En dan zijn er nog mensen die vinden dat Boschker 3de doelman moet zijn bij het Nederlands elftal moet zijn , niet dat je dan aan spelen toekomt maar tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:11 schreef Kopbal het volgende:
Boschker hoort sowieso op de bank, Timmer de tweede.
De scheidsrechter kon weinig anders denk ik, het was gewoon sluw van Postiga.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede redding maar het was ook een onterechte penal. Dikke schwalbe van die Postiga.
Hij zal nu wel meer de 0 willen houden en volgensmij kan Ruiz ook op de 10.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef denthemen het volgende:
Zou Perez eraf gehaald zijn omdat zijn fout de situatie bij de penalty veroorzaakte?
Dan had ie Twente net ook een penal mogen geven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De scheidsrechter kon weinig anders denk ik, het was gewoon sluw van Postiga.
Inderdaad, tuurlijk kon hij er om heen gaan maar 9 van de 10 mensen was voor de pingel gegaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Typisch naar Portugees tintje. Eigenlijk zou Jaap Stam ingehuurd moeten worden om die Postiga even fijn neer te schoffelen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja Portugezenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar was niets aan de handquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan had ie Twente net ook een penal mogen geven.
Hij was -Rquote:
Ach, als Van Persie straks op het WK hetzelfde doet staan we allemaal op de banken.quote:
Tegen Portugal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, als Van Persie straks op het WK hetzelfde doet staan we allemaal op de banken.
Boschker hapt gewoon als een onervaren a-junior.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja Portugezen
Maar als dat een penal was, had Stoch em ook moeten krijgen. Ze vielen allebei veel te makkelijk.
Portugal heeft nog heel wat werk te verrichten willen ze het WK halen.quote:
Zeker weten. En als hij dat tegen Portugal doet spring ik door het plafond heenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, als Van Persie straks op het WK hetzelfde doet staan we allemaal op de banken.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:16 schreef Kopbal het volgende:
Hij deed een Aissatietje.
Haha, ik zei tiet
Postiga werd wel degelijk geraakt Morph.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja Portugezen
Maar als dat een penal was, had Stoch em ook moeten krijgen. Ze vielen allebei veel te makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |