Geeft maar weer eens aan dat Kuiper toch beter isquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alleen Rajkovic speelde die wedstrijd.
Onritmisch geram op trommels, vergezeld met een hoop heyho, lalalaaa-gezang in combinatie met een flinke dosis kwijl.quote:
Heb eens een Engelse vriend van mij, Liverpool-fan, de Twente-versie laten horen..quote:
FC Twente is in Portugal. Wel goed kijken hè.quote:
Je snapt niet dat het vrij belangrijk is dat Twente wat punten pakt voor de ranking? Ook voor jouw club.quote:
Psv is toch morgen al?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Onritmisch geram op trommels, vergezeld met een hoop heyho, lalalaaa-gezang in combinatie met een flinke dosis kwijl.
Sander wil z'n chickie. Heeft al de nodige ervaring met vreemdgaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Boschker gewoon lid is van de Bulgaarse mafia.
Wederom gehuurd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat die keeper alleen vorig jaar gehuurd was van Liverpool, hebben ze hem nu gekocht?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat die keeper alleen vorig jaar gehuurd was van Liverpool, hebben ze hem nu gekocht?
quote:Nicolay Mihaylov blijft ook de komende twee jaar bij FC Twente. De 21-jarige Bulgaarse doelman wordt sinds augustus gehuurd van Liverpool. Beide clubs kwamen vrijdag een nieuwe huurperiode voor twee seizoenen overeen.
Wat ben je weer lekker bijdehand.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:24 schreef WeebI het volgende:
[..]
FC Twente is in Portugal. Wel goed kijken hè.
Je gaat toch niet weer stoer doen hé op Fok? Anders moet ik mijn internetmatties inschakelen om je te komen klappen via internetquote:
Liever dat, dan met schaamrood op de kaken uitgesloten te worden voor europees voetbal!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Onritmisch geram op trommels, vergezeld met een hoop heyho, lalalaaa-gezang in combinatie met een flinke dosis kwijl.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef need2009 het volgende:
[..]
Liever dat, dan met schaamrood op de kaken uitgesloten te worden voor europees voetbal!
Right back at you.quote:
Pardon?? Toch geen rotterdamse invloeden héquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer stoer doen hé op Fok? Anders moet ik mijn internetmatties inschakelen om je te komen klappen via internet
HIJ GAAT NOG EEN JAAR DOOR!!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:25 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
- we zijn wel klaar met je Evert -
hap hapquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef need2009 het volgende:
[..]
Liever dat, dan met schaamrood op de kaken uitgesloten te worden voor europees voetbal!
Dat weet ik nog ja, een spijkerharde mijnwerkerszoon!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
Zijn vader was ook een heel behoorlijke keeper, ondermeer bij het fantastische Bulgarije van 1994.
Kijk ook welke user het is...quote:
Jullie zijn het gewend om alleen naar andere clubs te kijken Europeesquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typsich een jood
Het is een Nederlandse club, dus natuurlijk ben ik voor Twente.
Het is N'Kufoquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef Wilskracht het volgende:
Je hebt niks aan N'Kuffo als aan het counteren bent.
Een spijkerharde keeper jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:28 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Dat weet ik nog ja, een spijkerharde mijnwerkerszoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |