zijn achternaam Nkufo zou zijn, zonder apostrof. Navraag van Voetbal International bij de perschef van FC Twente bevestigde dit. Nkufo zou echter hebben verklaard geen bezwaar te hebben tegen N'Kufo en dit was voor de VI en FC Twente de reden deze schrijfwijze aan te houden.[1]
In een interview met het blad Sportweek stelde Nkufo in april 2008 dat zijn naam niet alleen zonder apostrof maar ook zonder N wordt geschreven: "Ik zit er niet zo mee, maar m’n officiële naam is Kufo, zonder N. Zo staat het ook in m’n paspoort."[2]
Hey! We gaan niet bijdehand doen hè?quote:
Via de tmf chat? Of Habbo? Second life?quote:
een soort van Kenneth Vermeer in vorm. het ziet er niet uit maar hij houdt z'n doel schoonquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:33 schreef Jasza het volgende:
Die nieuwe keeper ziet er niet zo zeker uit vind ik hoor
Zeg ik dan dat het vreemd is? Daarom moet de boel ook opnieuw worden neergezet, wat je midden in een wedstrijd niet kan.quote:
Man, die 1e kans van Fiorentina toen , heb nog steeds last van mijn hartquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
een soort van Kenneth Vermeer in vorm. het ziet er niet uit maar hij houdt z'n doel schoon
Was je buiten!??!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:33 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis van een verjaardag.
Waarom Boschker rood ? En 0-0 lijkt me met tien man niet slecht ?
verjaardag van lamonquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Via de tmf chat? Of Habbo? Second life?
Ze wilden hem toch wegdoen dacht ik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:26 schreef venomsnake het volgende:
Die keepert van Twente valt prima in.
Geweldig talent, maar zijn mentaliteit laat nogal wat te wensen over..quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ze wilden hem toch wegdoen dacht ik.
je hebt weer gezopenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ze wilden hem toch wegdoen dacht ik.
Nee, het was zoals hierboven al gesuggereerd iets met z'n mentaliteit ja.quote:
Twente was tot de rode kaart heel behoorlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:40 schreef Counterattack het volgende:
Twente speelt niet best, maar Sporting valt me ook tegen.
Oeps had ik niet mogen verklappenquote:
Dione de Graaff # 10. Aanbid hier deze heldin.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:41 schreef NoizEkick het volgende:
Zo, goede analyse van de eerste helft!
Zolang het maar niet meer dan 1-0 wordt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:44 schreef Sieps het volgende:
Ik hou mijn hart vast de 2de helft, lijkt me niet dat we de 0 kunnen houden, laat staan scoren
Scoringskans ontnomen is de regel, he.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals mijn vraag. Waarom Boschker rood ?
De taken opnieuw verdelen hoort altijd wel een verschil te maken, lijkt me, en dat gaat in de kleedkamer beter dan wanneer de coach onder het spelen een paar aanwijzingen het veld op brult. Je ziet gewoon dat ze na het verlies van een speler niet goed weten wie er welke gevallen gaten op moet gaan vullen en wie er in balbezit naar voren moet gaan, de tactiek lag helemaal op z'n gat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:38 schreef Klopkoek het volgende:
Sporting is zo goed dat je niet even kunt zeggen "de knieschijf van die gaan we even anders neerzetten"
Perez is niet de man van het harde werken, die moet je er niet bij hebben als je met 10 man speeltquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En verder had ik Brama eruit gehaald, en NIET Perez
Omdat de scheids dat wildequote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals mijn vraag. Waarom Boschker rood ?
Zou ik eerder Ruiz terughalen (is toch van nature een 10) en gokken op de snelheid van Stoch.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man o man, hartverzakkingen
Hopen dat Twente Kufo eruit haalt, Ruvkyatsya (ofzo, ik vergeet het ALTIJD) erin zet en hem samen met Ruiz lekker aan laat vallen. Stoch kan wel terugzakken naar het middenveld.
Ik weet niet wat het is, maar ik vind dat zo'n kutreclame.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:46 schreef denthemen het volgende:
Dat nummer van de reclame van Hyundai, i'm gonna let it shine etc. Dat nummer zat een zwerver te zingen in de metro in New York, de hele dag lang.. Zo verdiende hij toch nog wat geldMaar hij had me echt een dijk van een stem!
Tot zover herinneringen ophalen met Denthemen
Perez maakte de verdedigende fout, hij zorgde ervoor dat Postiga oog in oog kwam met Boschker.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zonder Brama lag het middenveld veel te open. En nu Douglas niet best speelt, heb je hem sowieso nodig om mee te verdedigen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook, en zoals het daar gezongen is, is het ook niet mooiquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:47 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik vind dat zo'n kutreclame.
Hij zoekt Boschker op en valt over hem heen, je kunt hem gevenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:47 schreef Prosac het volgende:
Die van Postiga was ook gewoon een schwalbe
Handig gaan vallen in het strafschopgebied zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:47 schreef Prosac het volgende:
Die van Postiga was ook gewoon een schwalbe
Ik bedoel eigenlijk dat dit net zoveel een penalty was als de val van Stoch.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hij zoekt Boschker op en valt over hem heen, je kunt hem geven
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef need2009 het volgende:
[..]
Handig gaan vallen in het strafschopgebied zou ik zeggen.
Dione kan je ook geven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hij zoekt Boschker op en valt over hem heen, je kunt hem geven
En bijna bij iedere club nog eens keihard gefaald.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef ASroma het volgende:
wat postiga toch overrated, gewoon een slecht speler eigenlijk
Rode kaart voor Sporting?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:51 schreef Zwoerd het volgende:
Ik zie nog niet hoe Twente uberhaupt nog een kans gaat krijgen
Vreselijk hoe 'ie speelt. Misschien kan hij nu beter op doel gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:52 schreef denthemen het volgende:
Douglas, stomme fouten elke keer
Die komt er altijd wel, maar ik zou tekenen voor een kleine nederlaag.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:51 schreef Zwoerd het volgende:
Ik zie nog niet hoe Twente uberhaupt nog een kans gaat krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |