Geeft maar weer eens aan dat Kuiper toch beter isquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alleen Rajkovic speelde die wedstrijd.
Onritmisch geram op trommels, vergezeld met een hoop heyho, lalalaaa-gezang in combinatie met een flinke dosis kwijl.quote:
Heb eens een Engelse vriend van mij, Liverpool-fan, de Twente-versie laten horen..quote:
FC Twente is in Portugal. Wel goed kijken hè.quote:
Je snapt niet dat het vrij belangrijk is dat Twente wat punten pakt voor de ranking? Ook voor jouw club.quote:
Psv is toch morgen al?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Onritmisch geram op trommels, vergezeld met een hoop heyho, lalalaaa-gezang in combinatie met een flinke dosis kwijl.
Sander wil z'n chickie. Heeft al de nodige ervaring met vreemdgaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Boschker gewoon lid is van de Bulgaarse mafia.
Wederom gehuurd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat die keeper alleen vorig jaar gehuurd was van Liverpool, hebben ze hem nu gekocht?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat die keeper alleen vorig jaar gehuurd was van Liverpool, hebben ze hem nu gekocht?
quote:Nicolay Mihaylov blijft ook de komende twee jaar bij FC Twente. De 21-jarige Bulgaarse doelman wordt sinds augustus gehuurd van Liverpool. Beide clubs kwamen vrijdag een nieuwe huurperiode voor twee seizoenen overeen.
Wat ben je weer lekker bijdehand.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:24 schreef WeebI het volgende:
[..]
FC Twente is in Portugal. Wel goed kijken hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |