Je gaat toch niet weer stoer doen hé op Fok? Anders moet ik mijn internetmatties inschakelen om je te komen klappen via internetquote:
Liever dat, dan met schaamrood op de kaken uitgesloten te worden voor europees voetbal!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Onritmisch geram op trommels, vergezeld met een hoop heyho, lalalaaa-gezang in combinatie met een flinke dosis kwijl.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef need2009 het volgende:
[..]
Liever dat, dan met schaamrood op de kaken uitgesloten te worden voor europees voetbal!
Right back at you.quote:
Pardon?? Toch geen rotterdamse invloeden héquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer stoer doen hé op Fok? Anders moet ik mijn internetmatties inschakelen om je te komen klappen via internet
HIJ GAAT NOG EEN JAAR DOOR!!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:25 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
- we zijn wel klaar met je Evert -
hap hapquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef need2009 het volgende:
[..]
Liever dat, dan met schaamrood op de kaken uitgesloten te worden voor europees voetbal!
Dat weet ik nog ja, een spijkerharde mijnwerkerszoon!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
Zijn vader was ook een heel behoorlijke keeper, ondermeer bij het fantastische Bulgarije van 1994.
Kijk ook welke user het is...quote:
Jullie zijn het gewend om alleen naar andere clubs te kijken Europeesquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typsich een jood
Het is een Nederlandse club, dus natuurlijk ben ik voor Twente.
Het is N'Kufoquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef Wilskracht het volgende:
Je hebt niks aan N'Kuffo als aan het counteren bent.
Een spijkerharde keeper jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:28 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Dat weet ik nog ja, een spijkerharde mijnwerkerszoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |