Klinkt al heel liefdevol!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:29 schreef Burdie het volgende:
Nouja, ik wil niet uitgebreid gaan shoppen met dat beest erbij, maar wil wel af en toe even een winkeltje in kunnen schieten als het nodig is (of het gemeentehuis ofzo) en wil dan niet dat mijn hond gejat wordt.
Ik was ooit in de Pet's Place, waren er 2 kampers met een bull achtige, maar dan zo'n terrierding, een pup nog. Die hadden m gewoon los lopen in het winkelcentrum, en ik had ze net daarvoor in de supermarkt achterna geroepen dat de hond nog in de winkel stondquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:23 schreef MarjoleinA het volgende:
Floor gaat ook niet mee de winkels in.
Behalve toen ze pup was en ik haar nog kon dragen.
De enige winkel die ze ingaat is de dieren winkel.
Ik laat haar altijd zelf een bot of een speeltje uitzoeken echt grappig.
Als ik echt een snelle boodschap moet doen en het is niet warm dan blijft ze even in de auto.
Nu ik er over nadenk is Floor wel eens in een kledingzaak geweest. Maar ik ging met haar aan een grote tafel zitten
zodat mijn partner kleding kon passen. Werkt prima, alleen zou ik dat natuurlijk niet doen.
Oh, ik bedoelde ook niet dat jij dat zo doet, ik moest er door jouw post aan denkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:36 schreef MarjoleinA het volgende:
Dat is wel heel erg inderdaad. Zo erg ben ik niet. Bij mij zit ze gewoon aan de lijn en ze mag ook niet alles pakken.
Ik hou dingen voor haar neus
Serieus?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Maja, ik heb dan ook kleine gezelschapshondjes en tis een hype om die te pikken, zelfs als je dr gewoon naast loopt
ik ken het eigenlijk niet, kan je dus niet helpenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zeg ook wel eens 't beest of 't kreng
Is iemand hier trouwens bekend met Sulfatrim? Charlie heeft dat nu maar Google geeft weinig positieve dingen, eigenlijk alleen maar negatief.
ja doe ik zekerquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:47 schreef Guess. het volgende:
Ja beetje rust kan mischien geen kwaad voor d'r,hou die wond dan maar ff extra in de gaten
Ik leg ze netjes af bij de ingang van de supermarkt (los),quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:18 schreef Guess. het volgende:
Sulfatrim ken ik echt niet dus geen ervaring mee.
Ik denk dat als ik een grote hond zou hebben ik em wel sneller even bij een winkel zou laten wachten,ik weet dat ze die ook zo mee kunnen nemen maar wat Oh-Oh zegt,kleine hondjes worden echt regelmatig gestolen.
idd anders laat kleine Beau zich wel horenquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik wel, als ik zie dat de vreemde hond wil spelen hoor!
Oh is dat ook zo een schreeuwerd?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd anders laat kleine Beau zich wel horen![]()
Aangezien Ronja sneller is dan ik ben lijn ik haar liever dan ook aan, als ik dan in de buurt ben dan kan ze altijd nog weer vrijquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik zie snel genoeg of een aangelijnde hond vriendelijk is of niet en meestal vraag ik t ook aan de eigenaren voor ik stuiterbalbil er op los laat
ik vind het vaak wel moeilijk als ik op het losloop gebied ben, laatst weer een discussie met iemand over gehad, zijn hond was niet de aardigste zeg maar (dus aangelijnd) maar hij kwam uit de struiken (niet een officeel toegangspad) dus iik had het niet helemaal op tijd door, ronja er op afquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik heb het dan ook over wanneer ik gewoon aangelijnd met ze loop ergens.
Ze lopen alleen los op losloopplekken en in het veld ( behalve Karel, die loopt altijd los ).
Tussen de middag loop ik altijd in de stad en dan kom ik ik weet niet hoeveel honden tegen en Billy wil echt met ieeeeeeeedereen spelen natuurlijk , dus dan vraag ik t aan t baasje , meestal zie je t al aan hoe de andere hond reageert hoor, of hoe de baasjes reageren, als die hysterisch hun hond aantrekken en zo dan laat ik Bil dr al nie heen lopen.
dat snap je dan echt niet he, helemaal als ze loops zijnquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Vind ik ook, zo hadden wij laatst iemand met een aangelijnde loopse teef op een losloopstrand, das gewoon mega dom toch?
Waar honden loslopen ga ik er van uit dat die honden zich gedragen, maar helaas heb je er altijd stommerikken bij lopen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:15 schreef draculettetje het volgende:
nog 1 nachtje met onze loge
[ afbeelding ]
gaan jullie maar alvast
[ afbeelding ]
kijken wie het sterkst is
[ afbeelding ]
Opbokken!
[ afbeelding ]
nee hoor zo erg was het niet, had mn toestel in 9 serie staan en deze zat er tussen!
Degelijke poepquote:
kan idd best door het water komen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Degelijke poepDe eerste dag = 2 pil, en toen was diarree/spuitpoep gelijk al over. Nu zijn t ook degelijke drollen
Ik ga er maar vanuit dat het door het water komt, dus jammer genoeg niet meer zwemmen.
Nog even ergens iets zoeken met stromend water, maar dat zal niet in de buurt zitten
Heb je ook stilstaand water?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan idd best door het water komen!
wel fijn dat die pillen geholpen hebben!
Ronja heeft regelmatig ook diaree, denk ook of het water in het park, of van de botjes die ze om de dag krijgt (nu dus nog minder) en ik weet dat ze het met warmte ook krijgt
in het park is het idd stilstaandquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je ook stilstaand water?
Hij vreet soms botten in een dag op, meestal niet, maar dan heeft ie nooit ergens last van gelukkig
vooral dat ie dan ook niet meer wil eten!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ah nee, bij gewoon diarree een keer zou ik er ook niet zoveel van denken. Maar dit is Charlie zijn derde keer en dan is t 1 dag diarree, en dan gaat t over in spuitpoep. Eerste dag met spuitpoep eet ie nog, na dag 2 wil ie dan ook niet meer eten.
DA
Prik
pillen
gelijk spuitpoep over.
Altijd t zelfde, dus moet er wel iets van denken en dat stilstaand water zit vol slechte bacteriën enzo.
Niet alleen dikke hondenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:15 schreef oh-oh het volgende:Ik vind dikke honden altijd zoooo sneu...
Maar al 4 kilo dr af is wel heel goed
quote:
Die tweede foto vind ik echt leuk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:02 schreef draculettetje het volgende:
nou Amber is opgehaald, het zal een stuk rustiger zijn in huis
hier nog even wat foto's en een filmpje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
dankquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die tweede foto vind ik echt leuk.
Ah gos, kijk ze nou zittenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
En dr is 1 heerlijke broodwinkel hier bij kantoor die ik niet kan weerstaan waar ik ze ook wel es vastbind buiten maar dan zie ik ze ook prima:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een superleuke en vooral mooie foto's van Floorquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:31 schreef MarjoleinA het volgende:
thuis! Jammer van de verwarming op de achtergrond anders was de foto canvas waardig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk ze poserenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:18 schreef Guess. het volgende:
Sulfatrim ken ik echt niet dus geen ervaring mee.
Ik denk dat als ik een grote hond zou hebben ik em wel sneller even bij een winkel zou laten wachten,ik weet dat ze die ook zo mee kunnen nemen maar wat Oh-Oh zegt,kleine hondjes worden echt regelmatig gestolen.
[ afbeelding ]
wanneer er geen filtering plaatsvind is de kans erg grootquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:04 schreef MarjoleinA het volgende:
Bij ons in het bos heb je trouwens ook een kleine vijver. Hier zwemmen geen eenden of beesten in. Het is een betonnenbak zeg maar waar dieren uit kunnen drinken. HEt water komt tot Floor haar buik en ze drinkt er ook uit.
Zou dit ook onveilig zijn?
Er lag daar 1st vloerbedekking (lag er al toen we hier kwamen) die hebben ze 1st vernield en nu dus het zeil,het ligt er al een aantal maanden hoor dus ik weet ook niet,ineens hebben ze het in hun hoofd gekregen,zo ging het met de vloerbedekking ook.Ik zei nog laten we laminaat doen maar nee dat was geen goed idee want als ze ziek zijn en er komt vocht op gaat het krom staan bla blaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:09 schreef oh-oh het volgende:Ik vind Amber zo leuk!
Guess, balen van je zeil zeg, enig idee hoe het komt dat ie daar nu ineens mee begint?
Jammer dat ze weer weg is, ze vormden een leuk stel zo! Komt ze nog vaker logeren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:02 schreef draculettetje het volgende:
nou Amber is opgehaald, het zal een stuk rustiger zijn in huis
hier nog even wat foto's en een filmpje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ontspannen posequote:Op donderdag 30 juli 2009 16:02 schreef Patapon het volgende:
Beide na een dag wandelen in het bos bij ons vakantiehuisje in brabant
[ afbeelding ]
Ahhhhh, wat een fotomodelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Lexi komt ook even in het fototopic kijken...
[ afbeelding ]
De kleine diva is nu 1,5 jaar en is een kruising tussen een Teckel en een Jack Russel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ahhhhh, wat een fotomodel![]()
Hoe oud is Lexi?
![]()
Heb je d'r een hondje bij ja? Leuk plaatje zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:Ik heb echt 5 honden nu
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:Ik heb echt 5 honden nu
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De oortjes van Keesjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:Ik heb echt 5 honden nu
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh-oh wat ik me nu al een tijdje afvraag, wat voor karakter heeft een Chinese naakthond nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:Ik heb echt 5 honden nu
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat verschilt ook weer heel erg per hond.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
Wat moet je qua onderhoud met ze doen dan? En hoe vaak, enzo.
Hoe doet ze dat danquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef draculettetje het volgende:
Vanavond heeft Ronja in het bos laten zien dat ze de kinderen van mn zus tot haar roedel beschouwt, was echt heel lief!
door op het moment dat ze te ver het bos in gingen er naar toe te rennen, om ze vervolgens weer de weg naar ons te verwijzen!quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:56 schreef Guess. het volgende:
Oh-Oh hoe komt het dat Frits een stuk kleiner is dan de andere 2 chi's (of lijkt dat maar zo?) ik vind zowiezo dat er best veel verschil in grote is in chi's vraag me af waarom dat zo is?
dat valt echt wel reuze mee hoor!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Graftonst het volgende:
Oh-Oh ik moet wel zeggen dat ik Karel & Kees toch wel leuke hondjes vind om te zien hoor! En die foto waarbij ze allemaal zo op een rijtje zitten is wel echt schattig! Maar zoveel hondjes.. wij krijgen altijd een logeerhondje (ook een shih-tzu) en dat is soms al zo druk dat ik me niet kan voorstellen hoe het met 5 (toch) hondjes zal zijn..
quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
door op het moment dat ze te ver het bos in gingen er naar toe te rennen, om ze vervolgens weer de weg naar ons te verwijzen!
Ja, das zo een "leuk" modeverschijnsel, fokken ze ze expres extra klein omdat de mensen dat graag willen hebben. Niemand denkt er bij na dat die hondjes nog kwestbaarder zijn dan een gewone chihuahua en de gezondheid van die mormels laat ook vaak echt te wensen over, waterhoofdjes en zo, van die extreme toestandenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:04 schreef Guess. het volgende:
[..]
![]()
Oke op die manier Oh-Oh,je ziet namelijk ook wel eens mini op tea-cup chi's staan vandaar!
Ik ging laatst bijna op zo'n hondje staan in de bijenkorfquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, das zo een "leuk" modeverschijnsel, fokken ze ze expres extra klein omdat de mensen dat graag willen hebben. Niemand denkt er bij na dat die hondjes nog kwestbaarder zijn dan een gewone chihuahua en de gezondheid van die mormels laat ook vaak echt te wensen over, waterhoofdjes en zo, van die extreme toestanden
Wat een liefie en ze lacht op de laatste fotoquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef Graftonst het volgende:
Ik kwam mijn hondje ook even laten zien. Een Shih-tzu van bijna 4 met de naam Charlie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige foto, echt het inlijsten waard vind ikquote:
Oke, leuk om te wetenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn heel actief ja, maar ze luieren ook graag hoor. Mijnes zijn dol op vreemde honden, gek op mensen, echte slijmballen, en het zijn echte clowntjes.
Gewoon hele vrolijke gekke hondjes dus![]()
In de rasstandaard staat dat ze terughoudend zijn, maar dat verschilt echt heel erg, in sommige lijnen zit het wel, maar Chico is een hele vrije hond, en zijn hele lijn is zo, Billy dus ook ( Bil is zijn achterkleinzoon).
Het enige nadeel is het onderhoud, maar dat vind ik juist erg leuk om te doen, dus dat vind ik weer een pluspunt.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is ook geen goede angle voor hem
Jeetje wat zul je geschrokken zijn en wat fijn dat het goed is afgelopen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:00 schreef Lau. het volgende:
Ze dook meteen in elkaar, staart tussen de pootjes en ging me heel zielig aankijken. Ben echt nog nooit zo geschrokken. Heb haar het eerste half uur strak in de armen gehouden, zat te shaken en te janken van schrik...
Ja dat is echt een goeie tip altijd, maak je zulke leuke en mooie foto's meequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Hara, maak es fotos van m op gelijke hoogte van de hond ipv van boven af joh! Zo zie je toch geen reetGa ff op je gat voor m zitten, zul je zien dat de plaatjes echt veel leuker worden
![]()
Heel simpel , werkt voor kinderen en voor honden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is echt een goeie tip altijd, maak je zulke leuk en mooie foto's mee
Ik lig vaak helemaal languit op de vloer om een "the-dog" achtig shot te makenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel simpel , werkt voor kinderen en voor honden.
Ik ren vaak voor ze uit met de camera op grondhoogte of zo, werkt als een tiet
Ja, weet ik. Maar ik ga pas mijn best doen wanneer ik eindelijk een spiegelreflex kan aanschaffen. Ik zit nu steeds met klik..................................... fotoquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Hara, maak es fotos van m op gelijke hoogte van de hond ipv van boven af joh! Zo zie je toch geen reetGa ff op je gat voor m zitten, zul je zien dat de plaatjes echt veel leuker worden
![]()
Lau, dat is echt onwijs schrikken zeg , goddank is het goed afgelopen!
Thanks, was en ben er nog steeds heel trots opquote:
Mooie foto's.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
Mooi moment om mijn pracht Max foto's te spammen. Spiegelreflex van ex, alleen daarom had ik t al aan moeten houden,.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:14 schreef oh-oh het volgende:Die van mij zijn amper hoger dan mn camera, dus die zet ik liever ergens op
![]()
Maar ik hou niet echt van supergeposeerd , dus ik lig in het veld en op het strand ook stevast op mn buik, of aan de showring ook als t moet ( en al ik zelf niet daarna hoef te showen).
Oh ja, ik herinner me de foto's nog, die waren zijn zo mooiquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
Mooi moment om mijn pracht Max foto's te spammen. Spiegelreflex van ex, alleen daarom had ik t al aan moeten houden,.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, en allemaal zelfde dag. De jurk was wel iets te groot, misschien dat dat wat vertekend, of zo. Geen idee.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:00 schreef Fascination het volgende:
Maar euh ben jij dat ook op de tweede foto Hara? Want, dit komt vast verkeerd over maar het is niet gemeen bedoeld, daar lijk je veel slanker dan op de andere twee?
Heb je daar maar één DA?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:14 schreef oh-oh het volgende:
Die serie is zo mooi ja!
Het zal vooral je houding zijn hoor, op die andere twee met jurk zit je, op die met broek sta je, dat ziet dr altijd anders uit.
Ik heb ook heul geen spiegelreflex hoor, met de grootste baggercam kan je mooie foto's maken als het moet.
Doe mij en lol en maak er morgen gewoon es een op Rex zijn hoogte![]()
Ik ben bes pissed, op mijn da. Kom dr nu al dik 9 jaar, en elk jaar doet ze bij iedereen een kaart in de bus met dr vakanties en zo, dit jaar nog niks gehad , kom dr net aan voor een controle voor Frits en nieuwe pillen, is ze gewoon van vandaag tot over drie weken op vakantie![]()
Als ik dat nou ff had geweten dan had ik vrijdag ff snel binnengewipt
Nou ze lopen daar vaak in de speelweide wat ze helemaal geweldig vinden maar gisteren heeft het heel veel geregend dus het was natuurlijk een zooi.Normaal worden ze wel schoongemaakt maar het is nu topdrukte daar,ze konden nog wel even gewassen worden maar mijn man had geen zin/tijd om daar nu op te wachten vandaar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Guess, wat rot dat ze zo smerig zijn na een weekend pension zeg, is dat normaal daar?
Nee mijn vaste DA heeft een eenvrouwpraktijk, vind ik juist wel heel fijn, altijd dezelfde, ze kent de chihuahua's en Billy al van pup af aan en Chico sinds ik hem heb en ze hoeft ook amper op hun kaarten te kijken, ze weet zelfs hun gewichten uit haar hoofd en zo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
Neem aan dat ze dat in de computer hebben?Hier hebben we meerdere DA's in de praktijk en niet altijd dezelfde.
moeten we dan toch eens kijken of het klikt met ronja?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:21 schreef Guess. het volgende:
[..]
Nou ze lopen daar vaak in de speelweide wat ze helemaal geweldig vinden maar gisteren heeft het heel veel geregend dus het was natuurlijk een zooi.Normaal worden ze wel schoongemaakt maar het is nu topdrukte daar,ze konden nog wel even gewassen worden maar mijn man had geen zin/tijd om daar nu op te wachten vandaar.
Ze hebben altijd veel plezier daar maar Joost begon afgelopen zaterdag te piepen toen we ze afzette en nu wist ie niet hoe snel ie weg moest komen,denk dat ie het veels te druk vond deze keer.Zit er wel mee in mijn maag,we gaan begin september nog een lang weekend weg maar omdat we geen huisje/hotel naar ons zin kunnen vinden waar we 2 honden mee naar toe mogen nemen.Het is dannog steeds zomervakantie,ik twijfel of ik ze dan daar wel heen moet doen omdat Joost blijkbaar niet tegen dat drukke gedoe van al die honden kan
Ja maar dat gaan we zowiezo wel doen toch!!? Mischien binnenkort in het Leesten?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moeten we dan toch eens kijken of het klikt met ronja?
ow da's goed!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:59 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja maar dat gaan we zowiezo wel doen toch!!? Mischien binnenkort in het Leesten?
Wat ben je toch een schat hequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow da's goed!
maar ik dacht meer aan in de zin van hier een nachtje slapen als oppas?
Fixedquote:
Da's snel nuquote:
was de mama van Tazz ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Da's snel nu.
Wij gaan a.s. maandag 'dikkie dik' kroelen (de mama van onze a.s. pup! Zo heet ze niet hoor, maar ze schijnt echt enorm dik te zijn al)
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:57 schreef waterkip het volgende:
[..]
Fixed![]()
[ afbeelding ]
eindelijk weer eens een flinke hond
Ik zie geen Jezus hoor...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
JEZUS die is lelijk(die rechter)
- oh, en die linker trouwens ook
donder alsjeblieft op, leuk zo'n actie maar ga er niet zo fucking blij om doen. damn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie geen Jezus hoor...
Gelukkig maar dat smaken verschillen he?
Wist je al dat t verplicht is te doneren voor Stichtint Dierenthuis als je hier wil posten?
Ga dat maar es snel doen![]()
Zo'n hond zou ook niet mijn keuze zijn, maar het is wel zo netjes om iedereen in z'n waarde te laten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
JEZUS die is lelijk(die rechter)
- oh, en die linker trouwens ook
Hoeveel hondjes kwamen daar uit?quote:
4, 3 teefjes en een reuquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoeveel hondjes kwamen daar uit?
Onze fokster zei dat ze 'een middelgroot nest' verwacht.
Hoeveel pups zouden dat zijn? We staan 4e op de lijst, ik knijp 'm zo dat het er niet genoeg zouden zijn he...
Hit 'em Oh-ohquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Wist je al dat t verplicht is te doneren voor Stichtint Dierenthuis als je hier wil posten?
Ga dat maar es snel doen![]()
Size matters!quote:
Border Collie ja, die is inderdaad net iets groterquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
4, 3 teefjes en een reu
Dit is de moeder
[ afbeelding ]
Het is een klein ras natuurlijk jou ras was toch groter?
Charlie en Lex komen uit een nest van 9, de andere 2 nestenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Border Collie ja, die is inderdaad net iets groter.
Dat zou je als mens maar overkomen zegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Charlie en Lex komen uit een nest van 9, de andere 2 nestenwaren ook 9
Dan bleef ik maar kinderloosquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zou je als mens maar overkomen zeg
Wat een lieffiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:01 schreef Burdie het volgende:
Even zwijmelen hoor. De aanstaande mama als pup:
[ afbeelding ]
Ow, bij borders komen nesten van 10 stuks gewoon voor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat een lieffie![]()
bij de kleine Teckels is 4/5 pups de max.
Nee eigenlijk niet eind April zagen we de aankondiging op internet staan heb toen een paar dagen later gebeld dat we interesse hadden in een reutje. En wij hadden eerste keus voor het enige reutje toen de fokker belde. En zo is het gebeurdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ow, bij borders komen nesten van 10 stuks gewoon voor.
Hebben jullie lang op Tazz moeten wachten?
Zeker niet vooraan in de rij gestaan toen de manieren uitgedeeld werden hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
donder alsjeblieft op, leuk zo'n actie maar ga er niet zo fucking blij om doen. damn.
Nou je bent niet de eerste zeiktrut in de midlifecrisis die blij komt doen met die actie, beetje een jehova's tintje.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeker niet vooraan in de rij gestaan toen de manieren uitgedeeld werden he![]()
Doe jij eens normaal zegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nou je bent niet de eerste zeiktrut in de midlifecrisis die blij komt doen met die actie, beetje een jehova's tintje.
Kap er mee, ik ben het nu wel zat.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:36 schreef P_B het volgende:
Anderhalf jaar aan lomp, onstuimig en sullig herder-hond van een kennis. Even als afleiding voor het ge-kleuter hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooh, ik heb zo'n zwak voor lomp, onstuimig en sullig bij herdersquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:36 schreef P_B het volgende:
Anderhalf jaar aan lomp, onstuimig en sullig herder-hond van een kennis. Even als afleiding voor het ge-kleuter hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |